Al jaren een trouwe partner in Online Marketing

Gezamenlijk kijken naar mogelijkheden en een eerlijk advies krijgen wat bij ons bedrijf het beste zou werken. Omdat de ontwikkelingen snel gaan, komen ze met actuele oplossingen.

Gestelde doelen zijn tot heden behaald

Goede contacten met Jeroen en heldere communicatie

Betrokken en professioneel

Ik heb intelligent online en met name Jeroen Egging als een fijne samenwerker ervaren. Het bedrijf denkt mee en stuurt bij waar nodig. Zij hebben de juiste tools om zowel op korte als lange termijn resultaat te behalen met je vindbaarheid van je website. Van aanpassen in de teksten tot aan zoekwoorden...Een betrouwbare partner die zijn vak verstaat.

Geven goede feedback

Jeroen is ervaren in SEO, Google Ads/lead generation en kan dat goed overbrengen. Maakt een duidelijk plan van aanpak. Is ook flexibel en luistert goed naar zijn klant. Prettig om mee samen te werken.

Kwaliteit dmv persoonlijk contact en know-how!

Altijd direct contact met de juiste mensen! Veel ervaring en know-how om ons bedrijf Super-Seat te helpen groeien!

Gefocust op het halen van een doel

Wij hebben een duidelijk doel voor ogen en Intelligent Online draagt meetbaar bij aan het halen van dat doel. Omdat we vanuit hele verschillende werelden denken, levert dat interessante inzichten op. Bijvoorbeeld over het opbouwen van je website en welke do's en don'ts er SEO-wise zijn. Dingen waar wij zelf nooit aan hadden gedacht. Wat daarnaast fijn is aan Intelligent Online, is dat er gericht met ons mee wordt gedacht. Rapportages zijn duidelijk en bruikbaar voor continue optimalisering.

Intelligent Online heeft ons goed geholpen. We zijn beter vindbaar online en daar merken we de voordelen van.

Zeer prettige, flexibele en kundige partner voor online marketing

In de tijd dat ik met Intelligent Online werk heb ik ervaren dat dit een een zeer prettige en kundige partner is als het gaat om online marketing en performance marketing. Denkt goed mee, biedt inderdaad 'intelligent' oplossingen en ik beveel Jeroen Egging en zijn team van harte aan.

Zeer goede dienstverlening met uitstekende resultaten!

Zeer kundig en doen wat er beloofd wordt, onderscheidend bureau zeker qua resultaten!

Fijn bedrijf met kennis van zaken!

Mijn ervaring met Intelligent Online is erg goed. Komen afspraken na en doelstellingen worden behaald.

Goed team van specialisten in online marketing

Bedrijf dat met ons meedenkt om tot een goed resultaat te komen. Goede feedback, elke maand een update over de behaalde resultaten. Om de zoveel tijd een evaluatie gesprek.

Betrouwbaar

Prettig en open contact Echter nog geen opdracht gehad samen vandaar wat korte reactie

Prima steun in de rug

Met de hulp van Intelligent online, is onze bekendheid en vindbaarheid de laatste jaren erg toegenomen. Intelligent Online staat altijd voor ons klaar als we vragen hebben, zij doen alles in goed overleg. We zijn blij met de samenwerking

Uitstekende samenwerking.

Werken al enige jaren samen met intelligent online . Contact is persoonlijk en goed en staan altijd klaar voor je op online marketing gebied. Ga zo door!

Prettige werkwijze, no-nonsense en doeltreffend. Denken mee in oplossingen. Wij zijn blij met onze website!

Over Intelligent Online

Intelligent Online bestaat sinds 2013. Online marketing is ons leven en onze passie. We geloven erin dat elk specialisme zijn eigen karakter heeft. Daarom werken er bij een Intelligente Online Marketing Campagne verschillende specialisten met elkaar samen om tot een optimaal resultaat te komen. We werken met rasspecialisten op het gebied van Usability, SEO, Google Ads, Social Media en Marketing Automation. Dit om het maximale resultaat te halen voor jou als klant.