Ronduit geweldig

Joep is een mens met verstand van zaken. Denkt met je mee en verstaat zijn vak ook zeer goed!

alweer prettig geholpen

Vanaf het begin af aan prettig geholpen met mijn gebit, als er iets was telkens vlot geholpen, meer dan tevreden

• Vakkundigheid

Het is heel goed gegaan, ben zeer tevreden.

Implantaten boven en onder laten plaatsen met klikgebit. Ziet erg fijn, had ik veel eerder moeten doen!

Prettige tandtechnikus.

Had in 1ste instantie moeite om na tandartstechnikus Pars naar een andere tandtechnikus te moeten gaan. Maar ben nu bij tandtechnikus Engelen uiterst tevreden. Prettige man en ook het personeel is bijzonder vriendelijk. Heb nu een nieuwe prothese op mijn klikgebit. Dat is echt een aanrader.

Prima geholpen

Rustige benadering, uitleg bij iedere handeling.

Zeer goed.

Zeer prettig ervaren.

Goede ervaring

Heel goed en supervriendelijk geholpen. Mijn bovengebit zit als gegoten. Ook heel fijn dat er een jaarlijkse controle is. Ik ben heel tevreden.

Mijn eerste gebit

Mijn eerste gebit,fijn begeleid geweest,goed en vriendelijk geholpen,gebit is heel mooi en natuurlijk gemaakt,heb veel complimenten gehad. Top!!

• Vakkundigheid

Heel fijn en erg goed geholpen

Dit is nu de tweede keer dat ik een nieuwe prothese bij Joep laat maken. En net als de eerste keer ging alles weer perfect. Wat ik belangrijk vindt is stiptheid van werken. Je wordt altijd precies op de afgesproken tijd geholpen. Alles gaat heel relexed en prettig. En het allerbelangrijkste is dat alles in een keer goed zit en je niet meer extra moet terugkomen om pijnlijke plekjes bij te laten werken. Top

Alles zo als verwacht.

Na zeer goed advies werd het besprokene naar volle tevredenheid uitgevoerd. Alle afspraken verliepen feilloos.

geweldig

Na jaren gesukkeld te hebben met mijn gebit kwam ik gelukkig terecht bij Van Engelen tandprothetiek. Wat een verademing. Ik heb nu een gebit in mijn mond waarvan ik nog niet eens weet dat ik dit in mijn mond heb. Je word hier ook zeer vriendelijk en correct te woord gestaan. Groot vakmanschap.

• Vakkundigheid

Klantgericht en - klantvriendelijk, bovendien een perfect nieuw passend boven- en ondergebit

Prima afspraken, duidelijke info over de procedure en afsluitend twee perfect passende gebitten. Ik kan weer van mij afbijten!

Geweldig en professioneel!

Een echte vakman ! Weet hoe hij zijn patiënten weer lachend naar buiten krijgt! Ben super blij met Joep .

• Vakkundigheid

Kundige vakbekwame voelt als een warm bad

Alle medewerkers hebben kennis van zaken

Geweldig en goede service

Wat een vakman

• Vakkundigheid

Zeer vakkundige vriendelijk en snel tot een prima eindresultaat gekomen.

Heel vriendelijk en correct behandeld, goede uitleg gekregen, prima eindresultaat in weinig behandelingen.

• Vakkundigheid

Ik ben zeer tevreden over de hele behandeling.

Een geweldige ervaring

Na 50 jaar een kunstgebit te dragen, ben ik voor het eerste op een goede deskundige en vriendelijke manier geholpen. Voor het eerst in al die jaren past mijn kunstgebit perfect en heb ik nergens last van. Ik ben heel goed en vakkundig te woord gestaan door vriendelijk personeel. Wil iedereen bedanken. met vriendelijke groet Lies Beeren

• Vakkundigheid

Dhr van Engelen is een ontzettend kundig vakman!!! Hij heeft mijn nieuwe gebit heel mooi gemaakt Je ziet niet dat het een prothese is! Ook is hij erg vriendelijk, zijn assistente ook. Hij zorgt ervoor dat je weer met een stralende lach naar huis gaat. En daar gaat het natuurlijk om. Ik ben heel erg tevreden en beveel dr. van Engelen bij iedereen van harte aan!

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

goed.

goed.

• Vakkundigheid

Zeer goede kwaliteit die ze leveren en professionele vakmanschap en nemen de tijd voor je

Ze nemen de tijd voor je goede uitleg Als er iemand uit valt proberen ze je eerder in te plannen Ze nemen je wensen zeer serieus En doen er alles aan om je zeer tevreden De deur uitgaat een dikke 10+

• Vakkundigheid

Na een paar keertjes wat afgeslepen zit mijn prothese perfect

• Vakkundigheid

Super behandeling voor een nieuw kunstgebit

Super behandeling, alles keurig volgens afspraak Luistert aandachtig naar de klant Een 10+

Betrouwbaar

Erg zorgvuldig, geruststellend vakkundig Je wordt gezien en gehoord.

Kerkstraat 38 6006KP Weert