Het hele proces is van begin tot eind niet goed gegaan

1.5 ster omdat Chantal nog probeerde om de situatie meermaals te redden. 1 ster zonder Chantal. Wat ging er fout? - De vertegenwoordiger was alleen goed bereikbaar voor de offerte handtekening. Nadien slecht tot uiteindelijk helemaal niet meer reagerend op mail en telefoon. - Ik niets hoorde na het tekenen van de offerte. Na 2 a 3 weken gebeld. Bleek dat mijn order even tussen wal en schip was gevallen ivm een nieuwe systeem. Wat als ik niet had gebeld? - Een offerte aanpassing moeizaam was door te voeren (stoppenkast vervanging toevoegen). Dit duurde lang. Dat de levertijd daardoor opschoof vertelde men mij niet. Men had intern de regels veranderd dat er pas gepland wordt als er een aanbetaling is gedaan. Maar de aanbetaling kon ik ook niet doen omdat ik wachtte op de aanpassing van de offerte. - Bij de installatie van de panelen de stoppenkast er dus niet bijzat. Geen werkende zonnepanelen dus. - Na de vervanging van de stoppenkast het elektisch autoladen niet meer werkte. Dit kon niet het probleem zijn van de meterkast vervanging gaf men aan. Ik heb een derde partij moeten inschakelen die vrij snel doorhad dat dit niet goed aangesloten was. - De bijbehorende app niet werkend te krijgen was. Na 12 dagen zelf Growatt gebeld (NB op aangeven van Dakprofijt zelf. Men kwam er dus niet achter wat het probleem was) en na nog geen 5 minuten aan de telefoon was het helder. Men was vergeten de draadloze adapter mee te leveren en te installeren. - Dit werd later alsnog gedaan, maar weer kreeg men de app niet aan de praat. De monteur is weer weggegaan met de melding dat ik zelf Growat moest bellen. Dat heb ik uit armoede maar weer gedaan en alsnog werkte het binnen 5 minuten. Wat ging er goed? Moet ik even over nadenken. Heel weinig. Het proces heeft veel belletjes, emails en dus aandacht gekost omdat niemand het proces owned en bewaakt. Ik heb geen enkel excuus of reactie gehad. Dit vehaal heb ik ook naar de vertegenwoordiger gestuurd en je raadt het al, geen reactie.

Heel blij met van Dakprofijt.

Zoals gezegd zijn we super blij met onze panelen die door Dakprofijt mooi op ons dak zijn geplaatst. En nog mooier ze wekken prima stroom op! De kleine storing nadat de buren een zelfde Enphase systeem hadden geplaatst is vakkundig verholpen. Dakprofijt.....een aanrader dus!!!

Fantastische service, ook achteraf!

In de zomer panelen aangeschaft bij DakProfijt en begin september lagen ze al op dak. Wij hadden ons huis bij verbouwing al ingericht op zonnepanelen, helaas was dit tijdens de schouw en de installatie niet helemaal duidelijk. De stroom toevoer was buiten om gelegd. Een week na melden was de installateur al terug om het te fixen! In de tussen tijd waren de panelen wel gewoon aangesloten zodat ik kon beginnen met besparen. Ook de verkoper meerdere keer telefonisch gesproken. Altijd vriendelijk te woord gestaan en verder geholpen met mijn vragen. Bedankt Zakaria van DakProfijt!

Ondanks goede bedoelingen loopt e.e.a. niet zonder problemen

Montage begon met gedeeltelijk verkeerdere materialen, men moest terug naar de zaak om montage materiaal te halen voor schuin dak i.p.v. plat dak. Het montage materiaal voor het platte dak bleek zodanig dat panelen niet verschuifbaar waren waardoor toegang naar platte dak voor mij onmogelijk werd in tegenstelling met afspraak met bouwkundige van Dakprofijt. Aanschaf door mij van lange ladder nu noodzakelijk. Binnenkort komt weer montage ploeg om panelen definitief netjes te leggen, ontbrekende delen zoals klemmen en afdichtkappen aan te brengen en de kabel over de dakrand minder zichtbaar te maken. De in het zicht komende montage delen zoals klemmen en profielen zijn van aluminium en zijn door Dakprofiijt niet te vervangen in een zwarte uitvoering, zoals hoort bij zwarte panelen. Bijzonder lelijk gezicht voor platen direct naast terras. Ga er van uit dat e.e.a. uiteindelijk naar tevredenheid wordt opgelost.

Klachten naar tevredenheid afgehandeld, verder tevreden

Klachten zijn naar tevredenheid afgehandeld, verder hangen de panelen er al een paar jaar netjes bij en doen ze hun werk.

Heel goed

Goed huisbezoek en snelle offerte. Installatie van 9 panelen in 1 middag gedaan met fotos van het dak hoe het geplaatst is.

afspraak is afspraak

Vorig jaar heb ik via een folder een afspraak gemaakt met de verkoop adviseur van DakProfijt. We hadden op ons oude huis zonnepanelen en inmiddels budget om dit op onze nieuwe woning te plaatsen. Van nature ben ik terughoudend naar verkopers aan de deur. Het verhaal werd duidelijk en vakkundig uitgelegd. En afspraken nagekomen. Wat mij positief verrast heeft dat ik kan kiezen wat het land van herkomst is van de panelen. En de snelheid waarmee geplaatst kon worden. Met een maand zaten ze op het dak. Dat hoor ik wel anders. Is er niets te verbeteren? Ik zou het fijn vinden om in de solar app naast uitsparing voor het milieu ook zien wat het in mijn portemonee scheelt. Wellicht in een update van de app dat dit beter zichtbaar wordt.

Goede verkoop en toelichting, installatie en klant service moet echt beter

Uitstekende propositie en kwaliteitsproduct. Verkoper kwam met een eerlijk verhaal en respectvol tov concurrentie. Vanaf de technische schouw ging het mis met communicatie over de installatie (wanneer? / wat van ons verwacht?), telefoon (lag ernaast)en mail communicatie bleek niet mogelijk. installatie zelf was lastig communiceren door gebrekkig Engels installateurs en kwalitatief in meter kast een aantal fouten gemaakt bleek bij keuring wat je niet verwacht van gecertificeerd bedrijf. Overigens wel weer snel en adequaat opgelost

Eindelijk juiste aanbieder voor oud pand

Veel aanbieders van zonnepanelen hebben moeite met op oude daken zonnepanelen leggen. Te grote risico’s kreeg ik 4 keer eerder te horen. Dakprofijt daarentegen geeft ze prima gelegd. Een enkele dakpan gesneuveld, maar die had ik nog voldoende liggen. Goed advies, goede uitvoering, prima rendement en nog mooie panelen ook op mijn bijna 100 jaar oude pand!

DAK PROFIJT staat voor kwaliteit

Al bij het kennismakingsgesprek met de adviseur Ramesh Arian hadden we een goede betrouwbare indruk van DAKPROFIJT. Hij gaf duidelijke uitleg over het product van Hyundai zonnepanelen en Enphase omvormers en de uitgebreide garantie voor product en montage van wel 25 jaar. Je betaalt wat en dan heb je ook topkwaliteit. Ook de monitoring app van ENPHASE werkt uitstekend, waardoor ik dagelijks de energieproductie kan zien. Naar de btw-teruggave had ik geen omkijken. Binnen 3 maanden had DAKFROFIJT geregeld dat de btw weer op mijn bankrekening stond. De montageploeg had in een paar uur alles gemonteerd en de monteurs waren zeer vriendelijk. Ik kan iedereen DAKPROFIJT ten zeerste aanbevelen Voor zonneproductie voor lange termijn moet je bij DAKPROFIJT zijn.

Voortreffelijk

Wij hebben een zeer positieve ervaring met dakprofijt. Eerst hebben we een duidelijk en uitgebreid gesprek gehad aan de keukentafel. Met een goed overzicht van de kosten hebben we een datum gepland om de zonnepanelen te plaatsen. Zeer sympathieke en rustige mannen hebben alles keurig netjes geplaatst. Wat ook erg fijn is, is dat je een app hebt waarin je een mooi dag week of maandoverzicht kunt inzien van de opbrengst Al met al dus een zeer pisitieve ervaring

Heldere informatie en snelle levering

Vanaf eerste kennismaking wordt er op een prettige manier goede informatie en uitleg gegeven. Overleg mbt aantal panelen, kosten, teruggave etc en verdere procedure is helder en klantgericht. Verrassend snel geleverd. In overleg met ons oplossingen gezocht voor obstakels tijdens installatie. Wij zijn tevreden over Dakprofijt en hebben ze meerdere keren aanbevolen.

Veel ellende en slechte communicatie

Teveel om te benoemen. Inpectie is fout gegaan, zeg maar: globaal vanaf de weg alles bekeken. Afspraak voor andere situatie worst uiteindelijk weer verkeerd bekeken. Hierdoor weer 1 paneel minder. Om vervolgens tot ellende toe de foutieve facturen en herinneringen blijven sturen. Om verschrikkelijk moe van te worden. En tussendoor maar roepen : Sorry, komt goed. Maar het komt niet goed.

Goed geregeld en alle zorg uit handen genomen

Ik heb sinds 2,5 jaar glas-glas panelen van Dakprofijt en ben zeer tevreden over de panelen. Wat ik fijn vond is dat tijdens een gesprek met de mensen van Dakprofijt ik alle informatie die ik wilde hebben gekregen heb en al mijn vragen beantwoord werden. Als je naderhand vragen hebt kun je bellen of mailen, en krijg je altijd antwoord op je vragen. Ik hoop dat Dakprofijt in de toekomst ook thuisbatterijen gaat leveren, dan sta ik vooraan om advies te vragen en aan te schaffen.

Prima service, snelle levering, meedenkend personeel

geweldig wat een bedrijf!

Na wat aanloopperikelen is deze week een monteur langs geweest en hebben we in overleg een extra string geplaatst om een schaduwpaneel niet in de serie mee te laten lopen. Dit zou een hoger rendement moeten geven. Het werd gelijk uitgevoerd en nu hopen we dat deze redenatie effectief is. Ze zijn echt pas tevreden als ik het ben, en nu ben ik tevreden.

Prima service!

Na een enkele keer uitstellen van datum de zonnepanelen toch geplaatst in juni 2022 En dat binnen 2 maanden na aanvraag van advies en offerte. Zonnepanelen geplaatst door buitenlandse medewerkers. Communicatie daardoor soms moeizaam. Werkte keurig. Kwam een Nederlandse opzichter langs. Alles prima opgelost. Zonnepanelen zijn naar wens geplaatst en doen prima zijn werk.

Is een bedrijf dat ons prima heeft geholpen met het plaatsen van zonnepanelen. Aangevraagd en binnen 4 maanden zaten ze op het dak. Opzichter kon helaas 2x keer niet komen, des al niet te min hebben ze ons op de hoogte gehouden. Geen schade aan dak ( dakpannen ), prima geplaatst. Micro omvormers wel beter en altijd vervangbaar. Software werkt ook prima. Dus geheel tevreden, dank je wel.

Snel alles geregeld, werkt super

Fijn dat er iemand thuis kwam die alles doornam en keek wat er bij ons het beste werkt. Papierwerk goed en snel geregeld. Installatie in 1 ochtend en alles werkt prima! Fijne app erbij waar je kan kijken hoeveel stroom elk paneel opwekt

Hadden we het maar eerder gedaan!

Na het ontvangen van de offerte, kwamen ze al snel de panelen plaatsen. De monteur kwam wat later dan afgesproken, maar ging door zelfs toen het al donker was!

Prima service en netjes afgeleverd

Wij zijn keurig en snel geholpen met het plaatsen van de zonnepanelen en hebben er nu veel profijt van.

Zoals het hoort

Ik schrijf nooit deze berichten. En ja, ik ben wel eens besodemieterd door bedrijven die mijn dak zouden repareren. Cowboys. Maar deze schrijf ik voor Dakprofijt omdat ik vind dat zij dat verdienen. Op een rijtje: Goede informatievoorziening Goede prijs kwaliteit verhouding Proffesionele aanpak en informatievoorziening Aardige en capabele mannen die alles in één dag kwamen plaatsen naar mijn wensen Één apparaat was niet op voorraad en werd een betere geplaatst zonder extra kosten die wel op voorraad was. Zij nemen hun verantwoordelijkheid serieus. Ik had een probleem met mijn app waarmee ik de opbrengst zou moeten kunnen zien waarmee ik snel werd geholpen En na bijna een jaar erg tevreden over het systeem Nu krijg ik ( ik ben wel een zuinige gebruiker en heb geluk nog korte tijd van een vast contract te kunnen genieten ) €855 terug van mijn energieleverancier, meer dan verwacht Al met al: mijn ervaring met dit bedrijf is boven verwachting goed. Daarom neem ik dan ook de moeite deze review te schrijven. Je weet nooit exact met wie je in zee gaat en het is een flinke investering maar ben blij dat ik Dakprofijt heb aangetrokken.

Snel maar after care is ondermaats

Mijn ervaring met DakProfijt is verschillend per deel van de levering. De adviseur heeft ons super geholpen en had veel kennis van zaken. De levering was relatief snel. De plaatsing was in elke uren gereed (al denk ik dat het ARBO technisch wat beter kan op het dak) maar helaas werkte het systeem niet direct, achteraf bleek dat de omvormer stuk was. Erg slordig! Na bellen en het nodige boos reageren kon er na 3 weken een vervangende omvormer geplaatst worden. Hierna werkte alles naar behoren. Ik denk dat het grootste probleem was dat de monteur het systeem niet volledig kon testen omdat er op kantoor nog wat gegevens ingevuld moest worden was volgens de monteur altijd achteraf gebeurd. Als dat direct gedaan worden, of nog beter direct door de monteur gedaan kan worden, kunnen problemen direct aangepakt worden. (Proactief i.p.v. reactief ;) )

Een bedrijf met een goed product waar je profijt van hebt.

De zonnepanelen werken goed en zijn kundig geplaatst. Toen de elektriciteitsleiding niet mooi was bevestigd in de gang, hebben ze dit erkend en hersteld.

Van A tot Z, alles goed verzorgd

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van de zonnepanelen, heldere communicatie en snelle en goede service! De installatiewerkzaamheden zijn netjes uitgevoerd!

Over DakProfijt

Dak Profijt levert en installeert hoogwaarde Duitse glas-glas panelen met 30 jaar garantie. Van omvormer tot overige materialen zeer lange garanties. Bij Dak Profijt kunt u van ons verwachten dat wij ten alle tijden transparant zijn over de werkwijze. Bij het kopen van zonnepanelen heeft iedereen ongetwijfeld vragen, het is tenslotte geen aanschaf die je dagelijks doet. Wat kosten zonnepanelen, hoe werken ze, hoe lang gaan ze mee? Dak Profijt geeft graag antwoord op al deze vragen.