Netjes!

Wat een net bedrijf ze helpen je goed en lossen alles goed op! Heel erg tevreden! Mijn bed is netjes bezorgd en een vriendelijke bezorger.

Prachtige spullen en geweldige service!

Wij zijn meer dan tevreden met de service van René Houtman. Er wordt snel gereageerd op de chat en er wordt met je meegedacht. Wij hadden specifieke wensen, is allemaal geen probleem en alles kan op maat worden gemaakt. Snelle levering en goed verpakt. In één woord top en zeker niet onze laatste bestelling bij René Houtman!

Uitstekend!

Op alle fronten een heel fijn bedrijf, zeer goede communicatie, bijzonder mooie lamp geleverd en de levering met eigen bezorgdienst.

Uitstekende service

Bestelling, levering en dienst na levering waren een dikke plus.

Vragen werden snel per mail beantwoord. Vlotte afhandeling van betaling en verzending. Het is enkel nog wachten op de kraan die nog moet binnen komen.

goede communicatie, perfecte levering, komt afspraken na

Deze week mijn 2e artikel ontvangen. Zoals mijn eerste bestelling in het verleden is nu ook alles perfect en vlot verlopen. Zeer goede communicatie! Zowel via mail als telefonisch. Artikel ziet er ook uit zoals verwacht. Kan alleen maar aanraden! Zeer correcte verkoper.

Super goede service !!!

Wij moesten nogal lang wachten op de bestelling van twee lampen. En toen de bestelling kwam, was 1 onderstel kapot.. ik heb gebeld en wij kregen , omdat er al wat mis was gegaan, een nieuw onderstel direct toegestuurd en mochten de andere houden.. er werd mij verteld, kijk of het lukt om het onderstel te maken , dan kan je het mss nog ergens in je huis neerzetten.. en bij de twee leveringen een heel leuk presentje erbij gekregen.. super leuk.. bedankt voor de goede service!!!

Makkelijk bestellen en snelle nette levering.

Het bestellen via de site gaat erg makkelijk. Eventueel kun je even chatten waar snel op gereageerd wordt. De levering was binnen enkele dagen. Het product was zorgvuldig verpakt. Wij zijn er blij mee.

Netjes verpakt en snel geleverd!

Super, vraagt geen verzendkosten,vind ik netjes,plus hetgene wat ik besteld had was voordeliger dan ergens anders,dus dubbel voordelig!

Beste Ans, bedankt voor de goede review. Al onze artikelen online zijn inderdaad inclusief gratis verzending in NL+BE, leuk dat u dit waardeert. We wensen u veel plezier toe met uw unieke item en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

In 1 woord geweldig!

Super mooie producten. Top communicatie. Het was prettig zaken doen met Rene Houtman interieurs

Beste Fam, bedankt voor de goede review, dit waarderen we. Goede communicatie vinden we heel belangrijk, u als klant dient op de hoogte gehouden te worden. Veel plezier met de aankopen en hopelijk tot een volgende keer!

Heel fijn contact en levering gehad.

Na telefonisch contact waarin alles duidelijk werd uitgelegd is het na een paar dagen al geleverd. Het badmeubel was ook precies wat we zochten. Gewoon fijn contact en perfect het juiste geleverd.

Beste Frank, bedankt voor de goede review en leuk om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier toe met de badkamerset en hopen u uiteraard nog eens te kunnen helpen. Bedankt voor het vertrouwen in ons.

Mooi product netjes afgehandeld.

Ben erg tevreden met mij waskom en de afhandeling ervaar ik als goed.

Beste James, bedankt voor de goede & leuke review. We wensen u veel plezier toe met de waskom en hopen dat deze een mooi plekje heeft kunnen krijgen. Hopelijk tot een volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in ons.

uitstekende service

prachtig mooi bed fijne matras.

Beste Maike, leuk om te zien dat jullie terug kwamen voor een 2e bed. Dit betekend dat we achter onze producten kunnen blijven staan en dat ze ook echt jaren goed blijven, iets waar we dagelijks voor werken. Veel plezier gewenst met de aankoop en slaap lekker alvast! :)

Correct, stipt en behulpzaam

Mijn bestelling werd zeer goed opgevolgd

Beste Marc, goed om te horen dat u goed werd geholpen en bedankt voor de goede review. Mochten er punten zijn waar we wel aan kunnen werken dan horen we dit altijd graag, maar in uw geval is alles zo te horen voorspoedig verlopen. Veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer!

Goede en snelle service

Hallo John, bedankt voor de goede review en goed om te horen dat u een goede en snelle service ervaart. Veel plezier gewenst met de aankoop en tot een volgende keer.

Alles perfect in orde en heel mooi!

Alles was in orde Ik wil deze interieur winkel heel graag aanbevelen

Beste Deborah, heel leuk om te horen dat u ons aanbeveelt en bedankt voor de goede review. Veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer! :)

Tevreden

Product was niet voorradig maar ze hadden een alternatief gestuurd. Fijn dat ze meedenken en direct het geld terugstorten aangezien ik het vervangende product nam. Kortom goede service

Beste Natasja, goed om te horen dat u zo tevreden bent ondanks dat het artikel niet op voorraad was. We begrijpen de teleurstelling en we proberen dan altijd om ons te verplaatsen in de klant, goed opgelost betekend een tevreden klant & uiteindelijk een goede review :) Tot een volgende keer!

Van web bestelling tot levering perfect

Ik kan iedereen aanraden om iets te bestellen bij René Houtman, vanaf het moment om iets te bestellen op hun website tot de levering is top geregeld. Zodra de winkel weer open is, komen we zeker even langs om alles in het echt te zien. Mijn complimenten voor jullie top service.

Beste Anja, wat een ontzettend leuke review, bedankt! We werken er dagelijks aan om onze service zo goed mogelijk te houden, of het nou gaat om een bestelling van €10 of €1000. We waarderen hoe tevreden u bent en we hopen u dan ook snel te kunnen ontvangen in de showroom, wij zorgen dan dat de beste kop koffie klaar staat! :) Veel plezier met de aankopen en hopelijk tot een volgende keer!

Heb een oude houten vijzel besteld, zeer snel ontvangen en de oude houten vijzel voldoet volleding aan de verwachtigingen.

Beste H, goed om te horen dat uw product voldoet aan de verwachtingen. We proberen zoveel mogelijk van ons assortiment zelf op de foto te zetten zodat we klanten online echt kunnen laten ervaren hoe het artikel eruit ziet. In uw geval gelukt zo te zien! Veel plezier gewenst met de vijzel en hopelijk tot een volgende keer.

Goede kwaliteit, snelle levertijd en klantvriendelijk

Ontzettend blij met ons nieuwe bed. Bedankt voor de topservice!

Beste Inge, bedankt voor de goede review en leuk om te horen dat u zo tevreden bent met het bed. We wensen u veel plezier toe met de aankoop en voor straks: Slaap lekker :) Tot de volgende keer!

We zijn met zorg en professionaliteit geholpen.

Zoals gezegd, zijn we met vooral professionaliteit via de chat geholpen. Wat er afgeleverd is, gebeurde vlot.

Beste Herman, bedankt voor de goede review. We vinden het ook belangrijk om klanten professioneel te helpen, fijn dat u dit ervaren heeft. We waarderen u als klant en hopen u nog eens bij ons terug te zien. Bedankt!

Topservice

Opnieuw een artikel aangekocht bij jullie!!! Heel tevreden van zowel de service als de aankoop van decoratief duifje! Prachtig! Doe zo verder,...

Beste Stéphanie, bedankt voor de goede review en leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Hopelijk heeft het duifje een leuke plek in het interieur gekregen, ze zijn volledig uitverkocht en we missen ze best wel, haha. Veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer waar in we u nog beter kunnen helpen!

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen

Wij hebben bij deze winkel een bed besteld, en zijn hier zeer tevreden over. Dadelijk de dag na bestelling telefoon om alles even te overlopen en af te spreken wanneer er kan geleverd worden. De firma zelf heeft alles netjes geleverd en perfect zoals het afgesproken was en zoals het op de site beschreven was. Top

Beste Mindy, bedankt voor de leuke & goede review! We doen ons uiterste best om een goede service te verlenen, leuk dat u dit waardeert. We wensen u veel plezier toe met het bed en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien! :) Fijne avond en goede jaarwisseling alvast.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Beste Ria, bedankt voor de goede review! Veel plezier gewenst met de toilet spiegel en hopelijk tot een volgende keer. :) Fijne avond!

Mooie landelijke winkel

Zeer behulpzaam en mooi spullen

Bedankt voor de leuke & goede review Sensil, veel plezier met het badkamermeubel en de accessoires en hopelijk tot een volgende keer! Ps.: Zouden we nog een foto mogen ontvangen van het eindresultaat? We zijn zeer benieuwd! Fijne avond.

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.