Heel fijn en eerlijke autogarage

Wij hebben een hele mooi mazda 5 bij Pascal gekocht. We werden heel fijn en vertrouwd geholpen door hem. Later bleek dat de accu van de mazda kapot was. Kregen wij gratis van hem een nieuwe die hij de zelfde dag nog voor ons er in heeft gezet. Echt in een word top! Garage

Service met een grote S

Bij pascal onderhoud laten uitvoeren aan mijn vw passat. Alles keurig gedaan volgens afspraak. Al geruime tijd een hele irritante ratel in de auto dit is door pascal en zijn top monteurs na grondig onderzoek gevonden en keurig hersteld. Alles heel open en transparant alles is bespreekbaar! Goed voorbeeld voor veel autobedrijven

Super service

Mooie seat leon gekocht en passagierskant electrisch slot kapot na een week en werd zonder probleem vervangen zonder kosten en alle vragen worden altijd netjes en eerlijk beantwoord en opgelost dus een echte aanrader een top autobedrijf en vriendelijke eigenaar

Zeer goed.

Pascal werd aanbevolen door een goede vriend. Vorige auto alleen kleine dingen laten doen (auto kort gereden). Maar mijn huidige auto zal hier nog wel eens terug komen. Vandaag grote beurt laten uitvoeren. Ik was bang voor heel hoge kosten voor het verhelpen van een airbagstoring, maar dat viel reuze mee. Pascal en team bedankt voor de goede service en deskundigheid.

Super service

Super vriendelijk en goeie service en vragen worden netjes en eerlijk beantwoord

Goed!

Mijn auto ziet er weer als nieuw uit.

• Bereikbaarheid

Wij hebben onze auto daar gekocht

Wij werden heel goed geholpen echt top, en betrouwbaar. Zeker een aanrader om daar je auto te kopen.

zeer goed

heeft er een citroen c3 gekocht voor een redelijke prijs er kwamen later wat puntjes te voorschijn die gemaakt moesten worden dat is ook als service door het bedrijf zonder kosten gemaakt dus ik ben dik tevreden over de behandeling die ik heeft gehad alles is netjes en correct afgehandeld

Goed onderhoud , vriendelijke baas

Kom er sinds jaar en dag, altijd goed.

Top garage

Eerlijkheid/ service staat bij Pascal boven aan. Hij maakt het niet mooier dan het is. Ik zocht met spoed een andere auto en hij kwam met een mooie auto die geschikt was voor mij.

Geweldige service en klantvriendelijk

Iedereen staat altijd klaar voor advies, ondersteuning of gewoon een praatje. Zeer aanbevolen.

Uitstekend!

De eigenaar is makkelijk in de omgang, klantvriendelijk en beantwoord al je vragen. Erg goede kwaliteit auto's. Ik ben zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

In geweldige garage, een topper

Pascal auto,s in woord geweldig, prima service, denk altijd met de klant mee, echt een topper kom al jaren bij pascal voor mij geen andere garage alleen bij hem, en je wordt daar als mens behandelt voor mij dikke 10 plus

• Bereikbaarheid

Ik stond bij onze afspraak voor een dichte deur.

Vanmorgen was ik op tijd voor de afspraak echter niemand aanwezig en de telefoon op voicemail. Dat vind slordig ,ik moest ervoor uit Arnhem Monnikenhuizen komen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Prima service en afterservice!

Prima hulp en advies en ook after service is uitstekend en lekkere koffie!

Vriendelijk man & topgarage

Kom hier al wat jaren, en als je iemand kan vertrouwen dan is het Pascal wel. Vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Komt altijd zijn afspraken na, en qua service is het ook altijd weer top! Hij legt ook alles goed uit en denkt zeker met je mee. En of het nou kleine of grote problemen zijn; bij hem is er altijd een goede oplossing. Aanrader voor iedereen!

Top!!

Snelle service, enorm mee denkend. Gunstige prijzen en zelfs de auto opgehaald en weggebracht omdat mijn dochter ziek was. Wij zijn dik tevreden over de service en kwaliteit van werken. Zou het iedereen aanraden! ## toppers

• Bereikbaarheid

Altijd vriendelijk. Komt zn afspraken na. Als je probleem hebt bel je hem en kijkt hij naar een oplossing. Heb nu 2e auto daar gekocht en als er hulp nodig is of een vraag kunnen we altijd contact opnemen. Zelfs nu we even klein probleempje hebben helpt en denkt hij mee naar oplossingen en hoe het opgelost kan worden.

• Bereikbaarheid

Altijd vriendelijk en goede hulp

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

We zijn al jaren geleden bij Pascal terecht gekomen voor een 2e auto. Prima garage,goede service. Inmiddels een paar auto's verder. Voor alle onderhoud aan je auto kun je er terecht. Altijd wordt er goed overlegt, over nieuwe of gebruikte onderdelen. Zeker een aanrader!

• Bereikbaarheid

Vriendelijke man met geweldige service!

Geweldige service en contact zowel voor als na de verkoop. Een kleine 3 weken geleden een BMW 3 serie uit 2001 gekocht. Er waren twee nieuwe voorbanden opgezet en daarvan was er 1 met een klein lek in het ventiel. Pascal een berichtje gestuurd en ik kon meteen even langs komen om dat op te lossen. Sta nog steeds echt te kijken van het contact met Pascal ook na de verkoop. Bedankt!

goede oplossing

waren problemen maar ze komen met een goede oplossing

• Bereikbaarheid

Prijs kwaliteit verhouding is goed en fijne service

Fijne service

• Bereikbaarheid

Eens Pascal Auto's, altijd Pascal Auto's!!

Ik doe met niemand anders zaken dan met Pascal van Pascal Auto's. Het maakt mij niet uit of ik helemaal vanuit Den Haag naar Huissen moet rijden, want een betere service, kwaliteit en prijs krijg je nergens anders. Ik kan serieus ook echt niets negatiefs bedenken over Pascal Auto's, want hij is een zeer oprechte en eerlijke verkoper.

De beste in de buurt

Na diverse nare ervaringen met autodealers Kwam ik een aantal jaren geleden bij pascal. En wat wordt je goed geholpen , service met de grote is is hier op zijn plaats! Monteurs met verstand van zaken Normaal tarief en leuke aanbiedingen Kortom zoekt u een auto zeker de moeite om ff bij pascal auto’s lans te wippen Ps : ze hebben goede koffie !

Veilingweg 17 6851EG Huissen

Over Autoservice Totaal