Topgarage!

Wij hebben al meerdere auto's bij pascal gekocht en mijn moeder ook! Pascal is een eerlijke aardige man die altijd met je meedenkt! Zeker aan te bevelen!

Eerlijk en betrouwbaar

Opel corsa gekocht, fijne auto, met, bleek later wat kleine probleempjes en een slechte uitlaat. Na contact met Pascal heel netjes opgelost. Daar heb ik Veel waardering voor. Ik raad dit bedrijf aan.

Geweldige service top familiebedrijf

Na de eerste contacten waren de afspraken heel goed nagekomen. Er was een klein probleempje met een toeleverancier geweest wat werd gemeld en wat nog beter werd opgelost! Een hele vriendelijke ontvangst alle zaakjes perfect netjes op orde toen er bij mij een probleempje (Betaling) ontstond werd er perfect op gereageerd en gehandeld.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar en komt alle afspraken na.

Pascal is eerlijk en betrouwbaar. Komt al zijn afspraken keurig na. Prima prijzen ook.

Goeie service!

Fijne auto kunnen krijgen via Pascal. Komt afspraken na en prijs kwaliteit is top!

Al 2,5 jaar super auto via Pascal

2,5 jaar geleden een gouden toyota yaris bij Pascal gekocht. In week 1 klein probleempje met de uitlaat wat meteen kosteloos door Pascal verholpen werd. Verder rijdt deze auto al 2,5 jaar zonder enig probleem. Top aankoop geweest bij betrouwbare verkoper.

Meedekende service!

Wij zijn zeer tevreden over Pascal Auto's. Hier wordt meegedacht met de klant, nette service geboden en geen poespas zoals bij sommige andere autobedrijven. Kortom een aanrader!

Fijn autobedrijf

Eigenaar Pascal heeft de verkoop van mijn auto op zich genomen. Zeer fijn autobedrijf, goede afspraken gemaakt en ben continu geïnformeerd gedurende het proces. Kom hier zeker terug!

Eerlijk

Eerlijke vent, geen smoesjes, goed gesprek, legt alles goed uit. Klein probleempje week na de koop, gelijk kosteloos opgelost. Denkt mee. Ik heb er vertrouwen in.

• Bereikbaarheid

zeer goed gevoel bij deze garage

Erg fijne auto met zeer complete onderhouds historie gekocht. goede service en coulante eigenaar. Nadat we de auto hebben gekocht, nog steeds passende service. Met eerlijke prijzen. kleine garage, maar waar veel grote garage's nog iets van kunnen leren.

• Bereikbaarheid

Snelle service tegen een zeer goede prijs

Ik heb bij Pascal autos een auto gekocht. Na een half jaar is er iemand achter op mijn auto gereden. Ik ben heb toen gelijk contact op genomen met Pascal. Zij hebben de schade bekekenen en een goed advies gegeven om tegen lage kosten mijn auto te repareren. Ze hebben een tweedehands bumper geregeld en deze in de goede kleur gespoten. Toen deze klaar was kon ik langs komen en is de bumper vervangen en zag mijn auto er weer netje uit. Snelle service tegen een zeer goede prijs!!!

Superservice!

Een jaar geleden mijn auto gekocht bij Pascal auto's. Toen al erg tevreden over de prettige, vriendelijke en goede service. Onlangs was er een klein probleempje. Supersnel gefixt en opnieuw geweldige service. Echt een aanrader!

Brandschade geweldig hersteld

Ze hebben mijn auto zeer snel opgeknapt ondanks de schade die ik geleden heb door de brand! Het voelt weer vertrouwd om met mijn auto weer de weg op te gaan na de reperatie

Top bedrif

Ik heb 2 autoos gekocht bij Pascal wij hebben goed kunnen onderhandelen ze zien eruit als nieuw leuk prijsje betaald en vooral de vriendelijkheid ento the point geen smoesjes recht door zee top bedrijf 100 procent tevreden aanrader dus. Jan Doornenburg

Volkswagen polo gekocht

Half jaar gelden een volkswagen polo bij dit bedrijf gekocht. Ben perfect geholpen door pascal en was blij met de service die hij verleende. voordat ik de auto kon ophalen kon ik gratis gebruik maken van zijn leen auto. Fijn en betrouwbaar bedrijf waar ik zeker weer terug kom

• Bereikbaarheid

Klant vriendelijk en goede zaak

Auto gekocht bij Pascal auto s...... Oprecht persoon die met je mee denkt qua wensen en service...... Onze dochter ook een goede en fijne ervaring met keuren van de auto!! Onze volgende auto gaan we ook zeker daar kopen.....

Super service!

Super service. Eerlijk en betrouwbaar !

Super en snel.

Ik zag een auto even een testrit gemaakt en ik was verkocht, verder is de eigenaar duidelijk en eerlijk.

• Bereikbaarheid

Super mee gedacht en snel verholpen

Koppeling in eens helemaal weg. Belletje gedaan naar Pascal die direct kwam en mij afsleepte naar de garage. Snelle analyse leerde dat de koppelingsplaten ersleten waren. Leenauto mee gekregen en 1,5 dag later had ik mijn auto terug. Alles super geregeld voor een betaalbare prijs. Klasse heren. Nogmaals bedankt, Willem

super service

super kundig en snel geholpen tegen een eerlijke prijs

• Bereikbaarheid

Snelle en vriendelijke service voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Goede vriendelijke service. Pascal denkt graag mee over de beste mogelijkheden voor je auto. Betrouwbaar onderhoud en en APK keuring. Dit alles voor een zeer aantrekkelijke prijs. Veel voordeliger dan dealers EN andere autobedrijven.

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Na aankoop van een auto bij Pascal hebben ze netjes conform afspraak een nieuwe distributieriem geplaatst, tevens een grote beurt laten doen. Voor onderhoud ga ik zeker terug naar Pascal Auto’s. Nette prijs alles volgens afspraak.

zeer goede service

zeer goede service mijn auto is snel en vakkundig gemaakt voor een zeer nette prijs! bedankt

Veilingweg 17

6851EG Huissen