eindelijk na lang zoeken gevonden !!

Te mooi tv meubel gekocht.

Hi John en Linda, Bedankt voor de review! Leuk dat jullie bij ons hebben gevonden waar jullie al lang naar op zoek waren, en natuurlijk vooral fijn dat het meubel daadwerkelijk goed bevalt! Graag tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Super tevreden

Mijn bestelling was goed verpakt.

Hey Sandra, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat de producten goed aan zijn gekomen:) Mvg, Mika

Supersnel

Heel goede ervaring, online 3 toiletkastjes besteld welke de volgende dag al binnen waren, er was er van 1 een hoekje af en zonder bericht stond er de volgende dag al een nieuwe op de stoep via PostNL.

Hi Michelle, Fijn dat de meubeltjes nu goed bevallen, hopelijk zien we je weer eens terug! Mvg, Mika

Klantgericht

Hi Henriette, Bedankt voor je goede review! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen :) Fijne dag! Mvg, Mika

Goed aanrader

Hi Robert, Goed om te horen dat je ons aan zou raden, hopelijk zien we je weer eens terug! Mvg, Mika

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben hier onze badkamermeubels gehaald. En ze zijn prachtig! Goede kwaliteit, vriendelijke mensen, gastvrij, alleen maar positief! Mocht er iets zijn, denken ze mee met een oplossing.

Hi Jeanette, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van de badmeubels en hopelijk tot de volgende keer:) Mvg, Mika

Voor herhaling vatbaar

Mooie tafel gekocht. Werd goed verpakt geleverd door een vriendelijke medewerkster. Voldoet aan verwachting.

Hi Rob, Fijn dat de tafel goed bevalt. Veel plezier ervan en tot de volgende keer! Mvg, Mika

Komen na wat ze beloven, fantastisch

Via internet bij Rene Houtman Interieurs terecht gekomen. Na de website geraadpleegd te hebben een keus gemaakt. En na de bestelling geplaatst te hebben, hebben ze precies gedaan wat ze hebben beloofd. En dat is prettig.

Hi Sunil, Staat goed! Bedankt voor je review en tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Leuke website.

Mooie producten en een vlotte levering.

Hi Connie, Bedankt voor je leuke review en foto! Hij staat mooi:) Graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Teleurstellend

Een bestelling gedaan op 7 januari en op de site staat: Levertijd 5-7 dagen. Maar na 10 werkdagen nog niets, een mail gestuurd. Het is in bestelling bij de leverancier en wordt vandaag verwacht en zal dezelfde week nog naar de Post.Nl gaan. Klopt ik krijg een Trach&Trace maar pakket nog niet aangemeld. Na een week wachten opnieuw een mail, :Het gaat echt vandaag naar de Post.Nl. Eindelijk op 23 januari wordt de bestelling bezorgd. De bestelling is prachtig maar de organisatie daarom heen laat te wensen over.

Beste, Ik begrijp dat een langere levertijd vervelend is. Dit had ook zeker beter gecommuniceerd moeten en kunnen worden met u, onze excuses hiervoor. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk te leveren, maar zijn in zulke gevallen helaas voor een groot deel afhankelijk van andere partijen, voornamelijk leveranciers en koeriers. Op 15 januari, de 6e werkdag na het plaatsen van de bestelling, heb ik u gemaild dat het pakket die week verzonden zou worden. Wij hebben de zending dan ook aangemaakt op 18 januari, de 9e werkdag. Vanaf dat moment kunnen wij helaas niets meer doen aan de levertijd. Het pakket staat dan ingepakt en in een kar te wachten tot de kar wordt opgehaald door de koerier. Normaal gesproken zou dat snel gebeuren, de kar is deze keer helaas wat langer blijven staan. Uiteindelijk is het pakket de 23e geleverd, de 12e werkdag en dus 5 werkdagen te laat. Na 10 werkdagen nog niets gehoord hebben en daarna nog eens een week wachten klopt dus niet. We vinden het daarom ook jammer dat u deze review plaatst. Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd en de matige communicatie. Als er verder nog vragen of onduidelijkheden zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Mvg, Mika

Verrast

Alles netjes geleverd, communicatie was ook top! Je hoeft niet lang te wachten op een antwoord. Het product was heel mooi gemaakt en verzorgd ingepakt met alle accessoires aanwezig, was aangenaam verrast! Ja, voor herhaling vatbaar!

Hi Peter, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van de bestelling en tot de volgende keer! Mvg, Mika

Super mooi kast. Zéér tevreden

Zéér tevreden

Hi Eveline, Fijn dat je tevreden bent! Bedankt voor je review en tot ziens :) Mvg, Mika

Supervlot

Online aankopen zonder de Sidetable ter plaatse gezien te hebben. Dankzij de support van biij René Houtman ging dit supervlot. Levering tot in de puntjes geregeld , perfect op tijd . Kan René houtman alleen maar aanbevelen. Faire prijs , top service

Hi Alain, Goed om te horen dat je tevreden bent en dat de aankoop goed bevalt! Veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Gewoon alles goed geregeld en verzorgd

Prima website, via lifechat prima geholpen en snel en goed op mijn woonadres ontvangen

Hi Ruud, Bedankt voor je review en foto! We wensen je veel plezier van de bestelling. Tot ziens! Mvg, Mika

Top service!

Snelle service!heel tevreden!

Hi Sofie, Fijn dat je tevreden bent over de service! Graag tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Zeer snel geleverd

Eerste keer bij jullie besteld,heel tevreden.

Hi Johan, Bedankt voor je review en foto, fijn dat je tevreden bent! Hopelijk zien we je snel weer terug. :) Mvg, Mika

gewoon prima partij

Na bezoek aan showroom direct volgende dag offerte ontvangen. Bestelproces zeer eenvoudig. Levering correct ondanks een manco. Deze werd direct nagezonden. Al met al kan ik Houtman aanbevelen.

Beste Jan, Fijn dat het manco goed is opgelost. We wensen je veel plezier van je bestelling en hopen je nog eens terug te zien in de showroom! Mvg, Mika

Slechte levering en communicatie

Online 2 artikelen besteld. Ik krijg een mail ter bevestiging waarin men zegt dat ik een mail krijg zodra mijn bestelling verzonden wordt. 6 dagen later heb ik nog niets gehoord dus stuur ik zelf een mail. Het 2e artikel is niet op voorraad (waarom kon ik het dan bestellen?), we verwachten dat het volgende week geleverd wordt. Dan sturen we het zsm op. Uhm, had u dat niet aan mij kunnen laten weten? Overigens is die volgende week bijna voorbij en ik heb nog niks gehoord. Dit kan echt beter!

Beste Miranda, Wij zijn in dit geval afhankelijk van onze leverancier, waar wij vaak pas horen dat een artikel niet leverbaar is nadat wij het bij onze leverancier in bestelling hebben geplaatst. Dit door het ontzettend grote aanbod en voornamelijk de vele wisselingen daarin. De voorraad op onze website klopt nagenoeg altijd, er stond dan ook op de website dat de producten in backorder stonden en dat ze dus voor u besteld zouden worden. Ik heb u inmiddels een mailtje gestuurd dat het artikel bij onze leverancier is blijven hangen en dat we verwachten dat deze met de volgende levering mee zal komen. U ontvangt hem dan zo snel mogelijk. De communicatie had inderdaad beter gekund, excuus hiervoor. We werken nog aan je bestelling, zodra er meer bekend is zullen we weer contact met je opnemen. Voor verdere vragen of opmerkingen kan je altijd contact met ons opnemen. Mvg, Mika

Prima product en snelle levering!

Beste, Wat fijn dat je tevreden bent over je bestelling! We wensen je veel plezier van de aankoop en zien je graag nog eens terug. :) Mvg, Mika

Mooie spullen , net een snoepjes winkel

Mooi nachtkastje geleverd. Snelle service en hele mooie spullen.

Hi Kim, Bedankt voor je leuke foto en review. Veel plezier van je bestelling en graag tot ziens! Mvg, Mika

prachtig mooi meubel

ervaring is goed, misschien wat handiger hondjes om meubel binnen te brengen.

Beste Ytje, Fijn dat je een goede ervaring met ons hebt! We zullen je tip meenemen voor bezorgingen in de toekomst. :) Mvg, Mika

Goede en duidelijke communicatie.

We hadden een vaas besteld die niet op voorraad bleek te zijn. De communicatie hierover was erg helder. De vaas is op de afgesproken termijn, en meer dan uitstekend verpakt bij ons afgeleverd.

Hi, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de communicatie. Graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Prachtige website, snel geleverd, zoals op plaatje

Prachtige website, snel geleverd, zoals op plaatje

Hi Jessica, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent. Veel plezier van je bestelling! Mvg, Mika

Hele goede service

Prachtig badmeubel gekocht.

Hi, Bedankt voor je review en foto. Wat een mooi resultaat! Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Exact waar ik naar op zoek was.

Hi Damiano, Goed om te horen dat je bij ons hebt kunnen vinden waar je al een tijd naar op zoek was. Veel plezier van je aankopen en hopelijk tot snel! Mvg, Mika

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.