Hardwerkende verhuizers

Alle.meubels werden keurig ingepakt en met zorg behandeld. ipv 3 kwamen er 2 verhuizers,maar Ilias en Ilias hebben keihard gewerkt en Niets was te veel. Prettige beleefde mannen en over alles werd goed gecommuniceerd. Wel vond ik de communicatie op de app soms wat stroef verlopen,maar het was erg druk in deze periode. Prijs was prima. Zorg wel dat de verhuizers bij betaling een kwitantie bij zich hebben.Maar dit kwam achteraf prima in orde Zou dit bedrijf ook aanraden aan anderen

Snel en efficiënt

Verhuizers waren goed op elkaar ingespeeld en regelde alles zeer efficiënt qua dozen stapelen. Wel vond ik de communicatie over de app niet goed. Ik kreeg te laat de bevestiging en er stond op het bevestiging 9:00 beginnen terwijl ik over de app 10:00 had afgesproken. Verder erg tevreden over de verhuizing!

slecht

super slecht ons meubels zijn of niet te gebruiken of veel schaden werd niks ingepakt zo als het hoor dus niks was beschemd kwamen niet op de afgesproken tijd

Fijn samengewerkt om alles veilig over te krijgen

De mannen hebben top werk geleverd. Ik had een aantal zware meubels, waaronder de piano, en die hebben ze professioneel mijn huis in gekregen. Daarnaast waren ze erg vriendelijk, hard werkend en en helder over kosten. Vooraf had ik de klus veel te makkelijk ingeschat, waardoor het veel meer werk was dan vooraf gedacht, maar ze hebben het fantastisch opgepakt. Superbedankt!

Netjes en vriendelijk

In de ochtend ging er wat mis. Waardoor we pas 3 uur later konden starten. Ik ontving netjes een bericht daarover. Alles keurig en netjes ingepakt en uitgepakt. Vriendelijke kerels. Goede ervaring. Misschien wel een keer een nieuwe bus aanschaffen 😃👍

Amazing service! Would recommend

The company did a great job of moving heavy pedicure chairs one floor by stairs. They did it quickly, safely and very carefully. Impressed!

Prima afwerking van de opdracht. Zeer tevreden.

M'n spullen zijn heel erg netjes behandeld en ze stonden heel snel in m'n nieuwe huis! De verhuizers zijn heel erg vriendelijk, kon ze zo vertrouwen dat ik zelfs een half uur weg kon om boodschappen te doen! toppie super bedankt

Helemaal top!

Goede samenwerking. Regelden ook een verhuislift toen dat nodig bleek te zijn.

Sympathieke vaklieden die niet terugdeinzen voor een grote klus:)

Ixy kwam op een doordeweekse avond bij ons thuis om het werk op te nemen en maakte in korte tijd een inschatting van het werk en de kosten. Hij nam onzekerheden bij ons weg en was flexibel in de verhuisdatum. De dag voor de verhuizing ontvingen wij twee zeer vriendelijke collega’s die alles zeer netjes hebben ingepakt. Op de dag van de verhuizing waren dit zelfs zes opgewekte en geduldige heren, een grote en een kleinere wagen, een mooie en grote lift en een zee aan dekens (bescherming tegen schade) en inpakmaterialen (folie, papier). Alles is met grote voorzichtigheid, zonder ook maar één beschadiging het huis uit getild en in het nieuwe huis naar binnen gebracht. Ondanks de zeer lange dag bleef iedere medewerker uiterst vriendelijk en behulpzaam, tot en met het laatste meubelstuk en de laatste doos. Er leek geen einde aan te komen, maar ondanks dat werd het geen moment een haastklus. Wij hebben zeer veel waardering voor het vakwerk en het plezier waarmee onze verhuizing is uitgevoerd! Complimenten!!

Erg aan te raden!

Bedankt voor de snelle service, moest plotseling verhuizen door wat ongelukkige omstandigheden, na wat rond bellen, bij jullie gestrand, telefonisch goed te woord gestaan en kreeg de zelfde dag nog een offerte. Prijs was prima voor de service die ik kreeg. Zoals beloofd aan de verhuizers een review voor het harde werk! Arjan en Angelo bedankt!

Uitstekend geregeld!

De communicatie was prettig, alles was duidelijk geregeld. De opdracht zelf is vlot en naar alle tevredenheid uitgevoerd.

goede service, goed behandeld

Goed doorgepakt en nagedacht, goede communicatie en harde werkers

Was ok

De twee verhuizers die mijn meubelen hebben overgebracht waren heel professionele jongens, netjes en vriendelijk

Helden!

Professioneel verhuisteam, flexibel en behulpzaam. Werken netjes en zijn bereid een extra stap te zetten. Dank je wel!

Over IXY.nl

Of je nu je studentenhuis verlaat voor je eerste eenkamerappartement , verhuist naar je droomhuis in het centrum, of verhuist naar Londen of naar New York - IXY is het verhuisbedrijf dat de hele wereld op zijn kop zal zetten om ervoor te zorgen je verhuizing perfect verloopt.