Top schilder

Wij hebben onze nieuwe woning laten schilderen door Berny echt een vakman.

Het hel traject vanaf bespreking tot eind resultaat was perfect. Goede samenwerking en overleg. Echt en bedrijf om aan te raden.

Een vakman die zijn werk verstaat

Werkt netjes en komt zijn afspraken na

goed, duidelijk, vlotte contactpersoon

Schilder met veel ervaring, goed werk geleverd, secuur en netjes. Veel uitleg en veel kennis in handbereik, neemt de moeite om uit te leggen. Ook kennis van andere zaken.

Prettige en vakkundige schilder

Goed werk afgeleverd heeft ons geholpen met de juiste producten en advies.

Geweldige vakman

Berny is een echte vakman Onze gevel netjes geschilderd Alles keurig afgeplakt Werkt heel hard en neemt nauwelijks tijd voor pauze

Nn

Nn

Snelle service en keurig werk

Precies gedaan wat ik gevraag had, zeer tevreden

Fijn bedrijf om je woning mee te onderhouden.

Nadat de woning door BLZ is opgenomen een keurig nette uitgespecifieerde offerte gekregen. Daarna afspraken gemaakt wanneer de werkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Schilderwerken BLZ houdt zich aan de gemaakte afspraken. Je merkt aan alles dat ze kwaliteit willen leveren en daar gaan ze voor.

Over Schilderwerken BLZ

Sinds 2018 kunnen bewoners van West Zeeuws-Vlaanderen een beroep doen op Schilderwerken BLZ. Een naam die enige uitleg verdient: BLZ staat voor Brabant, Limburg en Zeeland. Eigenaar Berny Ubben is geboren in Limburg en werkt nu vanuit Breskens. BLZ is een gerenommeerd en vakkundig schildersbedrijf. Ervaring en expertise worden gecombineerd met passie voor het vak en gevoel voor stijl en kwaliteit. Nauwkeurigheid is gegarandeerd en mede tot stand gekomen door de vele jaren ervaring als gerenommeerd vakschilder. Particulieren en bedrijven zijn hier aan het juiste adres.