Super snel geregeld en bezorgd.

Ik had nog een paar vragen daarom telefonisch besteld. Duidelijke uitleg en snelle bezorging.

Superblij met de luxobin!

We zullen veel gemak van de luxobin krijgen! Alles scheiden op 1 plek en veel ruimte voor de verschillende zakken. Strakke kast erom.. We vonden de luxobin niet goedkoop, maar wel een duurzame afvalbak waar we heel lang plezier van hopen te hebben!

Fantastisch, Mooie bak en al het vuil onder 1 dakje!

Contact gehad met Henk die veel kennis bezit van het product wat erg fijn is! Levering was ook snel en zeer netjes verpakt zodat de bak ook netjes bij de klant aankomt. Voor de kids die nog niet kunnen lezen heb ik kleurtjes op de rand geplakt naast de stickers wat een beetje logisch is kwa kleur van onze containers ( kan ik het zelf ook onthouden) zo word scheiden voor jong en oud een feestje! Luxobin bedankt en ik ga jullie aanraden!

Zeer handig alles in bak

Je wilt niet meer anders als je het gewend bent.

Afval scheiden is voor ons de gewoonste zaak. Zowel zakelijk als privé. GFT bakjes in de spoelbak is voorbij nu we de Luxobin afvalbak in ons keukenkastje hebben. Zomers geen vliegjes of stank. Er kan enorm veel in de zakken, doordat deze elkaars ruimte opvullen. We hebben de bak nu een jaar, maar willen hem niet meer missen. Kan hem iedereen aanraden, zeker als er een nieuwe keuken komt, neem hem mee in het ontwerp!

Edeseweg 156 6733AJ Wekerom

0318200210

Over Luxobin

Luxobin is dé manier om afval bij de bron te scheiden, op een praktische én plezierige manier. Het Luxobin principe is ontstaan in de praktijk en gemaakt voor uw dagelijks gebruik. Met de Luxobin scheidt u eenvoudig 4 verschillende afvalstromen in één compacte bak. Geen afvalbakken meer die overal verspreid staan, maar alles gecombineerd in één overzichtelijk frame. De Luxobin heeft een ergonomische hoogte. Zo hoeft u niet meer te bukken om uw afval te scheiden. Luxobin, gemaakt voor uw gemak.