Geweldig proces, fijne service en fantastische deur van staal!

Vanaf het eerste telefoontje voor informatie tot de aflevering en montage van de deur perfect verzorg door “Mijn deur van staal”. Communicatie tijdens het proces, advies en uitleg bij montage was prettig en behulpzaam. We zijn super blij met onze deur van staal. Wat een plaatje…

Verrassende meerwaarde

Installatie verliep vlekkeloos, prachtige deur .. wat juist weer de finisching touch gaat geven aan het geheel ! Dank je wel

Geen woorden voor.

Sinds twee weken hebben wij een deur van "mijn deur van staal". Oké we moesten er even op wachten maar het eind plaatje beantwoord geheel aan onze verwachting. Vanaf het prille begin met het uitzoeken en offerte maken, tot aan het monteren van de deur, zijn wij echt uiterst tevreden. Kantoor - en buitendienst medewerkers verstaan hun vak en stralen dat ook uit. Dank voor jullie inzet.

Heel mooie stalen deuren, balustrade en trapleuningen.

Onze ervaring met mijn deur van staal is. Afspraken altijd op tijd. Er word netjes gewerkt. Fijne communicatie via mail en telefoon. Wij zijn super tevreden met het resultaat en raden mijn deur van staal zeker aan.

Het juiste advies heeft gezorgd voor het perfecte resultaat

Onze ervaring is erg positief, tijdens onze zoektocht naar een stalen deur hebben we diverse aanbieders bezocht maar het advies, de communicatie en de deuren bij mijndeurvanstaal waren het beste! Van het kiezen van de deur in de showroom tot aan de installatie, alles verliep goed. Ontzettend blij met de deur en de fijne service!

Goed contact met de klantenservice, en de monteur (Marco) was erg vriendelijk en legde ook heel fijn alles uit. Superfijne ervaring dus en de deur zelf is prachtig (taatsdeur).

Super blij!!

Super blij!! Met mijn nieuwe deur. Sneller geleverd dan verwacht. Top gedaan Kaylee! En een zeer vriendelijke monteur. Mijndeurvanstaal zeker een aanrader.

Goede en duidelijke afspraken en mooie afwerking!

Goede service .goed contact ,en prachtige deuren .top!

Goede service van begin tot eind

Heel fijn geholpen! Overzichtelijke offerte gehad, fijne inmeet afspraak waar alles snel duidelijk was voor beide partijen en vervolgens is onze deur binnen afgesproken tijd geleverd en geplaatst. Heel nauwkeurig met plaatsen en pas tevreden toen alles perfect en recht was aangesloten. Kortom; erg tevreden klant met een prachtige nieuwe deur!

Zeer vriendelijke service en een prachtig resultaat!

Vanaf bestellen tot plaatsing zeer tevreden!

Vakmanschap

Fijne hulp en kennis van zaken bij de aanschaf. Vakmanschap bij het opleveren. Wat wil je als klant nog meer.

Geweldig mooie deur

Mooie deur, vakkundig geplaatst en echt maatwerk.

Duidelijke en prettige communicatie

Vakkundig personeel en communicatief. Snel reagerend en blij met het eindresultaat van de deur.

Niet verder zoeken maar bestellen

Na vriendelijke ontvangst in de showroom een fraaie taatsdeur uitgezocht. Niet moeilijk doen over de uitvoering tot 8 vlakken, maak je eigen ontwerp. De ontvangen tekening wordt ter goedkeuring voorgelegd. Een extra tekening wordt snel aangeleverd. Net zo lang tot het ontwerp van de deur naar wens is. Vervolgend wordt er ingemeten, gecontroleerd op vloerverwarming en welke afwijking de muren hebben en besproken hoe dit uitvalt bij de deur. De deur is geleverd en gemonteerd ook dit verliep soepel, in overleg en naar volle tevredenheid. We hadden een voorbeeld van onze zoon, nu wij en straks ons volgende familielid. Drie keer is scheepsrecht, wij raden mijndeurvanstaal aan iedereen aan die een dergelijke maatwerkdeur zoekt.

Erg goed

Hele mooie deur en snel geplaatst. Vriendelijk personeel.

Prima netjes gewerkt

Goed en duidelijk advies in de showroom. Vriendelijk rustig en vakkundig gemonteerd. Super blij mee. Top service van begin tot eind

Mooi en snel gemonteerd door Marco!

Helemaal top

Van een foto op insta gram naar m’n eigen deur: hij is prachtig! Fijn bedrijf met vakkundig advies! Aanrader!

Onze verwachting overtroffen

Vanaf het eerste moment in de showroom tot en met de oplevering zijn onze ervaringen met Mijndeurvanstaal meer dan uitstekend geweest. De medewerkers die hun uiterste best om je blij te maken. Ze hebben veel geduld gehad om ons een mooi ontwerp te laten kiezen en de deur zelf is prachtig en van zeer goede kwaliteit. Kortom, we zijn zeer tevreden.

Niks op aan te merken. Komen alle afspraken na en geven advies.

Prachtig ontwerp en zeer functioneel

In de showroom is specifiek voor onze deur opening tussen hal en keuken een specifiek ontwerp gemaakt. Kleur keuze en ontwerp sloten perfect aan bij onze wens. De taatsdeur met zijlicht is perfect gemonteerd en we zijn er heel blij mee. Alle betrokken medewerkers zijn heel klantvriendelijk.

Fantastische en goede oplevering

De fijne ervaring begon bij het eerste contact in de showroom. Vandaag is deze geplaatst door een sympathieke en ervaren monteur. Deur zit er perfect in en mooi afgewerkt. Al het afval meegenomen en als finishing touch even de stofzuiger. In 1 woord TOP

Heb goede ervaring met de monteur gehad. Goed uitleg wat ik wel en niet kan doen. Ik ben dik tevreden!

Rijsenborch 333

4132HV Vianen