Goede rente en vlotte acceptatie

We hadden Tulp gekozen ivm de goede rente. Het proces liep vlot en onze hypotheek was binnen 3 weken geaccepteerd. Het indienen van declaraties voor het bouwdepot werkt ook goed. Binnen enkele dagen hadden we het bedrag op onze rekening staan om zo de andere partij te betalen.

Alles goed overzichtelijk

Wij alles als zeer prettig ervaren.

Gewoon goed, no nonsens

Fijn, snelle verwerking van gegevens goede prijs qua rente

Tot nu toe positief

Vriendelijk en behulpzaam

Ik heb een keer telefonisch contact moeten opnemen aangezien ik de inlogcodes niet ontving. Ik werd gelijk geholpen en kon dezelfde dag nog inloggen. Het enige "negatieve" was dat ik precies in de drukste periode blijkbaar een hypotheek heb aangevraagd en dat het een tijdje op zich liet wachten. Maar uiteindelijk is dit ook goed gekomen en hebben ze alles tot de afspraak bij de notaris kunnen regelen.

Geen poespas, snelle hulp

Ik zocht een hypotheek met lage rente. Tulp bood de laagste rente en tot nu toe zijn al mijn vragen snel beantwoord. Daarnaast is alles helder op de online omgeving.

Helder aanbod, snelle service

Ik kreeg snel een aanbod, wat verder erg duidelijk beschreven stond, en alles was, zodra alle documenten aangeleverd waren door mij, ook spoedig allemaal geregeld. Helemaal top!

Goede ervaring

Prima ervaring, gekozen vanwege rente en voorwaarden tot boete vrij aflossen.

De verzekeraar schakelt snel

De verzekeraar is klantgericht.

Goed en snel

Wij zijn fij geholpen door tulp en onze documenten zijn snel beoordeeld

Een prima geldvertrekker voor mijn 1e huis, echter jammer dat er geen rechtstreek contact geweest is enkel door middel van een tussenpersoon.

Goede ervaring tot zover

Kan nog weinig overzeggen want zit een blauwe maandag bij tulp vandaar

Alles probleemloos geregeld

Alles werd snel geregeld. Communicatie ging goed en snel. Kortom een aanrader.

Goede ervaring, soepel verlopen.

Mijn eerste hypotheek

Ik denk dat mijn financieel adviseur haar werk goed deed en verderga ik ervaren hoe en wat met hypotheken

Hoed geregeld

Goede communicatie. Doen wat ze zeggen en goed bereikbaar

Prima voorwaarden, en snel duidelijkheid

Ik ben niet de standaard hypotheekaanvrager, gezien mijn enigszins gevorderde leeftijd. Desalniettemin ben ik prima begeleid. Alles werd duidelijk gecommuniceerd.

Snel een voorstel

Door bemiddeling van adviseur terecht gekomen bij Tulp Hypotheken Rente voorstel en voorwaarden waren erg interessant voor ons Hypotheek offerte was er ook snel en alles liep verder soepel.

Duidelijke site

Fijn dat je kan inloggen en zo goed overzicht hebt

Duidelijke communicatie en tijdige terugkoppelingen.

Vertrouwen snel geschaad

Al bij de eerste afschrijving van onze hypotheek, werd de rekening gebruikt waarmee ik de aanvraag heb gedaan. Dit ondanks het ondertekenen van een SEPA met de bankrekening waarvoor wij wél toestemming gaven. Na contact te hebben gehad met onze adviseur, bleken jullie deze SEPA over het hoofd te hebben gezien. Vinden wij écht niet kunnen. Dit was immers niet waarvoor wij getekend hadden. Er is zonder toestemming van een rekening afgeschreven geworden, waar God zij dank genoeg op stond. Het gaat om grote bedragen, dus zou een extra controle of het juiste rekeningnummer, waarvoor een SEPA getekend is, wel op prijs stellen. Onze adviseur liet ons weten dat jullie het zouden corrigeren, maar hadden het erg netjes gevonden als er vanuit jullie een excuses was gekomen.

Duidelijke Communicatie

Communicatie was duidelijk en bij vragen werd ik snel en netjes te woord gestaan.

Via A&S onze hypotheek geregeld bij Tulp Hypotheken.

Geen direct contact gehad, maar er werd vlot geschakeld en gereageerd door Tulp hypotheken.

Zonnebaan 11

3542EA Utrecht

Over Tulp Hypotheken

Wij zijn een Nederlands hypotheekbedrijf. We maken duidelijke keuzes. Wij bieden hypotheken voor de aankoop, verbouwing of herfinanciering van een bestaande woning. Hypotheken met kortere en ook lange rentevaste periodes. Daarnaast zoeken we de juiste balans tussen aflosmogelijkheden en een scherpe rente. Zo hebben we voor iedereen een goede oplossing!