prima service netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Hi Hettie, Fijn dat je tevreden bent over de service! We zien je graag nog eens terug. Mvg, Mika

Doen wat ze beloven

Goed advies. Ruime keus.

Hi Tineke, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van de aankopen en hopelijk tot de volgende keer:) Mvg, Mika

Fijne winkel met goede service !

Prachtige lampen besteld en gekregen. Eén was er kapot gegaan bij transport. Na overleg, keurig een andere gekregen. Service zoals service behoort te zijn. Zeer tevreden.

Hi Jeaninne, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over de service :) Veel plezier van de aankopen en graag tot ziens Mvg, Mika

Mooie kandelaars

Heel mooie kandelaars. De verpakking kon misschien iets beter dmv lege ruimte op te vullen met bubbelplastiek of iets. Ze lagen vrij los in de verpakking.

Hi Jelena, Bedankt voor de tip, die nemen we mee! Veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer Mvg, Mika

Vriendelijke mensen, mooie producten en een goede service!

Beste lezer, Op Google gingen we zoeken naar een landelijk interieur en kwamen terecht op de website van Rene Houtman. We keken onze ogen uit! Een ruim assortiment, mooie foto's en duidelijke uitleg per artikel. De volgende dag hebben we gebeld met de servicelijn en kregen een vriendelijk persoon aan de telefoon. Hij kon op iedere gestelde vraag een passend antwoord geven. We maakte een afspraak om in de showroom naar een was meubel en kranen te komen kijken. Daar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en we voelde ons welkom. Ook op deze dag werd er aandachtig naar ons geluisterd en werden we goed geïnformeerd over van alles en nog wat. Tijdens het bewonderen van al het moois daar, kregen we een lekker kopje koffie aangeboden. We hebben eerst een toiletrolhouder en wc-rolhouder besteld. De dispenser staat geweldig op ons toilet (zie foto). Wij gaan nog over om meer te bestellen voor onze badkamer en als deze klaar is volgen er nog meer foto's. Bedankt team, Rene Houtman Interieurs Met vriendelijke groet, Chris & Jolanda

Hi Chris en Jolanda, Hartstikke bedankt voor jullie mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn :) We zien de foto's van de badkamer binnenkort ook graag voorbij komen Tot ziens! Mvg, Mika

Goede ervaring

Ik zocht een Dutz vaas en Rene Houtman heeft een zeer uitgebreid collectie. Ik heb de vaas besteld en communicatie en levering is uitstekend verlopen.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review! Fijn dat je bij ons hebt kunnen vinden waar je naar op zoek was. Hopelijk zien we je nog eens terug:) Mvg, Mika

Prachtig toiletmeubel

Prachtig toiletmeubel van geborsteld hout met een stoere en industriele uistraling. Ik heb voor de geribbelde fontein gekozen aangezien deze net wat meer gedetailleerd is dan de rest van de fonteintjes. Dit geeft een mooi contrast met de donkere wandtegels erachter. Ik heb er een kraan van (mat) geborsteld goud bij gekocht en het resultaat ziet er fantastisch uit. Ook wel handig is het softclose-systeem op de scharnieren van de deurtjes, waardoor het wordt gedempt als het deurtje te hard dichtklapt. Het geheel ziet er fantastisch uit en voelt kwalitatief en solide. Een echte eyecatcher!

Hi René, Bedankt voor je leuke review! Het resultaat mag er zeker zijn, ziet er goed uit! Ook met je nieuwe bestelling zal het een mooi geheel worden. :) Graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Goed geholpen, snel bezorgd, meer dan tevreden

Hi Sharon, Bedankt voor je goede review! Graag tot de volgende keer :) Mvg, Mika

Goede service, goede informatie en uitstekende bezorging.

Hi Deborah, Goed om te horen dat je tevreden bent :) Veel plezier van de aankopen en graag tot ziens! Mvg, Mika

Hi Veronica, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk tot de volgende keer:) Mvg, Mika

Prachtige mand snelle levering

Al enige tijd op zoek naar een degelijke wasmand, robuust en stoer en gevonden aan een mooie prijs. Snel geleverd. Super

Hi Tammy, Fijn dat je bij ons hebt kunnen vinden waar je al lang naar zocht! Veel plezier van de aankoop en hopelijk tot de volgende keer:) Mvg, Mika

Top!!

Netjes behandeld, bijna alles volgens afspraak, en het gene wat dan “mis” ging is erg netjes opgelost.

Hi Nathan, Bedankt voor je goede review! Veel plezier van de aankopen:) Mvg, Mika

Goede en snelle levering

Hij was mooi maar voor mij iets te groot

Hi Jose, Jammer dat de aankoop niet helemaal aan de verwachting voldeed! Hopelijk zien we je alsnog eens bij ons terug:) Mvg, Mika

Zeer goede klantenservice

Onvoorziene obstakels in het leveringsproces maar uitstekende en ook vriendelijke klantenservice.ook de bezorging was vriendelijk en goed

Hi Gusta, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat alles ondanks de langere levertijd goed bevalt! Veel plezier van de aankoop en tot de volgende keer! Mvg, Mika

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Uitgebreide info gekregen waardoor ik het toch besteld heb. Product ook nog eens erg snel geleverd.

Hi Marco, Bedankt voor je review! Fijn dat alles goed is bevallen. Graag tot de volgende keer! Mvg, Mika

Prima en probleemloze aankoop en bezorging!

We zochten een mooie waskom en vonden die bij René Houtman.

Hi Bart, Fijn dat jullie bij ons hebben kunnen vinden waar jullie naar zochten! Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens :) Mvg, Mika

Super geholpen waanzinnig mooie winkel.

150 km moeten rijden voor een waanzinnige ervaring. Mooie winkel meubels en accessoires echt de moeite waard geweest. Een mooi toilet meubel gekocht. Helemaal blij

Hi Agnes, Je moet er wat voor over hebben hè ;) Fijn dat jullie tevreden zijn! Hopelijk zien we jullie nog weer eens verschijnen. Veel plezier van de aankopen! Mvg, Mika

Mooie kwaliteit lampenkap

Goede website, gemakkelijk online te bestellen en bij vragen zijn ze goed bereikbaar. Produkt is mooi en goede kwaliteit. Verzenden mag wat vlotter

Hi Marcel, Bedankt voor je review en foto! Staat erg mooi allemaal :) Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens! Mvg, Mika

Uitmuntend! Hoe meedenkend en vriendelijk zijn deze mensen!

Na mijn ziekenhuisopname kwam ik thuis en had toch spijt van mijn aankoop. Na ruim een week na levering (inmiddels al uitgepakt door het thuisfront) mag ik mijn windlichten alsnog omruilen! Dankjewel Mika

Hi Marike, Bedankt voor je leuke review :) We zien je graag nog eens terug! Veel plezier van de aankoop, hopelijk bevallen de nieuwe producten wel goed ;) Mvg, Mika

prima en vlotte afhandeling van onze bestelling

prima en vlotte afhandeling van onze bestelling

Beste, Fijn dat jullie tevreden zijn! Veel plezier met de aankopen en tot ziens. Mvg, Mika

Weeral een vlotte service

Was een snelle levering...zeer mooi materiaal Was kom was later geleverd maar was geen probleem.

Hi Hilde, Bedankt voor je leuke review en foto! Het resultaat mag er zeker zijn :) Veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer. Mvg, Mika

Alles goed gegaan

Duidelijke communicatie en meubel was top

Hi Angela, Goed om te horen dat je tevreden bent, veel plezier van het meubel en graag tot ziens! Mvg, Mika

Super vlotte levering van fantastisch materiaal

Op zoek naar een houten etagere kwam ik op jullie website terecht, wat een mooie collectie en zeer mooie kwaliteit, levering was heel vlot, goed verpakt. Heb nog veel moois gezien dus zal zeker nog een komen shoppen.

Hi Nancy, Fijn dat je bij ons hebt kunnen vinden waar je naar op zoek was :) Veel plezier ervan, we zien de volgende bestelling ook graag voorbij komen! Mvg, Mika

Blij met de mooie lamp

De lamp werd binnen de geplande tijd geleverd en was goed verpakt. Mooie kwaliteit.

Hi Astrid, Fijn dat je tevreden bent over de aankoop! Veel plezier ermee en graag tot ziens. Mvg, Mika

In 1 zin Geweldig....Super snelle Levering!!

Super....Bedrijf!!

Hi Hilda, Fijn dat je alles positief hebt ervaren! Bedankt voor je review en hopelijk zien we je nog eens terug :) Mvg, Mika

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.