makkelijk geregeld zonder zorgen

Alles duidelijk en helder ingericht. Professionele werknemers over de vloer gehad. Btw teruggave wordt geregeld, weinig omkijken naar

Goede service en nazorg voor installatie zonnepanelen

Bedrijf met oog voor de klant! Er was een vertegenwoordiger langs gekomen voor informatie en bespreking van installatie zonnepanelen. Afspraken worden netjes nagekomen en er wordt ook goede nazorg (hoe aan aan te melden voor energie levering, regelen van BTW teruggave en installatie van app om zelf productie te monitoren) geleverd.

Voldoet aan alle verwachtingen

Goede voorbereiding, afspraken keurig op tijd Duidelijke uitleg Uitvoering door een dreamteam

Professioneel personeeel!

vakkundig gedaan nette vakmensen

Alles perfect geinstalleerd en top Service

Dak Profijt is echt een aanrader. Service Top, zij houden zich aan alle afspraken. Wij zijn heel erg tevreden met Dak Profijt. Hier kan je mee in zee gaan. Bedankt voor alles !

Een prima ervaring!

Na een eerste kennismaking aan de deur, waarna ik niet precies wist wat ik kon verwachten, bezoek van Dakprofijt op een afgesproken moment. Ramesh en zijn (nieuwe) collega hebben uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren over de voors- en tegens van de opties die er zijn. Ramesh snapte dat we op zoek waren naar advies en niet naar een verkooppraatje. Na een paar dagen bedenktijd hebben we de knoop doorgehakt en hebben we gekozen voor de aanschaf van 11 panelen en alles wat daarbij komt. De eerste maand hebben we bijna 250 kwh opgewekt, een prima start! In de overvloed aan aanbieders blij een betrouwbare en capabele partner voor levering en installatie te hebben gevonden, dank je wel!

klantvriendelijk, deskundig en servicegericht

van eerste schouw t/m laatste handeling prima geholpen door de medewerkers op kantoor en de monteurs. Ik was niet helemaal tevreden met plaatsing van een kabel. Dit is keurig op de eerstvolgende zaterdag! opgelost door dezelfde monteur.

Goede service, duidelijk en betrouwbaar.

Zeer positief over Dakprofijt. Zeer goede service.

Super verlopen ondanks regenachtige dag

Plaatsing zonnepanelen, plaatsing omvormer en aanpassingen aan elektrische installatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Gezellig werken door vlotte jonge mannen

We waren paraat omdat uitgaande dat de installatie om 8.00u zou aanvangen. Voor de panelen rond 9.00 en voor de elektra rond 10.00. Over he algemeen zijn ze gezellige en vlotte jonge mannen die kundig en goed doorwerken. 1. Installatie panelen: Netheid prima: werken netjes en alles in goed overleg met ons. 2. Elektra: alles in goed overleg met ons. Netheid mag/kan beter!. Er gingen enkele zaken niet goed. Tot 3x een gat boren voordat 1 bruikbaar had geboord. Netheid van de aangelegde leidingen kan netter. Ook heb ik enkele malen aangegeven, (helaas geen gehoor gegeven), zodra er wordt geboord, ons erbij roepen zodat ik met de stofzuiger bij kan houden. Gevolg, slaapkamer en garage onder stof en boorsels, waardoor we vele malen schoonmaakwerk hebben.

Antwoord op vragen na uitbrengen van offerte zou beter en sneller kunnen. Daar moest ik zelf achteraan mailen en bellen, vandaar 4,5 sterren. Na onze opdracht verliep echter alle op rolletjes. De schouw ging snel met goede uitleg. De montage verliep probleemloos, de monteurs waren bijzonder vriendelijk, correct en hadden nauwelijks tijd voor koffie. De klus was snel geklaard ondanks dat de 10 panelen op een dak van 60 graden geplaatst moesten worden. Respect en bewondering voor de acrobatische kunsten die ze soms moesten uithalen Nadat alles gereed was volgde een heldere uitleg. De volgende dag per mail alle gegevens ontvangen mbt aanvraag BTW teruggave en de aanmeldgegevens voor de SolarEdge app.

De monteurs waren alle drie heel goed en ik kan het iedereen aanraden.

Prima.

Afspraak met adviseur was prettig. De schouw werd vlot na accoord uitgevoerd. Sinds gisteren 14 prachtige panelen op het dak. Ook leuk om naar te kijken . De installateurs en electricien hebben duidelijk plezier in hun werk en zijn servicegericht. Dank.

Voldoet ruim aan de verwachtingen

Ik heb nu 1 jaar de glas/glas panelen op het dak liggen. Deze zijn verdeeld over zuid en oost 5,12 kWp. Opbrengst na 1 jaar is ongeveer 5MWh, hetgeen klopt met de berekeningen. Alles heeft storingsvrij gefunctioneerd. Tot nu toe dus tevreden met het systeem. Hans

Zeer nette service en correct volgens afspraak geplaatst!

Zeer tevreden!

Goed geregeld

Hele vriendelijke monteurs, komen op tijd en snelle montage

Snel en goed

6 weken na de eerste afspraak lagen de zonnepanelen op het dak. Informatie en het te lopen traject waren helder. Alle gemaakte afspraken zijn keurig en op tijd nagekomen, alle administratie wordt verzorgd en is perfect verwerkt. De installatie verliep probleemloos (met veel inspraak en overleg), door vriendelijke monteurs die goed op elkaar ingespeeld waren en plezier in hun werk leken te hebben. Kortom: niet goedkoop, wel goede kwaliteit en een probleemloos en zorgeloos traject.

Van begin tot eind goede communicatie, duidelijke afspraken en vlotte installatie.

Zowel het verkoopproces, als de aanloop naar plaatsing als ook de feitelijke plaatsing zelf zijn heel goed verlopen. Dakprofijt toonde zich professioneel en soepel. Als gezegd: top!

Vanaf de aankoop tot de installatie volgens afspraak keurig geregeld.

Na ons eerste gesprek met de verkoper wilde wij in samenspraak met de technische man nog enige aanpassingen. Dit werd keurig en correct afgehandeld door de installateurs die snel en netjes werk afleverde.

goede service, zowel op papier als in actie en het contact

Duidelijke uitleg, zeer prettig mensen aan de deur en telefoon, prettige monteurs. En het ontzorgen (belastingteruggaaf, regelen app, melden bij leerancier) maakt het zo veel makkelijker!

Goede professionele mensen en goed product

Ze werken netjes en weten wat ze doen en geven goed advies en goed bereikbaar top bedrijf

Goede uitleg en begeleiding

Laten we eerlijk zijn; ik ben geen techneut en had een ‘natuurlijke angst’ voor het plaatsen van zonnepanelen, hoe het werkt etc. Vanaf sales proces tot de schouw en later de plaatsing goede begeleiding gehad van on-site personeel alsmede belletjes elke keer de dag erna vanuit het service centrum. Net geplaatst en tot nu toe goed gevoel hoe alles gelopen is

Ze werken snel en netjes

Ze waren te laat maar beklede wel datzelfde later kwamen

Over DakProfijt

Dak Profijt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met 30 jaar garantie. Van omvormer tot overige materialen zeer lange garanties. Bij Dak Profijt kunt u van ons verwachten dat wij ten alle tijden transparant zijn over de werkwijze. Bij het kopen van zonnepanelen heeft iedereen ongetwijfeld vragen, het is tenslotte geen aanschaf die je dagelijks doet. Wat kosten zonnepanelen, hoe werken ze, hoe lang gaan ze mee? Dak Profijt geeft graag antwoord op al deze vragen.