Mijn zoon (3 jr) kijkt hier al dagen vooraf naar uit

Leuk van opzet en peuters mogen doen wat ze het liefst doen, alles is goed.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Uitdagende gym, ontzettend geschikt voor een energieke peuter!

Wat een leuke stoere gymles! Lekker uitdagend, precies wat ons energieke mannetje kan gebruiken aan t begin van de week. Hij geniet enorm van t sporten. We vinden het concept van kennis maken met verschillende sporten super leuk. En juf Maaike? Dat vinden wij echt n topper!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Helemaal top, leuke docenten, fijne omgang met kinderen!

Mijn zoon heeft eindelijk een sport gevonden die bij hem past. Hij komt erg graag.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

in vrijheid bewegen

Onze zoon vind het leuk, hijkan lekker vrij sporten, klimmen, klauteren. Echter missen we wel enthousiasme bij de docent(man), hij is vriendelijk maar hij maakt het zichzelf ook heel gemakkelijk. Muziekje op, zelf gaan zitten (op een uitleg geven na natuurlijk) en de rest gaat vanzelf. Er wordt ook niet echt gekeken naar houding van het lichaam van de kids, hoe ze beter de voeten neer kunnen zetten met klimmen (een bijvoorbeeld), missen wat persoonlijkheid in de lessen. Het is leuk, maar als ik het iemand zou vertellen zou ik wel zeggen dat je verwachtingen niet te hoog moet zijn.

Kids vinden het super!

Leuke afwisselende lessen. Fijn om zo kennis te maken met verschillende sporten Kids zijn erg enthousiast en kijken steeds uit naar de volgende les. Jammer dat er maar 4 kinderen (uit 2 gezinnen) in het groepje zitten. Ik vind het zeer prijzig en ik hoor dat dit voor veel mensen ook een reden is om niet te komen. Het kost nog meer dan veel sporten voor volwassen.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

super leuk en gezellig

Onze zoon van 1,5 heeft al enorm veel bewegingen geleerd. Soms doet hij in ene een judorol in de woonkamer:) Meester Bas is een held bij ons thuis.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Leuke en gezellige lessen voor de kleintjes

Erg leuke en gevarieerde lessen voor de kleintjes. Iedere drie weken een nieuwe sport en een gemotiveerde leraar.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Altijd leuk en lekker laagdrempelig

De les gaat zo snel voorbij omdat het altijd leuk is! De afwisseling in onderdelen en opzet van het parcours is top, de meester is kordaat en betrokken maar allesbehalve betuttelend. Echt fantastisch! Enige aandachtspunt is organisatorisch: je hebt maar 2 keuzes voor een abonnement, die heel ver uit elkaar liggen. Bovendien heb je 11 weken voor een 10 ritten kaart, als de 1e gewenste les vol zit kan je daarna niks meer missen, maar valt er wel nog een les uit vanwege vakantie. Voor een populaire locatie is een 10 ritten kaart dan niet meer zo voordelig. Maar dat is voor mij geen reden om het niet weer te doen!!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

De kinderen vinden het leuk!

De Kinderen vinden het leuk! De lessen zijn zeer divers wat het iedere keer weer leuk maakt. Wat gaan we doen:)

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Lekker, vrijblijvend sporten, klimmen en klauteren

Leuk, uitdagend en je energie kwijt kunnen. Kennis maken met nieuwe sporten, maar ook lekker je eigen ding kunnen doen. Lekker samen sporten, nieuwe kinderen ontmoeten.

Erg leuk en afwisselend!

Het aanbod is erg gevarieerd en uitdagend. Iedere week weer iets nieuws wat mijn zoon heel leuk vindt.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Lekker klimmen en spelen!

Mijn 2-jarige vindt het heel leuk om te klimmen in de 'jungle'.

Superlessen!

Ontzettend leuk om mee te doen. Laagdrempelig, mijn dochter vind het fantastisch

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Kinderen in beweging voor blije apenkoppies

Elke 3 weken een andere sport is een prima motivatie voor de kids om te blijven gaan. Daarnaast worden ze op die manier uitgedaagd om ook sporten te ervaren waar ze zich initieel minder comfortable bij voelen. Ze komen altijd vrolijk en met heerlijk rode blossen uit de les.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Monkey moves geeft inspiratie en energie

Monkey moves is voor mijn zoontje de plek waar je wel mag springen en hangen en gek doen op alles wat in de zaal staat!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Fanatiek sportuurtje voor de kids

Leuk om mn zoontje met verschillende sporten kennis te laten maken.

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Energieke, leerzame quality time met mijn dochter

Bij Monkey Moves ga je samen met je kind de jungle in. Elke 3 weken wordt een nieuwe sport ontdekt met leuke oefeningen aangepast op de leeftijd van de kinderen. Omdat je als ouder helemaal betrokken wordt in de les is het ook echt een uurtje intensieve quality time, je helpt je kind, je leert loslaten en je ziet ze elke week vooruitgaan. De oefeningen kun je tenslotte ook thuis herhalen.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Kinderen hebben en krijgen de ruimte (gericht) te bewegen.

Leuk dat mijn zoontje zich allerlei basiselementen van diverse sporten spelenderwijs, volop in beweging, met andere kinderen van zijn leeftijd in prima de luxe ruimte eigen kan maken.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Gezellig

Mijn zoontje vind het hartstikke leuk. Lekker bewegen en niets moet en alles mag.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Super leuk en gezellig

Mijn zoon is heel enthousiast elke week om naar Monkey Moves te gaan. Hij vindt de meester en de groep heel leuk!

Gaaf!!

Een aanrader voor iedereen met kleine kinderen! Onze zoon van net 3 vindt het te gek. Het is een wekelijks terugkerend sociaal en fysiek evenement waar hij op beide vlakken veel van leert. Ontzettend leuk om te zien. En onze complimenten voor juf Maaike!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Super leerzaam en leuk!

-Persoonlijke benadering -Ondanks dat er veel kindjes probeert de docent aandacht te verdelen -Leuke benadering van de sporten -Goede opbouw van de les -ons kindje vind het iedere les weer leuk - leuk parcours - leuk idee met de poster en stickers

Altijd een top parcours!

Bij de monkey moves is er voldoende aandacht voor ieder kind en wordt mijn zoontje uitgedaagd op zijn niveau. De vaste structuur, maar wisselende sporten bieden veiligheid en afwisseling. Hij komt moe, voldaan en trots thuis!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Goede begeleiding voor kinderen die iet wat onzeker zijn.

Door de goede begeleiding is onze zoon na 10 min niet meer dat onzekere aapje dat niks durft. Iedere week zijn de eerste 10min weer moeilijk maar daarna is hij helemaal in zijn element.

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Origineel, oneindige energie, laagdrempelig

Fijn team van Monkey Moves, gemakkelijke digitale navigatie (inschrijven, aanmelden lessen, etc.) Enthousiast team en zeer kundig! Heel tevreden

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!