Perfect!

Al enige tijd klant en zeer tevreden! Snelle en mooie video's afgeleverd!

Apk excellent nice

Please sir promot my acount *💕Temanku, bantu saya untuk dapat Rp4000 dan anda bisa dapat Rp10000!* http://sg-api.videobuddy.vid007.com/su/YtJcIkyJ *Percaya deh ini 100% nyata!!!* http://sg-api.videobuddy.vid007.com/su/YtJcIkyJ *Klik untuk dapat Rp10000 sekarang, terima kasih!!!* 👇👇 http://sg-api.videobuddy.vid007.com/su/YtJcIkyJ

• Would you recommend us? Yes

Voor herhaling vatbaar!

Zeer zeker aan te raden!

Snel contact, vlotte afhandeling en fijne prijzen

Videobuddy is perfect voor wanneer wij korte social video's nodig hebben. Door de vergankelijkheid van de video's wil je niet de hoofdprijs hoeven te betalen en is het fijn dat er snel kan worden opgeleverd. Videobuddy komt tegemoet in die wensen.

Top oplossing voor een goed tarief!

Videobuddy is snel en accuraat, weten de wensen van de klant te vertalen in goed beeldmateriaal. Waardoor je op een effectieve manier je eind klant perfect kan informeren en bereiken.

Mooie service, vakmanschap en betaalbaar

Wij hebben videobuddy ingezet om onze relatiedag LeanForms vast te leggen. Voorbereiding en samenwerking in uitvoering prima. Mooie beelden opgeleverd. Korte lijntjes in communicatie.

mooie scherpe beelden, waardoor de beleving van het scherm afspringt

Prettig en zonder omkijken deed de videobuddy zijn werk, waarna het eind resultaat verbluffend was.

Binnen enkele uren een representatief en professionele videosnack

Dré kwam op locatie, na kort overleg over de te schieten beelden en het doel van de content ging Dré zelfstandig aan de slag met filmen. Na een goed uur filmen waren alle beelden geschoten (sfeerbeelden van één ruimte). Dezelfde middag een kant en klaar filmpje. Na een aanpassingsronde konden we dezelfde dag het filmpje in gebruik nemen.

Goede dienstverlening voor een nette prijs

Goede dienstverlening voor een nette prijs

Over Videobuddy

Videobuddy maakt het inzetten van video toegankelijk voor detaillisten, retailers, horeca-eigenaren en zakelijke dienstverleners. Onze klanten filmen zelf de beelden met hun eigen smartphone. Want zelf filmen is leuk en helemaal niet moeilijk. Wij geven je tips en tricks om de mooiste shots met je smartphone te maken. Met Videobuddy kun je dus lekker veel professionele video’s maken, zonder dat het je een fortuin kost. Zelf video’s maken doe je samen met Videobuddy.