Snel, netjes en goed.

Ik kwam bij Solar Concept terecht via de collectieve inkoop zonnepanelen van Vereniging Eigen Huis. De communicatie vooraf verliep ook prima. Op de dag van de installatie stonden ze keurig op de afgesproken tijd met drie man voor de deur. Nog even snel overleg gehad over het trace van de kabel tussen het dak en de meterkast. Verder was de installatie supersnel gebeurd en werd er netjes gewerkt. Ik heb nu 11 zonnepanelen op m'n dak. Na afloop nog even een duidelijke uitleg over de installatie gehad. Ook, en dat zie je wel eens anders, werd alles netjes opgeruimd achter gelaten.

• Prijs

Bedankt voor de mooie review, Bert! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar. De complimenten zullen we doorgeven aan de monteurs. Geniet van je zonnepanelensysteem. We wensen je veel zonuren toe!

Snel en in goed overleg de juiste keuze voor de toekomst

Solar Concept reageert snel op vragen en denkt goed met je mee. Ze komen hun afspraken en planning na. Uiteindelijk het juiste advies ook opgevolgd en de zonnepanelen liggen er strak op. Ook tijdens de installatie was er nog ruimte voor overleg en hebben wij ons plan nog iets bijgesteld om tot een nog betere oplossing te komen. Alles is echt keurig netjes verlopen en van de drie partijen die wij om een aanbod hadden gevraagd, kwam Solar Concept er met de beste prijs/kwaliteit verhouding uit. Kortom, wij zijn super blij en tevreden hoe het hele proces is verlopen, van eerste contact tot en met oplevering, is alles netjes en correct verlopen. Top!

• Prijs

Hey Jan, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces goed is verlopen. Hier doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Goed besluit

Uiteindelijk toch besloten om zonnepanelen te laten installeren. Via de actie van Eigen Huis zijn we bij Solar Concept uitgekomen. We zijn erg tevreden over het gehele traject van offerte t/m de installatie.

Best prima

Prima service. Monteur dacht mee over een snelle oplossing. Alles werkt goed. Bij vragen snel antwoord per mail

• Prijs N.v.t.

Hey Louise, bedankt voor je review. Laat het opwekken maar beginnen. Geniet van de panelen!

Van begin tot eind (installatie) een positieve ervaring

Via vereniging eigen huis deelgenomen aan de collectieve inkoop van zonnepanelen via Solar Concept. De informatie, die daarop volgde was heel duidelijk. Vooral prettig was het schema van de weg naar het uiteindelijke einddoel: de installatie van de zonnepanelen. Stapsgewijs werd je meegenomen in alle onderdelen van dit proces. Dit gebeurde deels op afstand, maar ook ter plaatse. Vragen, die je had, werden duidelijk behandeld. Drie weken geleden werden de zonnepanelen keurig geplaatst. Alles werkt prima! Chapeau voor Solar Concept. MvG Frans

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Prijs

Hey Frans, bedankt voor de mooie complimenten. Fijn om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Betrouwbaar, snel en kwalitatief goed bedrijf!

Natuurlijk is het spannend om 'zomaar' in zee te gaan met een zonnepaneelaanbieder die je nog niet kent, maar wel je vertrouwen aan geeft voor, laten we eerlijk zijn, je zuinig bij elkaar gespaarde spaarcenten. Maar Solar Concept kan je dit als gecertificeerd bedrijf rustig toevertrouwen. Veel kennis, ze houden je voor elke stap in het proces heel goed op de hoogte en werken goed en snel. Geven goede adviezen en laten alles netjes achter. Aanrader!

• Prijs

Hey Elly, bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat het proces naar wens is verlopen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

snel, foutloos en vriendelijk

ze kwamen op tijd. panelen snel geplaatst. electricien heeft alles netjes aangesloten en geinstalleerd. zeer vriendelijke vakmensen.

• Prijs

van begin tot eind prima

goede communicatie, snel reageren op vragen en problemen

• Prijs

Zonnepanelen? Alleen van Solar Concept!

Zonnepanelen of niet? Al jaren liepen we met dit dilemma rond. Zelf vonden we om verschillende redenen dat we er niet onderuit konden. En dan ga je op onderzoek uit, vervolgens vraag je offertes aan en scheidt je m.b.t. de aanbieders het kaf van het koren. Tja, uiteindelijk kwamen we uit bij Solar Concept. Volgens ons, maar ook volgens heel veel andere zonnepaneelaanbidders, hadden we geen betere keuze kunnen maken. Wat wij als leken nodig hadden, bood Solar Concept ons. Zij denken mee, kijken mee en 'plaatsen' mee. Zowel op kantoor als de monteurs die uiteindelijk het echte werk moeten doen. Zelfs op het moment dat monteurs Jan en Fran bij ons waren, werd er nog meegedacht. Ja, de aanloop naar de zonnepanelen toe, de plaatsing en het stukje 'nazorg' waren perfect geregeld. Het is denk niet nodig, maar we zouden het zonnepanelentraject zo weer bewandelen met Solar Concept. Nogmaals dank!

• Prijs

Bedankt voor je review, Hans. Bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept en de mooie complimenten. Daar doen we het voor. We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Van aanvragen tot installeren app, alles perfect geregeld.

Goede klantenservice, planning, website, installateurs, app. Waar nodig digitaal en ook altijd goed telefonisch bereikbaar. Fijn bedrijf, een echte aanrader!

• Prijs

Prettige samenwerking, snelle afhandeling, zéér tevreden.

Vanaf het eerste begin heb ik een prettig contact gehad met Solarconcept. Alles gebeurd in nauw overleg met de klant, vragen worden snel beantwoord, dat geeft vertrouwen in het bedrijf en in wat ze doen. De installatie ging in twee middagen en is ook naar volle tevredenheid uitgevoerd, als leek kan ik zelf niet controleren of alles conform de regels gebeurd is maar daar moet ik vanuit gaan door het bedrijf te vertrouwen, en dat vertrouwen is er. Kortom: ik ben zeer tevreden over het hele traject.

• Prijs

Bedankt voor de review, Rein. Hier krijgen wij energie van! Fijn om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je veel vertrouwen hebt in Solar Concept. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Complete en goede service

Zeer prettige ervaring opgedaan met solar concept. Snelle en vriendelijke afhandeling, zeer duidelijke uitleg door de monteur en elektricien, vlugge en stipte installatie.

• Prijs

Beste Hans, bedankt voor de mooie complimenten. Deze zullen wij doorgeven aan onze jongens! Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

superzon

super systeem mooi afgewerkt goede voorwaarden

• Prijs

Via Vereniging Eigen Huis bij Solar Concept terechtgekomen voor 8 zonnepanelen voor op mijn dak. Snelle levering van de nieuwste panelen, goede monteurs en ondanks de regen snel en vakkundig aangebracht. Het contact via e-mail en website verloopt soepel omdat ze ook gebruik maken van een stappenplan.

• Prijs

Bedankt voor de review, Arie! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. We wensen je veel zonuren toe!

Vriendelijk en behulpzame mensen die een duidelijke uitleg geven. Alle afspraken werden nagekomen. Alleen de app is matig.

• Prijs

Beste Jan, bedankt voor je review en feedback. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat alle afspraken zijn nagekomen. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de app. Mocht je vragen hebben, kan je een mail sturen naar [email protected]. Onze afdeling verkoop kijkt graag met je mee.

prima beslissing van Vereniging Eigen Huis om Solarconcept te kiezen

De communicatie was oke, duidelijk uitleg betreft plaatsen zonnepanelen en alles eromheen. De monteurs werkte netjes, beleefd en opgeruimd.

• Prijs

Solar Concept doet wat ze beloven

Sokar Concept doet wat ze beloven en beloven wat ze doen. Exact alles volgens afspraak.

in een woord top

laten we beginnen met dat alles heel soepel en snel verlopen is de mensen met wie ik contact (kantoor en montage) heb gehad waren kundig en beleeft best belangrijk vind ik

• Prijs

Gelegd zoals afgesproken tegen de beste prijs

Gelegd zoals afgesproken. Fijne verkoper zonder gedoe. En ook nog eens een goede prijs. Meerdere bedrijven vergeleken.

• Prijs

Beste Marty, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor! Bedankt voor je mooie foto met het gouden ticket. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Alles klip en klaar.

Van meet af aan zeer heldere communicatie via een heel helder stappenplan. Perfecte uitleg en perfecte installatie van de zonnepercelen.

Top bedrijf!

Top bedrijf waarbij de monteurs naast hard werken ook echt tijd voor je maken om een praatje te doen en je wat meer te vertellen over de techniek, drukte en toekomst van zonnepanelen. Van de offerte tot aan het leggen van de panelen een top service ervaren met snelle communicatie en korte wachttijd (enkele weken) tot de panelen op mijn schuur lagen.

• Prijs

Hey Ruben, bedankt voor je review en de mooi complimenten. Deze gaan we zeken doorgeven aan onze jongens! We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en we wensen je veel zonuren toe!

Zeer tevreden over compleet traject

Via VEH zonnepanelen aangeschaft. Vanaf eerste schrijven t/m oplevering en zelfs achteraf verliep de commnucatie altijd helder. Vanaf begin was het duidelijk dat het enige tijd zou duren voordat de panelen konden worden geleverd. Vorige week alles netjes en vakkundig geïnstalleerd. Ik had geen loze leiding naar zolder, dus ze hebben het buitenlangs, achter mijn regenpijp, via kruipkelder weer naar de meterkast gebracht. Heel blij mee!

• Prijs

Hey Alex, fijn om te leze dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor! Bedankt voor je review en we wensen je veel plezier met je panelen.

Vakkundig

Vriendelijke mensen, prettig installatie, vakkundige plaatsing. Alles uitmuntend

• Prijs

Bedankt voor de mooie complimenten. Geniet van de panelen, Martijn!

Uitstekend!

Bij Solar Concept vond ik topkwaliteit zonnepanelen en een persoonlijke benadering. Van advies tot installatie, alles was perfect geregeld. Een ware partner in groene energie!

• Prijs

Hey Romy, bedankt voor je review. Hier krijgen wij energie van. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Zwarte zonnepanelen

Mijn ervaring met Solar Concept was ronduit indrukwekkend. Van hun state-of-the-art zonnepanelen tot de persoonlijke begeleiding, alles voelde als maatwerk voor mijn situatie. Ik werd niet alleen als klant behandeld, maar als een partner in hun visie voor een duurzame toekomst. Kiezen voor Solar Concept betekent kiezen voor kwaliteit, innovatie en een groenere morgen.

• Prijs

Hey Tessa, bedankt voor de mooie complimenten. We zijn heel blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en je zo tevreden bent over Solar Concept. We wensen je veel plezier met de panelen en laat de zon maar schijnen.

Bernestraat 1

5374 PE Schaijk

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.