Vlotte afhandeling van doorhaling hypotheek van het kadaster

Eenvoudig om vanuit huis dit proces in gang te zetten. Alle formaliteiten werden accuraat door de DoeHetZelfNotaris afgewikkeld. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden.

• Met welk product heeft u ervaring? Een ander product

Hartelijk dank voor uw review en aanbeveling. Leuk te lezen dat u onze wijze communicatie waardeert en onze accurate manier van werken. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede communicatie en snelle afwikkeling

Als je er geen moeite mee hebt om zaken online / digitaal te regelen dan is Notariële diensten een goed alternatief. De andere erfgenamen en ik werden goed geïnformeerd en alles kon digitaal afgehandeld worden. Hoewel de aanleiding niet leuk was heb ik de dienstverlening als zeer prettig ervaren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. De aanleiding is inderdaad niet leuk en dan zit je er eigenlijk niet op te wachten om ook dit soort zaken te moeten regelen. Fijn dat wij u hierbij mochten ondersteunen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer snel en perfect een verklaring van erfrecht ontvangen. Geen nonsens maar kort contact .

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Goed om te lezen dat u onze service goed heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor deze korte, maar krachtige review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Sneller dan de 'gewone' notaris

De Notariële Diensten konden de Verklaring van Executele sneller èn een stuk goedkoper doen dan de 'lokale' notaris.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Goed en snel geholpen

Zoals gezegd snel geholpen. Waren goed bereikbaar.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fijn dat wij u van dienst mochten zijn en u goed en snel hebben kunnen helpen. Dank u wel voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijke informatievragen en een snelle behandeling.

Duidelijke informatievragen en snelle behandeling

Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle dienstverlening

Het aanvraag traject was duidelijk en ook de stappen erna verliepen snel en soepel. Een fijne ervaring.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Goed om te lezen dat u ook de intake vragen duidelijk vond en dat dit een fijne ervaring was. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijke instructies en snelle afhandeling

Altijd een beetje onwennig een dergelijk belangrijk product online te laten opstellen. Maar gaat heel soepel. Bij elke stap duidelijke instructie wat te doen, een eventueel alternatief en bevestiging als de stap is gelukt. Zolang alles past binnen het standaardproduct en bijbehorende tarieven. Dat de feitelijke opstelling van de akte door een notaris buiten de eigen regio plaatsvindt, is dan geen enkel beletsel. De gevraagde akte was zeer snel geleverd; op het kritieke pad ligt het eigen handelen en de hiertoe aan te leveren stukken. Aanbevolen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

We begrijpen heel goed dat het onwennig kan zijn om een juridisch document online aan te vragen. Het is leuk te lezen dat het naar tevredenheid is gegaan. Dank u wel voor deze uitgebreide review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Nauwkeurig en correct

Steeds werd ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Dat is fijn als het om zaken gaan waar je normaal gesproken weinig van doen hebt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Nauwkeurigheid is ontzettend belangrijk met dit soort belangrijke documenten en daar doen we ontzettend ons best voor. Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heerlijk dat de Verklaring van Erfrecht volledig online kon worden afgewikkeld

Geen gedoe met meerdere afspraken dus ook geen reistijd. Het voorzien van de benodigde informatie kon plaatsvinden op momenten dat het mij uitkwam. De snelheid van afwikkelen leek enigszins te beïnvloeden door over de afwikkeltijd te bellen. De snelheid van het doorlopen van de benodigde stappen wordt uiteraard positief beïnvloed als er al eerder ervaring is opgedaan met een Verklaring van Erfrecht.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

De gevraagde dienstverlening werd snel en naar volle tevredenheid afgehandeld

goed, voldoende informatief en vrij snel

Makkelijk en snel geregeld

Zoals hierboven. snel en makkelijk vanachter je bureau geregeld. Geen afspraak maken en vrije uren opnemen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Het kan inderdaad vanachter een bureau makkelijk en snel geregeld worden. En vervolgens op een eigen gekozen moment. Hartelijk dank voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

No-nonsense Notaris diensten

Ik ben heel tevreden over Notariele diensten. De kosten waren duidelijk. Ik ben van elke stap op de hoogte gehouden door middel van goed leesbare en compacte emails. Alles is uiteindelijk snel en vakkundig afgerond.

Snel en makkelijk

En veel goedkoper dan bij de plaatselijke notaris

Prima gegaan

Verklaring van erftecht met maar 2 erfgenamen. , prima geregeld. Goedkoop en makkelijk (digitaal ondertekenen is erg handig)

Gewoon goed en netjes

Door de ABN-AMRO verplicht om de bankzaken te regelen en via een link bij de Notariële Diensten gekomen. Dat werkte gewoon goed! Goede informatie over alles.

Efficiënt

Vraag tot schrappen hypotheek bij kadaster snel beantwoord en snel tegen lage kosten afgewerkt.

Fantastisch

Erg fijn als je, zoals in ons geval, 'n akte van erfrecht online af kunt handelen. Binnen twee weken was het geregeld. In een woord fantastisch.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat een mooi compliment geeft u ons. Hartelijk dank daarvoor en ook voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Makkelijk en duidelijke informatie

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Ontzettend fijn dat u zeer tevreden bent. Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima ervaring.

Erg fijn geholpen. Duidelijk en heel vlug. Vriendelijke mensen. Heb uw dienst al aanbevolen.

Snel en efficiënt

Toen mijn echtgenoot was overleden adviseerde mijn zoon de digitale notaris in te schakelen. Ik ben blij dat ik dit advies heb opgevolgd. De aanwijzingen waren duidelijk en de reacties kwamen snel.

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Efficient voorbereid en uitgevoerd.

Duidelijk verhaal. Goede service.

Super snel alles geregeld

Snel alles uit gezocht en afgehandeld

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Vlotte afhandeling, maar teleurstellend einde

De aanvraag en verwerking loopt goed. Minpunt is dat je als opdrachtgever NIET de terugkoppeling van het Kadaster krijgt, omdat dit een zgn. een elektronisch verzamelbericht is (van meerdere transactie tegelijk). Je moet er dus maar op vertrouwen dat deze notaris betrouwbaar is, je krijgt medegedeeld dat je voor eigen rekening je eigen gegevens bij het Kadaster kunt opvragen. Liever betaal ik iets meer (maar minder dan 2,80) en krijg ik de Kadaster gegevens na verwerking toegestuurd.

Over Notariële Diensten

Wij zijn een organisatie die er op gericht is om u te helpen aan een notariële akte. Dat doen we door u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Tijdens het proces geven we u de informatie die u nodig heeft en helpen we bij onduidelijkheden. We houden u continu op de hoogte van de stand van het proces. Op deze manier helpen we bij het voorbereiden van een document dat u normaal gesproken niet vaak nodig zult hebben. Door een vergaande samenwerking met de notarissen en met DoeHetZelfNotaris zijn onze tarieven bovendien relatief laag. We vertrouwen erop u van dienst te zijn geweest.