Mijn zoon vind het erg leuk!

Wat ik erg leuk vind, is dat mijn zoon met plezier naar de gym gaat. Zijn motoriek gaat vooruit.

Heerlijk spelen en leren

Het is erg fijn om met je kind bezig te zijn en hem te zien leren. Daarnaast leren ze luisteren op spelenderwijs. Het is altijd heel gezellig met lekker muziek op de achtergrond.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Leuke en leerzame sportlessen voor onze peuter!

De lessen zijn goed opgezet en er is voldoende aandacht voor de verschillende onderdelen. Onze dochter gaat altijd met veel plezier en ze heeft erg veel geleerd van de lessen. De begeleiding is goed.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Happy kids, very nice approach

my kids (4 and 6) are very happy with it, it's close to home and I see they are learning to push their boundaries, always proud to show me their new moves.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Fantastisch!

Elke week weer een feestje voor onze zoon. De gezelligheid, ongedwongen sfeer, ruimte voor het individuele kind, gevarieerds aanbod en enthousiaste docent Hans zorgen ervoor dat we heel positief zijn over Monkey Moves.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Een hele waardevolle manier om samen met je kleintje bezig te zijn

De manier waarop Dimitri lesgeeft en met zo’n ongedwongen speelse manier de kinderen benaderd, heeft onze verlegen en timide dochter enorm doen groeien. Ze krijgt het vertrouwen in zowel zichzelf als in anderen mensen, wat zij juist zo nodig heeft. Alles kan en mag op eigen tempo en dat resultaat zie je terug. De enorme diversiteit aan speeltoestellen nodigt echt uit om te ontdekken en te bewegen! Ze kijkt elke week enorm uit naar de les en het is ook echt heel fijn om zo 1 op 1, met elkaar bezig te zijn.

Prima toegankelijk

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Bertina, Bedankt voor het achterlaten van een review en nog heel veel slingerplezier!

Spelenderwijs kennismaken met verschillende sporten onder leiding van een enthousiaste docent

Leuke afwisselende lessen waar op een basis niveau de kinderen kennismaken met verschillende sporten. De docent Sebastiaan speelt goed in op de leeftijd van de kinderen en is heel relaxed om het kind op zijn/haar manier mee te laten doen.

Dag Olga, Bedankt voor het achterlaten van de mooie review! Groetjes Sebastiaan

Leuk voor dreumesen/ peuters

Wij zitten nu rond 2 jaar bij Monkey moves. De kwaliteit van de lessen is heel verschillend per docent. Sommi( juf Zizi) zijn ontzettend leuk en hebben natuurlijke click met de kids, andere wat minder.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Irina, Bedankt voor het achterlaten van een review en nog heel veel slingerplezier samen!

Leuke afwisselende lessen

Ik vind het erg prettig dat er meerdere dagen in de week les wordt gegeven. Zodat ik zelf kan kiezen welke dag het beste uitkomt. Je zit niet vast aan een vaste dag. De kinderen leren verschillende sporten kennen, maar ook de technieken van elke sport. Geen les is hetzelfde.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Super actieve gezellige peutergym met leuke enthousiaste begeleiding

Wij zijn heel tevreden over de lessen en zien onze zoon groeien met zijn motoriek en behendigheid

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

It's ok but not what we expected

After Bas left we noticed less energy, motivation and engagement with the children and everything is let to the parents in order to do the exercises that became to be a bit too simple/not very challenging nor funny. We miss mostly Bas encouragement and passion when explaining the exercises and the attention he was giving to all the children especially the more shy. Maybe because of the group age sometime it is not even clear which sport we are doing, everything look the same.

• Would you recommend us? No
  • Where are you a member of our club? Nieuwegein

Have a good time for my daughter while sporting with a nice and patient teacher

Have a good time for my daughter while sporting with a nice and patient teacher

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

wij vinden het leuk dat kinderen op een leuke manier verschillende sporten kunnen uitproberen

Mijn zoon houdt van rennen en heeft veel energie. Hij heeft ook wat moeite om zichzelf te reguleren, en Monkey Moves-activiteiten helpen hem om van sport te genieten en geven hem ideeën om te spelen. Hij was heel blij met de twee meisjesinstructeurs die er maar één keer waren. (8 september, locatie Corantijnstraat, om 16.00 uur). Hij vraagt of ze terugkomen. Hij wordt er in ieder geval heel blij van.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Wat leuk om te horen! Dank! Groetjes Koen

Maaike is een echte topper!

Mijn kleindochter Shiara was altijd heel voorzichtig maar klimt en klautert er tegenwoordig lustig op los! Maaike maakt er echt hele leuke lessen van waarbij de kinderen op een hele vrijblijvende en speelse manier worden uitgedaagd om gewoon lekker te bewegen. En ze leren ook alvast wat sportonderdelen. Daarnaast is de vaste structuur van de les en de goede afwisseling van samen en alleen doen, van dansen, luisteren en springen en rennen helemaal prima. Wij (ja zeker ook ik als oma) gaan elke week met veel plezier heen.

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Kennismaken met verschillende sporten!

Op een pedagogische speelse manier lekker in beweging. Onze zoon groeit in zelfvertrouwen. Mooi dat een aantal onderdelen herhaaldelijk terugkomen en daardoor de lessen herkenbaar /overzichtelijk is.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Bedankt voor de fijne review en veel plezier in de komende Monkey Moves lessen! Groetjes, Giel-Jan

Leuke wijze om kinderen met sport kennis te laten maken.

Leuke groep met enthousiaste docent

• In welke regio sporten jullie mee? Leeuwarden

Super tevreden!

Mijn dochtertje kijkt er altijd naar uit om naar Monkey moves te gaan. Leuke uitdagende oefeningen die geschikt zijn voor iedereen.

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Super leuke leerzame lesjes

Mijn dochters kunnen niet wachten om hun Monkey moves pakje aan te trekken en naar de les te rennen!!! Ze leren super veel en zijn vooral bezig met bewegen en spelen, dat is nog eens wat anders dan televisie en zitten!

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Leuk om samen te doen!

Maandag 'apengym' is vaste prik met de peuter. De lessen zijn zowel herkenbaar als afwisselend genoeg. Het is een superleuk uitje om samen te doen, en het is heel leuk om de ontwikkeling in vaardigheden, lef en energie zo te kunnen volgen.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Super om te horen, we zijn altijd blij met dit soort opmerkingen. Fijn om te zien en horen dat jullie zo veel plezier beleven tijdens de lessen. Tot snel weer! Groetjes, Bart

Leuke sportieve activiteiten voor kinderen

Ik ben heel tevreden met Monkey Moves. Ze bieden verschillende sporten aan om de ji deren naar diverse activiteiten aan te trekken. Goed georganizeerd!

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Jayce heeft elke vrijdag zin om naar ApenGym ye gaan! Meester Nevlin vind hij geweldig! Hij is heel goed met de kids en weet ze altijd enthousiast te maken!

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

De leukste manier om het sporten te ontdekken

Monkey Moves geeft de mogelijkheid om op een heel speelse manier kennis te maken met allerlei sporten. Het is heel leuk om te zien hoe mijn zoontje sterker en zelfverzekerd door de gymzaal banjert. Top start voor een levenlang bewegen!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Ilse, Bedankt voor de mooie review. Voor mij ook heel tof om te zien hoe jouw apekoppie zich ontwikkelt. Groetjes Sebastiaan

Hele leuke gymles!

Heel leuk opgezet, om de zoveel tijd een introductie met een nieuwe sport en voor de rest lekker rennen en alle toestellen uitproberen.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Wij en ons zoontje vinden het echt geweldig. Er is altijd veel opgebouwd en de instructie momenten zijn kort en duidelijk. Er wordt veel gevarieerd. Misschien dat er nog meer differentiatie kan worden toegepast in de opdrachten. Wij hebben ons vast moment op zaterdag en gaan soms extra op woensdag ochtend. Hierin merken we wel dat de lesgevers onderling veel verschillen. Waar de een veel aandacht heeft voor de kinderen heeft de ander veel aandacht voor zijn telefoon tijdens de lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Spoordijk 17 3534BD Utrecht

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!