Ontzettend leuke en laagdrempelige manier van bewegen! Veel aandacht en afwisseling!

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Lekker bewegen waar plezier voorop staat.

Mijn zoontje van bijna 2 kan zich lekker uitleven tijdens de lessen en maakt daarbij ook al kennis met verschillende sporten. Hij leert luisteren naar de docent, oefeningen doen en dat alles lekker laagdrempelig. Ik ben heel positief over de lessen bij Monkey Moves.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Altijd enthousiast

Mijn dochter is altijd blij als ik zeg: ‘we gaan apengymmen!’ Moe en voldaan naar huis, elke week weer. Niek betrekt de kinderen op een ontzettend vrije en leuke manier. Ook is het geen probleem om mijn jongste dochter (een baby) mee te nemen. We genieten er van.

Mijn kinderen genieten

Kinderen hebben altijd zin om naar de les te gaan. Leuke oefeningen en duidelijk hoe de les verloopt met op het einde altijd het vangen van de bellen uit de bellenblaas!

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Creatief

De activiteiten die worden uitgezet zijn creatief bedacht. Leuk ook om met thema’s te werken. Kinderen worden, passend bij hun leeftijd, vrij gelaten om op een spelende manier kennis te maken met spel. Vriendelijke docent die de kinderen op hun gemak weet te stellen. Ik mis zelf iets meer begeleiding. Activiteiten worden minimaal toegelicht en de ouders geven eigenlijk de kinderen ‘les’. Het zou fijn zijn als van tevoren iets duidelijker is welke activiteit / eigenschap ontwikkelt wordt en hoe wij dat kunnen stimuleren.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Super leuke gevarieerde lessen!

Mijn dochter gaat elke week met veel plezier naar Monkey Moves. Het parcour (de jungle) vindt ze elke week heel leuk. Elke 3 weken een andere sport laat haar kennis maken met een heleboel verschillende sporten. De docent heeft veel oog voor alle kinderen en voor de groepsdynamiek. Zijn enthousiasme slaat over op mijn dochter.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Super leuk!

Jurre vind het iedere keer weer leuk als we weer een les mee doen met de Monkey Moves! Iedere week is het weer anders, zowel de activiteiten als het parcour. En hij leert er ook veel van! :) Top!

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Onze zoon vindt het heel erg leuk.

Monkeymoves is een fijne club om spelenderwijs kennis te maken met verschillende sporten. Onze zoon krijgt ook zichtbaar meer zelfvertrouwen bij het sporten. We vinden het ook het systeem heel handig, dat we zelf elke week het sportmoment kunnen kiezen.

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Tevreden

Ik vind het leuk hoe kinderen worden gestimuleerd om hum best te doen

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Gymles in het weekend!

Leuk en gevarieerd aanbod. Vakmensen die weten wat ze doen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Bedankt voor de fijne review! Team Monkey Moves Nijmegen

Super leuk, gezellig en leerzaam

Onze beide dochters vinden het fantastisch om bij monkey moves te sporten. Ze hebben er altijd zin in! Iedere keer weer lekker klimmen en klauteren en een sport oefenen. Goed voor de ontwikkeling en ook nog leuk en gezellig!

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Bedankt voor de enthousiaste review! Op naar nog meer leuke Monkey Moves lessen. Team Monkey Moves Nijmegen

Veel plezier bij mijn kind.

Mijn kind gaat elke week met veel plezier naar de gymnastiek.

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Lekker bewegen met zijn allen in een prettige sfeer!

De lessen bevallen ons en onze dochter erg goed. Leuke opdrachtjes, een uitdagende jungle en vriendelijke juffen en meesters. Twee verbeterpunten: - Een overtuigde aap-lidmaatschap is financieel ongunstig door alle vakantieweken en momenten die gecanceld worden. Achteraf was ik beter af met rittenkaarten; - De hygiëne in de sportzalen (meer dan eens zitten er bloedvlekken op de vloer en matten). Al met al blijft het een van de hoogtepunten in de week van onze dochter!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Heel erg leuk en leerzaam

De lessen gevolgd met onze dreumes en kleuter. De kids vinden het heel erg leuk. Heel afwisselend. Lekker springen, dansen, klimmen, stoeien. Dirk-Wouter begeleidt de lessen op een hele fijne toegankelijke manier. Voor ons zijn de lessen quality time met de kids. Wij zijn fan!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Elke week kijkt mijn dochter enorm uit naar de gymles!

Professionele begeleiding en veel uitdaging waardoor mijn dochtertje steeds meer leert wat ze kan en steeds meer controle en evenwicht krijgt. Leuke afwisselende lessen en de kinderen krijgen de ruimte als ze het net even anders willen of het spannend vinden.

Monkeymoves Purmerend is TOP

Mijn dochter van 5 gaat elke week met enorm veel zin naar de les. De spelletjes zijn uitdagend en elke week is er weer wat anders! En de juffen zijn heel lief.

• In welke regio sporten jullie mee? Purmerend

Superleuk

Mijn dochter Ivy is al vanaf het begin enthousiast en we zien dat ze zowel sociaal als fysiek enorme sprongen heeft gemaakt. En Ivy heeft het altijd over meester Maarten, helemaal fan!

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Leuk!

Leuk en uitdagend voor peuters

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Super leuke peutergymlessen

Mijn dochtertje zit vanaf haar 2e verjaardag op peutergym bij MonkeyMoves en vindt het echt fantastisch! Dagen van tevoren begint ze er al over. En wekelijks is ze sip als ze merkt dat de les bijna is afgelopen (zodra de bellenblaas tevoorschijn komt). De lessen zijn afwisselend, alle sporten komen op een leuke wijze langs, er zijn parcourtjes (apekooien achtig) die je mag doen (niks moet), er wordt altijd even gedanst en een spel gedaan, er is leuke kindermuziekek op de achtergrond en ik vind het erg leerzaam qua motoriek, balans, hoogtes, op je beurt wachten, kennismaking met veel verschillende sporten, enz. En heerlijk om samen met je kind een uur te spelen en hem/haar te zien genieten.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Lekker in beweging met sport en spel

Mijn zoon kan zijn energie heerlijk kwijt en doet ook nog wat sportervaring op. Fijn de combinatie tussen vrij spel en een themasport. Elke week staat mijn zoon te springen om te mogen gaan. Johan gaat goed in het spel met de kids mee waardoor ze zich prettig en vrij voelen.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Super leuk

Mijn dochter van nu 3 jaar gaat al dik 1,5 jaar naar monkey moves. Ze vind het heerlijk even lekker razen, gek doen en actief zijn. Zo fijn voor die kids dat ze dit lekker kunnen doen. Wij gaan heerlijk door tot dat ze naar school toe gaat.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Erg blij met Monkey moves

Leuke en veilige speelomgeving. Dochter verveelt zich geen moment.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Ik wenst dat ik hun eerder (vanaf 1,5jr) had ingeschreven. Monkey Moves heeft mijn kinderen (6jr & 4jr oud) zoveel geholpen niet alleen qua motoriek maar ook het durven om nieuwe dingen te proberen bijv. bij klimmen en klauteren. Daarnaast vinden wij dat meester Niek een heel goede meester is. Hij geeft de kinderen een zekerheid om parkours te proberen dat mischien wij als ouders het niet aangeven. Hij kent al zijn leerlingen en weet precies hoe hij ze moet behandelen en uitleggen.

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Goede combinatie van speels, leerzaam, en uitdagend

Elke keer komt er een overtuigend jaarabonnement, op de vraag of mijn zoontje zin heeft om naar monkeymoves te gaan.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Kind vermaakt zich zeer

Favoriet is nu het even stampen liedje en het klimmen. Met een 10 ritten kaart is het wel af en toe spannend of we kunnen komen.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Dag Robbert, Bedankt voor het achterlaten van de mooie review. Probeer zo ver mogelijk vooruit te plannen voor meer zekerheid voor een plekje. Nog heel veel dans en slingerplezier samen! Groetjes Sebastiaan

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!