Doeltreffend

Zonder tussenkomst van een rechter snel tot een oplossing gekomen. Fantastische brieven gevolgd door een echt advies! Opnieuw bedankt.

• Betrokkenheid

Onze ervaringen zijn geweldig geweest

Jasja is zeer prettig en persoonlijk wat een mooi resultaat heeft opgeleverd.

Uitstekende service!

Dhr. Van Arkel gaat zeer professioneel te werk en begeleid je uitstekend tijdens het gehele proces.

• Betrokkenheid

Vindingrijke, doelgerichte en consciëntieuze advocaat

Jasja, laat niets aan het toeval over, zijn betrokkenheid en dossier kennis maken een samenwerking erg plezierig.

in een woord geweldig

Met een moeilijk probleem naar Van Arkel Advocatuur geweest had er toch niet zo veel vertrouwen in dat het goed zou aflopen, om dat het probleem al van 2016 speelt. Dhr van Arkel heeft het super opgelost voor mij en ben hem zeer dankbaar.

Snel onderzoek en conclusie

Open en zonder " sprookjes " of wazige suggesties Prima ,vrijwel directe ,inschatting van de kansen op succes.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken, betrouwbaar en ver vooruit denkend

Zeer deskundige en klantgericht! Top geholpen.

• Betrokkenheid

Correct en met kennis van zaken

Eerste persoonlijk contact verliep vlot en in een ontspannen sfeer. Verder verloop van de zaak werd via mail gecorrespondeerd op vraag van mijzelf. Mr van Arkel heeft mij altijd gezegd waar het op staat, zodat ik niet voor verassingen kwam te staan. Als ik ooit nog een juridisch conflict zou hebben, laat ons hopen van niet, dan zou ik zeker weer voor het kantoor van Mr van Arkel kiezen.

• Betrokkenheid

Advocaat van Arkel ontzorgd en is accuraat

Advocaat van Arkel heeft mij goed geholpen. Deze advocaat geeft vertrouwen, ontzorgd en is zeer accuraat. Ik ben erg tevreden over hoe ik geadviseerd ben over mijn zaak.

• Betrokkenheid

Uitstekend en gedegen advies!

Van Arkel Advocatuur denkt echt met je mee en heeft een persoonlijke benadering.

To-the-point ondersteuning

Bij van Arkel Advocatuur krijg je de steun die je behoeft. En de steun die je krijgt is goed onderbouwt.

Vertrouwen!

Belangrijk in een zaak met een advocaat is dat je het gevoel dat hij je zaak goed behartigd. Vertrouwen is daarbij het fundament. Jasja van Arkel maakt dat absoluut waar

• Betrokkenheid

Mr. van Arkel kan complexe zaken helder krijgen en weet zijn cliënt te 'ontzorgen'.

Na het intakegesprek heeft mr. van Arkel mijn vertrouwen gewonnen. Hij stuurde mij daags na ons gesprek een heldere omschrijving van de geconstateerde complexe problematiek op bouwkundig gebied en de mogelijkheden die er zouden zijn om mijn zaak juridisch aan te vechten. Ik werd er door hem op gewezen dat ik wel degelijk recht zou hebben op vrije advocaatkeuze, waardoor ik niet afhankelijk zou blijven van een jurist van mijn rechtsbijstandverzekering. Mr. van Arkel communiceert in duidelijke taal, zet zijn taakomschrijving richting de rechtsbijstandverzekering helder op schrift en eist dan ook een bevestiging alvorens zijn werkzaamheden aan te vangen. Tevens regelt hij dat zijn kosten rechtstreeks gedeclareerd worden aan de verzekering, zodat je dit zelf niet hoeft te doen. Mocht zijn declaratie vanuit de verzekering stagneren, dan schrikt hij er niet van terug om, na verschillende aanmaningen en een sommatie, een procedure aan te spannen tegen de verzekering, die zoveel mogelijk alles in eigen hand probeert te houden, waardoor je het gevoel hebt niet verder te komen. Mocht het tot een rechtszaak komen dan heeft mr. van Arkel zijn pleidooi grondig voorbereid en laat niets aan het toeval over. Mr. van Arkel heeft respect hoog in het vaandel staan, niet alleen t.a.v. zijn cliënt maar ook richting de 'tegenpartij'.

Uitstekend geholpen

Mr. Van Arkel heeft mij bijgestaan in een langslepend geschil en heeft dit dankzij zijn inzet tot een voor mij acceptabel einde gebracht. Mr. van Arkel heeft mij gedurende het gehele proces bijgestaan met advies en goede raad. Door zijn rustige karakter en goede juridische kennis heb ik veel vertrouwen in hem.

• Betrokkenheid

Erg persoonlijk betrokken maar blijft wel bij realistische

Altijd betrokken en blijft realistisch haalt wel het onderste uit de kan.

Persoonlijk, snel en effectief

Uitstekende advocaat