Zonder problemen mijn huis gekocht; eerste maand zit erop

Het is lastig een beoordeling te geven als je pas een maand in je nieuwe huis zit en pas een maand deze hypotheek hebt. Al helemaal omdat mijn financieel adviseur alles geregeld heeft achter de schermen. Maar de financiën zijn goed overgegaan, en daardoor is de huisoverdracht ook zonder problemen gegaan, dus tot nu toe ben ik zeker te spreken over Tulp Hypotheken.

Alles verliep heel prettig, georganiseerd, vriendelijk en resultaatgericht. Bedankt

Pas net begonnen aan 30 jaar aflossen

.. dus we moeten het nog zien. De acceptatieprocedure was erg streng. Zelfs over adviseur gaf aan dat er overdreven veel documenten nodig waren (stond 3x hetzelfde maar dan in ander formaat), wat de doorlooptijd erg lang maakte (en niet 2 dagen zusjes op de website staat). De voorwaarden spraken ons wel erg aan dus we hopen op een prettig verloop de komende jaren.

Alles was snel en goed geregeld

Hello

I am very happy working with you. I will recomand you.

Goed, snel, betrouwbaar.

Alles gaat vlot, aanbetalingen snel gedaan. Flexibel in het bouwdepot.

Communicatie kan beter

Kan beter qua communicatie als t gaat over wanneer de eerste termijn zou worden afgeschreven en ik kan nog steeds niet in de online omgeving waar de brieven van tulp staan. Al 2x over moeten bellen

Fijn dat we een hypotheek hebben, mis een app

Hi, we zitten nu net bij Tulp hypotheken, en dat is volgens mij heel fijn. Wel mis ik een app waarin ik even kan kijken wat de stand van zaken is en wanneer het wordt afgeschreven

Tot nu toe prima

Alles verliep vlot

Goed snel en duidelijk!

Goede en duidelijke hulp!

Tot nu toe een goede ervaring

Duidelijke processen en overzichten. Korte en bondige berichtgeving. Weinig rompslomp

Onduidelijke voorwaarden en dat zes weken lang

Tijdens de aankoop van ons huis bleef Tulp maar extra voorwaarden aandragen. In de eerste twee weken moesten we wachten totdat de Duitse Schufa had verklaard dat we geen schulden hadden. Daarna was er gedoe omdat we inkomen uit Duitsland niet mochten meerekenen. Daarna gedoe over de nationaliteit van een van ons tweeën. Zeg dat dan gewoon in één keer! Dan regelen we dat in een week en zijn we er vanaf. Maar nee hoor, Tulp wist dit gewoon zeven weken te rekken. En waar is al dat wantrouwen ten aanzien van mensen die uit Duitsland komen op gebaseerd? Nu wordt elke maand onze hypotheek afgeschreven door de Oldenburgische Landesbank, want dat is Tulp. Het zijn zelf Duitsers. Het gebrek aan duidelijke voorwaarden of überhaupt de bereidheid om mee te denken heeft de aankoop van onze woning serieus in gevaar gebracht. Gelukkig hadden we een fijne notaris die (voor een paar duizend euro extra) nog snel huwelijkse voorwaarden kon regelen en was de verkoper bereid om de deadline voor onze financiering twee weken uit te stellen. Anders was de hele aankoop niet gelukt.

Prima en duidelijk

Via mijn adviseur bij jullie terecht gekomen. Duidelijke communicatie en fijne online omgeving

Prima geholpen!

Duidelijke communicatie, zorgvuldig beoordeeld, prima rente en goed meegedacht. Al met al een goede ervaring

Goede adviseur

Komt goed en duidelijk over

Prima hypotheekverstrekker. Alleen jammer dat ze niet duurzaam beleggen.

Zenuwslopend

Op het allerlaatste moment nog om aanvullende documenten vragen en een werkdag voor het verstrijken van de borgstelling, die al zover mogelijk naar achter was geplaatst, uit koopovereenkomst, is geen fijne ervaring. Zeker niet na net 10 maanden bezig te zijn geweest met een andere financiële instelling voor "ontslag hoofdelijke" aansprakelijkheid. Meldingen dat de directie zich over je aanvraag, op het allerlaatste moment, moeten buigen is ook niet rustgevend. Verdere afhandeling was verder goed. Ook het splitsen van de stukken bij de Notaris was een welkome verassing.

Alles online geregeld. Wij beschikken over een bouwdepot. Rekeningen worden snel betaald. Zeer tevreden over deze hypotheek verstrekker.

Goed overzichtelijk

Het online portaal werkt goed zeer tevreden mee. Ideaal voor het indienen van je factuur in je bouw depot. Bouwdepot geeft aan dat ze binnen 5 werkdagen uitkeren of afwijzen. Dit is echter niet het geval duurt vaak langer.

Alles is soepel verlopen.

Erg fijn

Fijne ervaring, alles was snel en netjes geregeld

Net een hypotheek nog geen idee

Tijd moet het leren

Goede hypotheekvoorwaarden

Met mijn hypotheekadviseur kwam ik tot de conclusie dat Tulp het beste was voor mijn hypotheekbehoefte. Voor mij is een hypotheek afsluiten en afbetalen nieuw. Als verbeterpunt zou ik nieuwe klanten wat actiefer informeren over praktische zaken rond hypotheken. Zoals het maken van een Tulp account, afbetalingdata e.d.

Sinds augustus bij Tulp Hypotheken

Kan nog niet erg goed beoordelen maar tot nu toe gewoon goed. Krijg overal een update van en hun app is erg handig

Heel erg tevreden!

Ik ben echt super tevreden met Tulp, ik mis alleen dat ik mijn ingediende bonnetjes/facturen niet kan inzien. Maar de service van de klantenservice, en de snelheid van reactie is fantastisch!

Zonnebaan 11 3542EA Utrecht

Over Tulp Hypotheken

Wij zijn een Nederlands hypotheekbedrijf. We maken duidelijke keuzes. Wij bieden hypotheken voor de aankoop, verbouwing of herfinanciering van een bestaande woning. Hypotheken met kortere en ook lange rentevaste periodes. Daarnaast zoeken we de juiste balans tussen aflosmogelijkheden en een scherpe rente. Zo hebben we voor iedereen een goede oplossing!