Heel erg blij met onze deuren, staat erg sjiek! De kleur welke wij hebben uitgekozen in de gang en naar de huiskamer heeft een mooie zachte uitstraling wat mooi in het gegeel past. Hele mooie oplossing qua ventilatie in de deur van de meterkast. Zeer goed en vriendelijk geholpen en geadviseerd in de showroom met het uitzoeken. Latere vragen ook geen probleem. Nette monteur en heeft keurig gewerkt.

Top service van offerte tot installatie

Top service van offerte tot installatie

Prachtige deur

Vanaf het begin een heel prettig contact. Er is goed meegedacht en er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Uiteindelijk hebben wij een prachtige deur die vakkundig door Marco is geplaatst. We hadden een kleine aanmerking en dat is ook snel en probleemloos verholpen. Wij zijn zeer tevreden!

Hele mooie deuren, super netjes geïnstalleerd!

Erg blij met deze deuren! Het geeft een mooi, ruimtelijk effect. In het voor proces goed geholpen door Noortje die met een creatief en mooi idee kwam. Bij de installatie was het erg leuk dat de installateur dingen uitlegde waar nodig. Dat geeft toch een fijn gevoel dat iemand écht kennis van zaken heeft. Bedankt mijndeurvanstaal! Wij zijn super blij met het eindresultaat.

Prachtige deur, snelle plaatsing, goede prijs.

We werden hartelijk ontvangen op kantoor er werd goed en proffesioneler meegedacht. Plaatsing is netjes en snel. Heel tevreden.

Zeer professioneel correct. Monteur was heel aardig en ook hij zeer nauwkeurig. Deuren zijn nog mooiere dan dat ik verwacht had. Heb de deuren niet weze bezichtigen in de winkel heb het alleen op de site gezien. Gelukkig zijn ze boven verwachting.

Super netjes geleverd en meteen afgewerkt

Prachtige stalen deur in bestaand kozijn geplaatst. Meteen door vriendelijke en professionele monteur netjes afgewerkt met mooie bijpassende strips en waar nodig netjes afgekit.

Deur is nog mooier dan verwacht

Via mond-mond reclame bij mijndeurvanstaal terecht gekomen. Vanaf het eerste moment duidelijke uitleg en werd er goed meegedacht met de mogelijkheden en wat wij wilden. Bij montage heel vriendelijke mannen die supernetjes werken en na plaatsing van de deur alles gestofzuigd en wel achterlaten. En: de deur is nog mooier dan verwacht!

Deur hangt er mooi in!

Heel blij met de deur! Hangt er perfect in, geeft zo veel extra aan de ruimte en de heren die de deur kwamen ophangen waren ook erg gezellig! Al met al top!

Vriendelijke monteurs, goede en netjes werk.

Mooie deur en netjes geplaatst!

Mooie deur uitgezocht op locatie, na verbouwing thuis nog een paar wijzigingen na goed advies. Vandaag 27-02-24 is de deur netjes geplaatst door een vakman.

Vriendelijke mensen, vlotte communicatie

Super resultaat

Snel ingemeten en gemonteerd. Goede service

Super mooie deur en top service

Alle contact ging heel fijn, eerst via instagram, inmeetservice was top tot installatie. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Super blij met onze stalen deur.

Prima ervaring

Vriendelijke medewerker ook nog eens gezellig. De deur zijn we van onder de indruk echt mooi. Tips gekregen ivm onderhoud. Heel fijn geholpen.

Fantastische service, uitstekende montage en vriendelijk personeel!

Contact altijd prettig, goede uitleg en adviezen gekregen. Het plaatsen van de deur ging snel en zonder problemen. Erg vriendelijk personeel. Uitstekend geplaatst! Wij zijn superblij met het resultaat!

Top bedrijf met top kwaliteit

Van begin af tot installatie goede begeleiding en netjes afgerond/afgewerkt.

Voldoet precies naar verwachting

MijnDeurenVanStaal heeft mijn verwachtingen overtroffen met hun uitstekende producten en service. Vanaf het eerste contact tot aan de levering waren ze professioneel, vriendelijk en efficiënt. De stalen deuren die ik heb ontvangen zijn van hoogwaardige kwaliteit en vakkundig vervaardigd, precies zoals ik had gehoopt. Niet alleen voegen ze een moderne uitstraling toe aan mijn huis, maar ze zijn ook duurzaam en functioneel. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij MijnDeurenVanStaal en zou ze ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige stalen deuren voor hun woning.

Helemaal geweldig!

Top service op de zaak en tijdens de montage.

Geweldig!!!

Wij zijn zo vriendelijk geholpen door hele leuke lieve mensen ook het plaatsen van de deur hebben ze heel netjes gedaan!! Ik kan iedereen aanraden om hier een deur van staal te laten maken!!!

Fantastische service !

Fantastische service bij “mijn deur van staal”. Van het mailcontact met Kaylee tot de vriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur !

Top service en prachtig resultaat

Wij zijn ontzettend blij met onze stalen deur. Van begin tot eind super goede service.

Echt super gegaan vriendelijk, full skilled. Gasten.

Sijmen en Wilco zijn twee gasten die echt zo perfect werken. Heel vriendelijk vanaf moment van binnenkomst. Ervaring en expertise gebruik echt top.

Top bedrijf!

Nadat we verschillende bedrijven hebben bezocht viel onze keuze uit op dit bedrijf. Met name de vele voorbeelden op social media zorgden ervoor dat we van te voren een heel duidelijk beeld hadden van de diverse mogelijkheden. In de showroom zijn we heel fijn door Noortje geholpen. Ze dacht heel goed met ons mee, want ook al wisten we qua design en kleur wat we wilden er moesten nog andere keuzes gemaakt worden. Hier werd ook echt de tijd voor genomen. Tijdens de uitvoering was mijn deur van staal ook flexibel in het doorvoeren van een wijziging. Het contact met Kaylee hebben wij dan ook als zeer prettig ervaren. De monteur werkte heel netjes en kundig en heeft echt topwerk afgeleverd! Wij zijn ontzettend blij met onze prachtige deuren en kunnen iedereen dit bedrijf aanraden. Nogmaals bedankt voor de geweldige service!

Kundig en snel

Vandaag een prachtige taatsdeur geplaatst gekregen door Marco. Het plaatsen ging snel, professioneel en het resultaat is geweldig. Erg blij mee.