Tevreden

Dakprofijt heeft ons geholpen om te investeren in groene energie. De installatie van de zonnepanelen was snel en zonder problemen. Zeer tevreden met de service en de besparingen

Straal van een service

Dakprofijt heeft het plaatsen van zonnepanelen op ons dak vlekkeloos uitgevoerd. Van advies tot installatie, alles was perfect geregeld. Onze energierekening is nu aanzienlijk lager. Een dikke 10

Geweldig werk, goed advies. Ben er blij mee

Schade word niet afgehandeld en btw teruggave verpest.

Installatie ging goed. Maar toen is er schade aan de traptapijt onstaan wat tot op heden niet vergoed is. In heb 100 euro betaald om mijn btw terug te krijgen en ook dat is ook nooit gebeurd.

Bedankt voor het benadrukken van de succesvolle installatie. We willen graag zo snel mogelijk met je in contact komen om de status van de schade en het BTW-teruggaveprobleem te bespreken en te kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Vlot en goed

Luisteren goed naar de wensen. En maken het zonder bedenken. Alleen jammer dat de APP niet gelijk werkend te maken was. Maar met de nodige hulp kwam het toch goed.

Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat we goed hebben geluisterd naar je wensen en dat we het zonder aarzelen hebben uitgevoerd. Onze excuses voor het ongemak met de app, maar fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen.

support went silent

After weeks from installation, I am still waiting to have all the panels working. At the moment only 2 out of 10 seems to work.

We apologize for the inconvenience you've experienced with your solar panel installation. Please contact us immediately so we can address this issue and ensure all your panels are functioning properly as soon as possible.

Duidelijke offerte uitleg Snelle plaatsing van zonnen panelen Betaalbaar prijs en goed garantie Afspraken na komen Dag van plaatsen zeer netjes achter gelaten Heel netjes en duidelijke telefoon gesprekken. Aan ons positieve punten is wel duidelijk te zien dat we zeer tevreden zijn met Dakprofijt :) een aanrader

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze duidelijke offerte, snelle installatie, betaalbare prijs en garantie, evenals onze naleving van afspraken. We streven ernaar om een uitstekende service te bieden en het doet ons goed om te weten dat je tevreden bent met onze communicatie en werkzaamheden. We waarderen je aanbeveling enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Bedankt voor je positieve review, Wout! We zijn blij dat je tevreden bent. Als je in de toekomst weer onze diensten nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Teveel rotzooi gemaakt.Alles zelf opgeruimd

Dank je wel voor je positieve feedback, Ben! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons werk, ondanks de rommel. We zullen ons best doen om de volgende keer nog beter op te ruimen. Als je in de toekomst weer onze hulp nodig hebt, staan we voor je klaar.

Dak Profijt is service en kwaliteit

Ben van A tot Z top geholpen. Als eerst door Rohid, die heeft me goed kunnen adviseren en uitgelegd waar je als klant op moet letten. Kort daarna was de keuze ook heel snel gemaakt, ook mede door Hatim. Dank daar voor.. En 2 weken later was alles al uitgevoerd. Monteurs mogen dan niet vloeiend Nederlands/Engels spreken, maar vakwerk leven ze zeker af, ze gingen pas weg tot ik echt tevreden was met het werk. En dat was ik.. Zelfs achteraf nadat alles gedaan was, kon ik bij Rohid terecht voor wat vragen waar ik nog mee zag. Hierbij wil ik dan ook het hele team van Dak Profijt bedanken voor hun service en diensten.

Dank je wel voor je geweldige feedback Isssam! We zijn verheugd om te horen dat je van A tot Z top geholpen bent door ons team, met speciale vermelding voor Rohid en Hatim. We streven er altijd naar om klanten goed te adviseren en tevreden te stellen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en het doet ons goed om te weten dat je blij bent met het vakmanschap van onze monteurs. Aarzel niet om in de toekomst contact met ons op te nemen als je nog meer vragen hebt. We waarderen je bedankje en staan altijd voor je klaar!

Slechte service en communicatie

Bij terugplaatsing begin mei van de panelen, bleken enkele optimizers niet goed te functioneren. In goed overleg zouden deze meegenomen worden ter vervanging of reparatie. Binnen enkele dagen zou contact met ons opgenomen om de rest van de panelen met werkende optimizer terug te plaatsen. De verwachting van de monteur was dat dit binnen een week gedaan kon worden. Na 10 weken en evenzoveel telefoontjes van onze kant, met telkens dezelfde belofte om er werk van te maken en ons terug te bellen (nooit nagekomen), hebben we ook contact opgenomen met de leverancier van de optimizers om de status na te vragen aan die kant, zij konden geen enkele aanvraag vinden hierover. Nadat wij dit terugkoppelden in een telefonisch gesprek, inmiddels half juli, werd toegegeven dat pas in de week ervoor contact was gezocht met de leverancier om de defecte optimizers te vervangen. Half augustus werkten alle panelen uiteindelijk pas weer op ons dak. Door het nalatig handelen van Dak Profijt hebben wij dit jaar, gedurende de 3 zonnigste maanden van het jaar geen opbrengsten gehad van onze zonnepanelen. Als uiteindelijke reactie op de klacht die wij hierover hebben ingediend, werd ons medegedeeld dat de gemiste opbrengsten in deze periode, gezien dienden te worden als uitgestelde opbrengsten en er geen ruimte was voor verdere discussie hierover. Hierdoor zien wij ons helaas genoodzaakt via andere wegen tot een passende oplossing te komen. Pas gedurende de klachtenprocedure is er contact met ons opgenomen vanuit Dak Profijt. In het gehele traject daarvoor is alle communicatie door ons geïnitieerd. Zelfs voor het terugplaatsen van de panelen werd er geen afspraak gemaakt, maar kregen wij slechts een geautomatiseerd bericht over de datum waarop de monteurs aanwezig zouden zijn voor de werkzaamheden. Hoewel de Poolse monteurs, ondanks het soms gebrekkig Engels, zeer vakkundig waren en goed werk hebben geleverd, hebben wij een zeer nare ervaring met de rest van de organisatie.

Bedankt voor het delen van je ervaring, we bieden onze oprechte excuses aan voor de problemen die je hebt ondervonden. Dit is niet de standaard van service en communicatie die we streven na. We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen intern stappen ondernemen om deze situatie te verbeteren. Als er nog iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen je geduld en begrip.

Helemaal goed

Prima service en installatie.

Geduldig, goed bereikbaar, begripvol, beleefd en goede dienstverlening

Na een aanvraag van een offerte keurig te woord gestaan. Er werd goed geluisterd en mee gedacht in mijn vraag. Ook wanneer ik aangaf nog wat uitzoek werk te willen doen bij een bekende meer dan begrip hiervoor. Rohid was goed bereikbaar, nam de tijd en was erg geduldig en nam de tijd om zaken goed uit te leggen. De vervolgstappen zoals de technische check, goed afgestemd, ook de voorwaarden (wanneer de lening niet rond kwam) nogmaals op mijn verzoek bevestigd dat deze kosten niet voor mij zouden zijn. Na goedkeuring meteen Rohid een bericht gestuurd waarop er snel contact werd opgenomen, de volgende dag zijn de panelen keurig geïnstalleerd door 2 Engels sprekende mannen. 12 panelen voor en achter gelegd in ongeveer 3 uur tijd. Nadien Rohid laten weten dat het rond was. Meteen nam Rohid contact op om uitleg te geven hoe de aanmelding op het netwerk verloopt evenals de installatie van de app. Meer dan tevreden en keurig geholpen. Kan iedereen Dak Profijt aanraden.

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met Dak Profijt en voor je aanbeveling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de manier waarop Rohid en ons team je hebben bijgestaan tijdens het hele proces. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven ernaar om altijd duidelijke informatie te verstrekken en flexibel te zijn in de behoeften van onze klanten. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om deze feedback te geven. Aarzel niet om ons te contacteren voor verdere vragen of ondersteuning in de toekomst.

Prima vooraf maar daarna niets

Prima contact vooraf.goede uitleg. Plaatsing goed. Na betaling nog aantal vragen. Geen reactie meer.

Bedankt voor je feedback over het contact, de uitleg en de plaatsing. Het is jammer dat je na de betaling geen antwoorden meer hebt ontvangen op je vragen. We staan klaar om je alsnog te helpen. Stuur je vragen gerust door naar [email protected], dan zorgen wij voor een snelle opvolging.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Vanwege nieuwe woning bij hun een offerte laten maken. In de vorige woning was ik ook zeer tevreden. Tussen offerte en plaatsen zat 2 weken. Ze zouden eerst op 18 okt komen schouwen, maar doordat alles via de mail en foto's al besproken was konden ze die dag ook gelijk plaatsen. Met 4 uurtjes lag alles op het dak. Deskundige monteurs, waren Poolse mannen, maar 1 man sprak goed Engels. Bedrijf is een aanrader, nu ook na de 2de keer.

Bedankt voor je positieve recensie en het vertrouwen in onze service bij je nieuwe woning. Fijn dat je tevreden bent met de snelle en deskundige plaatsing. We waarderen je aanbeveling zeer en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Mogen de zonnestralen altijd in je voordeel schijnen!

Meer dan tevreden!

Nadat ze hier in de wijk/straat te zijn geweest, zijn we bij DakProfijt terecht gekomen. Eerst door Sam, maar later door Zakaria prima geholpen met het opstellen en doornemen van de offerte. Helaas hebben wij door omstandigheden vóór de technische shouw de offerte moeten annuleren, dus hebben we geen ervaringen met alle werkzaamheden hierna. Maar de front-office heeft ons desalniettemin prima ondersteund. Dus zeker een aanrader! En hopelijk kunnen we toch ergens binnen afzienbare tijd onze zonnepanelen door DakProfijt laten installeren...

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen, ondanks dat we de kans niet hebben gekregen om het project te voltooien. We vinden het jammer te horen dat je door omstandigheden de offerte moest annuleren, maar zijn blij dat je tevreden was met de ondersteuning van Sam, Zakaria en ons front-office team. We staan klaar voor je wanneer je besluit dat het tijd is om alsnog met zonnepanelen aan de slag te gaan. Hopelijk schijnt er snel weer een mogelijkheid voor Dak Profijt om jou te helpen met een zonovergoten toekomst!

Uitstekende service en installatie

Joshua heeft me door het hele proces heen geholpen en hij gaf op tijd antwoord toen ik dat nodig had. Ik ben erg tevreden over de hele ervaring en blij dat ik voor Dak Profijt heb gekozen.

Het is geweldig om te horen dat Joshua zo behulpzaam was en dat je tevreden bent met je ervaring bij Dak Profijt. Dank je wel voor je positieve feedback Seckin! Mogen de zonnestralen altijd in je voordeel schijnen!

Uitstekende service en installatie

Na een zeer goed en begrijpbaar advies gesprek van Joshua Mertens is er kort na het geaprek een schouw geweest, na deze achouw zijn de panelen binnen 3 weken geplaatst. Ook het plaatsen ging erg soepel door 3 ervaren monteurs. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden!!

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met het advies van Joshua Mertens en de snelle en professionele installatie door ons team. Je tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor het aanbevelen van Dak Profijt. We staan altijd voor je klaar! Mogen de zonnestralen altijd in je voordeel schijnen!

Schade door dakprofijt niet vergoed

De zonnepannelen werken goed, maar daar is alles mee gezegd. Installateurs spraken nauwelijks een woord Engels (ook geen Nederlands). De installateurs van dakprofijt hebben (oneigenlijk) het deel van de meterkast wat alleen toegankelijk is voor de netbeheerder geopend en hebben hier een storing veroorzaakt waarvoor de netbeheerder moest langskomen om het te repareren. Mij zijn door de netbeheerder kosten in rekening gebracht die dakprofijt tot op heden niet heeft vergoed terwijl zij aansprakelijk zijn voor de schade. Bezint eer ge begint, zeer slechte service...

Bedankt voor je feedback. Het is vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met de installatie en de communicatie. We nemen je opmerkingen zeer serieus en zullen dit intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Neem alsjeblieft contact met ons op zodat we de situatie kunnen bespreken en naar een oplossing kunnen zoeken.

Supersnel offerte en duidelijke afspraken die nagekomen zijn top bedrijf

Heel fijn bedrijf offerte aan gevraagd bij medere bedrijven zij hebben als eerste gereageerd we zaten met veel vragen ivm nieuwe keuken met inductie te gaan koken gelijk aansluiting gemaakt daarvoor plus een extra groep alles is netjes aangelegd en wilde ook nog alles opruimen en schoonmaken het is dat mijn dak nu vol ligt anders zou ik hun zo weer in schakelen

Wat een mooie feedback, dankjewel! We zijn blij dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen, zeker met de specifieke wensen rondom je nieuwe keuken. Mocht je in de toekomst nog vragen of advies nodig hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar. Geniet van je nieuwe installatie en succes met koken op inductie! 🍳

goed werk geleverd

Dit waren prima werknemers had wel een taal probleem we kwamen er prima uit ze hebben gezegd hoe ze het deden. beetje in Engels en Pools dat ging goed. Ze waren netjes alles opgeruimd.

Dankjewel voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat ondanks de taalbarrière alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over het werk en de netheid van onze werknemers. We waarderen je flexibiliteit en begrip. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar! Laat die zon maar schijnen op je zonnepanelen! ☀️

Fijne mannen/team die vakkundig kwamen installeren!

Precies op de afgesproken tijd stonden de mannen van DakProfijt op mijn stoep. Ik ben zelf slecht ter been maar ik hoefde niets te doen. Alles werd netjes behandeld, schoenen uit bij het door mijn woonkamer lopen, geen rommel achtergelaten en super vriendelijk! Niets dan lof voor de snelle afhandeling vanaf bestellen tot plaatsen binnen een maand!

Wat een geweldige feedback, bedankt! We zijn ontzettend blij te horen dat alles van begin tot eind naar wens is verlopen en dat ons team zo attent en zorgvuldig te werk is gegaan. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst. Geniet van je zonnepanelen en laat de zon maar schijnen! ☀️

komen afspraken niet na en houden zich absoluut niet aan hun eigen afspraken

pas op voor deze cowboys, houden zich niet aan hun eigen woorden offerte aangevraagd en bekomen voor het plaatsen van panelen op een blokhut met shingels, tekeningen en foto's gestuurd dus ze hadden alle info. We moesten de offerte tekenen en 50% aanbetalen VOOR de schouw , dit gedaan en 2 dagen na de schouw een annulering van de order ontvangen middels een creditnota. Reden: wij plaatsen niet op shingels! wat een jokers, dit wisten ze van meet af aan! . Het ergste was dat ze de creditnota niet eens binnen de wettelijk gestelde termijn van 30 dagen terug betaalden, maar pas nadat we de rechtsbijstand hadden ingeschakeld kregen we ons eigen geld terug. DUS BEN GEWAARSCHUWD VOOR DEZE ZONNE COWBOYS !!!

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Dit is niet de normale gang van zaken bij Dak Profijt, en we begrijpen uw frustratie. We zullen deze situatie grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor uw feedback, en als u verdere vragen of zorgen heeft, staan we tot uw beschikking.

Meer dan tevreden

Alles verliep prima, van offerte tot installatie, ook het contact met de mensen is prima duidelijk en vriendelijke. Ik zou zeggen ga zo door.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en aanmoediging! We blijven ons best doen en staan altijd klaar voor uw zonnige energiebehoeften.

Goede advisering en alles conform afspraak geplaatst.

De intake was duidelijk en informatief; alles goed beschreven in de offerte. Op de oorspronkelijke dag van plaatsing was er storm, vooraf besproken om de plaatsing uit te stellen naar een week later. Plaatsing ging zonder problemen waarbij er goed overleg was over de route van de kabel naar de meterkast.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we u goed hebben kunnen adviseren en alles volgens afspraak hebben geplaatst. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en hopen dat u veel plezier zult hebben van uw zonnepanelen!

Over DakProfijt

Bij Dak Profijt bent u verzekerd van hoogwaardige zonnepanelen met lange garanties op de omvormer en montagesysteem. Wij zijn er trots op om transparant te zijn over onze werkwijze, zodat u precies weet wat u kunt verwachten bij de installatie van uw zonnepanelen. We begrijpen dat het kopen van zonnepanelen voor veel mensen nieuw terrein is. Daarom staan wij altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om de kosten van zonnepanelen, hun werking of levensduur, ons team van experts helpt u graag bij het maken van de juiste keuze. Bij Dak Profijt geloven we in de kracht van zonne-energie en we willen onze klanten graag helpen om te profiteren van de vele voordelen van zonnepanelen. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we u kunnen helpen bij het overstappen naar duurzame energie.