Zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden. Heb echter een probleem ...ik heb de app met de E geinstalleerd, maar hierop kan ik niet zien welke paneel ,wat aan stroom geeft., de app geeft ze anders weer dan hoe ze op het dak liggen. Wil ik informatie vragen krijg ik alles in het engels. Heb ik de goede app.. Enlighting??? Het feit dat ik bij de prijsverhoudiung maar 3en een halve ster heb ingevuld, ligt aan het feit dat Uw panelen maar 355 kwh geven en kenissen van ons hebben voor hetzelfde bedrag 375+ panelen.

Goed team

Elektricien was war vroeg maar dat was geen probleem. Hij had alles bijna klaar toen de 2 mannen kwamen om de panelen te leggen. Dit ging snel en goed. Alles werkte direct en ik kreeg een korte uitleg over de werking. Na ongeveer een week kwam de app en was leuk om het zelf te kunnen zien werken. Na een aantal mistige dagen kwam de zon en schoot het aantal opgewekte zonne-energie omhoog. Dus over het bedrijf: goede ervaring Over de installatie: werkt prima.

• Prijs

Afspraak is nagekomen en binnen 2 uren waren 10 panelen geplaatst.

Prettige samenwerking met de mensen van Solar concept.

Kan het iedereen adviseren

Tevreden

Tevreden

• Prijs

Enthousiast montage team wat mee denkt en de klus snel en vakkundig klaarde.

Het enige punt van kritiek is de schouw. Ik heb er diverse malen bij de adviseur op aangedrongen om een monteur naar de meterkast te laten kijken,was echter niet nodig waardoor later (24-12-2021)dus bleek dat het op die wijze niet kon worden aangesloten! Tijdens tel. onderhoud met de adviseur wilde hij mij de schuld hiervan geven (is niet correct) . Tijdens de geplande montage bleek namelijk dat er graafwerkzaamheden moesten worden uitgevoerd omdat er een kabel rechtstreeks naar de meterkast moest worden aangelegd. Dit resulteerde in een vertraging en de installatie werd nu niet op 24 December maar op 17 Januari gerealiseerd.

professioneel en vriendelijk

Voor de aanschaf heeft men een heel goed advies gegeven over welke panelen aangeschaft konden worden. Een eerlijk verhaal door personeel wat expertise heeft op gebied van zonnepanelen. Daarna goed communicatie wanneer de zonnepanelen geplaatst zouden worden en wat voor werkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Het personeel wat de zonnepanelen geplaatst heeft was ontzettend vriendelijk. Binnen een halve dag waren de werkzaamheden afgerond. Al met al een echte aanrader

• Prijs

Ik ben geheel tevreden over de uitvoering en installatie van mijn zonnepanelen.

De algehele communicatie ie prima. De kwaliteit/prijsverhouding van de apparatuur is ook goed. Het installeren is uitstekend gegaan. Alleen vond ik de electro monteur wat minder. Hij dacht meer in problemen dan in oplossingen en zijn werkwijze was niet doordacht en slordig. Overig personeel was perfect

• Prijs

Voorafgaand goede communicatie. Flexibel in afspraken makken voor leggen. Installatie snel en netjes.

• Prijs

Doordacht concept met de juiste kennis binnenboord

Vanaf het offertetraject ben ik goed en snel geadviseerd. IN de uitvoering zijn er enkele punten mis gegaan maar dit is snel opgelost.

Persies volgens afspraak

• Prijs

Prima sales traject, absurd slechte schouw

Verkoop was prima, gedegen advies en snelle reacties. De schouw was kort maar krachtig, maar bleek achteraf een groot fouten festival. Er moest toch het een en ander gebeuren in de stoppenkast, maar grootste ergenis is dat er alsnog een nieuwe dakdoorvoer gemaakt moest worden, terwijl de schouwer stelde dat bestaande kabeldoorvoer voldoende zou zijn. Nut van de schouw ontgaat mij volledig op deze manier. Daarna heb ik zelf meerdere keren moeten bellen om een afspraak te krijgen voor het plaatsen van de dakdoorvoer en aansluiten van de panelen.

Topteam,

De medewerkers zijn beleefd en prettig in de omgang, zeer deskundig en harde werkers

• Prijs

Alles op tijd aanwezig volgens afspraak Zat ff tegen met electro doorvoer naar beneden Goed opgelost

uitstekend

Alles uitstekend, tot nu toe

• Prijs

Snel en vakkundig geregeld!

Het was snel geregeld en vakkundig. Het was alleen niet altijd even duidelijk wat er nu precies verwacht werd van ons. Een advies voor de meterkast blijkt bij aankomst een verplichting te zijn voor de aansluiting, hierdoor 1 week later werkende zonnepanelen. Ook dakdoorvoer waren verschillende meningen over. Het zijn wel goede panelen en ziet er allemaal heel netjes uit en gebeld om alles op te lossen.

Prima geregeld

Heel tevreden met SolarConcept

in mijn zoektocht naar een goede installateur voor pv panelen kwam ik SolarConcept al snel tegen. Duidelijke website en oog voor veiligheid doordat SolarConcept een groepenkastcheck aanbied spraken mij aan. En dat SolarConcept ruime ervaring heeft met plattedaken. Via Email veel contact gehad met Thijn Vos, een paar keer de offerte gewijzigd maar dat was nooit een probleem. alleen tijdens het plaatsen van de zonnepanelen had er iets meer overleg mogen zijn over de werkwijze, achteraf had het misschien nog iets anders gekunt, maar ik had dat zelf ook eerder aan moeten geven. al met al zeer tevreden over mijn keuze voor SolarConcept, mooie nieuwe groepenkast en mooi pv systeem wat zelfs met bewolking al stroom opwekt!

• Prijs

Top gemonteerd ,met monteurs die meedenken ,ga zo door.

Installatie werd keurig op tijd en door vakkundige en aardige monteurs verricht .had 2 dakpannen kapot maar de monteur gaf aan zo gauw ik nieuwe had ff met de planning te schakelen, zodat hij, als ie weer in de buurt was, hij ze ff zou wisselen , nou dat is zeker de PLUS van solar als ze dat ook komen doen ! X

• Prijs

Wacht nog op reactie voor reparatie werkschakelaar en aarde montage op goede plek nu

duidelijke informatie

snel contact gehad ivm plaatsing, nette monteurs werken alleen los van elkaar

• Prijs

Prima service en communicatie.

Is goed georganiseerd. Planning en communicatie Dick in orde. Plaatsen ging heel soepel en snel. Goed meegedacht mbt aansluiting naar meterkast. Super tevreden nu hopen dat de zon gaat schijnen en we de opbrengst kunnen zien. Aan de installatie zal t niet liggen.

Keurig geïnstalleerd.

• Prijs

Goede ervaring ga zo door.

Perfecte levering en installatie. Uitleg over omvormer en de app achteraf niet helemaal duidelijk.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.