vandaag hebben remano en winston bij ons de zonnenpanellen geplaatst , ze hebben het keurig gedaan ,we zijn er blij mee.

Super tevreden over Dakprofijt

Vanaf het eerste telefoontje een goed gevoel. Men denkt met je mee, afspraken worden netjes nagekomen. Aardige medewerkers of het nou gaat om de telefoniste, de adviseur of de technische mensen. Allemaal even correct. Wij zijn dus super tevreden met het totale pakket.

ben zeer tevreden over jullie dienst verlening

Ervaring Dakprofijt De montage is goed verlopen. Het waren Nete monteurs. Ze stelde zichzelf netjes voor en werkten goed door. Ze hebben de zonnepanelen netjes geplaatst. Ook hebben ze uitgelegd hoe de app werkt waarop je kan zien hoe veel stroom je terug levert. Ook mijn buren kwamen mij vragen door wie ik de zonnepanelen had laten plaatsen. Het zag er netjes uit en er werd netjes gewerkt. Dit was hun opgevallen. Ook ben ik zelf nog van plan om nog extra zonnepanelen te plaatsen aan de voorzijde van mijn woning. Mocht ik dit plan gaan uitvoeren zal ik dit ook door Dakprofijt laten doen. Gr Marijn Outlook voor Android downloaden

Hi Marijn, Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. Uw buren mogen ons ook altijd bellen :) We horen het graag als u meer zonnepanelen wilt Een energieke groet, Dakprofijt

installatie is uitstekend

Wij hadden als installateur Maikel en die was heel erg goed! Met grote precisie klaarde hij de klus in nog geen drie uur. Wij waren buitengewoon tevreden met hem. Na afloop alles netjes opgeruimd, dus wat ons betreft een TOPPER!

zeer slechte service

5 maart 2022 zijn er bij ons zonnepanelen geplaatst door dakprofijt. Helaas met een verkeerde omvormer, deze zou asap worden vervangen.. Vele telefoontjes, mails en appjes later is dat nog steeds niet gebeurt. Zelfs een officiële met feiten onderbouwde klacht word niet beantwoord. Ga alsjeblieft niet met dakprofijt in zee, dit voorkomt teleurstellingen!

kan niet anders zeggen als zeer Prettig!

Vanaf de offerte tot de oplevering als zeer prettig ervaren. monteurs waren zeer kundig en behulpzaam bij vragen.

Vlekkeloze installatie

Na een fijn adviesgesprek met Ramesh waren al onze vragen goed en duidelijk beantwoord. De schouw werd helaas verzet vanwege de drukte maar ook dat liep verder zonder enkel probleem. De monteurs waren 2 uur eerder klaar dan gepland en hebben nog fijn een bakje koffie gedaan met ze. Al met al een fijne ervaring en ik zal jullie zeker aanraden bij m'n buren en familie! Klasse!

Prima service!

Fijn adviesgesprek gehad. Installatie ging vlot

Aanrader

Top service. Monteurs gaven een duidelijke uitleg over de werkzaamheden. De panelen zijn echt van top kwaliteit. Kortom een verdiende 10!

Zeer goed geregeld!

Goed en duidelijk plan. Professionele installatie.

Prima geregeld

Goede garanties, snelle service en vriendelijk personeel. 10 zonnepanelen op mijn dak geïnstalleerd binnen een dag. De monteurs hebben alles netjes achtergelaten en de aftercare was prima.

Zonnepanelen liggen op het dak, maar geen stroom opbrengst

De zonnepanelen zijn geïnstalleerd, en tevens een verkeerde omvormer. Blijkbaar is een verkeerd type omvormer geplaatst. Sinds dien niets meer vernomen van DakProfijt.

Voor elkaar

Alles goed geregeld en snel gemonteerd

Moet echt beter

Een week na een rommelige installatie van de panelen nog steeds geen werkende installatie. Erg telleurstellend dat een bedrijf dat dagelijks dergelijke systemen plaatst en oplevert zo slecht hun techniek en proces beheerst. Het enige pluspunt is de bereikbaarheid van de klantenservice.

Prima voor elkaar.

Goede voorlichting bij je thuis. Prima garantie perioden, waarin ik voor de omvormer. Snelle montage na akkoord. Vakmensen die beleefd en dankbaar zijn heffen onze panelen (incl drinken van een kopje koffie) in 3 uurtjes in bedrijf gesteld. Nadeel is levering van de app voor het bekijken van de levering van de panelen. Dit moet zeker sneller kunnen. Daarom een 9 (eigenlijk 9,5) Misschien zijn ze wat duurder dan een ander, maar wij zijn zeer tevreden. Kortom, prima ervaring.

Perfect gegaan

Is super gegaan , binnen de 4 uur. De instaleurs waren keurig en correct.

Beleefd en kundig

Kan altijd beter

Na wat strubbelingen werkt het nu prima

Bekwaam, oplossingsgericht, vriendelijk

Het had nogal wat voeten in aarde, maar we hebben een goed gevoel bij het bedrijf. Iedereen deed zijn best om alles goed te laten verlopen. De hiccups waren 1. ons elektriciteitssysteem in huis, waardoor we een paar keer zonder stroom zaten in delen van ons huis, maar de werknemers bleven totdat het was opgelost en 2. de gemeente die er lang (2 maanden) over deed om de vergunning af te geven om de straat deels af te zetten zodat de panelen met de lift naar boven konden. We zijn blij dat het goed bleef zitten met de storm van maandag. Het rendement kunnen we via een app inzien. Geweldig.

een mooie installatie voor een goede prijs

ten eerste was de offerte gunstig. ten twee de is de klantvriendelijkheid prima. en dan de installatie, keurige mannen hebben goed en net werk geleverd. ook de hulp voor belastingteruggave is goed geregeld. kortom ben ik zeer tevreden. alles goed geregeld bij Dakprofijt

Erg netjes gewerkt en prettig in de omgang.

Ik werd netjes 15 van tevoren gebeld dat de installateurs onderweg waren. Ze hebben daarna hard doorgewerkt om ervoor te zorgen dat alles nog dezelfde dag afgerond zou zijn. Helaas kon bij mij de kabel niet binnenshuis weggewerkt worden. Dit is nu netjes achter de regenpijp verwerkt en nauwelijks waarneembaar. Via de kruipruimte komt de kabel nu mijn meterkast in. Het is allemaal netjes gedaan. Ook de meterkast ziet er overzichtelijk uit. Ik ben erg blij.

Accuraat en harde werkers.

Fantastische mensen hebben onze zonnepanelen geplaatst. Deze mensen hebben duidelijk veel plezier in hun werk, ze zijn kundig en vol passie vertellen ze er over!

Uitstekend service

Zeer tevreden met Dak Profijt. Duidelijk, klantgericht, behulpzaam, snel en efficiënt. Ze komen hun beloftes volledig na.

Uitstekende service

Zowel in de voorbereiding als in de montage en afwerking werd er puik werk afgeleverd. Monteurs wisten wat ze deden.

Over DakProfijt

Dak Profijt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met 30 jaar garantie. Van omvormer tot overige materialen zeer lange garanties. Bij Dak Profijt kunt u van ons verwachten dat wij ten alle tijden transparant zijn over de werkwijze. Bij het kopen van zonnepanelen heeft iedereen ongetwijfeld vragen, het is tenslotte geen aanschaf die je dagelijks doet. Wat kosten zonnepanelen, hoe werken ze, hoe lang gaan ze mee? Dak Profijt geeft graag antwoord op al deze vragen.