MonkeyMoves Gouda kids love IT!

De organisatie en planning zijn duidelijk. De aandacht voor de kids is op niveau. Altijd weer een nieuwe sport elke 3 weken. Onze zoon vraagt de gehele week wanneer het weer MonkeyMoves tijd is.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Leuke afwisselende lessen met ruimte voor improvisatie.

Super positief.

• In welke regio sporten jullie mee? Tilburg

Onwijs leuk

Valentina vind het onwijs leuk en gaat graag heen en vind het jammer als het niet doorgaat

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Super leuke gymlessen

Onze twee kinderen genieten elke week weer met volle teugen van de leuke gymlessen die worden gegeven. Echt top!

Leerzaam en educatief

Op een leuke leerzame manier kennis maken met diverse sporten . Met een leuke leraar die fantastisch met de kindjes omgaat.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Wow! Bedankt voor deze feedback :-). We proberen er elke week een zo mooi mogelijk feestje van te maken en hopen alle kinderen en ouders mee te nemen in een mooie start voor een leven lang plezier in bewegen. Het is mooi om te zien hoe leuk jullie altijd meedoen. En zaterdag gaan we er weer iets leuks van maken :-D. Tot snel! Gr. Gerd-Jan

Wonderful workout experience for my Daughter

I took my daughter to Monkey Moves for a trial lesson. My daughter had more activity with other kids, Thanks to Frank Kuppens @ Boxtel. It was so good that every Saturday my daughter doesn't want to miss Monkey Moves session even if she misses her school :-P, Now I had subscribed for annual membership and my daughter is having a good one hour of physical activity in a week. Instructor Frank takes care that every kid participates in the planned activity for the week, effortlessly. I even suggested it to my friends who are looking for such a fun and tiresome activity for their kids. As a parent, I could observe a big improvement in my daughter's confidence when doing any physical activity and socially mingling with her age group. Instructor Frank was kind enough to explain the activity in English when in need for my daughter, as Dutch is relatively new to us.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Leuk, variatie, veel ruimte voor t kind

Leuk, variatie, veel ruimte voor t kind

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Super leuke en leerzame lessen

Iedere les weer is een feestje voor onze dochter. Ze leert op een leuke manier haar weg vinden in verschillende sporten en haar grenzen te verleggen. Ruben ziet waar de kinderen moeite mee hebben en helpt ze groeien in hun beweging en zelfvertrouwen

• In welke regio sporten jullie mee? Almere

Top. Mijn kinderen, en ik, kijken er wekelijks naar uit.

Bas maakt er altijd een vrolijk feestje van en weet wat hij doet. Met een herkenbare structuur en toch wekelijks weer een verrassing, namelijk hoe groots de apenkooi nu weer is opgezet. Bas gaat leuk om met de kinderen. Mijn dochtertje van bijna 2 danst en slingert er vrolijk op los, mijn dochter van 4 heeft duidelijk meer zelfvertrouwen met klimmen en klauteren. Leuk en heel nuttig tegelijk.

Super goed!

Onze zoon gaat met heel veel plezier naar Monkey moves. Hij krijgt de basis van alle sporten en dat vinden wij belangrijk. Wij vinden het fijn dat om de zoveelste weken komt er een nieuwe sport aanbod.

Hoi Chantelle, Dank voor deze mooie review. Groetjes team Nieuwegein

Fantastisch, voor zowel mijn zoontje als mezelf!

Ik gun elk kind en ouder deze apeleuke gym!

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Super afwisselende sportlessen

Ons zoontje is nogal wisselvallig maar als hij weet dat we naar de "apengym" gaan is hij blij! Zelfs als hij een lesje minder zin heeft (3jaar zijn is zwaar) dan weten Bas, Sarah of Stefan hem toch op te enthousiasmeren. De les is altijd hetzelfde opgebouwd wat voor de kinderen heel fijn is. Enige "minpuntje" is dat het voor de kinderen soms verwarrend is als er een andere meester/juf is.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

We merken duidelijke zelfverzekerdheid bij ons kind sinds hij een aapje is geworden bij Monkey Moves. De activiteiten zijn erg leuk, en er wordt zo goed mogelijk naar de leeftijden van de deelnemers gekeken.

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Monkey Moves een sportieve uitdaging voor ieder kind!

Monkey Moves biedt volop mogelijkheden waarbij ieder kind op zijn eigen manier en tempo heerlijk kan sporten. Daarbij leren de kinderen diverse sporten kennen en pikken van alles wat op waardoor ze een super basis leggen voor een sportieve toekomst!

• In welke regio sporten jullie mee? Oss-Bernheze

Aanrader! Echt super leuk!

Mijn kinderen vinden het te gek. Hebben het thuis continu over meester Bas en meester Stefan. Ze vinden het erg leuk. Het is erg goed voor de ontwikkeling van de kinderen. Ik vind het zelf ook ontzettend leuk.

Ape leuke sportles

Onze meiden gaan met veel plezier naar monkey moves!

• In welke regio sporten jullie mee? Enschede

Deskundig, enthousiast, afwisselend

Samen met mijn zoontje geniet ik wekelijks van de dreumes- en daarna peutergymlessen van Monkey Moves. De trainers zijn deskundig, enthousiast en bieden afwisselende lessen aan. Er is aandacht voor de kinderen en elke week leert mijn zoontje een sport beter kennen. En hij kan zijn energie en enthousiasme goed kwijt als aapje!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Heeft een goede klik met alle kinderen, kinderen zijn in het spel altijd enthousiast.

• In welke regio sporten jullie mee? Oss-Bernheze

Hey Jeffrey. Bedankt voor je reactie en daarmee meteen het compliment naar mij :-). Groetjes aan apekoppie Vayen. grts Wilger

Leuk en uitdagend!

M’n zoontje van 5 vindt Monkey Moves heel leuk. Vooral omdat het zo wisselend en uitdagend is.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Mijn kinderen vinden het prachtig met Mark

Lekker enthousiaste gymlessen, waar de kinderen steeds weer worden uitgedaagd.

• In welke regio sporten jullie mee? Enschede

Kind heeft het naar zijn zin

Leuke lessen

Monkeymoves zijn leuke lessen van een leuke docent! Echter is het wel prijzig ook gezien er lessen uitvallen in de vakantie bijvoorbeeld. De afwisseling in sporten is leuk!

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Educatief en Fun

Super vanaf dreumes voor de ontwikkeling van je kind: communicatief, sportief en motoriek. Jordi de leraar is een echte match, kinderen zijn dol op hem en hij weer ze altijd mee te krijgen. Ieder op zijn of haar tempo. Een aanrader! (Wij sporten in Duiven)

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Leuke activiteiten passend bij de leeftijd

Onze dochter gaat iedere keer met veel plezier naar Monkey Moves! Behalve dat de lessen erg leuk en afwisselend zijn vind ik de wijze van communiceren erg prettig. Zowel van de leraar als het programma van monkey moves zelf waarbij je je inschrijft of afmeld voor de lessen!

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Hoi Kelly, bedankt voor de leuke reactie! Goed te horen dat ze met zoveel plezier naar de Monkey Moves lessen komt. Groet, Dimitri

Super leuke en diverse activiteiten voor jonge kinderen!

Het is altijd een gezellig en sportief moment in de week!

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!