Perfect georganiseerde leerzame lessen

Wij zijn erg tevreden over Monkey moves Breda/Teteringen. De lessen zijn gevarieerd en Sef maakt sprongen in zijn lichamelijke ontwikkeling. Sergio is een top leraar, Sef kijkt enorm naar hem op! Bedankt voor jullie leuke lessen. Alvast fijne feestdagen Groet Erik, Joyce en Sef

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Heel fijn moment om wekelijks te rennen, rollen en oefeningen te doen en zo de motoriek te bevorderen. Sam vond het super leuk!!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Inge, Bedankt voor de mooie review. Nog heel veel slingerplezier samen. Groetjes, Sebastiaan

Fijne manier om onze dochter kennis te laten maken met het veel soorten sporten

Onze dochter kijkt iedere week weer uit naar het uurtje sporten. De sportdocent is enthousiast en weet er iedere keer weer een geslaagde les van te maken. Ondertussen maakt onze dochter ook nog kennis met heel veel sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

I really like to spend time with my son here

Always welcomed, always fun

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Elke week weer een feestje!

Onze dochter kijkt de hele week ontzettend uit naar 'Aapie-gym' zoals zij het noemt. Elke week met heel veel plezier weer kennismaken met verschillende sporten en vaardigheden. Lekker bewegen, klimmen en klauteren en dit alles op hele gezellige kinder muziek. Je krijgt als ouder goede tips hoe je je kind kan helpen of ondersteunen tijdens een oefening, zodat zij wel zo veel mogelijk op eigen kracht doen. Kortom, elke week weer een feestje en wij zijn dik tevreden!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Onze kinderen kijken er iedere keer naar uit!

De kids hebben het fantastisch bij Monkey moves. We kunnen ze met een gerust hart achterlaten bij de leid(st)ers en ze zijn ook altijd mega enthousiast klaar met de 'les'. Een aanrader voor ieder kind die even lekker kind wil zijn en lekker sportief wil spelen!

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Hi Jeroen, Wat tof om te zien dat jullie zo enthousiast zijn over Monkey Moves!! Groetjes, Giel-jan

Onze zoon gaat altijd met veel plezier na de lessen

Onze zo vind het geweldig en leert op een leerzame leuk manier sporten. Hij geniet er ontzettend van en ik is het nog leuker dat zijn vriendjes ook komen sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Superleuke gymlessen

Mijn zoontje gaat elke week met veel plezier naar monkeymoves! Leuke trainers en leuke activiteiten met uitdagende materialen

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Sporten waar plezier voorop staat

Alles staat in het teken van het kind, niks moet alles mag. Leuke afwisselende themas en spellen voor groot en klein. Omgang met kinderen is geweldig en ze worden op de juiste manier gestimuleerd.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Heel fijn en sportief wekelijks moment met en voor de kinderen!

Onze kindjes gaan met veel plezier naar Monkey Moves. Spelenderwijs kennis maken met verschillende sporten onder professionele toegankelijke en zeer kindvriendelijke begeleiding.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Geweldige eerste sportervaring

Door lid te zijn van Monkey moves maakt je kind op een hele leuke laagdrempelige manier niet alleen kennis met bewegen maar ook met verschillende soorten sport. De club sportleraren in Dordrecht is ontzettend enthousiast, stimulerend en heel erg leuk met de kinderen.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Lekker samen bewegen en ontdekken

Leuke veelzijdige gymlessen waarin het kind centraal staat. Sinds onze zoon meedoet een stuk meer zelfvertrouwen en durf gekregen. Hij gaat met heel veel plezier naar gym. Dit komt door de leuke lessen en het enthousiasme waarmee de lessen gegeven worden door Jordi.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Mijn dochter zien genieten tijdens het "sporten"

Het is leuk om je kind de beginselen van diverse sporten mee te (laten) geven. Daarnaast is de interactie met andere kinderen spelenderwijs ook erg leerzaam.

• In welke regio sporten jullie mee? Tilburg

Goede afwisseling, uitdagende opdrachten

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Mijn zoon vind het erg leuk!

Wat ik erg leuk vind, is dat mijn zoon met plezier naar de gym gaat. Zijn motoriek gaat vooruit.

Heerlijk spelen en leren

Het is erg fijn om met je kind bezig te zijn en hem te zien leren. Daarnaast leren ze luisteren op spelenderwijs. Het is altijd heel gezellig met lekker muziek op de achtergrond.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Leuke en leerzame sportlessen voor onze peuter!

De lessen zijn goed opgezet en er is voldoende aandacht voor de verschillende onderdelen. Onze dochter gaat altijd met veel plezier en ze heeft erg veel geleerd van de lessen. De begeleiding is goed.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Happy kids, very nice approach

my kids (4 and 6) are very happy with it, it's close to home and I see they are learning to push their boundaries, always proud to show me their new moves.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Fantastisch!

Elke week weer een feestje voor onze zoon. De gezelligheid, ongedwongen sfeer, ruimte voor het individuele kind, gevarieerds aanbod en enthousiaste docent Hans zorgen ervoor dat we heel positief zijn over Monkey Moves.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Een hele waardevolle manier om samen met je kleintje bezig te zijn

De manier waarop Dimitri lesgeeft en met zo’n ongedwongen speelse manier de kinderen benaderd, heeft onze verlegen en timide dochter enorm doen groeien. Ze krijgt het vertrouwen in zowel zichzelf als in anderen mensen, wat zij juist zo nodig heeft. Alles kan en mag op eigen tempo en dat resultaat zie je terug. De enorme diversiteit aan speeltoestellen nodigt echt uit om te ontdekken en te bewegen! Ze kijkt elke week enorm uit naar de les en het is ook echt heel fijn om zo 1 op 1, met elkaar bezig te zijn.

Prima toegankelijk

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Bertina, Bedankt voor het achterlaten van een review en nog heel veel slingerplezier!

Spelenderwijs kennismaken met verschillende sporten onder leiding van een enthousiaste docent

Leuke afwisselende lessen waar op een basis niveau de kinderen kennismaken met verschillende sporten. De docent Sebastiaan speelt goed in op de leeftijd van de kinderen en is heel relaxed om het kind op zijn/haar manier mee te laten doen.

Dag Olga, Bedankt voor het achterlaten van de mooie review! Groetjes Sebastiaan

Leuk voor dreumesen/ peuters

Wij zitten nu rond 2 jaar bij Monkey moves. De kwaliteit van de lessen is heel verschillend per docent. Sommi( juf Zizi) zijn ontzettend leuk en hebben natuurlijke click met de kids, andere wat minder.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Irina, Bedankt voor het achterlaten van een review en nog heel veel slingerplezier samen!

Leuke afwisselende lessen

Ik vind het erg prettig dat er meerdere dagen in de week les wordt gegeven. Zodat ik zelf kan kiezen welke dag het beste uitkomt. Je zit niet vast aan een vaste dag. De kinderen leren verschillende sporten kennen, maar ook de technieken van elke sport. Geen les is hetzelfde.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Super actieve gezellige peutergym met leuke enthousiaste begeleiding

Wij zijn heel tevreden over de lessen en zien onze zoon groeien met zijn motoriek en behendigheid

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!