Alles in goede overeenstemming geregeld

Toen in eerste instantie de zonnenpanelen niet geplaatst konden worden vanwege het feit dat er toch een hoogwerker nodig bleek, is alles een week erna afgerond. Net personeel.

Volgens afspraak àlles gedaan

Volgens afspraak dingen gedaan die van tevoren afgesproken hadden. Vlot en keurig

Verademing

Na een eerdere teleurstellende ervaring met een andere aanbieder was deze met Solar Concept een verademing: duidelijke communicatie, goede begeleiding, heldere offerte, uitstekende installateurs, goeie app, bereidwillige en direct bereikbare service afdeling. Waar vind je dat nog !

Net werk afgeleverd

Duidelijke communicatie. Afspraken nagekomen

• Prijs

Hey Robert, goed om te horen dat je tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Vakwerk.

In alle opzichten professioneel: Heldere communicatie, bereikbaar, behulpzaam bij probleempjes, alles keurig geinstalleerd.

• Prijs

Dit horen we graag en daar doen we het ook voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Thuisbatterij

Ik gebruik nu Solar Concept zonnepanelen en een thuisbatterij. Heel blij mee. Makkelijk te installeren en ze werken goed. De batterij slaat zonlicht op voor later, wat geld bespaart. Het systeem was eerst duur, maar zal op den duur geld besparen op mijn energierekening.

TOP

TOP ervaring bij Solar Concept.

Mijn eigen energiesysteem

Als gebruiker van Solar Concept zonnepanelen en thuisbatterij, ben ik tevreden. De installatie was eenvoudig en de zonnepanelen werken efficiënt. De thuisbatterij slaat extra energie op, wat handig is en mijn elektriciteitskosten verlaagt. De bediening is gebruiksvriendelijk. Het systeem was wel een grote investering, maar ik verwacht dat dit zich terugbetaalt in energiebesparingen.

Goede afhandeling

Vanaf het begin tot eind heeft er een goede begeleiding plaatsgevonden. Zelfs bij het plaatsen van de panelen nog instemming gehad over de precieze ligging.

• Prijs

Hey Marc, bedankt voor de complimenten en de review. Hier krijgen wij energie van! Geniet van de panelen.

Mijn ervaring in een zin: Geweldig

Vanaf het eerste contact tot en met de uiteindelijke oplevering is alles geweldig verlopen!

Top installatie

Alles perfect gelopen. Ik raad iedereen Solar Concept aan!

Zonnepanelen en thuisbatterij

Ik ben onlangs overgestapt op zonne-energie met Solar Concept en mijn ervaring is zeer positief. Vanaf het eerste contact tot de installatie liep alles vlekkeloos. Het team was professioneel en gaf uitstekend advies over de beste opties voor mijn huis. De installatie van de zonnepanelen en thuisbatterijen werd snel en efficiënt uitgevoerd, en ik merk al een aanzienlijke besparing op mijn energierekening. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de service van Solar Concept. Een absolute aanrader voor iedereen die duurzame energie overweegt!

Prima bedrijf

Ze bestaan nog, bedrijven waarbij alles wel in één keer goed gaat..!

• Prijs N.v.t.

Hey Dirk, jazeker! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen.

Top ervaring. Prima prijs, leuke monteurs en kundige adviseurs.

• Prijs

Ga in zee met Solar Concept!!

Solar Concept. Een mooi bedrijf waar wij hele goede herinneringen aan zullen hebben en het zeker doorvertellen aan anderen. Contact met de medewerkers erg fijn en zijn zeer behulpzaam. Groepenkast laten vervangen, correct en vriendelijke medewerker. De zonnepanelen en de installatie vakkundig gelegd en geïnstalleerd. Alleen maar lof over Solar Concept. Laat de zon nu maar schijnen.

Uitmuntende Service en Expertise bij Solar Concept

Onlangs heb ik ervoor gekozen om zonnepanelen en een thuisbatterij te laten installeren door Solar Concept, en ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn over deze beslissing. Vanaf het eerste gesprek tot de afronding van de installatie, de deskundigheid en professionaliteit van het team waren buitengewoon. De monteurs blonken uit in hun vakmanschap. Ze legden elk detail van het installatieproces helder uit en waren stipt, ordelijk, en efficiënt in hun werk. Hun aandacht voor detail en toewijding om de beste oplossing voor mijn huis te bieden waren opmerkelijk. Het advies dat ik kreeg over de zonnepanelen en de thuisbatterij was grondig en op maat gemaakt voor mijn situatie. Dankzij hun inzichten heb ik een systeem dat perfect aansluit bij mijn energiebehoeften. Ik beveel Solar Concept ten zeerste aan voor iedereen die overweegt om over te stappen op zonne-energie. Hun expertise, klantgerichtheid en kwal

Tevreden

Ben tevreden met solar. Mensen zijn vriendelijk en kundig

• Advies N.v.t.
  • Planning N.v.t.
  • Montage (zonnepanelen) N.v.t.
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.

Een zeer tevreden klant!!!

Zeer tevreden over de werkwijze van Solar Concept. Zowel alle contacten vooraf, als ook de montage afspraak en afwikkeling!!! Echt heel erg tevreden en beveel hen zeker aan. Opvallend is de vriendelijke en professionele werkwijze van de diverse medewerkers die ik aan de lijn heb gehad. Een dikke pluim voor het team dat de panelen (bij vrieskou) gelegd heeft. Kortom alles volgens planning en volledig naar wens. Chapeau!!

• Prijs

Hey Marcel, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. We gaan de complimenten doorgeven aan onze monteurs, wat een toppers zijn het! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Wij zijn zeer tevreden met Solar Concept door hun klantgerichte en professionele aanpak.

1. Klantgericht en professioneel advies 2. Uitstekende bereikbaarheid 3. Snelle, deskundige en uiterst vriendelijke installateurs en monteurs 4. Schappelijke marktconforme prijs

• Prijs

Hey Henk, dat horen we graag! Bedankt voor je review. We wensen je veel plezier me je zonnesysteem!

Alles naar tevredenheid afgehandeld

Via collectieve inschrijving bij VEH zijn we in zee gegaan met Solar Concept en naar volledige tevredenheid. Vanaf het eerste contact tot en met de installateur die mij vertelde dat alles werkt. Deze waren overigens uiterst netjes, vriendelijk en ook nog gezellig.

• Prijs

Hey Rob, bedankt voor je review en de mooie complimenten. Deze geven we door aan onze monteurs. We wensen je veel plezier met je zonnesysteem!

Zo is zonnepanelen installeren een feestje...

Er werd gedurende het hele proces geweldig goed meegedacht door de (junior) Projectmanager, en de installateurs waren vriendelijk en kundig. Al het beloofde is tot nu toe waargemaakt. Ook een mooie prijs voor goede kwaliteit zonnepanelen. Ik ben er erg blij mee. En nu stroom opwekken...

• Prijs

Hey Petra, bedankt voor je review. Hier krijgen wij energie van! We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor. Geniet van de panelen en laat de zon inderdaad maar schijnen!

Prima bedrijf dat alles volgens afspraak heeft geleverd en geplaatst

Zonnepanelen besteld via vereniging eigen huis, alles goed geregeld via solarconcept. Duidelijke afspraken die ze altijd zijn nagekomen.

• Prijs

Hey Peter, bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Super blij met mijn zonnepanelen

Ik ben echt onder de indruk van mijn Solar Concept zonnepanelen. De installatie was snel en probleemloos, en het team was uiterst professioneel. Sinds de installatie heb ik een duidelijke daling in mijn energiekosten opgemerkt. Deze zonnepanelen zijn een slimme investering voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en duurzaamheid."

Prima keuze

Zeer tevreden met mijn Solar Concept zonnepanelen! Efficiënte installatie en merkbare besparing op mijn energierekening. Een topkeuze voor duurzaamheid en kwaliteit!

• Prijs

Solar Concept: absolut een aanrader!

Vanaf het eerste contact is de communicatie uitzonderlijk goed verlopen. Keurig op tijd werden we geinformeerd, tot in detail. Afspraken werden nagekomen en we werden tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang. Een bijzonder compliment voor de installateurs, Jelle & zijn collega (van wie ons de naam helaas ontschoten is). Zij waren vriendelijk en vakkundig. En nu afwachten wat de panelen ons gaan opleveren.

• Prijs

Hey Lex, bedankt voor de leuke review. Hier krijgen wij energie van! We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. We zullen de complimenten doorgeven. Geniet van de panelen.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.