Een fietsenmaker die meedenkt

Deze fietsenmaker begrijpt waar het om draait! Er wordt proactief meegedacht met een goede oplossing om fietsen te onderhouden.

Persoonlijk, staan altijd voor je klaar en leveren hoge kwaliteit

Mijn Riese & Müller fiets hier aangeschaft op aanraden van een van de verkopers. Na een valpartij met mijn oude elektrische fiets was ik voorzichtig geworden en fiets ik niet meer als ik daarvoor deed. Met de stabiele Riese & Müller fiets ik nu weer regelmatig en laat ik voor de kleine boodschappen de auto weer staan. Als er iets niet goed is met de fiets wordt ik altijd snel geholpen door vriendelijk personeel.

Over Joop Fietsen

Versleten banden, of bent u op zoek naar een nieuwe fiets of scooter? Kom langs bij onze fietsenwinkel in Renswoude, de koffie staat al klaar! Of u nu een kleine of een grote vraag heeft, onze specialisten helpen u graag! In onze winkel vindt u een ruime collectie, alles van stadsfietsen, elektrische fietsen tot high speed eBikes (Speed Pedelecs), MTB & racefietsen, sportfietsen, bromfietsen en scooters. Verder ontvangt u altijd een eerlijk en persoonlijk advies van onze specialisten en monteurs. Bij Joop van Voorthuizen fietsen streven we ernaar om iedereen onbezorgd te laten fietsen.