Toppers

Na het eerste contact gelijk een goed en vertrouwd gevoel. Auto tip top afgeleverd, moesten een paar kleine dingen voor de nieuwe APK verholpen worden, Omdat ik ver uit de buurt woon en geen vervoer terug had heb ik een leenauto van hun meegekregen. Top echt een aanrader!!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede, vriendelijke en betrouwbare service

APK en een beurt. Banden moesten vervangen worden en dat werd keurig overlegd. Verder alles netjes afgehandeld en fijne communicatie

Top service!

Kan er niks op aanmerken, snelle service en alles top geregeld.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijne benadering. Denken met je mee.

Fijne mensen, denken met je mee. Deskundig.

Klantvriendelijk en snelle service

Vriendelijk, vakkundig en netjes opgevangen na mijn autopech. Kon rustig zitten en er was koffie aangeboden. Mijn auto was snel weer klaar en ik was heel dankbaar dat ik gebruik kon maken van een leenauto.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd goede en eerlijke service.

Vakbekwame mensen die de auto goed onderhouden tegen normale prijzen.

Prima service.

Alles uitgevoerd zoals afgesproken. Geen gezeur en niet proberen extra werkzaamheden aan te praten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

keurig op tijd en netjes gemonteerd

prima service

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijke ontvangst en prima service!

Deskundig advies en er wordt met je meegedacht! Snel een afspraak kunnen maken en vlotte bediening!

Geweldig!

Goede service, goed advies gehad. Maandag auto stuk en woensdag kon ik de nieuwe auto alweer ophalen. Helemaal top!

Koel en zakelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer tevreden. Denken altijd mee, klantvriendelijk en open.

Aanbevolen

me 2e auto er gekocht, vet blij mee. Een Kia Magentis, alweer een wereldauto van vakgarage v Dijk. Komen na wat ze beloven, super gewoon.

Vakgarage waardig!

Mijn eerste kennismaking met Van Dijk -eind februari 2020- op zoek naar een Renault Scenic II CONQUEST uitvoering voelde direct goed door de ongedwongen en vriendelijke sfeer van het personeel. De auto is een plaatje en met de inruil van onze auto werden wij het al heel gauw eens. Toen kwam Covid 19 de boel verstieren en stond onze CONQUEST meer in de garage thuis dan dat wij er mee konden rijden ivm de intelligente lockdown van ons allen. Op een zonnige dag trokken wij onze stoute schoenen aan en gingen een stukje rijden. Tot onze schrik functioneerde de Climat Control niet. Een telefoontje naar mijnheer Rien en de afspraak voor herstel was gemaakt. De leenauto stond klaar en eind van de dag was onze Renault Scenic CONQUEST weer klaar om huiswaarts te gaan en was door de heer Dennis nog extra aandacht besteed aan het opknappen van de deur grepen. Wat een service en klant gerichtheid en dit alles met gesloten portemonnee. Deze Vakgarage met zijn PERSONEEL zijn een echte aanrader voor de verwende automobilist. Fam.Heideman

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geweldige en snelle service!

Kon erg snel terecht voor een aankoopkeuring! Goede service en veel kennis. Zeker aan te bevelen!

Top garage

Zeker een aanbeveling waard!!! hier kom ik graag ook volgend jaar weer.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede service , goede monteurs. Mooie zaak. Niets is te veel , nemen echt de tijd voor je. Kortom een aanrader voor iedereen .

• Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na tien jaar mijn 17 jaar oude Renault bij garage Langedijk ik onderhoud te hebben gehad werd het tijd voor een andere auto. Ik werd uitstekend geadviseerd en ik heb een fantastisch auto gekocht via autobedrijf Langedijk. Hij rijdt goed en ziet er mooi uit. Ook deze auto blijft voor de toekomst in onderhoud bij deze garage, 30 km verderop is zeker geen probleem. Vriendelijk, deskundig en eerlijk dat zijn de mensen van garage Langedijk. Een aanrader....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 8 april een Renault Megane gekocht , waar ik zeer tevreden over ben . \r\nCd speler deed het niet en de Airco koelde niet genoeg.\r\nAllebei de problemen keurig opgelost Door het bedrijf. \r\n\r\nZeker geen spijt. Een solide en eerlijk garage bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk hebben wij hier een leuke Citroën C1 gekocht waar we uiterst blij mee zijn. De service van de garage is goed. Er staan volop mooie auto’s en je wordt er goed geholpen. Kortom, dit is een betrouwbare garage en eigenaar waarbij je prima je volgende auto kunt kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier vorige week een Peugeot 407 gekocht. Wat ik heel fijn vond was de eerlijkheid en oprechtheid van de verkoper/eigenaar. Bij veel andere autobedrijven heb ik het gevoel gehad dat de verkopers zich er gemakkelijk vanaf proberen te brengen en het puur om het geld gaat.\r\n\r\nBij Autobedrijf Langedijk is dat anders. Geen loze beloftes: er wordt gezegd waar het op staat. Bovendien wordt er alles aan gedaan om een klant tevreden te maken; bij mij is dat uitstekend gelukt. Een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar bedrijfsauto gekocht en zeer tevreden\r\nna twee weken storing aan koplampen maar keurig opgelost!\r\nNu tweede auto gekocht\r\nAanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben nu 2 auto\'s gekocht bij dit bedrijf en over beide auto\'s zeer tevreden!! Zijn begonnen met een kleintje en de tweede was meer een volwassen auto:-). We konden de eerste zonder probleem omruilen (met bijbetaling) en kregen nog een leuk bedrag terug! Ben gisteren stil komen te staan en ben opgehaald door het bedrijf en ze hebben hem gelijk gemaakt!! Top mensen!! Top service!! Ga nooit meer naar een ander.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een gebruikte Alfa 156 gekocht bij Garage Langedijk. Bij aankomst niet meteen een verkoper op je dak je krijgt alle ruimte. Toen wij de eigenaar benaderden wijn wij bijzonder vriendelijk geholpen en na proefrit besloten de auto aan te schaffen. Aflevering volgens afspraak en correct. Na een paar dagen rijden toch een probleempje met de Bobine, we hebben gebeld konden langs komen en binnen 10 minuten (gratis, we hadden geen garantie) probleem opgelost. GROTE klasse uitstekende service.\r\nIn de markt waar garage Langedijk zich begeeft kan je alleen overeind blijven door je positief te onderscheiden, wel dat doen ze zeker.

Over Vakgarage van Dijk

Welkom bij Vakgarage Van Dijk. Wij zijn een autobedrijf in Noord-Holland en zijn ook graag uw vaste autogarage in Heerhugowaard. Uw auto laten onderhouden, of wilt u een auto kopen in Heerhugowaard? U bent van harte welkom bij Vakgarage van Dijk!