Geeft zeer goede uitleg.

Marcel heeft mij alles heel goed uitgelegt tijden de intake les. Hij heeft echt de tijd voor mij genomen hiermee ben ik in 1x geslaagd voor mijn scooterrijbewijs. Dankjewel nogmaals Marcel en rijschool Marcel Knoop.

Mjjn ervaring is goed en aardig personeel

Ik raad iedereen aan om bij marcelknoop te gaan lessen.

Ik had geen betere rijschool kunnen wensen.

Marcel is een ervaren motorrijder die dit met hart en ziel doet. Veiligheid staat op nummer 1 voor hem en dat laat hij ook zien in de rijlessen. Marcel legt veel uit en geeft duidelijke feedback tijdens het rijden maar er word ook aan het einde van de les geëvalueerd. De communicatie over de rijlessen en examens gaan via Gerrie. Ik heb met motorrijden en de communicatie alleen maar positieve ervaringen. Ik ben in 1x voor mijn AVB & AVD geslaagd dit had ik niet zonder Marcel en Gerrie kunnen doen. Motorrijden? Marcel Knoop

Goede instructeur bij een slechte rijschool

Top instructeur gehad die zelf 5 sterren verdient, maar de backoffice van deze rijschool heeft er een puinhoop van gemaakt. Communicatie vanuit hun kant verliep te vaak niet soepel en ze zijn hier totaal niet op aanspreekbaar. Wanneer zich een probleem voordoet dat ze zelf hebben gecreëerd leggen ze de schuld bij de klant neer. Om een voorbeeld hiervan toe te lichten: het planningsteam heeft buiten mijn pakket (dat al volledig betaald en ingepland was) overbodig extra lessen ingepland zonder dat ik dit wist, om dit vervolgens 1 week voor mijn praktijkexamen te melden en te zeggen dat ik dit deels moest betalen, of anders haalde ze mijn resterende lessen voor het examen eruit. Zeer onprofessioneel en eigenlijk gewoon chantage. Toen ik hier naderhand over belde om dit op een normale manier te bespreken, werd na een paar minuten de hoorn erop gegooid. Conclusie: helemaal niks mis met de rijinstructeur, maar bepaalde mensen op kantoor nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten en gaan op een onbeschofte manier discussies uit de weg.

Hoi Nina, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren, uiteraard staan we altijd open voor een normaal gesprek. We handelen namelijk als team en niet als individuen. Goed, dat je het op deze manier laat weten. We zijn blij voor jou dat we vanaf het begin alles strak hebben ingepland ( ondanks geringe mogelijkheden) zodat je binnen 7 maanden in 1 x konden slagen met behulp van ons team en dat met alle corona maatregelen. Ik hoop dat je nog veel plezier hebben van het rijbewijs. Met vriendelijke groet, Team Marcel Knoop Rijopleidingen

Geslaagd!

Fijne en goede begeleiding door Martin

Geweldig goed team

Ik heb heel veel geleerd als het om theorie gaat van Gerrie leuk en een heel fijn mens om mee om te gaan .ze staat achter haar leerlingen net of het haar eigen kinderen zijn En dan natuurlijk Marcel een fijne rustige man waar ik veel van geleerd heb Dankjewel voor alles wat jullie voor mij hebben gedaan veel groetjes Julian

Moeizame start maar een goed einde

Ik heb drie verschillende instructeurs gehad waarvan de eerste twee beide na korte periode les werden ontslagen. De eerste twee docenten waren nieuwer en miste veel ervaring, dit zie ik pas achteraf nadat mijn derde instructeur veel ervaring had en gewoon beter les gaf. Dus het begin is zweer moeizaam gegaan maar zodra ik mijn laatste docent kreeg heb ik mijn rijbewijs snel kunnen halen met goede begeleiding.

Genoeg tijd en ruimte om te leren

Ik heb veel ruimte gehad om te leren wat ik moeilijk vond en ben daar goed bij begeleid

Hele goede rijschool

Altijd heel aardige mensen aan de telefoon en een goede rijinstructeur. Prima rijschool.

top rijschool

prettige om naast te zitten je krijgt vertrouwen ze helpen je met alles war je maar vraagt het is gewoon een top team

Super Chille Rijschool

Marcel heeft alle tijd genomen en gegeven wat ik nodig had. Het was een zeer prettige ervaring.

Hele goede en gezellige lessen gehad!

Heb binnen een halfjaar mijn rijbewijs weten te bemachtigen door de super lessen!

waren heel geduldig en deden echt hun best om mij te laten slagen. als het om het plannen gaat heb ik daar nog wel wat dingen over te zeggen. ik heb soms een maand stil gelegen omdat ik niemand kon bereiken of omdat er gewoon geen plek was. dat is niet heel handig

Heel vriendelijk en heel snel geleerd. Ze leggen alles goed uit!

Luisterend oor voor de les.

Alles is goed geregeld en de leraren zijn altijd goed met de uitleg

Goede rijschool en aardige instructeur

Goede en professionele rijschool. Fijne en leerzame rijlessen gehad van mijn instructeur Sander en in 1 keer geslaagd! Contact met de rijschool en mijn instructeur verliepen altijd gemakkelijk en snel. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Top Lessen van Marthin

Toplessen gehad van Marthin, heeft me na eerdere slechte ervaringen bij andere rijscholen het vertrouwen en vaardigheden gegeven om te slagen.

slecht

Theoriedag scooter incl examen via Marcel Knoop geregeld . 2 dagen voor de theoriedag wordt deze geannuleerd ( zonder bij mij bekende reden ) , waarbij als alternatief zaterdag ochtend paar uurtjes en op de ochtend voor het examen een 2 uurtjes ingepland kunnen worden . daarnaast de verkeerde online examen kaart meegekregen ( auto ipv scooter ). Gebeld om de goede kaart te vragen maar telefonisch slecht of niet bereikbaar , Uiteraard gebeld voor een stukje coulance ( wat volgens mij meer dan op zijn plaats is ) , waarbij ik als antwoord kreeg om maar een ander rijschool te zoeken , waarna de hoorn erop gegooid werd . Erg ongepast om zo met je klant om te gaan ! Ga vooral zo door dan blijven er weinig klanten over .

Goede en rustige begeleiding

Leerling staat altijd voorop. Goede communicatie met de rij instructeur!

Ik heb fijne rijlessen gehad

Ik heb mijn rijlessen prettig ervaren. Er is een veilige leeromgeving en de instructeurs zijn vriendelijk. Af en toe mag er meer contact komen vanuit de rijschool wat betreft de corona regels op dit moment bijvoorbeeld.

Goede rijschool, aardige en zeer bekwamen mensen.

Bedankt voor de leuke en leerzame lessen Sander, ik zal nog regelmatig aan je denken als ik met de caravan door Europa rijd.

Goede begeleiding!

Goede begeleiding en veel aandacht naar mensen! Hele fijne Rijsschool, ik zou het zeker aanraden! Bedankt voor me rijbewijs!!

Top rijschool

Uitleg en rijlessen zijn goed en duidelijk. Weet waar je aan toe bent en word aardig geholpen.

Tevreden

Goede begeleiding en goede hulp! Met het rijden en het rijlessen inplannen.

Heel positief

Goede uitleg tijdens de lessen van een zeer bekwame rij instructeur. Alle ruimte om vragen te stellen.

De Vijf Boeken 1 2911BL Nieuwerkerk aan den ijssel