Slecht

Slechte communicatie, ( niet reageren op een mail maar bij aankomst wel zeggen ja kijk hij staat bovenaan mijn lijst……waarom reageer je dan niet???. Niet de fiets als die wordt aangeboden, dus voor niets 2 uur in de auto gezeten.

Geweldige service

Ben hier 2 weken op vakantie. Lekke band onderweg. Teruggebracht op vakantieadres. Ben gaan zoeken voor reparatie. Terwijl deze zaak ontzettend druk had toch geholpen, binnen 2 uur gebeld dat fiets gerepareerd was. En de nodige tips gekregen. Super, super.

Nieuwe achterband laten zetten in een Stella e-Bike. Na 2 weken weer lek en de fiets teruggebracht. Weer gemaakt en Gratis gemaakt

Super Service, kortom top bedrijf!!..

Onlangs waren wij op vakantie in Renswoude. Tijdens trainen in het terrein kwam ik erachter dat een afgebroken bout in het frame van mijn Cube Fully AM zat. Zonder afspraak kon ik direct terecht om de afgebroken bout achter te laten voor reparatie. Een dag later was deze uitgeboord en opnieuw getapt. Tevens werd op mijn verzoek direct mijn achterdemper en voorvering op druk gezet en de rebound hiervan professioneel afgesteld. Gelukkig kunnen wij het fietsen voortzetten in onze vakantie! Het zijn juist de kleine dingen waar het onderscheid mee gemaakt wordt. Top service en een professioneel team!!.. Ga zo door en hou dit vast!

zeer goede en persoonlijke benadering

Correcte afhandeling van eventuele klachten en goede service zowel met mijn scooter als fiets.

Uitstekend advies

Fijne mensen en verstand van zaken!

Snelle service met een persoonlijke touch

Uitstekende service voor de bestelde mountainbike. Goed overleg voor alle instellingen voor de afstelling en super afgeleverd.

Hij fietst weer als een zonnetje

Kan hier altijd terecht en wordt goed geholpen

Ik vind de service top, netjes geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel

Goede en professionele service

Goede en professionele service

helemaal top

Goed advies en een fijne service

Prima en enthousiast team!

Ondanks dat wij zo’n 100 kilometer moeten rijden om onze fietsen voor het onderhoud aan te bieden, gaan we met plezier én vertrouwen naar Joop Fietsen. Een aanrader dus!

Fijne sfeer

Goede uitleg over de aankoop. De afstelling van de fiets had beter gekund, zeker nadat lichaam gemeten was (zadel stond veel te hoog). En we kregen een andere chainguard dan besteld, maar dat werd netjes opgelost nadat we dit gemeld hadden. Dit had voor levering gemeld en gecorrigeerd moeten worden door bedrijf.

Snel en goed geholpen

Een vriendelijke fietsenmaker met goede service die weet wat hij doet.

Perfecte begeleiding naar de voor ons iedeale e-bike !!

In ons geval hebben we vanaf ons eerste bezoek vooral contact gehad met Erwin. Hij heeft samen met ons gezocht naar de voor ons passende e-bike. Door diverse proefritjes, goede gesprekken en Erwin's geduld met ons, hebben we uiteindelijk onze ideale e-bike gevonden, passend binnen ons budget. Heel veel dank aan Erwin en de anderen uit het team, we voelen ons altijd zeer welkom en niets is jullie teveel. Groet, fam. Dekker, Scherpenzeel

Na van mijn kant het gevoel “weten wat je aan elkaar hebt” ging het goed

Voor mij was het een hele ervaring om een gloednieuwe fiets van €2000.00 te kopen en mijn oude fiets in te leveren. Of de verkoper dat heeft opgemerkt weet ik niet. Zinvolle adviezen zoals naar gazelle expert in Amersfoort te gaan heb ik gewaardeerd. De berekening voor een andere fiets die ik had gekozen was voor mij moeilijk te verwerken omdat ik niet uit die berekening kwam en ook dat geld niet wilde uitgeven. Omdat ik het idee kreeg dat de verkoper de vergissing maar heel gewoon vond, ja toen had ik wel weg willen lopen....Het is goed gekomen en heb gewaardeerd dat ik in een wachttijd van 4 maanden een elektrische fiets mocht lenen. Toen de nieuwe fiets er eenmaal was verliep alles op rolletjes en kreeg ik goede informatie en adviezen over de nieuwe fiets. Ik was heel blij met eindelijk echt mijn eigen nieuwe fiets.

Duidelijk, goede service, goede kwaliteit

Goede en prettige winkel

Ik wilde een nieuwe E-bike en daarvoor ging ik natuurlijk naar Joop Fietsen in Renswoude. Goed personeel met verstand van zaken en degelijke uitleg. Altijd geduldig en meedenkend. Nu heb ik weer een nieuwe Cortina 4U waar ik met veel plezier op fiets. Binnekort gaan ze verhuizen naar hun nieuwe onderkomen in Renswoude, ik ben benieuwd.

Wordt goed geholpen langer dan 30 sec

Kwaliteit en service

Bij Joop Voorthuizen wordt je vriendelijk geholpen en neemt men de tijd voor je.

2e hands fiets goed afgeleverd.

Telefonisch netjes te woord gestaan.

Ik word altijd blij van jullie!

Service kwaliteit en menselijk! Wat je bij jullie koopt is goed of word goed opgelost! 1 Nadeel bij jullie is dat jullie te druk zijn waardoor ik laatst ruim een week een leenfiets had die afschuwelijk fieysen

Deskundig en geheel volgens afspraak

Deskundig en geheel volgens afspraak

Over Joop Fietsen

Versleten banden, of bent u op zoek naar een nieuwe fiets of scooter? Kom langs bij onze fietsenwinkel in Renswoude, de koffie staat al klaar! Of u nu een kleine of een grote vraag heeft, onze specialisten helpen u graag! In onze winkel vindt u een ruime collectie, alles van stadsfietsen, elektrische fietsen tot high speed eBikes (Speed Pedelecs), MTB & racefietsen, sportfietsen, bromfietsen en scooters. Verder ontvangt u altijd een eerlijk en persoonlijk advies van onze specialisten en monteurs. Bij Joop van Voorthuizen fietsen streven we ernaar om iedereen onbezorgd te laten fietsen.