Heel blij met het laser apparaat en de service

Een hele goed laserapparaat dat echt resultaat geeft! Ook ben ik erg tevreden met de service en de mogelijkheden die dit bedrijf biedt. Altijd beschikbaar voor al je vragen en denken vaak met je mee!

Altijd Top service!

Als tevreden klant van Vitalease wil ik graag mijn lof uitspreken over hun uitstekende assortiment beauty apparaten en ongeëvenaarde klantenservice. Bij Vitalease heb ik beauty apparaten aangeschaft, variërend van huidverzorgingsapparaten tot lasersysteem, en ik ben keer op keer onder de indruk geweest van de kwaliteit van hun producten!

echt top service

Ik ben nog niet eerder een bedrijf tegengekomen wat zo klantvriendelijk en eerlijk is. aan te de telefoon vriendelijk en geduldig. ik kreeg zelfs een showroombril toegestuurd, zodat ik wel kon gaan laseren. echt top met een 10! waar vind je dat nog.

uitstekend!

Goede service! Goede begeleiding! Ik raad VitaLease iedereen aan, dankjewel voor alles Team VitaLease.

24/7 staan ze klaar voor alle vragen.

Ze denken met je mee en zijn altijd bereikbaar, en erg flexibel. Verder is het erg fijn dat ze een huidtherapeut in dienst hebben, zodat je snel kan schakelen als je vragen hebt. Kortom top service van Nidhan en zijn team! En zeker een super fijn apparaat!

Amazing!

Helemaal top!! Super blij met ons laserapparaat.

Wij laseren al een paar jaar en sinds vorig jaar zijn we bij vitalease terecht gekoMen en hebben een nieuw apparaat gekocht. We zijn hier heel blij mee!! Wie weet halen we in de toekomst meer apparaten hier. Ook is de hulp en service heel goed vij Vitalease!

Top service!

Sinds februari 2021 klant van vitalease! Super tevreden met hun service. Je kan altijd terecht als je een vraag hebt maakt niet uit hoelaat! Vriendelijk,denken mee,geven tips levering kortom top service.

Erg tevreden!

Personeel van Vita laese denkt goed met je mee, ze zijn flexibel en er zijn korte lijntjes. Dit maakt het communiceren erg gemakkelijk en erg fijn. Ze komen netjes voor een onderhoudsbeurt langs. Verder is het erg fijn dat ze een huidtherapeut in dienst hebben, zodat je snel kan schakelen als je vragen hebt. Met het apparaat ben ik ook zeker weten tevreden! Ik raad Vita lease dan ook zeker aan.

Top service goede kwaliteit apparaat

Makkelijk te bereiken snelle service, als je vragen hebt helpen ze je direct. Een hele goede kwaliteit. Super apparaat.!!!

Top bedrijf in Nederland

Top bedrijf, ben zeer tevreden hoe snel ze reageren op je vragen. Heel vriendelijke medewerkers.

Professioneel, betrouwbaar en snel!

De eerste investering voor je bedrijf is altijd spannend. Voor ons was dat het Cryolipolyse apparaat van Vitalease. Zij hebben ons tijdens dit traject ontzettend fijn ondersteund en geïnformeerd. Service is top en ze zijn altijd bereikbaar. Problemen worden snel en vakkundige opgelost. Wij kijken uit naar onze toekomstige investeringen bij Vitalease en raden ze zeker aan!

Geweldig bedrijf, staan altijd voor je klaar.

Ik ben heel erg blij dat ik mijn laserapparaat heb aangeschaft bij vitalease. Het geduld, de informatie, de apparatuur, en de begeleiding is top, Nidhan en zijn team staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden of je te helpen waar nodig. Het maakt niet uit om welk tijdstip en niks is ze te veel. Ze luisteren naar je wensen, denken met je mee en geven adviezen waar je echt wat aan hebt! Ik als startende ondernemer ben echt meer dan tevreden en goed geholpen. Het is echt een top bedrijf. Er is eigenlijk niks te klagen over Vitalease, absoluut een aanrader! Bedankt voor alles!

TOP BEDRIJF !!!!

Met 1 woord top leverancier, luisterd naar je wensen en denken met je mee. qua service kan ik kort en krachtig zijn, het is ver boven de uitstekende. Staan 100% achter hun beloftes die ze daadwerkelijk ook waar maken. In het verleden veel georiënteerd bij anderen en een hele zoektocht achter de rug gehad voordat ik bij Vitalease terecht kwam, wat ben ik blij dat ik ze heb ontdekt. Tot op heden GEEN seconde spijt van gehad van mij keuze die ik heb gemaakt betreft mijn investering in hun Diode Triplewave Laser. Altijd positieve feedback's gehad van klanten die zeer tevreden zijn. TOP BEDRIJF !!!!. Hoop nog vele jaren tegemoet te gaan met Vitalease. Met grootste dank aan Nidhan natuurlijk echt een professional in zijn vak. Bedankt voor alles Topper !!!!

Toppers!!!!

Hoe mooi kan ik het omschrijven, eigenlijk niet eerst zien/meemaken dan geloven zeg ik altijd want als ik een vraag heb en stuur een app midden in de nacht en je krijgt gelijk antwoord terug op je vraag!!! Zegt genoeg toch...ze staan 7/24 open, professionele mensen!! Petje af...

Top bedrijf

Top bedrijf met een uitstekende service, daar waar de meesten stoppen met contact houden na de verkoop blijft deze team juist met jouw in contact. Voor vragen zijn ze altijd bereikbaar en helpen je graag!!! Blij dat ik mijn aankoop bij dit bedrijf gedaan heb. NIDHAN en zijn team zijn toppers

Betrouwbaar en goede service!

Ik heb vorig jaar voor het eerst een apparaat gekocht bij Vitalease en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Mijn laser werkt fantastisch, de service van Vitalease is ook super en je kunt altijd terecht met al je vragen. Je hebt zoiezo dezelfde dag nog antwoord. Mijn volgende apparaat ga ik hier dus ook zeker aanschaffen! Bedankt Nidhan, Damla en technische dienst voor het fijne werken met jullie. :))

Hele goede begeleiding en service

Fijn bedrijf!! Goede begeleiding, snelle terug koppeling op vragen, je mag ze altijd appen en ze reageren meteen, we kunnen nu goed werken met de pico laser. Dank vitealease. Angela

Super! Ben echt tevreden over zowel de apparatuur als de klantvriendelijk.

Ik word altijd goed geholpen, ze zijn goed bereikbaar. Daarnaast heb ik echt een top apparaat!

Top bedrijf met geweldige service!

Vita Lease staat echt voor service en dat mer ik als klantzijnde 100%. Ze staan elke keer opnieuw voor me klaar om te helpen in welke situatie dan ook. Ze ondersteunen mij als ondernemer op elk vlak, niets is te veel. Mijn klanten zijn ook enthousiast over de apparaten die ik heb. Niets te klagen over Vita Lease, absoluut een aanrader!

Beste leverancier van héél Nederland !

Beste leverancier van héél Nederland !! Super goede service en top kwaliteit van apparatuur ! Eigenaar is erg vriendelijk en staat open voor alle hulp. Ik maak gebruik van 3 verschillende apparatuur in mijn salon die ik bij Vitalease heb aangeschaft en boek hiermee super goed resultaat bij mijn klanten ! Echt een aanrader dus !

TOP!

De eerste stap naar mijn eigen onderneming is begonnen bij Vitalease! Zij hebben mij het vertrouwen en de kans gegeven om mijn eigen beautysalon op te starten en het is een super fijne samenwerking. Als je vragen hebt dan krijg je super snel antwoordt en de service qua onderhoud van de apparaten is ook top! Vitalease is zeker een aanrader voor startende ondernemers maar ook voor bestaande salons en klinieken :)

We hebben al bijna sinds 1 jaar contact met vitalease en hebben bijna 1 jaar ons apparaat. Het werkt geweldig. We zijn ook super tevreden over Nidhan en Damla. Altijd bereikbaar en bereid om dingen te kunnen bespreken of overleggen. Zeker een aanrader!

Fijn contact en goede dienstverlening!

Ik ben helemaal tevreden over de TripleWave Laser Diode Hairremoval! Zoals beloofd ook snel en goed resultaat behaald waardoor mijn klantenkring is gestegen!

Top service!

Dit team laat je voelen dat je met de juiste mensen werkt! Altijd aandacht bij vragen, goede oprechte uitleg over hun service en aparatuur! Geen beloftes die niet waar gemaakt worden geen smoesjes! Recht op recht aan! Ik ben super blij met mijn Triple Wave Laser van Vitalease en weet dat er binnenkort nog vele mooie samenwerkingen komen! Kan niet wachten! Bedankt team Vitalease!

Over VitaLease B.V.

Als beautycare-specialist wil je alleen het beste voor jouw klant. Waarom? Om jouw klant het ultieme gevoel van tevredenheid te geven. Tevreden klanten komen namelijk bij je terug en delen hun ervaring met anderen. VitaLease creëert daarom het ultieme positieve gevoel bij jouw klant. Een gevoel dat jij op een slimme en betaalbare manier kunt bereiken. VitaLease zorgt ervoor dat jij als ondernemer gebruik kan maken van de top-apparatuur op het gebied van beautycare. Door deze apparatuur te leasen in plaats van te kopen, loop je niet aan tegen tienduizenden euro’s investering. Het leasen van onze apparatuur is snel, veilig en prima betaalbaar. Ook voor startende ondernemers!