oplossingsgericht en een goeie match!

Wij zijn super enthousiast met jou bijdrage in onze fijne tuin!

kwalitatief goed hoveniersbedrijf

Levert Kwaliteit, en komt zijn beloftes waar. Denk met de klant mee, ook al heeft deze toch iets andere ideeën.

Goed onderhoud

Er was ruimte voor overleg en het ziet er weer netjes uit.

Kwaliteit in producten, werkzaamheden en advies en zeer prettig contact!

Wij zijn zeer tevreden over Schaffelaar Hoveniers. Er wordt snel gereageerd, prettig overlegd en meegedacht en zeer goed werk geleverd.

Een jong bedrijf dat uitstekend werk levert

Een jonge onderneming met personeel dat het hovenierswerk in de vingers heeft en daardoor uitstekend werk levert. Wij zijn zeer tevreden over de uitvoering van onze opdracht. Ik raad iedereen deze ondernemer aan.

Netjes en helemaal volgens afspraak.

Er werd meegedacht en alles is prima uitgevoerd. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Man een man, woord een woord, komt afspraak goed na,

Zelfstandige ondernemer, persoonlijk contact. Prettig om mee samen te werken.

Meedenkend, nuchter en transparant

Gerrit denkt mee in het ontwerp van de tuin, draagt ideeën aan en overlegt voordat hij uitvoert. Verder is hij transparant wat betreft de kosten, als je iets vraagt, krijg je eerlijk antwoord. Kennis van planten/bomen en het aanplanten van de tuin doet Gerrit zeer kundig, ook hier wordt van te voren over nagedacht en wordt er besproken wat de mogelijkheden en wensen zijn.

Gerrit heeft prima werk geleverd, hij werkt netjes en snel, en communiceerd goed. Heel tevreden.

Alles word aan gepast aan je wensen.

Uitstekende hovenier

Er werd goed meegedacht in de wensen en mogelijkheden. Van een heel mooi ontwerp naar een hele mooie tuin!!! Ook na oplevering bereikbaar en behulpzaam voor vragen en adviezen. Kan schaffelaar hoveniers zeker aanbevelen!

Goed en vakkundig.

De werkzaamheden in mijn tuin zijn mooi en vakkundig gedaan. De prijs daarvoor is wel aan de hoge kant.

Mooie tuin tekening.

Harde, nette werkers. Gedaan volgens opdracht en eventuele wijzigingen.

Klantvriendelijk en netjes!

Klantvriendelijk en netjes!

Correcte, nette manier van werken

Achter tuin aan laten leggen wat keurig volgens de offerte is uitgevoerd. Goed advies en uitvoering. Zeer goed tevreden ook over de nazorg.

Super geholpen

Vorig jaar hebben wij de voortuin door Schaffelaar Hoveniers laten aanleggen. We hebben Gerrit gevraagd om een ontwerp te maken wat "anders dan gebruikelijk" is. Het eerste ontwerp was al gelijk raak. Mooi, verrassend en onderhoudsvriendelijk. De tuin is netjes aangelegd. En nog elke dag kijk ik met plezier naar onze voortuin

Prima geregeld

prima en vriendelijk en keurig onderhoud

Super vakman, service en resultaat!

Wij hebben een paar jaar geleden een moderne stadstuin laten aanleggen door Gerrit. Dat is super goed gelukt! Ook hebben we later nog een stoere tuinbank laten maken, ook heel gaaf geworden! Voor advies kun je hem altijd even een appje sturen, hij reageert snel en adequaat! Onlangs waren een aantal planten en een deel van de beukenhaag dood gegaan en konden we snel een afspraak maken om het te laten vervangen, soms ook nog als service, topper! Daarom hebben we Gerrit ook al aan diverse vrienden en kennissen aanbevolen en hebben zij ook bij hem een tuin laten aanleggen. Goed bezig en ga zo door!

Vakman!

Schaffelaar Hoveniers heeft in het voorjaar onze nieuwbouw tuin onder handen genomen nadat een storm onze zelf geplaatste schutting volledig had vernield. Hij heeft toen gelijk de verdere tuin gedaan. Het is een plaatje geworden! Aanrader dus!

Gerrit is een betrouwbare, klantgerichte hovenier die de wens van de klant als uitgangspunt neemt.

Gerrit maakt originele ontwerpen die 100% afgestemd zijn op de wens van de klant. Hij is makkelijk bereikbaar, reageert snel en komt afspraken na.

Over Schaffelaar Hoveniers

Schaffelaar Hoveniers is een jong en energiek hoveniers bedrijf, dat staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Met ruim 7 jaar ervaring in het hoveniersvak kunnen wij u geheel ter dienst staan.