Snel, be

Betrouwbaar en snel

Uitstekende professionele en betaalbare service!

Duidelijke informatie gekregen m.b.t. de reparatie en telefoon weer als nieuw.

Deskundig, hulpzaam, en snel - beste Mac dienst in de regio!

Beste Mac dienst in de regio!

Telefoon oplader vervangen en werkt prima!

Mijn iPhone had een kapotte luidspreker en accu. Deze zijn gemaakt in zeer korte tijd. Zeer tevreden over de snelle service.

Prijs kwaliteit verhouding prima.

Je kan er op wachten en ziet er netjes uit.

Alles snel en goed gefixt.

Snel en goed geholpen!

Prima geholpen! Zeker een aanrader !

Snelle service

Batterij van mijn iPhone 8 snel en vakkundig vervangen tegen een goede prijs. Ook voor andere Mac-reparaties ga ik standaard naar Mac-Fix!

De behandeling was goed

Ik was erg blij met de behandeling en zo snel

Mijn iPhone Xs weer als nieuw!

Parkeren direct voor de deur. Telefoon met gebroken achterkant binnen afgeven. Even een paar winkels ingelopen en daarna de telefoon weer opgehaald. Super-resultaat. Optisch weer een telefoon met de uitstraling van een nieuwe telefoon. Heel tevreden over het resultaat en de prijs. Top-zaak!

Snelle response review en prima oplossing door Mac-Fix

Door Mac-Fix direct teruggebeld met excuses en toezegging vervanging eerder geplaatste Iphone 8 batterij onder garantie. Toch prima service.

Fijn contact, goede service, snel.

Er werd meteen naar mijn macbook gekeken. Transparante communicatie, kundig en snel.

Zeer goede en snelle service

Vrijwel nieuwe Macbook Air was kapot vanwege vochtprobleem. Bleek kapotte powermanager en accu te zijn.

Snel, netjes en vakkundig geholpen.

Na 15 minuten stond ik weer buiten met een nieuw schermpje.

Prima reparatie

Goeie prijs -kwaliteit verhouding. Ik heb zelf wel twee keer moeten bellen om de status te achterhalen.

snel en prettig geholpen

Mijn batterij van de Iphone 8 had het begeven. Kon meteen terecht en even later had ik een nieuwe batterij en ook een screenprotector. Weer als nieuw!

Ipad reparatie

Snel en voordelig gerepareerd..

Goed geholpen. Jos is een vakman!

Goed geholpen. Jos is een vakman!

Snelle en vakkundige reparatie

Ik ben blij met de snelle reparatie van mijn Samsung S20 Ultra. Kon erop wachten. Perfect gemaakt. Nette prijs. Kom hier zeker terug als ik wat te repareren heb.

Uitstekend !

Prima dienstverlening !!

Kundig en vriendelijk

Goede service.

Prima!

Het scherm van mijn iPad is in Nijmegen prima gefixt. Ondanks drukte toch nog net op tijd voor de feestdagen. Communicatie ook helemaal ok. Enige minpuntje: beloftes op de website.“Klaar terwijl u wacht”. Heb er alle begrip voor dat dit niet lukt, maar maak er dan ook geen reclame mee.

Hallo Marion, Bedankt voor de mooie review, we gaan het idd. aanpassen op de site het wordt steeds drukker en op dagen zoals net voor kerst is het geen haalbare kaart dan zit je 5 uur op je iPad te wachten.

Onverdeeld enthousiast

Ging voor mij vroeger en lapte mijn iPhone meteen op voor een fijne prijs. Een onverbiddelijke aanrader!

Oplossing gevonden

Samen hebben we een oplossing gevonden.

Gen Dempseystraat 30 5981GA Panningen

0365 22 40 60

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.