Een 10!

Een dikke 10 Voor dit bedrijf! Van het warme welkom door het team tot aan de afbouw van de keuken . Vakmanschap!

Geweldig mooi, functionele en gebruiksvriendelijke keuken

Vanaf eerste begin zijn we meegenomen in een keukenontwerp met alle ruimte voor onze ideeën en wensen. Daarin bleek dat de keuken qua maatvoering zo flexibel in te delen was dat dit helemaal naar onze wens is geworden. Van Ginkel kan met de bouw afwijken van de standaardmaat van 60 cm. die veel keukenleveranciers hanteren. Kortom, mooi ontwerp, verrassend goed in gebruik met bijv. overzichtelijke uittrekkorven, een koffienis en een ombouw die ervoor zorgt alsof het lijkt dat de kasten en apparatuur volledig in het huis ingebouwd zijn. Daarbij is onze eigen vrijstaande koelkast ook ingebouwd in de kastenwand met een geweldig resultaat. Montage van de keuken heeft geen enkel probleem gegeven, kundige vakmensen die zeer zorgvuldig te werk gaan. En in de korte periode van aftersales ook nu nog steeds zeer tevreden over alle contacten. Kortom; een topbedrijf.

Pracht keuken en fijne mensen!

We hebben voor het eerst een keuken gekocht bij van Ginkel. De begeleiding was perfect, doordacht en op maat. We hebben eerst grote lijnen getrokken en zijn na een enkele week gaan verfijnen tot op de kleinste details. Wijzigingen konden nog worden doorgegeven tot op het laatste moment. Ook het nut van inmeten van de keuken heeft zich bewezen. Het resultaat mag er nu zijn. De keuken is door deskundige mannen mooi gebouwd en afwerking van de garantieklussen verliep geheel naar wens. We hopen dat het ons gegeven mag zijn nog jaren van ons appartement en de keuken te genieten.

Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel

Vanaf het moment dat wij ons kwamen oriënteren tot en met de laatste handeling in huis was de service en kwaliteit perfect. Zowel in de showroom alsmede de medewerkers die de klus kwamen klaren is niets op aan te merken. Alles perfect. Er werd naar ons geluisterd en gehandeld. Nu na 4 maanden de keuken gebruikt te hebben zijn wij nog steeds enthousiast.

Snel en zeer betrokken

van Ginkel Keukens is voor mij een TOP bedrijf. Zeer betrokken en fijne korte lijnen. Denken goed met je mee en werken snel en netjes

Enthousiast team met creatieve ideeën

Een bezoek aan de showroom van Van Ginkel Keukens is een belevenis op zich. Het meedenken van het enthousiaste team werd door ons als zeer fijn ervaren, van verkoopadviseur tot en met de monteurs. Het resultaat mocht er uiteindelijk zijn. Al met al een aanrader!

Erg goed geholpen!

Mooie showroom en verstand van zaken! Er werd goed met mij mee gedacht en rekening gehouden met mijn wensen.

Over Van Ginkel Keukens

De enorme toewijding waarmee vakmensen hun werk doen en een heel team invulling geeft aan uw wensen. Het is voor van Ginkel Keukens een absoluut hoogtepunt als we als team weer een fantastische keuken hebben gerealiseerd. Onze medewerkers vertellen u er naar hartenlust over.