Alles naar tevredenheid afgehandeld

Via collectieve inschrijving bij VEH zijn we in zee gegaan met Solar Concept en naar volledige tevredenheid. Vanaf het eerste contact tot en met de installateur die mij vertelde dat alles werkt. Deze waren overigens uiterst netjes, vriendelijk en ook nog gezellig.

• Prijs

Hey Rob, bedankt voor je review en de mooie complimenten. Deze geven we door aan onze monteurs. We wensen je veel plezier met je zonnesysteem!

Zo is zonnepanelen installeren een feestje...

Er werd gedurende het hele proces geweldig goed meegedacht door de (junior) Projectmanager, en de installateurs waren vriendelijk en kundig. Al het beloofde is tot nu toe waargemaakt. Ook een mooie prijs voor goede kwaliteit zonnepanelen. Ik ben er erg blij mee. En nu stroom opwekken...

• Prijs

Hey Petra, bedankt voor je review. Hier krijgen wij energie van! We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor. Geniet van de panelen en laat de zon inderdaad maar schijnen!

Prima bedrijf dat alles volgens afspraak heeft geleverd en geplaatst

Zonnepanelen besteld via vereniging eigen huis, alles goed geregeld via solarconcept. Duidelijke afspraken die ze altijd zijn nagekomen.

• Prijs

Hey Peter, bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Super blij met mijn zonnepanelen

Ik ben echt onder de indruk van mijn Solar Concept zonnepanelen. De installatie was snel en probleemloos, en het team was uiterst professioneel. Sinds de installatie heb ik een duidelijke daling in mijn energiekosten opgemerkt. Deze zonnepanelen zijn een slimme investering voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en duurzaamheid."

Prima keuze

Zeer tevreden met mijn Solar Concept zonnepanelen! Efficiënte installatie en merkbare besparing op mijn energierekening. Een topkeuze voor duurzaamheid en kwaliteit!

• Prijs

Solar Concept: absolut een aanrader!

Vanaf het eerste contact is de communicatie uitzonderlijk goed verlopen. Keurig op tijd werden we geinformeerd, tot in detail. Afspraken werden nagekomen en we werden tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang. Een bijzonder compliment voor de installateurs, Jelle & zijn collega (van wie ons de naam helaas ontschoten is). Zij waren vriendelijk en vakkundig. En nu afwachten wat de panelen ons gaan opleveren.

• Prijs

Hey Lex, bedankt voor de leuke review. Hier krijgen wij energie van! We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. We zullen de complimenten doorgeven. Geniet van de panelen.

Uitstekende Ervaring met Solar Concept

Onlangs heb ik voor Solar Concept gekozen voor de installatie van zonnepanelen bij mijn woning, en ik ben uitermate tevreden met mijn beslissing. Vanaf het eerste contactmoment tot de uiteindelijke installatie verliep alles soepel en professioneel. Het adviesgesprek was informatief en helder, waardoor ik een goed begrip kreeg van wat de beste opties voor mijn situatie waren. De planning en montage werden efficiënt en met minimale verstoring uitgevoerd. Het team van Solar Concept was vriendelijk, deskundig en zeer attent op mijn vragen en behoeften. De kwaliteit van de geïnstalleerde panelen is indrukwekkend en ze werken uitstekend. Ik merk nu al een significante besparing op mijn energierekening, wat een grote plus is. Bovendien is de nazorgservice van Solar Concept lovenswaardig. Ze staan altijd klaar om ondersteuning en advies te bieden. Kortom, mijn ervaring met Solar Concept is zeer positief. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen die overweegt om zonnepanelen te installeren. Hun professionaliteit, kwaliteit van service en producten zijn van topniveau.

• Prijs

Prettige communicatie. Goede begeleiding. Komen afspraken na.

Prettige communicatie. Goede begeleiding. Komen afspraken na. Goede prijs

vakkundig werk geleverd

Ondanks de stromende regen hebben de monteurs goed werk geleverd. Even afwachten als de zon gaat schijnen.Maar ik vertrouw er 100 %op dat ik de panelen snel ga gebruiken

• Prijs

Top ervaring met Solar Concept!

Via 'Vereniging Eigen Huis' zonnepanelen laten installeren door Solar concept. Heldere communicatie zowel telefonisch als schriftelijk en een duidelijk tijdspad. Vriendelijke, nette en meedenkende medewerkers, super ervaring! Laat de zon maar komen...:)

• Prijs

Hey Trudy, bedankt voor je review. We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Bedankt voor je vertrouwen! We wensen je vele zonuren toe.

Absoluut top

Absoluut top - geen enkel probleem, alles volgens plan verlopen en heel leuke medewerker!

• Prijs

Hey Benjamin, van deze review krijgen wij energie! Bedankt voor de mooie complimenten. Geniet van de panelen!

afschuwelijk geplaatst

zonnepanalen laten plaatsen, niet zoals vooraf is afgesproken. Toen ze geplaatst werden kom het ineens niet zoals op de tekening. Zonnepanelen in de lengte en in de breedte eronder geplaatst. Echt afschuwelijk zicht.

• Prijs

Beste meneer de Jong, bedankt voor je feedback. Allereerst vinden wij het heel vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Solar Concept! Wij proberen iedere klant een positieve ervaring en gevoel over Solar Concept te geven. Ons primaire doel is om zonnepanelen veilig te installeren en ervoor te zorgen dat ze zowel esthetisch verantwoord als functioneel zijn. Het is belangrijk om te weten dat de wijzigingen in het legplan geen negatieve invloed zullen hebben op de totale opbrengst van het systeem. De veiligheid van de installatie heeft onze hoogste prioriteit, en daarom worden paneelposities aangepast wanneer dit nodig is om aan veiligheidsnormen te voldoen. Desondanks wensen we je veel plezier met de panelen en veel zonuren toe!

Goede ervaring

Heldere communicatie, goed werk geleverd. Betaalbaar.

• Prijs

Zeer positieve ervaring. Professioneel bedrijf!

Vanaf het eerste contact hadden we een goed gevoel bij dit bedrijf. Bij onduidelijkheden werd er uitleg gegeven en geadviseerd. De installatie verliep vlekkeloos en volgens afspraak. Vriendelijk en ervaren personeel.

• Prijs

Hoi Jannie, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Mond-op-mond reclame, dat gaf voor mij de doorslag...

Bij het eerste contact met de verkoper was ik nog vol twijfel. Maar nadat ik er via vrienden en familie (die hier al eerder klant waren) achter was gekomen dat deze (voor mij) lokale speler echt wel kwaliteit leverde durfde ik het wel aan. Nu zijn we bijna een maand na de installatie en alles werkt naar behoren. Wat ik bijzonder fijn vond was het telefoontje van de verkoper op de dag voor de installatie, waarbij hij de werkzaamheden nog even met mij doornam. Dat gaf echt vertrouwen! Ik heb er geen spijt van!

• Prijs

Hey Alex, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat we de verwachtingen waargemaakt hebben. We zullen het compliment doorgeven aan de verkoper. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Mijn ervaring is prima

Helaas, buiten de schuld om van Solar, vonden de werkzaamheden van de panelen en de aansluiting in de meterkast niet op dezelfde dag. Een dag na de plaatsing van de panelen bleken deze geen energie te leveren. Echter pas na ruim een week werd een stuk element in de meterkast vervangen. Vond het jammer lang te moeten wachten, aangezien direct bekend was dat er iets bij de oplevering stuk was. Vandaag maar 4 sterren. Verder heel tevreden. Prima en netjes werkende monteurs, die plezier hebben in hun werk. Op hun advies de panelen iets anders laten plaatsen op het dag. Fijn dat ze meedenken. Contact met Solar verloopt ook heel pleziering.

• Prijs

Beste Appie, bedankt voor je review en feedback. Daar kunnen wij wat mee! Onze excuses dat wij pas na een week het systeem konden herstellen. Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze monteurs. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Duidelijk, transparant, afspraak = afspraak

Prima aanschaf geweest, heldere en duidelijke communicatie vanuit VEH en Solar Concept ( filmpjes in Jip en Janneke) aan de voorkant. Mogelijkheid tot maatwerk en deskundig meedenkend medewerker tijdens de schouw van de groepenkast en het dak en doorvoer. Installatie gedaan door ervaren , en ingespeeld vriendelijk team. App direct ingeregeld en betaling conform afspraak. Intekengeld retour. Kort om Best gelopen.

• Prijs

Beste John, bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Netjes

Zeer fijn contact. Snelle reactie op al je vragen. Nette vlotte installatie, door vakkundige medewerkers.

Snel, netjes en goed.

Ik kwam bij Solar Concept terecht via de collectieve inkoop zonnepanelen van Vereniging Eigen Huis. De communicatie vooraf verliep ook prima. Op de dag van de installatie stonden ze keurig op de afgesproken tijd met drie man voor de deur. Nog even snel overleg gehad over het trace van de kabel tussen het dak en de meterkast. Verder was de installatie supersnel gebeurd en werd er netjes gewerkt. Ik heb nu 11 zonnepanelen op m'n dak. Na afloop nog even een duidelijke uitleg over de installatie gehad. Ook, en dat zie je wel eens anders, werd alles netjes opgeruimd achter gelaten.

• Prijs

Bedankt voor de mooie review, Bert! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar. De complimenten zullen we doorgeven aan de monteurs. Geniet van je zonnepanelensysteem. We wensen je veel zonuren toe!

Snel en in goed overleg de juiste keuze voor de toekomst

Solar Concept reageert snel op vragen en denkt goed met je mee. Ze komen hun afspraken en planning na. Uiteindelijk het juiste advies ook opgevolgd en de zonnepanelen liggen er strak op. Ook tijdens de installatie was er nog ruimte voor overleg en hebben wij ons plan nog iets bijgesteld om tot een nog betere oplossing te komen. Alles is echt keurig netjes verlopen en van de drie partijen die wij om een aanbod hadden gevraagd, kwam Solar Concept er met de beste prijs/kwaliteit verhouding uit. Kortom, wij zijn super blij en tevreden hoe het hele proces is verlopen, van eerste contact tot en met oplevering, is alles netjes en correct verlopen. Top!

• Prijs

Hey Jan, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces goed is verlopen. Hier doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Goed besluit

Uiteindelijk toch besloten om zonnepanelen te laten installeren. Via de actie van Eigen Huis zijn we bij Solar Concept uitgekomen. We zijn erg tevreden over het gehele traject van offerte t/m de installatie.

Best prima

Prima service. Monteur dacht mee over een snelle oplossing. Alles werkt goed. Bij vragen snel antwoord per mail

• Prijs N.v.t.

Hey Louise, bedankt voor je review. Laat het opwekken maar beginnen. Geniet van de panelen!

Van begin tot eind (installatie) een positieve ervaring

Via vereniging eigen huis deelgenomen aan de collectieve inkoop van zonnepanelen via Solar Concept. De informatie, die daarop volgde was heel duidelijk. Vooral prettig was het schema van de weg naar het uiteindelijke einddoel: de installatie van de zonnepanelen. Stapsgewijs werd je meegenomen in alle onderdelen van dit proces. Dit gebeurde deels op afstand, maar ook ter plaatse. Vragen, die je had, werden duidelijk behandeld. Drie weken geleden werden de zonnepanelen keurig geplaatst. Alles werkt prima! Chapeau voor Solar Concept. MvG Frans

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Prijs

Hey Frans, bedankt voor de mooie complimenten. Fijn om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Betrouwbaar, snel en kwalitatief goed bedrijf!

Natuurlijk is het spannend om 'zomaar' in zee te gaan met een zonnepaneelaanbieder die je nog niet kent, maar wel je vertrouwen aan geeft voor, laten we eerlijk zijn, je zuinig bij elkaar gespaarde spaarcenten. Maar Solar Concept kan je dit als gecertificeerd bedrijf rustig toevertrouwen. Veel kennis, ze houden je voor elke stap in het proces heel goed op de hoogte en werken goed en snel. Geven goede adviezen en laten alles netjes achter. Aanrader!

• Prijs

Hey Elly, bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept. We waarderen je review enorm en zijn blij om te lezen dat het proces naar wens is verlopen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

snel, foutloos en vriendelijk

ze kwamen op tijd. panelen snel geplaatst. electricien heeft alles netjes aangesloten en geinstalleerd. zeer vriendelijke vakmensen.

Hoogschaijksestraat 31 5374EC Schaijk

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.