Kennismaken met verschillende sporten!

Op een pedagogische speelse manier lekker in beweging. Onze zoon groeit in zelfvertrouwen. Mooi dat een aantal onderdelen herhaaldelijk terugkomen en daardoor de lessen herkenbaar /overzichtelijk is.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Bedankt voor de fijne review en veel plezier in de komende Monkey Moves lessen! Groetjes, Giel-Jan

Leuke wijze om kinderen met sport kennis te laten maken.

Leuke groep met enthousiaste docent

• In welke regio sporten jullie mee? Leeuwarden

Super tevreden!

Mijn dochtertje kijkt er altijd naar uit om naar Monkey moves te gaan. Leuke uitdagende oefeningen die geschikt zijn voor iedereen.

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Super leuke leerzame lesjes

Mijn dochters kunnen niet wachten om hun Monkey moves pakje aan te trekken en naar de les te rennen!!! Ze leren super veel en zijn vooral bezig met bewegen en spelen, dat is nog eens wat anders dan televisie en zitten!

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Leuk om samen te doen!

Maandag 'apengym' is vaste prik met de peuter. De lessen zijn zowel herkenbaar als afwisselend genoeg. Het is een superleuk uitje om samen te doen, en het is heel leuk om de ontwikkeling in vaardigheden, lef en energie zo te kunnen volgen.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Super om te horen, we zijn altijd blij met dit soort opmerkingen. Fijn om te zien en horen dat jullie zo veel plezier beleven tijdens de lessen. Tot snel weer! Groetjes, Bart

Leuke sportieve activiteiten voor kinderen

Ik ben heel tevreden met Monkey Moves. Ze bieden verschillende sporten aan om de ji deren naar diverse activiteiten aan te trekken. Goed georganizeerd!

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Jayce heeft elke vrijdag zin om naar ApenGym ye gaan! Meester Nevlin vind hij geweldig! Hij is heel goed met de kids en weet ze altijd enthousiast te maken!

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

De leukste manier om het sporten te ontdekken

Monkey Moves geeft de mogelijkheid om op een heel speelse manier kennis te maken met allerlei sporten. Het is heel leuk om te zien hoe mijn zoontje sterker en zelfverzekerd door de gymzaal banjert. Top start voor een levenlang bewegen!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Ilse, Bedankt voor de mooie review. Voor mij ook heel tof om te zien hoe jouw apekoppie zich ontwikkelt. Groetjes Sebastiaan

Hele leuke gymles!

Heel leuk opgezet, om de zoveel tijd een introductie met een nieuwe sport en voor de rest lekker rennen en alle toestellen uitproberen.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Wij en ons zoontje vinden het echt geweldig. Er is altijd veel opgebouwd en de instructie momenten zijn kort en duidelijk. Er wordt veel gevarieerd. Misschien dat er nog meer differentiatie kan worden toegepast in de opdrachten. Wij hebben ons vast moment op zaterdag en gaan soms extra op woensdag ochtend. Hierin merken we wel dat de lesgevers onderling veel verschillen. Waar de een veel aandacht heeft voor de kinderen heeft de ander veel aandacht voor zijn telefoon tijdens de lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Regret that Orhan left

Not sure how to describe this best. I don’t think monkey moves is as amazing as they were now. It was best trainings for us but now without Orhan I don’t think we will continue.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Thank you Maria for the compliments!! We miss Orhan also a lot!! Greetz Koen

Super leuke gevarrrrieerde enthausiaste gymlessen

Mijn dochter wordt elke keer helemaal blij als ze het shirt van de gym ziet. Als we dan vertellen dat ze die dag weer mag, kan ze niet wachten om te gaan. Ze vind het geweldig en gaat met sprongen voorruit. Super leuke hoe de les is opgebouwd en fijn ongedwongen voor de kleintjes. Er zit een duidelijke structuur in wat voorspelbaarheid geeft. De lessen zijn elke week weer anders opgebouwd wat maakt dat de kinderen enthousiast blijven en nieuwe dingen leren. Wat ook super is, is dat de gymjuffen precies weten wie welk kindje is en zo goed aandacht hebben voor elk k9nd individueel.

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Alle Monkey Moves lessen zijn te gek!

Mijn dochtertje geniet enorm van de Monkey Moves lessen. De thema’s van de dieren, zijn ook erg leuk in elkaar gezet. En elke vrijdagochtend is het één verrassing hoe de gymzaal is opgedeeld, met leuke sportactiviteiten.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Esa, bedankt voor de mooie review. Ik wens jullie nog heel veel meer slingerplezier samen! Groetjes Sebastiaan

Vayu wordt wakker en weet al dat het vandaag zondag is en vraagt zelf om het apen-shirt aan te trekk

Begonnen toen Vayu nog jong was. Nu al bijna twee. Hij heeft zo veel stappen gezet in zijn ontwikkeling. Maar nog belangrijker, hij heeft zo veel plezier in sporten. Elke zondag wordt hij vrolijk wakker, wijst naar zijn borst en zegt "apie". Dan moet ik natuurlijk zijn Monkey Moves shirt pakken. Giel is altijd enthousiast en geduldig. Dankjewel!!

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Hi Maxim, Wat fijn om te horen dat Vayu zo veel is gegroeid en het zo leuk heeft bij Monkey Moves! Op naar de volgende stappen:) Groetjes, Giel-Jan

Leuke en afwisselende lessen

Mijn zoontje van 8 vindt de afwisseling heel leuk, je maakt kennis met diverse sporten onder goede en enthousiaste begeleiding. Programma zit goed in elkaar.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hi Gerdien, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat jullie de tijd bij Monkey Moves zo positief hebben ervaren. We wensen jouw apekoppie nog heel veel sportplezier. Groetjes Sebastiaan

Beautiful activity for the children

Cindy and Sarike are amazing. we are very happy as a family to go to monkey moves every weekend. It helped a lot for the sociability of my daughter

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Heel goed mits Joyce de les geeft

Super leuk les met Joyce in Scharn. Als Anna komt, vinden wij de les slecht en vervelend. Anna zit altijd moe uit. Zij heeft geen enthousiasme en energie. Als Anna in Scharn blifjt gaan wij nog een club zoeken.

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Mijn zoon van 3 komt met veel plezier wekelijks.

Ook heel fijn dat de ouders mee mogen doen

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Lekker veel plezier en een mooie fysieke stimulans

Lekker veel plezier en een mooie fysieke stimulans voor de motorische ontwikkeling

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

De lessen zijn superleuk en heel afwisslend

Mijn dochter gaat met veel plezier naar monkey moves. Ze vind de lessen leuk, steeds anders en de meester heel aardig. Ze vindt het jammer dat het maar een klein groepje kinderen is.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

geweldige gelegenheid om te ontspannen en kennis te maken met nieuwe sporten

mijn zoon is daar gelukkig, ik ook

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Hele leuke activiteit en laagdrempelige manier om kennis te maken met sporten

We zochten iets leuks waar ons zoontje van 2 zijn energie in kwijt kon, en wat zeker op de zondagochtend - als de dag soms al vroeg begint maar de wereld nog 'dicht' is - een leuke activiteit is om te doen bij elk type weer. Dat vonden we absoluut bij Monkey Moves! Leuk om te doen voor kind én ouder, en een laagdrempelige manier om met verschillende soorten sport en bewegingen kennis te maken. Ik denk dat het zeker heeft bijgedragen aan de goede motorische ontwikkeling die we bij hem zien, en de 'durf' om te klimmen/klauteren/springen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Bedankt Mark voor de goede review. Super om te horen dat Monkey Moves heeft bijgedragen aan de goede motorische ontwikkeling:)

Aandacht voor de kinderen, veel plezier

Er is altijd veel aandacht voor de kinderen, ze worden betrokken als het nodig is. Veel variatie in de lessen. Muziek staat vaak iets te hard, jammer dat de lessen in de zomervakantie niet doorgaan, daar betalen we wel voor.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Mijn dochterje heeft het altijd genoten!

De docenten zijn altijd professioneel om met kinderen te spelen. Mijn dochter vind altijd leuk om te gaan maar monkeymoves! Bedankt bram en mavi (naar hun sessie zijn we normaal geweest)

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Funny

Organized and helpful for children.

• Would you recommend us? Yes
  • Where are you a member of our club? West-Brabant-West

Spoordijk 17

3534BD Utrecht

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!