Alles digitaal kunnen regelen

Enige minpunt is dat ik zelf het testament op zijn kop heb aangeleverd. Daar een week later pas bericht overkrijg dat deze opnieuw ingestuurd moest worden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat u een week later pas een reactie heeft gekregen op het testament is inderdaad te laat. Hierop zullen we actie ondernemen zodat dit naar de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle en correcte afhandeling

De Verklaring van Erfrecht binnen 16 dagen ontvangen. Werd gedurende de afhandeling constant geïnformeerd over ontvangst van mails en over de vervolgstappen. Prima service

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw complement over onze dienstverlening en service. We waarderen het dat we u van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Uitstekend !!!!

Ik ben prima geholpen. Alle gegevens zijn makkelijk in te vullen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Deze uitstekende beoordeling doet ons goed. Hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Servicegericht,duidelijk,snelle afhandeling.

Service gericht,duidelijk,snelle afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor deze kort, maar krachtige review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Hadden we iets nog beter kunnen doen om een 10 te scoren? Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Akte van Erfrecht snel en online geregeld

Prima ervaring met het regelen van een Akte van Erfrecht. Alles kon online afgehandeld worden en we hadden de akte snel in handen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor deze review. Fijn dat u de akte snel van ons ontvangen heeft. Kunt u feedback geven in wat we kunnen verbeteren ten behoeve van de communicatie om daar ook 5 sterren en een 10 te krijgen? Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer snelle en correcte afhandeling van verklaring van Erfrecht. Top!

Ik heb me verbaasd over het gemak van een online notaris. De te nemen stappen zijn eenvoudig en de afwikkeling ging erg snel. Ik zou het iedereen aanraden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Leuk om te lezen dat dat onze dienstverlening u zo goed bevallen is. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Alles ging lekker vlot, Als er even wat verkeerd ging kreeg ik gelijk een mail. Ook in de avond soms. Was super. En de prijs was ook goed.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor deze review. En ontzettend fijn te lezen dat alles vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer goede dienstverlening

Snelle terugkoppeling en follow up over de voortgang van het proces. Duidelijke uitleg als ik telefonisch contact had en de wachttijd hierbij was zeer kort. Dit is tegenwoordig echt een uitzondering!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

We waarderen het heel erg dat u onze dienstverlening zo goed beoordeeld. Dank u wel daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Een eenvoudige en snelle mogelijkheid om de afhandeling te regelen.

Opheffen van de hypotheek moest gebeuren, via de Notariele Diensten is dit snel geregeld. Ook de bijbehorende controle omdat er twee polissen bestonden is snel opgepakt en correct afgehandeld.

hele goede ervaring

Nette en vlotte afhandeling van onze aanvragen. Altijd werden we netjes te woord gestaan als we belden met een vraag of vroegen om wat meer uitleg.

• Met welk product heeft u ervaring? Een ander product

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Al is een 7 een ruim voldoende zijn we toch benieuwd wat we anders en nog beter konden doen om een 10 te halen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Soepel en snel. Alles was online te regelen

Met familie leden op verschillende plaatsen was het een zeer praktische methode om een verklaring van erfrecht te krijgen. Niemand hoefde naar een kantoor te komen, alles kon digitaal.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Het is inderdaad zo'n groot voordeel om niet fysiek naar een notariskantoor te hoeven gaan. En helemaal als je verspreid in het land woont. Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijk, snel, tevreden

Overzichtelijke site, vriendelijk aan de telefoon. Ik had snel en makkelijk wat we nodig hadden. (Verklaring van Erfrecht). Blij dat we dit voordelig online hebben kunnen doen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg fijn te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer aan te bevelen voor het opstellen van een Verklaring van Erfrecht.

Onder de indruk van de geautomatiseerde manier van werken. Zeker niet duurder dan bij een 'gewone' notaris en vooraf een duidelijke prijsopgave krijg je al helemaal niet bij een 'gewone' notaris.

uitstekende online dienstverlening

Zaken die voorheen toch echt fysiek bij een notaris geregeld moesten worden kunnen nu heel betrouwbaar online geregeld worden. Overigens is er in de procedure dan nog steeds een echte notaris bij betrokken, maar ook daarmee de communicatie online en mede door de via iDin ( via de bank applicaties) indentificatie werkt dit allemaal super. Online wil echter hiermee niet zeggen dat het allemaal binnen een uurtje geregeld is, er kunnen wat dagen of een weekje over overheen gaan, controle van de te leveren stukken etc door de notaris, dit blijft mensenwerk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het blijft inderdaad mensenwerk en de handtekening van de notaris moet echt gezet worden. Echter een week is uitermate snel voor het verkrijgen van de verklaring van erfrecht. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijk, eenvoudig en snel

De site is helder en duidelijk. De communicatie verloopt snel. De instructies over hoe te handelen zijn eenvoudig. De prijs is goed.

Alles glad verlopen.

Zonder enig probleem, prima communicaties over voortgang en alles tegen scherp tarief.

• Met welk product heeft u ervaring? Royementsakte

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Altijd leuk om te lezen dat alles zonder enige problemen verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Uitstekend geregeld

Was in het begin wat sceptisch. Maar alles werd vlot en nauwkeurig afgehandeld. Prima.

• Met welk product heeft u ervaring? Royementsakte

Adequaat en vertrouwen weekend.

Moeilijke tijd na het verlies van mijn lieve echtgenote. Gelukkig hebben jullie de zaken rond verklaring van erfrecht vlot geregeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat wij u in de moeilijke tijd na het verlies van uw echtgenote van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima! Vlotte en correcte afhandeling

Goede service, helder in de communicatie, vlotte afhandeling. Fijn dat alles online geregeld kan worden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Door de online mogelijkheden die we bieden kan een verklaring van erfrecht zoveel makkelijker verkregen worden. Goed om te lezen dat u onze service positief ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

uitstekend

goede uitleg en communicatie tijdens het proces, vlotte afwikkeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Erg goed om te lezen dat u ons met een 10 en uitstekend heeft beoordeeld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en duidelijk voor een nette prijs.

Toegankelijk, makkelijk bereikbaar, korte lijntjes, werkt snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wat de voortgang betreft.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn benieuwd naar wat wij anders of nog beter hadden kunnen doen om een 10 te scoren? Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Vlot en zorgvuldig!

Ik had een fout gemaakt bij de aanvraag, maar dat was na een telefoontje opgelost. Het was geen moeilijk testament, maar elke stap duurt toch vaak meer dan een week. Bij een vorige notaris was dat maanden. Ook de communicatie over de voortgang was duidelijk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

In het algemeen helder en zeker zeer correcte service. Toelichting communicatie: Als opdrachtgever (en tevens gevolmachtigde en erfgenaam) heb ik de keuze van zuivere aanvaarding kenbaar gemaakt. Vervolgens hebben de overige erfgenamen hun keuze kenbaar gemaakt. Daarna kreeg ik een bericht dat het proces niet verder kon, daar ik mijn keuze als erfgenaam nog niet kenbaar heb gemaakt. Ik kreeg de indruk dat het proces van de erfgenamen niet gekoppeld is aan de opgegeven antwoorden bij het opstart proces.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Kunt u aangeven op welke manier wij de communicatie kunnen verbeteren om daar ook 5 sterren voor te krijgen? Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, en professionele aanpak

Ben zeer goed geholpen, de uitleg bij alle vervolgstappen voor de verklaring van executele was helder en duidelijk.

Goede service, duidelijk, snel en een redelijke prijs

Goede service, duidelijk, snel en een redelijke prijs

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw review. Heel leuk om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Over Notariële Diensten

Wij zijn een organisatie die er op gericht is om u te helpen aan een notariële akte. Dat doen we door u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Tijdens het proces geven we u de informatie die u nodig heeft en helpen we bij onduidelijkheden. We houden u continu op de hoogte van de stand van het proces. Op deze manier helpen we bij het voorbereiden van een document dat u normaal gesproken niet vaak nodig zult hebben. Door een vergaande samenwerking met de notarissen en met DoeHetZelfNotaris zijn onze tarieven bovendien relatief laag. We vertrouwen erop u van dienst te zijn geweest.