Reparatie is goed uitgevoerd

Ik word altijd goed geholpen

Geweldig !!

Goed bereikbaar per telefoon, vriendelijke en vakbekwame medewerkers, beurten goed uitgevoerd. Prijs heel redelijk.

Super geholpen en erg tevreden met mijn aan aankoop

Ik heb onlangs erg goed advies gehad. Heb de fiets bij Joop gekocht vanwege het goede advies en uitstekende service.

Altijd correct en netjes geholpen Service is perfect

Wij zijn zeer tevreden bent i

Bert is een fijne verkoper en legt het duidelijk uit

Prima niets op aan te merken

Plezierig en. Goed

Goed advies, duidelijke uitleg

We waren in de winkel om twee nieuwe E-bikes zouden gaan aanschaffen, dus we waren zelf ook al enthousiast want we hadden er zin in om te gaan fietsen op deze nieuwe fietsen. Maar dit is alleen maar toegenomen toen we uiteindelijk de aankoop rond hadden en we helaas nog even moesten wachten totdat de aflevering kon plaats vinden. Aflevering verliep ook goed, duidelijke uitleg en goede adviezen voor het gebruik van de fietsen.

Perfect!!

Mijn dochter had een fiets voor kamp nodig. Kon een fiets huren. Uiteindelijk ipv huren maar 1 gekocht. Moest alleen binnen een week klaar zijn en dat was geen probleem. Zelfs thuis omgeruild. Top!!

Goed En vriendelijk geholpen. Normale prijzen.

Super goede voorlichting en service

Helemaal tevreden over alles

Goede voorlichting, plezierige communicatie

Vriendelijk personeel! En precies opzoek naar wat ik wilde

Afgelopen week is mijn nieuwe gazelle c8 hmb binnen gekomen! Inmiddels al een week oud al veel plezier van gehad. Het personeel is vriendelijk en ben precies terecht gekomen met wat ik voor fiets ik zocht top!

Op zich beste Mensen

Wilde een nieuwe fiets kopen. Wat ik wilde kopen raadde ze niet aan. Moest ik maar een demo fiets nemen. Heb de fiets echter nooit gekregen en de nieuwe fiets elders besteld

Fijne ervaring

Super goed geholpen met onze mooie bakfiets urban Arrow. Service is top!!

Zeer goede service, goede communicatie.

Per Email een bestelling gedaan. Altijd goede communicatie gehad over een moeilijk te leveren product. Inmiddels verrassend genoeg nog snel ontvangen.

Ontzettend fijn bedrijf en zeer goed geholpen en geadviseerd.

Ik zocht een andere mountainbike en ben door Erwin heel fijn geholpen. Hij heeft mij uitstekend geadviseerd en rij nu met heel veel plezier op mijn nieuwe moutainbike.

Goed geholpen, maar keuze zadel was niet goed

Na de eerste lange rit op mijn nieuwe fiets bleek het geadviseerde zadel niet te voldoen. Gelukkig mag ik het zadel retour doen. Dus het komt vast goed.

Snel, effectief en behulpzaam

Super advies en een eerlijke voorlichting over de voors en tegens van electrische fietsen.

Deskundig.

Wij komen hier al jaren. Deskundig personeel. Men doet wat je van een fietsenzaak mag verwachten. En dat doen ze heel goed.

Goed product

Snelle levering

Bracht mijn fiets voor een opknapbeurt en ben dik te vrede

Top winkel

Alles naar wens verlopen en door personeel met kennis

Goed geïnformeerde prettige verkoper en heeeeel blij met de fiets.

Prettig gesprek, fijne en gezellige verkoper. En de service van Adriaan is top en klantvriendelijk

Uitstekend geholpen in Scherpenzeel

Uitstekend geholpen in Scherpenzeel. Levertijd nieuwe fiets viel achteraf erg tegen. Keurig leenfiets gekregen tot nieuwe fiets geleverd wordt.

Netjes en snel geholpen

Over Joop Fietsen

Versleten banden, of bent u op zoek naar een nieuwe fiets of scooter? Kom langs bij onze fietsenwinkel in Renswoude, de koffie staat al klaar! Of u nu een kleine of een grote vraag heeft, onze specialisten helpen u graag! In onze winkel vindt u een ruime collectie, alles van stadsfietsen, elektrische fietsen tot high speed eBikes (Speed Pedelecs), MTB & racefietsen, sportfietsen, bromfietsen en scooters. Verder ontvangt u altijd een eerlijk en persoonlijk advies van onze specialisten en monteurs. Bij Joop van Voorthuizen fietsen streven we ernaar om iedereen onbezorgd te laten fietsen.