Fijn bedrijf, ontzorgen en denken mee. Top feest gehad.

• Hoe bent u aan zinninn catering gekomen. Via de website.

Lekker, vriendelijk contact, goede prijs/kwaliteit

Wij hadden een BBQ voor 30 mensen, met kok. Het aanpassen van het aanbod was geen probleem en het eten was zeer lekker. Ook de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Het is van harte aan te bevelen!

Lekker eten en klantgericht

Goede ervaring. Klantvriendelijk met oog voor de wensen. Er is weer gesmuld.

• Persoonlijk advies
  • Hoe bent u aan zinninn catering gekomen. Een catering van zinninn mee gemaakt.

Doen wat ze beloven

• Hoe bent u aan zinninn catering gekomen. Van horen zeggen.

Goed eten, leuke presentatie.

Denkt goed mee en zorgt dat er een top buffet op tafel is gekomen.

• Hoe bent u aan zinninn catering gekomen. Van horen zeggen.

Het was TOP (en heel lekker)

Tgv ons 35 jarig huwelijk wilde we een 3-gangen buffet voor 30 personen. Gerard kwam met een prima voorstel (vlees/vissalade vooraf met brood , saté en gehaktballen in tomatensaus met nasi en kroepoek en als toetje chocolade mousse). Volledig ontzorgd met borden en bestek. Iedereen TOP enthousiast en wij ook. Het maakte het feestje extra speciaal. Superbedankt, we kunnen het iedereen aanbevelen!

• Persoonlijk advies

Tot volle tevredenheid genoten van de catering Zinninn.

Deskundig advies Goede service Goed eten. Hartelijk en vriendelijk

• Hoe bent u aan zinninn catering gekomen. Van horen zeggen.

Vriendelijk, meedenkend, kwaliteit, je krijgt er Zinninn!

Wij kennen Gerard en Wilma al een poosje via de markt en daarna via de catering. diversen keren hebben we een BBQ laten verzorgen door Zinninn. de ene keer voor familie, vrienden of op ons werk. en zelfs op ons 25 jarig huwelijks feest hebben ze alles verzorgt op een locatie waar alleen stroom en water is alles perfect geregeld. we horen van een ieder die erbij aanwezig is geweest dat vlees en salades bijzonder goed van kwaliteit zijn. alles is bespreekbaar en je hebt helemaal geen zorgen van zou het wel goed komen de prijs kwaliteit is ook goed, geen afwas, zeker een aanrader

• Persoonlijk advies
  • Hoe bent u aan zinninn catering gekomen. N.v.t.

super voor een aangenaam prijsje

ongeveer twee maanden geleden vierden wij dat Tuindorp in Numansdorp 20 jaar bestond. ZinnInn catering verzorgde voor ons een koud- en warm buffet met als nagerecht een meloenfestival. voor 50 personen was er meer dan voldoende en iedereen was uitermate te spreken over de kwaliteit van de gerechten.Gebruikte borden, bestek enz. werd na afloop keurig weer opgehaald. ZinnInn een aanrader !!!!

• Persoonlijk advies

Wij waren uitermate tevreden.

Het contact met de cateraar was prettig. Je kunt jouw wensen kenbaar maken en krijgt advies. De offerte was duidelijk. Het buffet voldeed aan onze wensen. Onze gasten waren lovend over het eten. Kortom wij waren zeer tevreden. Een leuke bijkomstigheid vonden wij, dat de cateraar zelf het toetje serveerde.

Afspraak is afspraak

Met Gerard en zijn vrouw is het prettig zaken doen; afspraak is afspraak is het motto en alles wordt zoals besteld en keurig zoals afgesproken gebracht, opgesteld en ook weer opgehaald. Dit maakte ons tuinfeest niet alleen een heerlijke eet- en snoeperij maar ook een onbezorgde ervaring. Heerlijk! Dankjulliewel!!

Over ZinnInn Catering

U gaat uw verjaardag vieren of geeft een feest. Leuk! Er komen aardig wat mensen en u wilt er een leuke avond van maken. Maar hoeveel eten heeft u nodig voor het aantal genodigden, wat gaat u klaarmaken en wat doet u met de aankleding? Leg uw gasten en uzelf in de watten.