Vakmanschap.

Vriendelijk en vakmanschap.

• Vakkundigheid

Komt afspraken na, kundig advies.

• Vakkundigheid

Ik ben meer als zéér tevreden !

Voor het eerst bij van Engelen. Ben geholpen door tand technicus Ashraf. Ashraf heeft alle tijd genomen en goed naar me geluisterd Zij zag gelijk wat er niet zo goed was bij mjjn oude prothese. Ik heb haar adviezen aangenomen en ze heeft een prachtig mooi en goed passende prothese gemaakt. Ashraf eerlijkheid en kundigheid heeft mij weer een blij mens gemaakt! Ik ga weer lachend door het leven!

• Vakkundigheid

Hele fijne mensen, fijn behandeld wordt serieus genomen en een perfecte afhandeling vanaf de eerste tot de laatste afspraak wat betreft het nieuw gebit .

Ik ben prima behandeld

Zaken werden goed afgehandeld en eventuele pijntjes direct verholpen. Kundig, geen lange wachttijd, vriendelijk te woord gestaan. Al met al zeer tevreden.

• Vakkundigheid

Ik ben zeer tevreden met mijn goed passende gebitsprothese

Na veel te lang te hebben gewacht met nieuwe prothese kwam ik terecht bij Joep Engelen, nu met implantaten is een nieuwe gebitprothese gemaakt. Het paste vanaf het begin perfect. Geen klachten gehad, dus heel blij met het resultaat. Joep verstaat zijn vak, geleerd van pa begreep ik. Nou Pa heeft het goed voorgedaan!

Gewoon Goed

Goede behandeling, alleen jammer dat het zo lang duurt allemaal. Maar Uw geduld wordt beloond door een goede en snelle afhandeling.

Tevreden

Naar volle tevredenheid geholpen

• Vakkundigheid

Klantvriendelijk, vakmanschap, goede sevice en nazorg. Ik heb mijn tweede volledige gebitsprothesen op implantaten laten maken na 6 jaar de eerste protheses zonder klachten te hebben gedragen.

Vriendelijke en goede vakman

Gebit vervangen vanwege een afgebroken tand

• Vakkundigheid

Goed geholpen vriendelijke mensen uitstekende service.

Leuke en vriendelijke ontvangenst, aanbeveljngs waardig.

Zeer goede vakman.

2 jaar geleden bij mijn tandarts/implantoloog al mijn tanden en kiezen laten trekken. Kreeg toen een noodgebit wat niet goed paste. Daarna nog een nieuw ondergebit dat op hun kosten werd gemaakt wat ook niet goed paste. Daarna voor een second opinion ben ik naar Joep van Engelen gegaan. Hij heeft een plan opgesteld hoe hij het ging aanpakken. Joep heeft het oude gebit aangepast tot ze aan de implantaten begonnen. De implantoloog waar hij mee samen werkt heeft ook vakwerk afgeleverd. Na het genezingsproces heeft hij het gebit aangemeten en gemaakt. Afgelopen week heeft hij het kliksysteem geplaatst en ook de protheses. Het paste perfect. Hij heeft vakwerk geleverd.

Ben geweldig tevreden

• Behandeling N.v.t.
  • Vakkundigheid

Ik vind dat ik geweldig ben behandeld, na 5 behandelingen het gebit gepast. Zonder problemen, en tot in de puntjes afgewerkt. ik ben zeer tevreden. Hartelijk bedankt aan het team van van Engelen.

• Vakkundigheid

Vanaf de eerste afspraak tot de laatste afspraak ging ik met een een heel fijn gevoel naar buiten.

Een klik gebit onder en boven ik wil niet ontkennen dat het lang geduurd heeft maar het resultaat mag er wezen. En speciaal aan Joep bedankt. Want iedere keer als ik een afspraak had was het gesprek duidelijk er werd naar mij geluisterd.

Heel erg tevreden!!!

Heel lang uitgesteld, steeds weer ik moet gaan, maar nu even niet. Heel blij dat ik uiteindelijk voor jullie gekozen heb. Blij met de afspraken!! Blij met de behandelingen!! Blij met mijn nieuwe prothese die vanaf dag 1 perfect zit!! Bedankt!! Groeten, Marjo Neumann

tot volle tevredenheid

Na ander half jaar gehannes met een slecht passend gebit en gepureerd voedsel is de zon weer gaan schijnen en heb ik een nieuw leven gekregen. ik ben helemaal gelukkig ! Een goed passend en mooi gebit verandert je leven . Dank je wel !

Vakman in is het

Nieuw boven gebit laten maken, was meteen goed .

Zeer zeer tevreden.

Zeer deskundig aan te bevelen.

• Behandeling N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.

Heel fijn geholpen

Ashraf heeft heel goed geluisterd naar mijn klachten. Ik ben uiterst tevreden met mijn nieuwe protheses

Prima vakman

Na een foute prothese van een andere tandprotheticus uit Weert, goed en vakkundig geholpen door Joep van Engelen.

uitstekend

Ik heb voor het eerst in 15 jaar een goed passend gebit! Er wordt naar je geluisterd en vragen worden beantwoord. Ik ben heel tevreden.

Ronduit geweldig

Joep is een mens met verstand van zaken. Denkt met je mee en verstaat zijn vak ook zeer goed!

alweer prettig geholpen

Vanaf het begin af aan prettig geholpen met mijn gebit, als er iets was telkens vlot geholpen, meer dan tevreden

• Vakkundigheid

Het is heel goed gegaan, ben zeer tevreden.

Implantaten boven en onder laten plaatsen met klikgebit. Ziet erg fijn, had ik veel eerder moeten doen!