Uitmuntend! Van A tot Z

Vanaf het eerste telefoontje tm afhalen van de herstelde auto keurig professioneel geholpen! Duidelijke uitleg wat ik kon verwachten ( erg rottige lakschade op de rand van het portier) . Meedenken met de klant ook qua vervoer . En uiteindelijk een super goed resultaat van het herstel.

Zeer plezierig contact en voortreffelijk herstelwerk

Na 15 jaar wat missertjes had de auto had behoorlijk wat schade. De offerte was snel gemaakt en zag er goed uit. Ik was de auto 5 dagen kwijt, maar toen was hij weer als nieuw en een plezier om naar te kijken.

Uitstekend werk en goede service geleverd

De reparatie (bumper ontzet en beschadigd) was binnen 1 dag voor de afgesproken prijs gereed en de bumper ziet er weer als nieuw uit. De auto is van binnen en buiten gereinigd en men heeft gratis het lampje van de stadslicht vervangen. Er stond een vervangende auto gereed (zit bij de prijs in).

Wat een ontzettend professioneel, fijn en prettig bedrijf

Hoe alle medewerkers zo betrokken waren bij de makeover van mijn Rover 75. Echt top. Ik kreeg echt het idee dat mijn auto in de beste handen was. En dat bleek ook zo achteraf. Laat ik toch 1 ding zeggen... "ze" reageren niet op e-mail. Ook niet toen ik beetje in paniek raakte. Maar uiteindelijk maakte het voor het resultaat geenszins uit, dus tja. Om die reden kan ik nét geen 10 geven, maar "slechts" een 9,9 :-) Ik heb een 20 jaar oude Rover die nu zo uit de winkel lijkt te zijn gekomen, supertof!!! Perfect bedrijf Pieter! En dank! Mark

Uitstekende schadehersteller!

Echt een uitstekende schadehersteller! Keurige prijs en goede reparatie. Hier werken experts die oog hebben voor het beste herstel en geen genoegen nemen met half werk. Tevens krijg je de auto schoon van binnen en buiten weer mee terug naar huis. Aardige mensen met goede service, aanrader!