• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na tien jaar mijn 17 jaar oude Renault bij garage Langedijk ik onderhoud te hebben gehad werd het tijd voor een andere auto. Ik werd uitstekend geadviseerd en ik heb een fantastisch auto gekocht via autobedrijf Langedijk. Hij rijdt goed en ziet er mooi uit. Ook deze auto blijft voor de toekomst in onderhoud bij deze garage, 30 km verderop is zeker geen probleem. Vriendelijk, deskundig en eerlijk dat zijn de mensen van garage Langedijk. Een aanrader....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 8 april een Renault Megane gekocht , waar ik zeer tevreden over ben . \r\nCd speler deed het niet en de Airco koelde niet genoeg.\r\nAllebei de problemen keurig opgelost Door het bedrijf. \r\n\r\nZeker geen spijt. Een solide en eerlijk garage bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk hebben wij hier een leuke Citroën C1 gekocht waar we uiterst blij mee zijn. De service van de garage is goed. Er staan volop mooie auto’s en je wordt er goed geholpen. Kortom, dit is een betrouwbare garage en eigenaar waarbij je prima je volgende auto kunt kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier vorige week een Peugeot 407 gekocht. Wat ik heel fijn vond was de eerlijkheid en oprechtheid van de verkoper/eigenaar. Bij veel andere autobedrijven heb ik het gevoel gehad dat de verkopers zich er gemakkelijk vanaf proberen te brengen en het puur om het geld gaat.\r\n\r\nBij Autobedrijf Langedijk is dat anders. Geen loze beloftes: er wordt gezegd waar het op staat. Bovendien wordt er alles aan gedaan om een klant tevreden te maken; bij mij is dat uitstekend gelukt. Een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar bedrijfsauto gekocht en zeer tevreden\r\nna twee weken storing aan koplampen maar keurig opgelost!\r\nNu tweede auto gekocht\r\nAanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben nu 2 auto\'s gekocht bij dit bedrijf en over beide auto\'s zeer tevreden!! Zijn begonnen met een kleintje en de tweede was meer een volwassen auto:-). We konden de eerste zonder probleem omruilen (met bijbetaling) en kregen nog een leuk bedrag terug! Ben gisteren stil komen te staan en ben opgehaald door het bedrijf en ze hebben hem gelijk gemaakt!! Top mensen!! Top service!! Ga nooit meer naar een ander.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een gebruikte Alfa 156 gekocht bij Garage Langedijk. Bij aankomst niet meteen een verkoper op je dak je krijgt alle ruimte. Toen wij de eigenaar benaderden wijn wij bijzonder vriendelijk geholpen en na proefrit besloten de auto aan te schaffen. Aflevering volgens afspraak en correct. Na een paar dagen rijden toch een probleempje met de Bobine, we hebben gebeld konden langs komen en binnen 10 minuten (gratis, we hadden geen garantie) probleem opgelost. GROTE klasse uitstekende service.\r\nIn de markt waar garage Langedijk zich begeeft kan je alleen overeind blijven door je positief te onderscheiden, wel dat doen ze zeker.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, klantvriendelijkheid ongeacht hoe je eruit ziet .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn Ford Mondeo bouwjaar 2002 gekocht bij dit auto bedrijf gekocht.\r\nMijn bevindingen zijn, een zeer betrouwbaar bedrijf en een uitstekende service.\r\nIk kan dan ook iedereen dit bedrijf aanbevelen.\r\nAls U echt wilt dat Uw auto goed en vakkundig word onderhouden, dan zou ik zeker naar dit bedrijf gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorig jaar bij dit een bedrijf een Volkswagen Polo uit 1999 gekocht en er zonder problemen een jaar in gereden.Vandaag de auto langs gebracht voor een apk en een onderhoudsbeurt.Ik kreeg gratis een leen autootje mee en mijn auto stond aan het eind van de dag weer schoon klaar! \r\n\r\nMijn ervaring is dat je er leuk geholpen wordt en dat er eerlijke mensen werken.Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke mensen en goede adviezen.Afspraken worden nagekomen, zeer proffesioneel,en betrouwbaar,zeker aan te bevelen