Fantastisch Concept

Goede communicatie, goede monteurs, betrouwbaar in de afspraken!wellicht niet de goedkoopste maar wat mij betreft, is goedkoop ..duurkoop!Hulde martin van Os Leiderdorp

Super bedrijf

5 jan. 2024 zonnepanelen geplaatst. Alle medewerkers die wij gesproken en gezien hebben, zijn heel vriendelijk, super advies gegeven en werken super netjes. Zeer zeker aan te bevelen.

Eindresulaat prima

Proces van contact, offerte en planning verliep goed. Ik zou echter het beter hebben gevonden als bij de offerte voor de groepenkast ook het alternatief van aanpassing i.p.v. volledige vervanging zou zijn meegenomen. Jammer was ook dat geplande datum niet door kon gaan en door bedrijfssluiting met kerst, ineens ruim 3 weken opschoof. Feitelijke plaatsing en aansluiting verliep prima. Alles werkt goed en monteurs waren vriendelijk. De zon liet helaas op zich wachten. De app om de prestatie van het systeem te volgen vind ik niet fijn. Inloggen lukte aanvankelijk niet en informatie is niet echt actueel (loopt soms uren achter).

Uitstekende begeleiding en installatie

Van het begin tot het einde een uitstekende begeleiding en installatie. Met name dank aan Dennis van Solar Concept! Wij zijn dik tevreden! NB uit Utrecht

• Prijs

Prima advies en vakkundig gelegd

Solar concept heeft alle verwachtingen overtroffen. Van het advies, tot de communicatie tot het monteren en het aansluiten. Fijne jongens op het dak en in de meterkast. Alles zeer prettig, snel en vlekkeloos verlopen.

Goede keuze!

Snelle, vriendelijke service met duidelijke uitleg bij elke stap in het proces.

• Prijs

Beste Amiga, dankzij deze review krijgen wij energie! We zullen de complimenten doorgeven. Bedankt voor het vertrouwen in Solar Concept. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Vakwerk geleverd

Mensen waren op tijd, hebben vakkundig de panelen op het garagedak gelegd.

Hele positieve ervaring

Vanaf het eerste contact en het vervolg, de afspraken voor de offerte, schouw en uiteindelijk uitvoering, een heel positieve ervaring. Duidelijke communicatie en komt afspraken na. Op de dag van de installatie zelf moest het legplan aangepast worden en is dit door het team prima opgepakt. Heel tevreden!

• Prijs

Beste Marc, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. We wensen je heel veel plezier met de panelen. Laat de zon maar schijnen!

Gezellig

11-01-2024 Monteren 4 zonnepanelen er bij. Heerlijk werk volk, Tijdens het werk toch tijd voor wat lol, alles volgens plan geplaatst en goede hulp gehad met wat aanpassingen. Zeker aan te raden om mee in zee te gaan

• Advies N.v.t.

Zonnepanelen asymmetrisch gelegd

De zonnepanelen zijn asymmetrisch gelegd en de kabels in de kruipruimte gelaten blijven hangen.

prima!

goede voorbereiding en uitleg, efficiënte aanpak, vriendelijk

• Prijs N.v.t.

In alles een 10!

• Prijs

Erg blij met de levering en plaatsing van de zonnepanelen door Solar Concept!

Na de aanvraag van een offerte werd ik van eerlijk advies voorzien. Het aantal aangevraagde panelen leek wat hoog in relatie tot mijn verbruik :) Uiteindelijk iets minder panelen laten plaatsen. Ook de aanpassing en plaatsing van een aangepaste meterkast verliep vlekkeloos. Afspraken zijn allemaal netjes nagekomen, met duidelijke en heldere communicatie. Er is netjes gewerkt, en monteurs vertrokken pas nadat het hele systeem werkte. Erg blij met de levering en plaatsing van de zonnepanelen door Solar Concept!

Juiste keuze: Solar Concept

Ik heb de juiste keuze gemaakt voor de aanschaf voor mijn zonnepanelensysteem.

• Prijs

Prima installatie voor een goede prijs.

Wij zijn heel tevreden

Zonnepanelen in de regen. Lang voor ons uitgeschoven en toen kwam de consumentenbond voorbij met solarconcept. Dat heeft ons over de streep getrokken. 19 december was de dag. In de regen gingen de mannen gewoon het dak op. De klus vaardig en snel geklaard, geen rommel achtergelaten. Ook in huis elektra keurig aangelegd al met al dik tevreden. Het wachten is op de zon.

• Prijs N.v.t.

Modern efficiënt bedrijf!

Afspraken werden keurig nagekomen op de afgesproken datum. Werkzaamheden werden keurig ten uitvoer gebracht(voor zover door mij te beoordelen) vriendelijke medewerkers die ook de tijd namen om uitleg te geven. Helaas blijkt de app. Niet goed te werken, dat is nog in onderzoek.de app.van “enphase” werkt gelukkig wel.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Veel en duidelijke informatie in gehele proces van koop tot plaatsing zonnepanelen. Bij vragen altijd vlot antwoord. Plaatsing panelen (door externen) verliep niet geheel volgens verwachting, maar uiteindelijk werkte de installatie wel op dag van plaatsing.

• Prijs

Hier ben ik tevreden over

Communicatie is voor mij een belangrijk item en dan niet alleen via de digitale middelen maar dat ik ook nog eens een mens aan de telefoon krijg of een persoonlijk mailtje bij vragen, gelukkig was ik bij Solar Concept aan het goede adres hiervoor. Wel jammer dat de montagemensen niet even hun werkschoenen uittrokken toen ze bij ons de bovenverdieping moesten bezoeken, dat heb ik wel graag op onze gelakte trap.

Prima bedrijf!

De zonnepanelen zijn vlot en netjes geïnstalleerd. We kregen gratis een upgrade van 20 kWh. Helemaal prima!

Zeer correct en communicatief

Alles klopt!

Soepel installatie

Geweldig team van installateurs. Duidelijk, bekostigbare offerte en vakkundige werkwijze.

• Prijs

Volledig ontzorgd vanaf aankoop tot en met levering

Vanaf de 1e minuut duidelijke communicatie, weten waar je aan toe bent en ze maken waar wat ze beloven

• Prijs

De plaatsing van de zonnepanelen probleemloos.

Zag er tegenop, maar het enthousiasme van de mannen, het goed opmekaar ingespeeld zijn en de installatie, bijelkaar helemaal top! Laat de zon maar komen.

Dik tevreden

Natuurlijk zit er wel eens wat tegen. Het gaat er dan vooral om, hoe mensen daarmee omgaan. Bij Solar Concept zit dat duidelijk wel goed.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.