Monteurs en installateurs!

Dakprofijt waar te beginnen! Slechte punten communicatie en planning Goede punten Jawel de monteurs en installateurs. Remko is er 1 van deze monteur weet wat hij doet en heeft er verstand van en weet hoe je dingen voor mekaar krijgt een 10+ remko . De andere monteurs onder de leiding van romano krijgen idem dito een 10+ super snel gewerkt en super net afgeleverd. Het liep als een geoliede machine die dag dat de panelen Erop kwamen hartstikke bedankt jongens Remko en romano jullie zorgen dat het bedrijf hun kracht in kwaliteit en secuur werken hoog in het vaandel blijft. Op kantoor bij jullie moet nog een hoop verbeterd worden Al met al ik raad het bedrijf aan , maar verwacht niet dat het binnen 6 maanden gebeurd . Maar de montage en installatie dat word super goed gedaan dikke duim

Dramatisch

Wat een vreselijk slechte club. Eind mei zouden de panelen liggen. Ondertussen liggen ze nog steeds niet en is er 0 communicatie. 2 dagen vrij genomen. Geen monteurs. Iedere x een andere smoes. Zijn ze er eindelijk hebben ze de juiste spullen niet bij zich. Nog nooit zoiets meegemaakt. Pas op mensen waar je mee in zee gaat.

Vervolg op vorige recensie

Vervolg: Op de afgesproken datum komen de twee monteurs opdagen. Goed op tijd! Ze werken hard door. Maken tijd voor een praatje. Leggen alles geduldig uit. Keurig! In ongeveer twee uur tijd ligt alles en werkt het helemaal. Ik ben helemaal tevreden. Na mijn klacht is het goed opgepakt en keurig afgehandeld. Ik zou dit bedrijf nu zeker aanraden bij anderen.

Snel en netjes afgeleverd. Helemaal top!

Ik werd 's morgens gebeld, of ze vandaag al komden komen om te installeren. Mijn vrouw is thuis dus zeg ik ja. Anderhalf uur later waren ze er al en begonnen het dak op te gaan. Waarbij ze per ongeluk door een onduidelijke foto het verkeerde dakdeel namen. Dat werd daarna meteen corrigeert. Waarna het vrij snel toch gebeurd was. En het werkte meteen. Ze hebben alles netjes afgewerkt en het werkt dus wat wil ik nog meer. Ik adviseer iedereen dakprofijt want die weten wat ze doen.

Dit bedrijf denkt echt mee

Na veel offertes hadden wij de hoop verloren om zonnepanelen te plaatsen. Via Google kwam ik op deze site omdat ze de grotere, meer opbrengst panelen hebben. Ze zagen geen problemen. Ook niet met onze uitdaging met een balk die over ons dak loopt. Eindelijk hebben we iemand gevonden die ze bij ons heeft geplaatst. En ze doen het super! Goede uitleg. Niet te beroerd om vragen te beantwoorden. Echt als heel prettig ervaren.

Wij zijn zeer tevreden.

Bij informatief gesprek werd er niet gepushed om een handtekening te plaatsen, dit was zeer prettig en kregen duidelijke uitleg. Bij veagen konden we altijd bellen. Na ondertekening volgde een schouw afspraak, die meedacht over hoe wij de aansluiting naar de meterkast wilde. Er kwamen 3 poolse mannen dezonnepanelen plaatsen, zij verstonden hun vak. Ze praten alleen engels. Indien we elkaar niet begrepen , legden zij contant met iemand van Dakprofijt, zodat we het wel begrepen. De BTW teruggave wordt ook geregeld, tot aan de daadwerkelijke aanvraag, wat logisch is. Maar het wordt heel duidelijk met een stappenplan uitgelegd.. Sinds 6 juli hebben wij de zonnepanelen. En met een bepaalde app, kunnen wij zien wat ze opleveren. Tot dusver heel tevreden. Hoe de service is bij een niet werkende zonnepaneel weten we nog niet. Maar onze verwachting is goed. Fam. Couwenberg

top,

Van verkoop t/m plaatsing prima verzorgt en geen betaling vooraf. Netjes gewerkt en duidelijk uitleg gehad.

Eerlijk en goede service

De offerte was een eerlijke prijs met de juiste hoeveelheid zonnepanelen. Goede prijs en kwaliteitverhouding. BTW teruggave wordt geregeld en alles vlot en soepel geïnstalleerd. Correct en beleefd in de omgang, dit is hoe het hoort.

Goed werk

Mooi en netjes geïnstalleerd. Nette monteurs die alles netjes hebben achtergelaten.

Goed panelen , montage en aftersales is ***

16 zonnepanelen laten monteren. En inderdaad ze werken. Maar de montage was in de avonduren tot 22:30 ! Slechte onvolledige afwerking. Service afspraak kwam niemand opdagen .

Top service! Zeer tevreden

De zonnepanelen zijn netjes en snel geplaatst. De adviseur heeft alles duidelijk uitgelegd. Super blij met de panelen. Laat de zon maar schijnen :)

Prima geregeld

Alles goed en netjes geregeld. Kans is dat de panelen iets over de erfgrens liggen mogelijkerwijs. Hier is een aantekening van gemaakt. verder alles oke.

Waardeloos - in afwachting

Waardeloze communicatie en niet nakomen van afspraken. - keurig gesprek, duidelijk advies met informatieve brochure. - technische schouw, soepel, ingepland, goed verlopen. Heeft verder geen antwoord op vragen, je wordt opgebeld.... Daarna gaat het mis. Ipv telefonisch contact opnemen om een datum voor het leggen af te spreken krijg je een mail om direct het hele bedrag te betalen ipv het afgesproken voorschot van 30%. Bellen om te vragen hoe en wat, heeft geen enkele zin. De twee mobiele nummers blijken niet meer te bestaan. Nummer op de website geeft niet thuis. Op een mail waarin je dit aangeeft wordt gereageerd met: betaal maar dan komt het wel goed. Zeer onbetrouwbaar. Mijn advies, ga er niet mee in zee, betaal niets totdat er iets ligt. Tot de keurig lijkt alles vlotjes te gaan. Daarna ... Binnen zes weken zouden ze erop liggen... Inmiddels is die tijd ruim voorbij en ligt er niets en hoor ik niets meer. O, ja alleen of ik maar betalen wil. Vervolg: Inmiddels kreeg ik telefonisch contact. Er was sprake van een gestolen telefoon. Hoe de andere twee nummers niet bereikbaar waren in onbekend. Om het vertrouwen terug te winnen, hoef ik geen voorschot te betalen. 28 juli worden de panelen, volgens via e-mail afgesproken datum, gelegd. Hierover zou opgebeld worden, maar goed. Ik ben benieuwd of we de 28ste vlot geholpen worden. Ieder geval hebben ze, na het opnemen van de telefoon, geprobeerd de klacht goed op te nemen. Ik ben benieuwd. Hopelijk positief: wordt vervolgd.

Beste heer Mudde, U heeft een offerte ondertekend met een aanbetaling van 30%. Het is dan vrij normaal dat wij u na opdrachtbevestiging en technische schouw een factuur sturen om de aanbetaling te voldoen. Nadat wij een aanbetaling ontvangen zullen wij een montagedatum voor u inplannen. Dit is reeds met u besproken en betreuren wij het dat u ons meteen onbetrouwbaar vindt. U heeft nu een montagedatum overlegd gekregen zonder aanbetaling en dit vermeld u niet in de review. De 06 nummers die u heeft proberen te bereiken zijn niet van de klantenservice en wellicht van collega's die verbonden zijn aan werktijden. Tevens geeft u aan dat de zonnepanelen binnen 6 weken op u dak zouden liggen. Deze belofte doen wij immers nooit maar is wellicht bij het verkoopgesprek gevallen als indicatie. U heeft alle officiële communicatie die wij met u hebben gehad bestempeld als onbetrouwbaar. Wij kunnen ons dus niet vinden in u review en hopen dat als wij de zonnepanelen hebben geïnstalleerd u dan een eerlijke en positieve review kunt achterlaten.

keurig werk geleverd

Nette zeer hardwerkende monteurs die tot avonds acht uur doorgingen om alles af te krijgen.

Professioneel, duidelijk en snel

Wij hebben na een duidelijk en prettig informatie gesprek een heldere offerte gekregen voor het aanschaffen en plaatsen van onze zonnepanelen. Het plaatsen is professioneel, snel en netjes verzorgt.

Waardeloos bedrijf, komen afspaken niet na.

Wij hebben 3 maanden geleden en afspraak gemaakt met de verkoper die meteen al niet op komt dagen omdat hij positief op Covid getest was. Ik had vrij genomen van mijn werk en de hele ochtend zitten wachten, ze laten gewoon niets weten. Een nieuwe afspraak gemaakt en de zonnepanelen besteld. Alles zou op voorraad zijn en na ongeveer 10 weken geleverd en gemonteerd worden. Dan blijkt de omvormer niet leverbaar te zijn, maar ze hebben een alternatief.(+€1300,-) Wij zijn akkoord gegaan en binnen 2 weken zou een monteur komen kijken (schouwen) of alles goed is en er geen problemen ontstaan bij de montage. Helaas horen we niets en moeten we weer zelf contact opnemen. Monteur komt uiteindelijk en geeft advies een nieuwe meterkast te laten plaatsen.(+€1200,-) waarmee wij niet akkoord gaan. Ze hebben een alternatief voor €150,- en gaan de aanbieding aanpassen. Helaas niets meer van hen gehoord. Weer contact opgenomen met de verkoper, krijgen we een e-mail met de melding dat z.s.m. contact wordt opgenomen. Helaas weer niets gehoord. We zijn nu inmiddels 10 weken verder en nog niets gehoord.

Beste heer Verhulst, U heeft eerst een offerte ontvangen op 17-03 met een SolarEdge omvormer. Door leveringsproblemen bij SolarEdge hebben wij u aangegeven dat de offerte niet meer uitvoerbaar is. U heeft een nieuwe offerte ontvangen en ondertekend op 05-04 met een Enphase systeem. Hier hebben wij op 28-04 een technische schouw uitgevoerd en u een nieuwe offerte verstuurd op 05-05. Hierbij hebben wij aangegeven dat u meterkast niet meer aan de NEN 1010 regels voldoet en wij adviseren om deze te vervangen of een werkschakelaar te plaatsen. Hier hebben wij tot op de dag van vandaag geen reactie van op mogen ontvangen. Mijn collega heeft u ook telefonisch proberen te bereiken op 10-06.

vandaag hebben remano en winston bij ons de zonnenpanellen geplaatst , ze hebben het keurig gedaan ,we zijn er blij mee.

Super tevreden over Dakprofijt

Vanaf het eerste telefoontje een goed gevoel. Men denkt met je mee, afspraken worden netjes nagekomen. Aardige medewerkers of het nou gaat om de telefoniste, de adviseur of de technische mensen. Allemaal even correct. Wij zijn dus super tevreden met het totale pakket.

ben zeer tevreden over jullie dienst verlening

Ervaring Dakprofijt De montage is goed verlopen. Het waren Nete monteurs. Ze stelde zichzelf netjes voor en werkten goed door. Ze hebben de zonnepanelen netjes geplaatst. Ook hebben ze uitgelegd hoe de app werkt waarop je kan zien hoe veel stroom je terug levert. Ook mijn buren kwamen mij vragen door wie ik de zonnepanelen had laten plaatsen. Het zag er netjes uit en er werd netjes gewerkt. Dit was hun opgevallen. Ook ben ik zelf nog van plan om nog extra zonnepanelen te plaatsen aan de voorzijde van mijn woning. Mocht ik dit plan gaan uitvoeren zal ik dit ook door Dakprofijt laten doen. Gr Marijn Outlook voor Android downloaden

Hi Marijn, Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent. Uw buren mogen ons ook altijd bellen :) We horen het graag als u meer zonnepanelen wilt Een energieke groet, Dakprofijt

installatie is uitstekend

Wij hadden als installateur Maikel en die was heel erg goed! Met grote precisie klaarde hij de klus in nog geen drie uur. Wij waren buitengewoon tevreden met hem. Na afloop alles netjes opgeruimd, dus wat ons betreft een TOPPER!

zeer slechte service

5 maart 2022 zijn er bij ons zonnepanelen geplaatst door dakprofijt. Helaas met een verkeerde omvormer, deze zou asap worden vervangen.. Vele telefoontjes, mails en appjes later is dat nog steeds niet gebeurt. Zelfs een officiële met feiten onderbouwde klacht word niet beantwoord. Ga alsjeblieft niet met dakprofijt in zee, dit voorkomt teleurstellingen!

kan niet anders zeggen als zeer Prettig!

Vanaf de offerte tot de oplevering als zeer prettig ervaren. monteurs waren zeer kundig en behulpzaam bij vragen.

Vlekkeloze installatie

Na een fijn adviesgesprek met Ramesh waren al onze vragen goed en duidelijk beantwoord. De schouw werd helaas verzet vanwege de drukte maar ook dat liep verder zonder enkel probleem. De monteurs waren 2 uur eerder klaar dan gepland en hebben nog fijn een bakje koffie gedaan met ze. Al met al een fijne ervaring en ik zal jullie zeker aanraden bij m'n buren en familie! Klasse!

Prima service!

Fijn adviesgesprek gehad. Installatie ging vlot

Over DakProfijt

Dak Profijt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met 30 jaar garantie. Van omvormer tot overige materialen zeer lange garanties. Bij Dak Profijt kunt u van ons verwachten dat wij ten alle tijden transparant zijn over de werkwijze. Bij het kopen van zonnepanelen heeft iedereen ongetwijfeld vragen, het is tenslotte geen aanschaf die je dagelijks doet. Wat kosten zonnepanelen, hoe werken ze, hoe lang gaan ze mee? Dak Profijt geeft graag antwoord op al deze vragen.