Vriendelijk, veel verstand van zaken en superservice

We zijn zeer goed en eerlijk geadviseerd. Vriendelijk geholpen door al het personeel. En qua service krijgen ze van ons een 10+

Goede service, professioneel advies en erg klantvriendelijk

Erg positief

Aandacht voor de klant en diens wensen

Prima service - meedenken - aandacht

Zeer klantvriendelijk

Altijd tevreden goede service!

Prima fietsenwinkel

Deskundig en vriendelijk personeel. Komen afspraken op tijd na. Mooie locatie. Niets mis.

prima, goede voorlichting

prima. soms iets te breedsprakig te woord gestaan maar altijd behulpzaam. Ook prettig bericht te ontvangen dat de fiets klaar is

Heb goede ervaring en ben te vreden

Erg klantvriendelijk en een mooie fietsenzaak

Wordt altijd netjes geholpen en men heeft kennis van zaken

Fantastisch!

Voor een nieuwe MTB ben je hier aan het juiste adres: advies op maat en klantgericht. Personeel is vriendelijk en kundig. Uitstekende en snelle service. Top!

Super.

Super zo als ik geholpen ben. Netjes en correct. Ga zo door.

Superwinkel

Mensen met kennis en word heel vriendelijk geholpen en nemen de tijd voor de klant

Goed advies, betrouwbaar en persoonlijk.

In een hele korte tijd was de keus gemaakt voor de fiets die bij mijn wensen past. De levertijd zou een aantal maanden zijn maar dat is door jullie verkort tot een aantal weken waar ik heel blij mee was. Op 12 mei hebben we de fiets opgehaald, deze stond helemaal gereed, de uitleg was helder. Inmiddels heb ik al meer dan 100 kilometer gereden, dat was een feest. Ik verheug me op alle komende kilometers. Marijke

De eerste servicebeurt van mijn e-bike verliep perfect!

Volgens afspraak kreeg mijn e-bike haar eerste servicebeurt. Ik kon erop wachten. Er werd een stoel voor mij buiten gezet. Ik zat prettig in het zonnetje en kreeg een lekker kopje koffie. Mijn e-bike zag er na de beurt weer als nieuw uit, stralend gepoetst. Er waren geen problemen geconstateerd. Het zadel werd bijgesteld. Vrolijk weer naar Amersfoort teruggefietst. dankjulliewel!

Prima service maar geen resultaat

Ik had graag een ISM PT 1.1 zadel bij jullie gekocht, maar de prijs ligt zover af van wat ik er op internet voor betaal, dat ik er vanaf moest zien ( 200 + verzendkosten leverancier versus 127,- met gratis verzending). Jammer want verder prima service

Garantie klusje

hele goede serves

altijd goed

Klantgericht, betrokken, vriendelijk

Ik werd eerst telefonisch en later ook in de winkel goed te woord gestaan. Niet van wij willen iets verkopen maar we willen dat de klant iets krijgt wat hij belangrijk vind. Prima zaak

In één woord uitstekend!

Vriendelijk personeel Goed werk Gewoon prima!

Goede advisering door Bert, mooie winkel. Blij met mijn fiets!

Perfect geholpen

Ik ben perfect geholpen door Cees. Hij heeft veel informatie gegeven over de fiets en nam echt de tijd voor je. Mijn complimenten.

Te duur

Voor een onderdeel €27 reken wat voor € 17 te koop is klopt niet. Het mag best wat duurder zijn maar dit voelt niet goed!

Veelzijdig vakmanschap

Vriendelijk en deskundig personeel waar nietsnut teveel is.

Fijne heren die goed helpen!

Altijd fijn om te komen! Goede services! Ook al is de fiets elders gekocht .

Fijne en professionele winkel

Personeel vriendelijk en je word helder en vertrouwelijk geholpen bij problemen. Ook is er deskundig advies als je een vraag heb. Zeer prettige fietsenzaak.

Over Joop Fietsen

Versleten banden, of bent u op zoek naar een nieuwe fiets of scooter? Kom langs bij onze fietsenwinkel in Renswoude, de koffie staat al klaar! Of u nu een kleine of een grote vraag heeft, onze specialisten helpen u graag! In onze winkel vindt u een ruime collectie, alles van stadsfietsen, elektrische fietsen tot high speed eBikes (Speed Pedelecs), MTB & racefietsen, sportfietsen, bromfietsen en scooters. Verder ontvangt u altijd een eerlijk en persoonlijk advies van onze specialisten en monteurs. Bij Joop van Voorthuizen fietsen streven we ernaar om iedereen onbezorgd te laten fietsen.