Kundig en snel

Vandaag een prachtige taatsdeur geplaatst gekregen door Marco. Het plaatsen ging snel, professioneel en het resultaat is geweldig. Erg blij mee.

Wereldbedrijf!

Super blij mee! Goede service, fantastisch eindresultaat!

Goede service en advies. Top montage!

Wij zijn goed geholpen in de showroom. Daarnaast ging tekeningen proces ook soepel. Montage ging heel goed met Marco. Top bedrijf. Ik raad het iedereen aan.

Van begin tot eind super!

Ik ben van begin tot eind geweldig geholpen. Kan niks anders zeggen. Zijn blij met de service en het eindresultaat

Super super super

Alles goed geregeld van AtotZ Erg blij met het eindresultaat Monteurs top mensen …. Echt vak lui en denken mee

Snel, professioneel!

Snelle service, goede communicatie en een heel mooi resultaat!

Kwalitatief en Professioneel

Onlangs heb ik een geweldige ervaring gehad met de levering en plaatsing van mijn stalen deur. Het team was professioneel, punctueel en leverde vakmanschap. De deur werd zorgvuldig geïnstalleerd, en het eindresultaat overtrof mijn verwachtingen. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en het esthetische aspect van mijn nieuwe stalen deur.

Helemaal geweldig mooi product

Goede service en een mooi product. Het installeren wordt professioneel gedaan.

Super tevreden!

Vanaf het eerste contactmoment, heel erg tevreden met Mijn Deur van Staal. De deur staat prachtig in onze woning, echt een eyecatcher! Ik zou het iedereen zeker aanbevelen.

Zeer tevreden!!

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen! De deuren zijn netjes geplaatst en de monteur werkt ook heel netjes. Zelfs in ons oude scheve kozijn hangt nu een hele mooie deur! Heel erg blij mee! Zeker een aanrader!!

Erg blij met het eindresultaat!

Bestelproces als zeer gemakkelijk en prettig ervaren. Snel geïnstalleerd door een kundige en aardige installateur. Eerder geleverd dan verwacht.

Kwaliteit en super mooi

Prachtige deur, die niet alleen mooi oogt, maar ook kwalitatief aanvoelt als topproduct. En kundig geplaatst, precies volgens afspraak. Kortom, erg blij mee!

Schitterende deur

Goede service van koop tot montage.

Goede service en prachtig resultaat

Snelle antwoorden bij vragen en het resultaat is fantastisch. Aanrader!

Wij zijn zeer tevreden met de prachtig geïnstalleerde deuren. Heel stijlvol. Ook zeer tevreden over de vakkundige installateur. Tevens een prettig en aardig persoon.

Wauw! Zeer tevreden!

Vanaf begin tot eind hele fijne ervaring bij dit bedrijf. Communicatie liep vlot. Eerst op locatie wat bekeken en uiteindelijk gekozen voor een scharnierdeur met zijraam. De monteur ging voorzichtig te werk en heeft mooi werk afgeleverd. Weer een paar blije klanten!

Professioneel en betrouwbaar

Ik zou mijn deur van staal zeker aanbevelen. Een professioneel bedrijf. Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. En het resultaat is naar volle tevredenheid.

In één woord: TOP

Een prachtige deur van staal. En geplaatst door een heel vriendelijke vakman Marco. Kortom uitstekend werk geleverd en een heel mooi resultaat waar we heel blij mee zijn.

Top service!

Vanaf het moment in de showroom tot aan het plaatsen goed begeleid en geholpen!

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken.

We hebben de service van mijn deur van staal als heel prettig ervaren. Van eerste gesprek in de showroom, het inmeten, de klantenservice, tot het plaatsen van de deur. Fantastisch om nu te zien dat ons eigen ontwerp tot leven is gekomen en een mooie plek heeft gekregen in onze nieuwe woning.

Na prettig advies in showroom, keurige montage

Plezierig advies gesprek met veel nuttige info. Monteurs werken rustig en zeer netjes. Top befrijf!

Een geweldige ervaring met persoonlijke begeleiding

We zijn via internet gekomen op mijndeurvanstaal en we hebben geen minuut spijt gehad. Vanaf de eerste afspraak in de showroom hadden wij een goed gevoel. Er werd naar ons geluisterd, meegedacht en vooral een persoonlijke aandacht geboden die je niet vaak meer ziet bij bedrijven. Het eindresultaat is prachtig en heel netjes opgeleverd conform alle afspraken. Voor mij echt een droom die is uitgekomen en mede mogelijk gemaakt door mijndeurvanstaal. Ze krijgen van ons echt een 10 voor service , vriendelijkheid , professionaliteit en handelen!

Geweldige service en prachtige deur mogen ontvangen.

Ik ben bij een hele warme bedrijf terecht gekomen. Bij de eerste ontmoeting werd er meegedacht en goede adviezen gegeven. We hebben samen een prachtige deur uitgekozen en die is op de afgesproken tijd geleverd. De service was top en ze zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. En niet al te min ze gaan netjes te werk alles is weer schoon en opgeruimd bij vertrek. Dus van mij krijgen jullie een dikke 10.

We zijn erg tevreden met ons deur!

Geweldig proces, fijne service en fantastische deur van staal!

Vanaf het eerste telefoontje voor informatie tot de aflevering en montage van de deur perfect verzorg door “Mijn deur van staal”. Communicatie tijdens het proces, advies en uitleg bij montage was prettig en behulpzaam. We zijn super blij met onze deur van staal. Wat een plaatje…

Rijsenborch 333 4132HV Vianen