Snel, vakkundig en voor een redelijke prijs

Professionele klasse

Dank voor advies en vooral bereidheid om het zo snel te kunnen maken. Wat een service klasse gedaan!

Goed en snel

Goed en snel

Snel en competent!

Snel en competent

top service

Geweldige service gewoon een 1000 er in gezet ipv 500, voor de prijs van 500. nogmaals bedankt

Heel blij met het nieuwe leven van mijn oude IMac!

In het kader van duurzaamheid wil ik zo lang mogelijk doen met mijn devices. Jammer genoeg was mijn IMac van ruim 12 jaar oud heel traag en viel er weinig meer te downloaden. Mac-Fix heeft de IMac nieuw leven in geblazen en nu kan deze weer een paar jaar mee! heel fijn

Batterij I-phone vervangen

Hij werkt weer prima

Direct goed geholpen toen scherm iPhone uitviel

Erg prettig dat urgente vraag om nieuw scherm direct kon worden opgepakt. Deskundige en adequate service.

Zoals het hoort fijne kerel!

Snel, kundig klantvriendelijk

Binnen 20 minuten accu iPhone vervangen.

TOP!

Uitstekend geholpen in de vestiging Nijmegen met het vervangen van een batterij in mijn Ipad!

Snel, vriendelijk en redelijk geprijsd, Kan Apple zelf nog wat van leren

Terwijl je bij Apple je telefoon dagen kwijt bent kun je hier een bakkie koffie pakken en voor je het tweede tijdschrift hebt doorgebladerd is Jos al klaar met je Phone. Gewoon top reperateur.

Mijn I phone 11 weigerde te updaten. Telefoon was pas drie jaar oud. Na een vol jaar getob, telefoonwinkels, Applestore en heel veel vriendelijke mensen die er zich mee bezig hielden, op aanraden van een vriend naar Mac Fix. Op een onderkoelde manier in twee uur het probleem verholpen. Echt geweldig! Dank!!!

Altijd goede service!

2e keer nu iets laten maken. Goede prijs/kwaliteit. Aanrader.

Nieuwe accu in telefoon binnen half uurtje was ik weer buiten

Jos is heel bekwaam en ontzettend vriendelijk. Levert ook een hele goede nazorg als dat nodig is.

uitstekende service

Binnen een half uur stond ik weer buiten met een nieuwe accu in mijn imac pro. Top!

Snel en deskundig

Klantvriendelijk. Verstand van zaken wist gelijk wat het probleem was. Snelle afhandeling.

Goed en snel geholpen!

Aanrader

Ben prima geholpen

Leuk bedrijf, vriendelijk geholpen en uitstekend werk geleverd.

Snel geholpen

Goede en snelle vervanging van mijn batterij. Samsung s8

Perfecte goede en snelle service

Ik kwam bij Mac fix met het vermoeden dat mijn scherm defect na. Na het wisselen van het scherm bleek dit zo te zijn. Mijn scherm is direct vervangen terwijl ik kon wachten. Top!

Vriendelijk en terzakekundig geholpen

Zowel het maken van de afspraak als ook het vervangen van de accu gingen snel en terzakekundig. Mac-Fix een aanrader.

Deskundig en snel gerepareerd

Deskundig en snel gerepareerd

Snel, be

Betrouwbaar en snel

Over Mac-Fix

Mac-Fix is dé specialist op het gebied van smartphones, iPhone, iPad, MacBook en iMac reparaties. Wij vervangen display's accu's of losse onderdelen en voeren ook moederbord reparaties uit. Onze specialisatie is solderen op micro niveau. Bij ons kunt u terecht met ieder device wat van Apple maar Mac-Fix repareert ook andere toestellen van oa. Samsung en Huawei. Wij staan voor u klaar om u verder te helpen! Wij staan klaar om je verder te helpen je kan bij ons terecht aan de Generaal Dempseystraat 30 te Panningen, afspraak maken per telefoon, mail of aanmelding formulier.