Uitstekende ervaring met DakProfijt

Zeer goede ervaringen met Dak Profijt. Na de beslissing lag alles binnen twee weken op dak. Tijdens de theoretische en schouw op locatie was bepaald dat er 6 panelen op het dak konden. Echter tijdens de dag van uitvoering gaf de leidinggevend monteur aan dat het er wel 8 konden worden. Na overeenstemming werden dezelfde dag nog alle benodigde voorbereidingen al getroffen zodat de volgende dag alleen nog de twee resterende panelen gelegd en op het systeem geactiveerd hoefden te worden. Zelf altijd in de installatiewereld gezeten en nu nog steeds. Dak Profijt heeft de installatie netjes en ook volgens voorschriften aangelegd. Kortom, zeer tevreden klant.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u zeer goede ervaringen heeft gehad met Dak Profijt. Het is geweldig dat we binnen twee weken alles op uw dak hebben kunnen plaatsen en dat we zelfs meer panelen konden installeren dan oorspronkelijk gepland. We streven ernaar om de installatie netjes en volgens voorschriften uit te voeren. We waarderen uw tevredenheid als klant en bedanken u voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Service en netheid

Plaatsing gebeurd prima in overleg met de monteurs werken netjes en zijn vriendelijk

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat de plaatsing van de zonnepanelen goed is verlopen en dat de monteurs netjes en vriendelijk hebben gewerkt. We waarderen uw waardering en bedanken u voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Super fijn bedrijf zeer correct

Hele goede ervaringen met Zakaria de verkoper . Is snel te bereiken zelf in het wekend waar vindt je dit nog .

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u goede ervaringen heeft gehad met Zakaria, onze verkoper. We waarderen uw waardering voor zijn snelle bereikbaarheid en inzet. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Was zo klaar in een dag

In overleg net werk geleverd doen wat je zegt. Kijken alles na en als het vervangen moet worden doen ze dat ook.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we uw installatie snel en efficiënt hebben afgerond en dat we betrouwbaar zijn in ons werk. We waarderen uw waardering en bedanken u voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Goede en duidelijke offerte met telefonische uitleg. Snelle service en levering van de zonnepanelen.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze offerte, uitleg, service en levering van de zonnepanelen. We waarderen uw waardering en bedanken u voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Timely delivery, good communication and always available

I was in touch with a lot of solar panel companies, but finally decided to go with Dak Profijt. They are transparent on delivery dates, 6 weeks only. Always communicated on the dates of delivery and available on call if any questions.

Thank you! We're glad you had a positive experience with Dak Profijt. Your satisfaction is our priority. If you have any further questions, we're here to help. Best regards, Dak Profijt

Het enige bedrijf wat met mij mee dacht

De titel zegt het al. Omdat ik redelijk goed wist wat ik wilde en de vraag was of dit technisch uitvoerbaar was, de vraag bij Dakprofijt neergelegd. Na contact met de technische dienst ban Dakprofijt bleek het te kunnen. Binnen een maand waren schouw en installatie afgerond. Zelfs de elektricien dacht mee en voerde voor de veiligheid 1 laatste verandering door. Dikke pluim en een aanrader!!!

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat Dakprofijt het enige bedrijf was dat met u meedacht en technisch uitvoerbare oplossingen kon bieden. We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen en zorgen voor een snelle en veilige installatie. We waarderen uw aanbeveling en bedanken u voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dakprofijt

Geweldige Communicatie en Resultaat

Wij zijn uitermate tevreden over de razendsnelle zonnepaneleninstallatie door Dak Profijt! Ondanks dat ik niet vloeiend Nederlands spreken, verliep de communicatie met het bedrijf buitengewoon goed. De zonnepanelen waren binnen een halve dag geïnstalleerd, zonder enige onderbreking. De gebruikte producten zijn van hoge kwaliteit en we zijn zeer blij met het resultaat.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent met de razendsnelle zonnepaneleninstallatie van Dak Profijt. Uw complimenten over de communicatie en de hoge kwaliteit van de gebruikte producten worden gewaardeerd. We zijn blij dat u blij bent met het resultaat! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Professioneel, duurzaam, snel en vriendelijke medewerkers

Binnen een no-time had ik zonnepanelen op mijn dak. Tussen het 1e gesprek en het neerleggen van zonnepanelen zat 10 weken. In gesprek met de monteurs werd gekeken waar alles het beste kon komen zoals bekabeling en dat was TOP

Bedankt! We zijn blij dat u onze service als professioneel, duurzaam en snel heeft ervaren. We waarderen uw waardering voor onze medewerkers. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Dak Profijt

Zeer accuraat

Vanaf het eerste contact 12 april is alles gegaan zo als gezegd. Ik had nog 2 andere offertes maar deze 2 bedrijven konden pas eind augustus/begin september leveren. Dakprofijt beloofde binnen 8 weken te leveren en zowaar mijn zonnepanelen lagen 18 mei op mijn dak. De monteurs werktte keurig netjes en deskundig en lieten het werkterrein opgeruimd achter. Min puntje de mails over aanmelden bij de energie leveranciers kreeg ik dubbel waardoor je gaat twijfelen of je het na de eerste mail wel goed gedaan hebt. Verder hebben ze mijn app nog steeds niet geactiveerd. Lijkt me toch leuk om te kijken wat de panelen opbrengen met dit mooie weeer

Bedankt voor uw positieve feedback Mieke! We zijn blij dat we binnen de afgesproken termijn hebben kunnen leveren en dat onze monteurs keurig werk hebben geleverd. Onze excuses voor de dubbele e-mails en we zullen het probleem met de app activering zo snel mogelijk oplossen. Geniet van het mooie weer en uw zonnepanelen!

Ik zou geen beter bedrijf dan DakProfijt kunnen aanraden!!

Het eerste gesprek met de man van DakProfijt gaf mij al een betrouwbaar gevoel. Wij spraken af dat wij daarover even over zouden nadenken en hij ons terug zou bellen. De man van DakProfijt belde mij, zoals was afgesproken, precies op de juiste dag en tijd. Dit was mijn tweede goede gevoel. Daarna gingen we in op zijn voorstel om iemand naar onze daksituatie te laten kijken en een offerte te maken. Ook deze persoon kwam op de afgesproken tijd en kwam zeer professioneel en met kennis van zaken over. We besloten om zaken te doen met DakProfijt! Binnen zeer korte tijd konden de 5 Zonnepanelen en de Omvormer geplaatst worden zoals het het beste was zonder storende kabels te zien lopen. De monteurs waren harde werkers en bescheiden zoals ze in en op het huis bezig waren. Later bleek dat het nog een beetje beter (lees veiliger) kon en dus kwamen de monteurs terug om de kabels iets anders aan te leggen. Dit alles zonder tussenkomst van onze kant daar wij daar geen kijk op hadden. Wat een service!! Wij hebben er alle vertrouwen in dat we een juiste keuze hebben gedaan door te kiezen voor de zonnepanelen van DakProfijt!

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u een betrouwbaar gevoel had na ons eerste gesprek en dat onze vertegenwoordiger en monteurs professioneel waren. We hebben extra inspanningen geleverd om een veilige installatie te garanderen en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor uw vertrouwen in Dak Profijt!

Kort krachtig en duidelijk en eerlijk

Ze waren voor mij de voordeligste. En mooi snel geregeld binnen 2 maanden op het dak. En iets was nog niet helemaal goed aan de hand van de foto's die ze maken als ze klaar zijn en ook dat was binnen 2 weken geregeld. Voor de rest alles netjes afgehandeld. Maar wel 1 min punt het duurt wel lang voor je eindelijk op de app kan om te kijken naar wat je op brengt

Bedankt voor uw feedback Maurice! We zijn blij dat we voor u de voordeligste optie waren en dat de installatie snel en efficiënt is verlopen. We begrijpen dat er een klein probleem was dat binnen 2 weken is opgelost aan de hand van de foto's. We waarderen uw opmerking over de wachttijd voor toegang tot de app en zullen dit meenemen als punt van verbetering. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Totale tevredenheid

De installatie is vakkundig geïnstalleerd. Ik zal deze ervaring aan mijn kennissenkring doorgeven. Mijn complimenten. .

Rob, bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de vakkundige installatie. Het doorgeven van uw positieve ervaring aan uw kennissenkring wordt zeer gewaardeerd. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

In orde.

Jammer dat de conversatie in het Engels moest, maar de mensen waren erg vriendelijk en werkten netjes.

Bedankt voor uw waardevolle feedback Ad! We zijn blij dat onze medewerkers vriendelijk waren en netjes werk hebben geleverd, ondanks de uitdaging van het communiceren in een andere taal. We waarderen uw begrip en streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden! We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Supergoede ervaring met dakprofijt

Vanaf eerste contact tot het moment dat de zonnepanelen op het dak lagen was 2,5 week echt supersnel en zeer tevreden . De werkmannen zijn in onze ogen kundig en vriendelijk en harde werkers ook het verdere contact verliep prima dus wij zijn zeer tevreden echt top bedrijf

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent met ons bedrijf. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we blijven ons inzetten voor kundig en vriendelijk werk. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Dak Profijt is onbetrouwbaar

Wij hebben een zeer slechte ervaring met Dak Profijt. Ze zijn zeer onbetrouwbaar en komen afspraken niet na. In mei 2022 hebben we een offerte aangevraagd bij Dak Profijt. Op advies van de verkoper van Dak Profijt gekozen voor veel meer zonnepanelen dan we nu nodig hebben plus een nieuwe meterkast, want de BTW zouden we toch terug krijgen. Tijdens de technische schouw in juli 2022 waren er geen problemen aangetroffen, dus in augustus 2022 zouden de panelen gelegd worden. Maar op die dag bleek er in eens toch wel een technisch probleem en konden de panelen niet meer gelegd worden. Vervolgens zijn we maanden bezig geweest om een oplossing te vinden, maar Dak Profijt werkte totaal niet mee. E-mails werden niet beantwoord en terugbel-afspraken werden niet nagekomen. En ons geld konden we ook niet terug krijgen. Uiteindelijk hebben we een dakdekker ons dak helemaal laten aanpassen, zodat uiteindelijk in mei 2023 de panelen alsnog gelegd konden worden. Maar doordat Dak Profijt niet wilde mee werken hebben we maanden aan zonnepanelen-opbrengst misgelopen. Dak Profijt zou ook voor ons regelen dat we de BTW terug zouden krijgen, wat ze zelfs uitgebreid vermeld hebben in de offerte. Maar uiteindelijk bleek het bedrag te hoog en krijgen we de BTW helemaal niet terug. Hier hadden ze ons niet eerder iets over verteld en stond weggestopt in de kleine lettertjes van de offerte.

zeer tevreden over service en het snelle plaatsen van de dakpanelen .

zeer goed geholpen bij vragen en tevreden over de snelle levering en plaatsing door aardige monteurs die als ik vragen had me uitlegde over de werking of de vraag die ik had . Zal bij uitbreiding van zonnepanelen dit bedrijf zeker weer bellen .

Bedankt voor uw positieve feedback Henk! We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen, en dat u tevreden bent met de snelle levering en plaatsing door onze vriendelijke monteurs. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. We wensen u nog vele zonnige dagen toe!

Gewoon goed

Nette verkoper! Goede klantenservice en monteurs. Geen opdringerige sales organisatie en goed advies

Sebastiaan, bedankt voor uw positieve feedback! We waarderen uw opmerkingen over onze nette verkoper, goede klantenservice en monteurs. Het is ons doel om een niet-opdringerige salesorganisatie te zijn en u te voorzien van goed advies. We zijn blij dat dit is gelukt. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Had twijfels maar zo omterecht! TOP!!

Ik had een offerte van de accountmanager gehad voor super panelen en de beste omvormormers die er nu zijn voor een prijs die te mooi was om waar te zijn! Bijna 1000 eur lager dan andere aanbieders, dus er moest iets niet kloppen toch? Ik zag wel wat slechte reviews ohoh durf ik t dan wel aan?! Nou ik heb het gdaan en wat ben ik blij. De accountmanager was altijd bereikbaar, kwamen alle aanspraken na en de installatie was goed en de levering super snel (4 weken!). Ik raad Dakprofijt meer dan aan en ben blij dat ik het gedaan heb!! TOP!!

Bedankt voor uw enthousiaste feedback Angelique! Het is geweldig om te horen dat onze accountmanager altijd bereikbaar was, dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan en dat zowel de installatie als de levering snel en goed waren. We waarderen uw aanbeveling van Dak Profijt en bedanken u voor uw positieve feedback. We wensen u nog vele zonnige dagen toe!

2 afspraken vergeten

Administratief lijken niet alle zaken op orde. Voor het maken van een afspraak ben ik teruggebeld. Een paar dagen werd ik door iemand anders gebeld die niet wist dat er al een afspraak was. Op de dag van de afspraak op een dag tot tweemaal toe de afspraak vergeten. In de middag een afspraak bij mij thuis, toen is er niemand op komen dagen en heb ik gebeld. Hierop nieuwe afspraak voor 's avonds ingepland, een telefonisch consult bij een andere adviseur. Wederom niets vernomen. Vrij slordig voor een partij die zelf hier aan de deur kwam vragen of ze een afspraak mochten inplannen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de afspraken en de slordigheid van onze administratie. We begrijpen dat dit frustrerend voor u is geweest. We willen graag vermelden dat de adviseur destijds ziek was, waardoor de afspraak niet kon doorgaan. We hebben uw opmerkingen ter harte genomen en hebben nu gezien dat er een afspraak gepland staat op woensdag 31 mei. We zullen ervoor zorgen dat deze afspraak nauwkeurig wordt gevolgd en dat u de nodige ondersteuning krijgt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw geduld en kijken ernaar uit om u tijdens de geplande afspraak van dienst te zijn.

Goed geholpen top.

Goed geholpen .vriendelijk personeel. De monteurs waren Poolse werknemers met Engels kom je ver alleen technische Engels is toch wat moeilijk voor de monteurs Verder prima.

Bedankt voor uw positieve feedback! We waarderen uw opmerkingen over het vriendelijke personeel en de goede hulp. We zullen ook werken aan de taalvaardigheid van onze monteurs om de communicatie te verbeteren. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Super tevreden!

Super blij met de zonnepanelen. Ook het contact met georgios was prettig en duidelijk bij de aankoop. Verder ging alles goed en volgens de afspraak. Verder ook snelle e-mails die er erg netjes uitzagen. Al met al super geregeld en blij met de monitoringsapp, laat de zon maar komen, top geregeld.

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de zonnepanelen en het contact met Georgios. Het is geweldig om te weten dat alles volgens afspraak is verlopen en dat u de snelle en nette e-mails waardeert. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Alles geheel zoals afgesproken!

Alles geheel zoals afgesproken!

Bedankt voor uw feedback! We zijn blij te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. We streven er altijd naar om onze beloftes na te komen en een uitstekende service te bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Vakwerk, kwaliteit, klantvriendelijk, professioneel & goede communicatie..

Wij zijn blij verrast met de wijze waarop de zonnepanelen zijn geplaatst. De poolse medewerkers, waarvan er 1 prima engels sprak, hebben vakwerk geleverd. Het ziet er superstrak uit. Zij stelde voor om de zonnepanelen aan een zijde van het huis in een iets andere formatie te leggen, waardoor het symmetrisch (Ziet er ook mooier uit) ligt ten op zichte van de andere zijde. Daarnaast kunnen hierdoor in de toekomst eenvoudiger extra panelen bij geplaatst kunnen worden, als we dat zouden willen. We waren erg blij met het meedenken en hebben in overleg daartoe besloten. Het niet nederlands kunnen spreken van de medewerkers was voor ons geen enkel probleem. Verder ziet de communicatie (emails) er erg professioneel uit, zijn de prijzen zeer concurrerend, was de oplevering erg snel en is de kwaliteit zeer goed te noemen. Kortom : Dakprofijt heeft meer dan aan onze verwachtingen voldaan. Wij zouden Dakprofijt daarom zeer zeker aanbevelen aan anderen.

Geweldige service en vakmanschap

Bij de aanvraag van de zonnepanelen,goed contact gehad en binnen een mum van tijd geplaatst en aangesloten.

Bedankt voor uw positieve feedback Marco! We zijn blij te horen dat het contact tijdens de aanvraag soepel verliep en dat de zonnepanelen snel geplaatst en aangesloten konden worden. We streven ernaar om efficiënt en klantgericht te werken. We wensen u nog vele zonnige dagen vol warmte en licht toe!

Over DakProfijt

Bij Dak Profijt bent u verzekerd van hoogwaardige zonnepanelen met lange garanties op de omvormer en montagesysteem. Wij zijn er trots op om transparant te zijn over onze werkwijze, zodat u precies weet wat u kunt verwachten bij de installatie van uw zonnepanelen. We begrijpen dat het kopen van zonnepanelen voor veel mensen nieuw terrein is. Daarom staan wij altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om de kosten van zonnepanelen, hun werking of levensduur, ons team van experts helpt u graag bij het maken van de juiste keuze. Bij Dak Profijt geloven we in de kracht van zonne-energie en we willen onze klanten graag helpen om te profiteren van de vele voordelen van zonnepanelen. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we u kunnen helpen bij het overstappen naar duurzame energie.