Accuraat en harde werkers.

Fantastische mensen hebben onze zonnepanelen geplaatst. Deze mensen hebben duidelijk veel plezier in hun werk, ze zijn kundig en vol passie vertellen ze er over!

Uitstekend service

Zeer tevreden met Dak Profijt. Duidelijk, klantgericht, behulpzaam, snel en efficiënt. Ze komen hun beloftes volledig na.

Uitstekende service

Zowel in de voorbereiding als in de montage en afwerking werd er puik werk afgeleverd. Monteurs wisten wat ze deden.

redelijk

1-12-2021 zijn bij ons zonnepanelen op het dek geplaatst. Uiterst vriendelijke monteur , die zelfs in een modderige kruipruimte lachend zijn werk deed. Topgozer die Jessie, De aftersales vind ik minder . Na een week nog steeds geen app. op de telefoon. Weet eigenlijk niet eens of de installatie werkt! Wat ik ook mis , is een geschreven instructie , m.b.t onderhoud van de panelen. Het volledige bedrag vooruit betalen heb ik overigens met enige twijfel gedaan. Dit is natuurlijk niet gebruikelijk.

In het begin goed, maar de echte Performance zit in de Details.

Het verkoop proces was goed, duidelijk en transparant. Echter de aanvraag alsmede de details gedurende de aanvraag zijn niet of niet voldoende besproken gedurende het verkoop proces. Aantal concrete voorbeelden, wij hebben een huis zonder hypotheek, we hebben samen een inkomen boven de 200K Euro, echter we konden geen lening krijgen van 120 maanden. Opmerking, we hebben te weinig pensioen..... Tweede voorbeeld, BTW moet voorgeschoten worden, echter niemand heeft aangegeven dat de teruggave meer dan 3 maanden kan duren. Forfait, totaal niet over gesproken en blijkt dat we niet het volledige BTW bedrag terug kunnen vorderen....... Kortom de echte Performance zit in de details en niet alleen het verkoop praatje.

Goede en flexibele service; vriendelijke en capabele medewerkers

Door problemen met mijn dak moest de installatie een paar keer uitgesteld worden. Dat werd heel flexibel opgepakt. De medewerkers die de installatie hebben verricht, deden dat prima. Als het nodig was werd ik erbij betrokken, alle werkzaamheden zijn vlot en heel netjes verricht en ik kreeg een duidelijke uitleg. Het enige wat niet helemaal soepel liep had te maken met de aansluiting op de meterkast. De eerste medewerker die langs kwam zei dat dat gewoon via het stopcontact van de wasmachine op zolder kon. Degene die de technische voorbereiding kwam doen kwam er achter dat dat niet kon (geen aparte groep) en adviseerde dit buitenom te doen en dan via de kruipruimte naar de meterkast. De elektricien die de aansluiting uiteindelijk moest verrichten, zag al meteen dat dat niet kon op de voorgestelde manier, maar had gelukkig snel (in goed overleg met mij) een alternatief gevonden.

Giede services

Alleen jammer dat ze niet voorzichtig zijn met de ladder, net mijn huis laten schilderen en nu is er verf eraf door de ladder te verschuiven terwijl deze tegen de rand aan stond. Het niet melden vind ik het nog erger maken

Het plaatsen door de montageploeg ging heel prettig

Het plaatsen ging vlot en het personeel was erg vriendelijk Er werd echter een “zegel” verbroken om de omvormer aan te sluiten en dat had alleen door een erkend electricien met zegelrecht uitgevoerd mogen worden. Moeten nu 3 weken wachten op een nieuwe verzegeling waardoor ( meer) kans op brand

Achteraf tevreden

De panelen zijn uiteindelijk in twee sessies geplaatst, 8 november de constructie op het dak en het elektra werk. De wijze waarop de kabel vanaf het dak langs de gevel werd gemaakt heb ik een paar keer moeten afkeuren (scheef, weinig beugels, met flex om de goot heen) 13 november zijn de panelen geplaatst en deze mannen hebben hebben ook het pijpje afgekit wat door de gevel de meterkast ingaat. Ik heb zelf de buis aan de gevel vastgelijmd aan de beugels want de onderste schoot steeds los. Maar het werkt en ik kan op de app de resultaten zien. Vandaar mijn opmerking, Achteraf tevreden

Uitstekend!

Alle opeenvolgende afspraken prima verlopen c.q. nagekomen. Keurige monteurs die meedenken en prima uitleggen waar ze mee bezig zijn. Dakprofijt neemt de tijd voor je en kijkt niet via Google Earth hoeveel panelen je kwijt kunt, maar nemen de tijd om een opname thuis te doen. Dit in tegenstelling van sommige concurrenten. Ook de nazorg en contact uitstekend verlopen

Prima en snelle service

We zijn erg tevreden over de dienstverlening van Dakprofijt. Snelle en goede service, met enkele weken lagen de zonnepanelen al op het dak. Duidelijke uitleg en instructies, zeer vakbekwame monteurs. Het enige wat ik prettig had gevonden is een betaalbevestig na betalen van de panelen, maar dat is het enige verbeterpuntje.

Panelen: EU-gemaakt; goede montage, op tijd. De elektricien kwam 2 dagen later i.v.m. werkdrukte, heeft dit keurig gemeld, daar ben ik tevreden mee. Er waren problemen met het registreren op www.energieleveren.nl en ook dit is goed opgelost, dit was niet een fout van de leverancier / monteur. De montage, op de garage, oost-west opstelling, verliep zonder problemen en zoals geplant. Een punt: Geef de vereiste diameter kabeldoorvoer door de muur aan. Dan hoeft de betonboorbedrijf niet een veel te groot gat boren, ¾ inch installatiepijp is eigenlijk voldoende.

Aanrader

Snelle installatie en vriendelijk en nette installateurs. Keurig geïnstalleerd en ook opgeruimd. Erg tevreden over gang van zaken.

Perfect Service!!

Duidelijk afspraken over inplannen werkzaamheden en wat te verwachten. Monteurs kwamen op tijd en gaven duidelijk uitleg over de werkzaamheden. Zij hebben zeer netjes gewerkt. Na afloop alles netjes opgeruimd. 1 uur nadat de panelen waren geplaats was de app al op onze telefoons geïnstalleerd !!!! Duidelijk app gratis te downloaden bij appstore. Van de telefoniste tot de monteurs iedereen is zeer behulpzaam!! Wij zijn heel blij dat DakProfijt alles zo professioneel heeft aangepakt. Bedankt!

Na wat horten en stoten uiteindelijk tevreden.

Installatie ging vlot, bij eerste regenbui lekkage in slaapkamer, bleek een kapotte dakpan te zijn, is gerepareerd. Na 3 weken nog geen mail over de app mySolarEdge. De monteur had vergeten de panelen te scannen. Nieuwe afspraak met monteur om alle panelen opnieuw op te tillen en te scannen, daarna binnen 5 dagen mail ontvangen. Om de app actief te krijgen kost het veel gedoe om de WiFi goed te krijgen. Monteurs erg aardig en vol verontschuldigingen moesten uiteindelijk 3 keer terugkomen, medewerkers van Dakprofijt zeer begripvol en bereikbaar. Dus na 2 maanden functioneert alles en ben ik tevreden.

Goed, vakkundig en prettig. Dik tevreden!

Goed, vakkundig en prettig. Dik tevreden!

Servicegericht en gebruikersvriendelijk

Zeer tevreden over Dakprofijt. Vanaf de verkoop - medewerker thuis op bezoek om situatie ter plaatse te bekijken heeft duidelijk technische vakkennis - tot aan de levering. Medewerkers zijn kundig, vriendelijk aan de telefoon en zoeken uit waar een eventuele fout gemaakt is, herstellen dit en laten een prima werkende installatie achter.

Soepel verlopen, flinke besparing

Ondanks het donkere weer al een aardige energiebesparing overdag. Installatie precies volgens afspraak, probleemloos verlopen. Telefonisch uitstekend bereikbaar voor vragen.

Vriendelijke, kundige en beleefde service

Goeie uitleg vooraf, alles wordt voor je geregeld en de installatie zelf verliep soepel. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijke helpdesk en zeer bekwame en vriendelijke monteurs. De monteurs zijn meedenkend, kijken wat de beste oplossing is voor het probleem, en wat ik zelf zeer belangrijk vind is goed luisteren naar mijn wensen (waar mogelijk is).

Van begin tot eind zeer tevreden.

Door Wouter heel goed voorgelicht . Niet opdringerig, en het totaal plan op een zeer duidelijke manier uitgelegd. Ook het schouwen ging vlot .Daarna een planning gemaakt voor montage ook dit ging netjes en snel. De monteurs hebben alles met ons overlegt , over wat ze gingen doen, en alles is naar tevredenheid afgerond .

Over het algemeen positief.

Zoals gezegd: over het algemeen positief. De panelen bleken iets lager op het dak te passen dan het plan was (en daardoor door hoge bomen iets minder gunstig voor de zon). Dat had misschien van tevoren bekend moeten zijn (op het dak zelf opmeten, dat is net gebeurd). We zijn er alsnog tevreden over en wachten nog even af tot de informatie wordt verstuurd over de te installeren app.

Mooie zonnepanelen, zeer deskundig geplaatst.

Goede uitleg in het voor traject. Offerte goed toegelicht. Uitvoering heel keurig.

Goed en snel

Mooi op tijd begonnen en netjes gewerkt

Prima werk geleverd!

De mannen hebben prima werk geleverd. De uitleg van eea begrijpelijk en voldoende!

Over DakProfijt

Dak Profijt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met 30 jaar garantie. Van omvormer tot overige materialen zeer lange garanties. Bij Dak Profijt kunt u van ons verwachten dat wij ten alle tijden transparant zijn over de werkwijze. Bij het kopen van zonnepanelen heeft iedereen ongetwijfeld vragen, het is tenslotte geen aanschaf die je dagelijks doet. Wat kosten zonnepanelen, hoe werken ze, hoe lang gaan ze mee? Dak Profijt geeft graag antwoord op al deze vragen.