Alerte offerte en vervolgens op opvolging

Wel een klein punt van kritiek. De zonnepaneel leggers, die overigens snel klaar waren, keamen zonder de elektricien. Die kwam een paar dagen later. Beide partijen konden weinig uitleg geven over de apperatuur en de app. Dat kwam goed na de instructies van Dakprofijt.

Uitermate betrokken en goede service

Geen opmerkingen. Zoeken contact, goede informatievoorziening en alles conform schema en planning. Niks op aan te merken! Service en producten optimaal en het waard!

goed geregeld

Precies op tijd kwam er iemand aan de deur met folder en tot onze verbazing kwam er zowaar iemand lang om de situatie te bekijken Ipv een google maps foto. Echt heel fijn daarna netjes offerte gekregen en na de technische schouw een update van onze wensen. Van de week is alles geplaatst. Alles helemaal goed en netjes gegaan Als er vragen zijn worden die meteen behandeld en je wordt ook netjes gebeld. Alles wordt keurig geregeld echt een aanrader.

Goede informatie, planning en nazorg

Wel jammer dat de mannen van de zonnepanelen lang moesten wachten op de Poten pas einde van de middag gereed. Ik had mijn Buurman ook doorgegeven naar Dakprofijt te gaan 57 sluisleede ik zou daar een vergoeding voor krijgen van Dakprofijt misschien later. Mvg Wim Strater.

Installatie is goed verlopen

Ben tevreden over de installatie van de zonnepanelen. De bekabeling van de panelen naar de meterkast en de installatie in de meterkast verdient helaas niet de schoonheidsprijs.

Helemaal niets op aan te merken.

Goede informatie, er wordt goed meegedacht, nette installateurs...

Keurig, geheel volgens afspraak.

De heren waren vriendelijk, beleefd en hebben goed werk geleverd. Zelfs de meterkast is opnieuw ingedeeld en uitgebreid.

Super geregeld, heel snel en betrouwbaar

Vanaf het moment dat we besloten om akkoord te gaan met de offerte, hadden we binnen twee weken een afspraak, en na drie weken een werkende installatie. Monteurs erg aardige jongens, hard werkend en goed meedenkend over oplossingen. Kortom ik ben zeer tevreden.

Alles zonder enig probleem verlopen.

Betrouwbaar en eerlijk.

Prima service en alle afspraken zijn nagekomen

Prima en professionele aanpak. Ook na 3 dagen niet helemaal tevreden over de ligging van 1 van de panelen. Geen probleem. Komen we recht leggen. Een aandachtspunt. De stoppenkast is ontzegeld en moet weer worden hersteld. Kosten 45 euro. Beter is om dit van te voren te melden.

vakkundige en kwalitatieve goede installatie

Binnen 2,5 uur lagen de panelen op het dak en was alles netjes aangesloten. Voordat de panelen op het dak gemonteerd werden, was er nog even een moment van overleg over de plaats waar de panelen precies moesten komen. Ditzelfde gebeurde ook voor het binnenwerk door de elektricien. De afwerking in huis is ook erg goed. Enige punt van aandacht (en daarom is het geen 10) is dat de elektricien na zijn werk niet even zijn achtergebleven rommel na het boren en aansluiten van de omvormer heeft opgeruimd.

Panelen zijn gisteren geplaatst, nette en vriendelijke monteur. Al met al goede service van A tot Z. Van hulp bij BTW teruggave tot uitleg van de app.

Helemaal top!

Alles als goed ervaren. Voor de aankoop goed voorgelicht over de mogelijkheden, tussen het moment van de offerte goedkeuren en de levering heel goed op de hoogte gehouden van de status. De installatie van de zonnepanelen verliep ook soepel en de monteurs waren erg vakbekwaam en werkt heel erg netjes. Er was iets misgegaan met het bestellen van de grotere meterkast maar dit wordt ook netjes en snel opgelost. Kortom prima bedrijf, ze doen wat ze zeggen.

Perfect,

Van begin tot eind alles perfect verlopen.

Professioneel

Zeer nette bedrijf en professioneel bedrijf. Ze geven duidelijk van te voren aan wat de bedoeling is en alles wat er bij komt kijken als klant, dat is suoer fijn!

Duidelijk, snel geregeld en goede communicatie

De zonnepanelen zijn snel en volgens afspraak geleverd. De techneuten hebben dit vervolgens keurig gemonteerd en geïnstalleerd. En achteraf ben ik keurig gebeld met de vraag hoe alles verlopen is en of ik nog vragen had. Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden.

Prettig bedrijf

Er waren een paar dingen die ik na plaatsing aan moest geven maar die werden snel opgelost. Vriendelijke installateurs.

Zeer goed geregeld en komt afspraken na en op tijd.

Vriendelijk en duidelijk, aansluiting meterkast moet aangepast worden

Goedemorgen, Wegens een defecte aardlek schakelaar (andere dan van zonnepanelen) elektricien laten komen, deze constateerde dat de zonnepanelen foutief zijn aangesloten op de hoofdschakelaar (maw aan de onderkant en niet aan de bovenkant). Dit houdt in als de hoofdschakelaars uit zijn, de panelen nog steeds kunnen leveren, en dus er spanning op het systeem staat. Graag verifieren en/of aanpassen

Hele goede en snelle service prijs kwaliteit perfect!!

Uitstekend, vriendelijke vakkundige installateurs die snel en efficient werken.

Aanschaf, aanpassing van de offerte, schouwing, uiteindelijke installatie conform de op ons verzoek aangepaste offerte en installatieomvang, alles helemaal prima verlopen Wel jammer dat ik niet meer met mijn laptop naar de browserpage op het ip adres van de inverter kan. Zal wel met garantie te maken hebben...

tevreden

keurige bejegening en beantwoordend aan verwachtingen en wensen. klein puntje van kritiek is dat er onvoldoende gebruik is gemaakt van d stofzuiger die ik aanbood bij het boren.

Duidelijke en snelle communicatie en goede service

Ik ben heel tevreden over Dak Profijt. Steeds duidelijke afspraken kunnen maken, alles goed uitgelegd. Vriendelijk personeel allemaal, geen uitzonderingen. Alles goed verlopen!

Klantvriendelijk, duidelijk en snel

De persoonlijke aanpak van Dakprofijt sprak ons zeer aan. Vaak vind je een flyer in de brievenbus en vergeet je het, maar door het gesprek met een adviseur die de voor- en nadelen goed kan beschrijven, meteen open is over de kosten en leveringstermijn en allerlei randzaken en de zeer klantvriendelijke monteurs, ben ik ronduit tevreden. Enige puntje ter verbetering is dat de dag dat 1 paneel nageleverd werd ik zelf om 3 uur moest bellen om te vragen of dit die dag nog ging gebeuren, terwijl we hadden afgesproken dat het paneel voor 1 uur gemonteerd zou worden. Het iets meer up to date houden van de status zou fijn zijn geweest.

Over DakProfijt

Dak Profijt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met 30 jaar garantie. Van omvormer tot overige materialen zeer lange garanties. Bij Dak Profijt kunt u van ons verwachten dat wij ten alle tijden transparant zijn over de werkwijze. Bij het kopen van zonnepanelen heeft iedereen ongetwijfeld vragen, het is tenslotte geen aanschaf die je dagelijks doet. Wat kosten zonnepanelen, hoe werken ze, hoe lang gaan ze mee? Dak Profijt geeft graag antwoord op al deze vragen.