een enorm verrassende en boeiende happening

Richard heeft een bijeenkomst binnen mijn organisatie verrijkt met zijn performance ter afsluiting van onze professionalisering. Hij heeft dat op een verrassende en boeiende wijze voor het voetlicht gebracht, en doorspekt met humor. De combinatie van zijn act, de wijze waarop hij mensen er op humorvolle wijze bij betrekt en de sfeer die hij neerzet maakten het einde van de dag tot een bijzondere en onvergetelijke! Dank daarvoor!

Heel goed en niet te geloven trucs!

We hebben genoten van een avondje met Richard als illusionist. Hadden met 30 personen een floating dinner in Amsterdam. Richard sprak engels omdat het een internationaal gezelschap was. Zijn trucs vielen erg in de smaak. Het was gevarieerd en persoonlijk. Zeker een aanvulling bij een avondje uit met een internationaal gezelschap! Van groot tot klein: We hebben ons allemaal verbaasd over zijn kunstige trucs!

Super georganiseerd!

Gedurende de gehele dag werden de aanwezige gasten op een aangename wijze verrast. Met veel enthousiasme werd deze dag ingevuld wat tot veel positieve reacties leidde! Bedankt voor het invullen van deze dag!

Entertainment ten top!

Wij hadden een event met kinderen en zowel de kinderen als de begeleiding heeft hij totaal gedesillusioneerd achtergelaten :-) Iedereen heeft er van genoten!

Professioneel en vermakelijk

Richard is een zeer professionele goochelaar en vooral uiterst vermakelijk. Zijn trucs zijn grappig en niet te volgen. Hij laat alle beursgasten versteld staan. Hij heeft een heel arsenaal aan trucs en doet bijna niet twee keer dezelfde truc op een dag. Daarnaast doet hij ook trucs die aansluiten op onze bedrijfsoplossing. Ook deelt hij onze gadgets uit aan klanten of stuurt hij klanten naar één van onze standhouders voor een gesprek. Een echte aanrader als je er uit wilt springen op een beurs of ander evenement! Al onze beurzen met hem waren zeer geslaagd!

Gewoon magic!

Wij maken als bedrijf al enkele jaren, tot volle tevredenheid gebruik van de talenten van Rich Magic. Iedere keer weet hij tijdens onze evenementen onze gasten te verrassen en te verbijsteren. Daarnaast is Rich Magic een zeer plezierige en enthousiaste performer. AKAM is een zeer tevreden klant van Rich Magic.

Een verrassende, boeiende act.

De voorstelling heeft haast iedereen aangenaam verrast. Zelfs na het weekend werd nog over de act nagepraat en bleven sommigen zich afvragen hoe dit of dat kon/kan. Onderwijsmensen zijn moeilijk te boeien, hebben meestal commentaar, vinden heel veel dingen saai of overdreven, maar nu waren er enkel positieve reacties!

Een geweldige ervaring

Rich verzorgde een show voor mijn vaders 80's verjaardag, met zowel table magic aan de tafels als een afsluitende plenaire show. Met vingervlugheid, mindfucks en zakkenrollerij, maar vooral zijn gezellige presentatiestijl, kreeg hij zonder moeite iedereens aandacht en heeft hij mijn vaders feest de entertainment gegeven die het verdiende. Het leuke aan Rich zijn show is de goed afwisseling tussen de verschillende soorten trucs, een flinke dosis humor erbij en de interactie met het publiek. Erg veel positieve reacties van de gasten gehad over zijn optreden en na afloop veel vragen hoe hij bepaalde trucs deed. Mijn vader, die vroeger zelf ook optrad als goochelaar, vond het heel erg geslaagd. Het fijne aan Rich is tot slot zijn professionaliteit. Hij helpt je een programma te maken, zorgt dat alles ruim op tijd is opgebouwd en dat de show goed verloopt, zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Samengevat: Een aanrader!

Entertainment pur sang - lang nagenieten

Tijdens het 60-jarige verjaardagsfeest vermaakte Rich onze gasten gedurende 2,5 uur met trucs en uitdagende mind-fucks! Rich zorgde voor gezelligheid, verrassing en verbinding van de diverse vriendengroepen met zijn acts. Hij beweegt zich heel natuurlijk en legt gemakkelijk contact met en tussen mensen en blijft verrassen met zijn magic. De wijze waarop hij in het gezelschap kleine groepjes mensen weet te verrassen en vermaken, zonder dominant de avond te bepalen, werkte uitstekend. Kortom: Voor ons maakte hij de feestavond helemaal ‘af’, een echte professional. Iedereen zal hierover nog lang napraten!

Verbluffend

De show op zijn eigen in totaliteit is gewoon verbluffend. Het entertain-gehalte is van zeer hoge waarde. Niet alleen wat Rich allemaal uit zijn mouw schudt, maar vooral ook hoe hij zijn publiek bij het gebeuren betrekt. Als het nu gaat om de workschop waar hij enkele trucs aan het publiek aanleert, de tafelact of de podiumshow ... Rich weet altijd de volledige aandacht van de mensen te trekken op een zeer aangename manier. Ik persoonlijk kan éénieder eender welke voorstelling van Rich aanraden en niet omdat ik hem reeds viermaal gezien heb, maar wel omdat ik ervaren heb hoe de andere mensen in de zaal telkens genoten hebben van het optreden van Rich.

Over Rich Magic (Richard Jansen)

Spreker en Illusionist Rich Magic staat garant voor absoluut topkwaliteit en bijzonder entertainment van hoogstaand niveau. Zijn jarenlange ervaring en professionele aanpak, zorgen ervoor dat u en uw gasten een bijzondere ervaring beleven, waar nog lang over nagepraat zal worden. Deze moderne artiest presenteert een frisse act met magic, mindreading en zakkenrollen. Hij treedt meer dan 150 keer per jaar op congressen, seminars, bedrijfsevents, beurzen,.... Boek dan deze illusionist! Rich Magic is niet voor niets één van de meest geboekte illusionisten van Nederland!