Snel en efficiënt, in vergelijking met andere notarissen goedkoop.

De aanvraag voor de verklaring van erfrecht is vlot verlopen. Er is goed, snel en duidelijk mailcontact. De site is overzichtelijk. Je kunt snel vinden wat je nodig hebt. Bij het opstellen van de aanvraag wordt er per mail gecommuniceerd. Werd constant op de hoogte gehouden over het verloop van de aanvraag. Voor eventuele vragen staat er een telefoonnummer in de mail. Op 14-07 aangevraagd en op 03-08 de akte per mail ontvangen. In vergelijking met andere notarissen is de prijs goed.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Super snel en betrouwbaar!

Super snelle afwikkeling via de mail. Duidelijke communicatie en instructies. In 5 dagen de Verklaring van Erfrecht geregeld. De prijs kwaliteit verhouding is subliem. Kortom: een echte aanrader!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fijn dat jullie zo konden helpen!

- Fijn dat ik via jou/jullie de Verklaring van Executele kon aanvragen. - Stap voor stap en zelfs in het weekend. - Na elke actie kreeg ik een mail met daarin de mededeling of actie goed was en de volgende stap. Goed om zo op de hoogte te zijn gehouden. - Vond het een prettige manier. - Duurde wel langer dan dat ik in 1e instantie had begrepen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Bijzonder tevreden!

Een verklaring van erfrecht kent veel stappen. Steeds moet er een onderdeel aangevraagd of bevestigd worden van instanties die informatie moeten leveren. Deze online keuze is uitstekend geweest. Elke stap werd duidelijk uitgelegd. Documenten probleemloos ontvangen, fase in het proces en vervolgstappen voortdurend geupdate. Ook met erfgenaam in het buitenland, zodat die niet naar NL hoefden te komen. Zo blij dat ik dit niet bij een notaris op kantoor heb moeten doen. En nog vermeldenswaardig, vaak kreeg ik update nog laat in de avond, bijv. 21.00 u of later. Hier wordt dus echt doorgewerkt. En de kosten precies zoals vooraf aangegeven, ook voor de tussenstappen. Zo was het een zorgeloos proces, dat gewoon kon worden gevolgd. Chapeau!

Goed en snel.

Goed en snel.

Duidelijk en makkelijk

Goede communicatie via e-mail. Steeds duidelijkheid over status van het verzoek. Ook goede uitleg over proces, prijs en aan te leveren documenten. Makkelijk omdat er geen fysieke aanwezigheid is vereist. Kortom, ik zou het een volgende keer weer via deze notariële dienst doen.

Snel en gemakkelijk

Toegankelijke snelle dienstverlening, ik heb één keer moeten rappelleren, dus geen 10

Snelle en nette afhandeling

Snelle en nette afhandeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Snel, duidelijk en zeer goede communicatie.

Snel, duidelijk en zeer goede communicatie. Iedere stap is zeer helder beschreven. Bij eventuele vragen volgt een snel antwoord. Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen bij het verkrijgen van een verklaring van erfrecht

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

vlotte,correcte afhandeling met duidelijke informatie

zie opmerking hierboven.

Goede duidelijke communicatie

Alle stappen die je moet volgen worden goed uitgelegd. Deze communicatie was voor mij heel belangrijk.

snel en accuraat

Ik ben zeer tevreden over jullie diensten. Alles werd zeer snel en accuraat afgehandeld. Ook over tussentijdse stappen in het hele proces werd ik altijd zeer goed op de hoogte gehouden.

Makkelijk

Ik had een offerte nodig voor een verklaring van erfrecht. Ze zijn goedkoop en doen prima hun werk, zeer makkelijk zo!

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Heldere uitleg zonder veel rompslomp 100 euro duurder als geraamd zal gemeentelijke lleges zijn. Raar om beoordeling te vragen als nog niet alles is afgerond

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw reactie. Het bleek dat de Verklaring wel tijdig was verstuurd, echter niet door de opdrachtgeefster was ontvangen. Door de reactie konden wij dit oppakken en mevrouw alsnog tevredenstellen met de digitale Verklaring. Deze actie van ons werd zeer gewaardeerd. Team Notariële Diensten

snel en accuraat

Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd, aanleveren van documenten e.d. gaat heel handig. Een minpunt was dat er een extra onderzoek werd aangevraagd wat, volgens hun eigen uitleg, niet nodig was. Gelukkig lees ik alles goed en na mijn reactie is het extra onderzoek niet uitgevoerd.

Heel duidelijk!

Snel en gemakkelijk regelen. Goede en snelle feedback, waardoor het eea snel en correct afgehandeld kan worden.

Dank voor uw positieve reactie. Team Notariële Diensten

Efficient en snel

De online afhandeling en voortgang via mail updates ging prima. Ook bij een probleempje werd na telefonisch overleg snel gehandeld.

Dank voor uw reactie; zo zien wij ze graag! Team Notariële Diensten

Zeer goed en overzichtelijk

Zeer goede service en duidelijk. Snelle afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Alles is snel en correct afgehandeld.

Positief, alles werd keurig uitgelegd bij elke stap en snel afgewikkeld.

Dank voor uw positieve reactie; hier doen we het voor. Team Notariële Diensten

Duidelijke en snel afhandeling

Vooraf heb ik een duidelijke uitleg en prijsopgave gekregen van datgene waar ik informatie om vroeg. De tussentijdse uitleg en status waren heel duidelijk en heb ik als zeer prettig ervaren. De afhandeling verliep snel en alles is gegaan zoals van te voren is afgesproken; geen bijkomende kosten of langere looptijd.

Dank voor uw positieve reactie. Team Notariële Diensten

Goed georaniseerd

De Notariële Diensten weet gebruik te maken van de digitale wereld, Snel, overzichtelijk zonder poespas je document echt Super!

Verrassend goed

Fijne ervaring. Goed en snel.

Dank voor uw vriendelijke reactie. Team Notariële Diensten

Transparante dienst.

Goede uitleg. Continue feed back van de fase van het proces. Wat beloofd wordt gebeurt ook.

Dank voor uw positieve reactie - hier doen we het voor. Team Notariële Diensten

Gemakkelijk en snel, maar onpersoonlijk.

Ik moest eraan wennen dat de reacties vanuit Notariële Diensten algemeen zijn en niet toegespitst op mijn situatie. Om een voorbeeld te noemen: ik ben enige erfgenaam in een langstlevende testament, maar krijg te horen dat de notaris alle erfgenamen heeft opgespoord en gevraagd naar aanvaarding van de erfenis. Dan denk je onwillekeurig: he, hebben ze wel het goede dossier? Afgezien hiervan ben ik zeer tevreden met de snelheid en het gemak van deze werkwijze. Ik heb het anderen inmiddels ook aangeraden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Uiterst prettige ervaring. Op alle mails direct een terug koppeling. Zeer netjes en snel afgehandeld. Echt mijn complimenten.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Dank voor uw positieve reactie - waarderen wij zeer. Team Notariële Diensten

Over Notariële Diensten

Wij zijn een organisatie die er op gericht is om u te helpen aan een notariële akte. Dat doen we door u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Tijdens het proces geven we u de informatie die u nodig heeft en helpen we bij onduidelijkheden. We houden u continu op de hoogte van de stand van het proces. Op deze manier helpen we bij het voorbereiden van een document dat u normaal gesproken niet vaak nodig zult hebben. Door een vergaande samenwerking met de notarissen en met DoeHetZelfNotaris zijn onze tarieven bovendien relatief laag. We vertrouwen erop u van dienst te zijn geweest.