Behulpzaam

Ben heel erg tevreden met de service. Ik snap vaak veel dingen niet dus heb heel wat gebelt en heel veel vragen gesteld en werd elke keer super goed geholpen. En ook de prijs was zeker beter dan de meeste en dat is zeker een dikke plus. Ben erg dankbaar voor de ondersteuning en hulp.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat onze dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan! We zijn blij dat we u hebben kunnen ondersteunen. Bij Notariële Diensten streven we ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, ongeacht het aantal vragen dat u heeft. Doordat we veel geautomatiseerde processen hebben, kunnen we de prijs gelukkig scherp houden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijk en goed geholpen

Zeer tevreden en snel afgewikkeld

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat geweldig om te horen dat onze dienstverlening aan uw verwachtingen heeft voldaan! We zijn blij dat u tevreden bent met de duidelijkheid en efficiëntie waarmee we te werk zijn gegaan. Uw positieve feedback motiveert ons enorm en we zijn dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, duidelijk en eenvoudig te regelen

Snel, duidelijk en eenvoudig te regelen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review! Snel, duidelijk en eenvoudig is precies wat we willen uitstralen als bedrijf. Fijn dat dit gelukt is en bedankt voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heel efficiënt.

Super snel en gemakkelijk. In 4 werkdagen een verklaring van erfrecht. Daarin zelfs een niet gemeld testament (dacht dat die al was geschrapt) afgehandeld. Absolute aanrader.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. We denken graag mee met onze klanten om het proces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zijn we met onze snelheid ook afhankelijk van de snelheid van de klant, dus vanuit ons een dank voor de prettige samenwerking. Bedankt voor uw vertrouwen en het aanbevelen van onze service aan anderen! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en gemakkelijk

Je krijgt zeer snel overal een antwoord op Alles wordt snel en goed afgehandeld Zeer aan te bevelen aan andere Makkelijke site

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw positieve feedback! Het doet ons goed om te lezen dat u onze dienstverlening als snel en gemakkelijk heeft ervaren. We streven er altijd naar om zo snel mogelijk op klanten te reageren zodat het proces zo snel mogelijk kan worden afgerond. Een duidelijke website en uitleg zien wij dan ook als essentieel element. We waarderen uw aanbeveling enorm. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Transparant

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van de verklaring van erfrecht. Bovendien is het stukken voordeliger!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw positieve feedback en het toekennen van een 10! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening voor de afhandeling van de verklaring van erfrecht. Transparantie is voor ons erg belangrijk, dus het is goed om te weten dat u onze aanpak op prijs stelt evenals de prijs kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Mijn ervaring was prima

Was een prettige ervaring om via u de benodigde Akte van Erfrecht te verkrijgen. U werkte vlot, efficiënt en duidelijk en de prijs is concurrerend. Dus kan ik u van harte aanbevelen!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service voor de verklaring van Erfrecht. We streven er altijd naar om vlot, efficiënt en duidelijk te werken, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

uitstekend

stap voor stap uitstekend 'geholpen'.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review! We ontvangen niets liever dan een 10 van onze klanten en zijn blij om te lezen dat u stap voor stap uitstekend bent geholpen. Bedankt voor uw vertrouwen en de prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima, vlot geregeld en duidelijk stap voor stap meegenomen in het proces.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een soepele en duidelijke ervaring bij het afhandelen van uw verklaring. Ons team streeft ernaar om elke stap van het proces helder en begrijpelijk te maken, zodat de aanvraag zo eenvoudig mogelijk is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Correct en snel,

Binnen 48 uur gereed. Onze situatie was eenvoudig, maar toch. Heel correct alles gedaan.en veel terugmelding van de stappen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling en de toekenning van een 10! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en de snelheid van uw aanvraag behoort tot één van de snelste. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u de terugkoppeling van de stappen heeft gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

makkelijk en goedkoper en vrij snel afgehandeld.

goede ervaring en aanbevelenswaardig.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat u over het algemeen een goede ervaring heeft gehad en dat u onze dienstverlening aanbeveelt. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Heeft u eventueel nog tips om onze service nog verder te verbeteren zodat we in de toekomst een 10 verdienen? Uw suggesties helpen ons om onze dienstverlening beter af te stemmen op de behoeften van onze klanten. U kunt uw tips delen door de te mailen naar [email protected]. We kijken ernaar uit om van u te horen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Dienst

wat een uitkomst

Ik werd via de mail van iedere stap op de hoogte gehouden. De benodigde gegevens aanleveren ging ook makkelijk. Ben super tevreden over hoe het gegaan is en wat ook belangrijk is, de kosten zijn erg laag.

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u super tevreden bent met onze dienstverlening en dat u zich goed op de hoogte voelde gehouden gedurende het proces. Het is ons doel om het proces voor onze klanten zo transparant en eenvoudig mogelijk te maken, dus het doet ons goed om te lezen dat u het aanleveren van de gegevens als makkelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

alles is vlot en naar tevredenheid afgehandeld

communicatie verliep per e-mail en dat ging allemaal heel snel.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Bedankt voor uw fantastische beoordeling en de toekenning van een 10! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat alles vlot en naar uw tevredenheid is afgehandeld. We streven er altijd naar om onze communicatie snel en efficiënt te laten verlopen, dus het is geweldig om te horen dat dit voor u het geval was. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

prettige samenwerking

ik heb notariele diensten al eerder gebruikt, was zeer tevreden en dat ben ik deze keer ook!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat fijn om te horen dat u opnieuw tevreden bent met onze dienstverlening! We zijn blij dat we u opnieuw van dienst konden zijn en dat u wederom een positieve ervaring heeft gehad. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Uitstekende service zonder overbodige poespas

Erfrechtverklaring is snel en correct opgesteld en digitaal toegestuurd. Heel prettig dat alles via internet geregeld kon worden, dat geldt ook voor alle betrokkenen. De adviezen en/of aanwijzingen en ook de vervolgstappen in het proces zijn duidelijk aangegeven.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en dat de erfrechtverklaring snel en correct is opgesteld. Het is fijn om te weten dat u het ook waardeert dat alles via internet geregeld kon worden en dat u de aanwijzingen duidelijk waren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede prijs en ook snel geregeld

Wat een verschil in kosten! Als ik de verklaring van erfrecht had geregeld bij de notaris van mijn moeder had het ons 700,00 euro meer gekost. Het was wel vreemd om het online te regelen maar alles ging stapsgewijs uitstekend!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u onze scherpe prijs heeft gewaardeerd. We begrijpen dat het misschien wat vreemd kan zijn om alles online te regelen, maar we zijn blij dat het stapsgewijs uitstekend is verlopen voor u. Bedankt voor uw vertrouwen in Notariële Diensten! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prettig en gemakkelijk

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en het toekennen van een 10! We zijn blij om te horen dat u onze service als heel goed heeft ervaren. Het is ons streven om het proces zo prettig en gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten, en het feit dat u dit heeft opgemerkt, doet ons veel plezier. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Super service

Super dienstverlening. Nemen je een hoop dingen uit handen. En een snelle reactie op alle acties die uitgevoerd worden of moeten worden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat u onze service als super ervaart en dat we u een hoop zorgen uit handen konden nemen. Het is ons doel om een soepele en efficiënte dienstverlening te bieden, en het feit dat u de snelle reactie op alle acties waardeert, betekent veel voor ons. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in Notariële Diensten! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer positief

Na het overlijden van mijn moeder wilde we rust en niet teveel gedoe. On op deze manier konden we het vanuit huis lekker regelen en hoefden we niet van huis.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u onze service als zeer positief heeft ervaren, vooral in een periode die al moeilijk genoeg is na het overlijden van uw moeder. We streven ernaar om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken, zodat u rust kunt vinden en een ritje naar een notariskantoor bespaart. Als u nog specifieke feedback heeft die ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren, om in de toekomst een 10 te verdienen, nodigen we u van harte uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected]. We waarderen uw input enorm en streven ernaar om continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede en snelle service

Op eenvoudige manier heb ik de bestelling zeer snel kunnen afhandelen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en het toekennen van een 10! We zijn blij dat u onze service als goed en snel heeft ervaren. Het is ons streven om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten, en het feit dat u de aanvraag snel kon afhandelen op een eenvoudige manier, is geweldig om te horen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

duidelijkheid en goede begeleiding

Ik had een verklaring van erfrecht nodig. Notariële diensten geeft op de site een duidelijk beeld van hun werk en bijbehorende tarieven. In de praktijk liep het uitstekend. Mailtjes om opvolgend stukken aan te leveren die vervolgens snel en goed beoordeeld worden. Zelfs voor iemand met weinig ervaring op dit gebied is het goed te volgen tegen een uiteindelijk scherpe prijs. En je hoeft er de deur niet voor uit.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat geweldig om te horen dat u onze service waardeert met een 10! We zijn blij dat u onze duidelijke begeleiding en transparante tarieven op prijs stelde. Het is ons doel om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken, zelfs voor mensen met minder ervaring op dit gebied. Het feit dat u het als goed te volgen heeft ervaren en dat alles snel en efficiënt werd afgehandeld, is fantastisch om te horen. Bedankt voor uw vertrouwen in Notariële Diensten! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

klantgericht en betrokken. snelle reactie.

zeer tevreden

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat u onze klantgerichte en betrokken aanpak waardeert. We streven ernaar om snel te reageren en uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle afhandeling

Verklaring van erfrecht was binnen een week geregeld. Makkelijk aan te vragen online.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fantastisch om te horen dat u onze service waardeert met een 10! We zijn blij dat de afhandeling van de verklaring van erfrecht zo snel en vlot is verlopen. Ons doel is om het proces voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken, en het feit dat u het online aanvragen als makkelijk heeft ervaren, is geweldig om te horen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Buitengewoon effectieve en efficiënte dienstverlening

Notariële diensten heeft het proces van de vereiste afwikkeling van een Verklaring van Erfrecht strak georganiseerd. De hele procedure verloopt digitaal. Tussen moment van opdrachtverlening tot moment van gereed zijn van de Verklaring van Erfrecht zat 15 dagen. Vanwege de procedurele afwikkeling op afstand kon één van de erven, die in Frankrijk woont, ook snel benaderd worden, waardoor er geen enkele vertraging in de afwikkeling zat. Zonder meer een aanrader om met deze notarissen zaken te doen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw buitengewoon positieve feedback! We zijn ontzettend dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is ons doel om het proces zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen, en het is geweldig om te weten dat u dit ook zo ervaren heeft. We zijn blij dat ons digitale proces u heeft geholpen om snel te handelen, zelfs voor een erfgenaam die in het buitenland woont. Uw aanbeveling betekent veel voor ons en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer snel en vakkundig afgehandeld

Zeer netjes en vakkundig de verklaring van erfrecht gekregen .En dat in een zeer korte tijd .En ook nog eens betaalbaar

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening voor de verklaring van erfrecht. We streven ernaar om snel en vakkundig te werk te gaan, en het is geweldig om te weten dat u dit ook zo heeft ervaren. Doordat we online werken en processen efficiënt ingedeeld hebben, kunnen we onze prijs scherp houden. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl