Fantastisch

Vriendelijk service gericht bedrijf met kwalitatief goede en mooie producten. Hier kan je rustig kopen.

Beste Bas, bedankt voor de review. Veel plezier gewenst met het nieuwe bed en wellicht tot een volgende keer.

Goede service en goed bereikbaar

Prachtige producten en service op maat!

Bedankt voor de review Dianne, veel plezier gewenst met uw aankoop en wellicht tot een volgende keer.

Super vriendelijk en goed geholpen!

Wij werden warm onthaalt en de producten zagen er top uit! Wij zijn erg blij met ons badmeubel.

Bedankt voor de review Wietske, veel plezier gewenst met het badmeubel en tot een volgende keer.

Uitmuntend!

Wij zijn erg goed geholpen. Zij hebben prachtige dingen en geven goede adviezen. Prettige communicatie en de levering van de meubelen en accessoires was snel en keurig. Alleen maar lof voor dit mooie bedrijf. Wij komen er zeker terug!

Hallo Jet, Bedankt voor de leuke en positieve review! We hopen jullie natuurlijk weer eens bij ons terug te zien en we zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Klantvriendelijkheid is groot. Na 1 week is alles geleverd zoals afgesproken.

Na een week waren de meubels gefabriceerd en er is nog een paar keer contact geweest over details. Men is professioneel en accuraat.

Hallo Hans, bedankt voor de review. We hopen dat we u in de toekomst nog een keer mogen/kunnen helpen en wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Goed contact, snelle bezorging en prachtige spullen.

Beste Bernd, bedankt voor de positieve review. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens terug te zien.

Professioneel en snel, maar niet afstandelijk.

Ik werd goed geholpen. Het product wat ik kreeg was klein en niet voor een hoog bedrag, maar ik werd wel goed en persoonlijk geholpen

Hallo Joey, bedankt voor de review en leuk om te horen dat je positief bent over onze service. We hopen dat de planchet mooi staat in het toilet! Tot een volgende keer.

Vriendelijke en snelle levering

Nadat ik mijn bestelling heb geplaats was het contact via mail heel vriendelijk en duidelijk. Mijn bestelling is snel geleverd en is net zoals op de foto’s Bedankt!

Hallo Sylvie, leuk om te horen dat u zo tevreden bent en bedankt voor de review. We hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Vriendelijk, zorgvuldig en professioneel.

Ik ben bijzonder vriendelijk geholpen. Op iedere mail kwam snel een antwoord. Ik werd bijtijds op de hoogte gehouden van de levering van de producten. Een absolute aanrader.

Hallo Ingrid, bedankt voor de aankopen en de leuke review. We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat. Succes met de verbouwing.

Echt super!

Ik had een onwijs mooie lamp gewonnen en direct er 1 bij besteld. Super snel in huis en erg vriendelijk tijdens de communicatie. Een dikke pluim voor deze zaak!

Hallo Simone, leuk om te horen! Bedankt voor de review en we hopen dat de hanglampen een prachtig plekje hebben gekregen.

Zeer goede service

Mooi origineel landelijk kastje gevonden en uitstekende service gekregen.

Beste Evi, leuk om te horen dat u tevreden was. Veel plezier met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Na een miscommunicatie alles perfect opgelost, nog een kleinigheidje gekregen voor het ongemak. 👍🏻

In 1 woord geweldig zowel qua website met hele mooie spullen als met de service top👍🏻

Een echte aanrader! René houtman maakt HET verschil!!

Met een fantastisch team van fijne betrouwbare vakmensen maakt rene houtman jou huis tot jou ware droomwoning! Compleet van verbouwing tot gehele interieur inrichting, “René houtman maakt HET verschil!” Wij zijn ontzettend blij en zeer tevreden!!

Fam Stroeve, bedankt voor de prachtige review! Het was een geweldig project bij jullie en we vinden het fijn dat het jullie zo goed bevalt. Heel veel woonplezier gewenst!

Super mooi eiken badmeubel gemaakt voor ons Super blij mee👍💪👌

Hallo Jan, dank voor de review en veel plezier gewenst met het badkamermeubel. Tot een volgende keer!

Hele leuke en originele Ideen

Wij zijn op zoek geweest in Collendoorn na ideeën voor onze woonboerderij. We zijn geslaagd voor meerdere tafels en heel veel ideeën Nu we op het punt staan een nieuwe woning (heel modern) te gaan zetten wil ik weer na deze winkel voor inspiratie en Ideeën. Echt super mooie meubelen staan daar. En die keukens fantastisch.

Beste Juliette, bedankt voor de positieve review! We zien jullie graag nog eens terug, de koffie staat (uiteraard op afstand momenteel) voor jullie klaar. Tot snel!

Fantastisch eindresultaat

René en zijn team zijn echte vakmensen. Door in het voortraject goed en vaak met elkaar te zitten om alles door te spreken wat wel, wat niet, wat is mooi, wat niet, welke kleuren materialen enz. (bij twijfel kwam Rene 'gewoon' nog een keer). Is het eindresultaat geworden zoals we voor ogen hadden. De keuken was geen maatwerk dus het eindresultaat was best spannend (maar fantastisch gelukt). Voordeel is dat je alles met ze kun regelen en aan René kan overlaten. Van de verbouwing, keuken de stucadoor naar het uitzoeken van de gordijnen en het bepalen van de kleuren e.d. Zelfs bij de styling als je klaar bent, kun je hulp krijgen mocht je dat willen.

Hallo Elri, bedankt voor de positieve reactie, heel leuk om te horen! We wensen jullie heel veel woonplezier toe in de prachtige woning en jullie zijn altijd welkom.

Klantvriendelijk en goede snelle service

Ik bestelde een setje aardewerk kruiken. Zij boden aan deze mij gratis te bezorgen. Zondags besteld, dinsdag in huis. Wat een service ! Foto doet niets af van de ontvangen artikelen. Chapeau!!

Hallo Ellen, bedankt voor de leuke review en goed om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Super!

Zelfs in deze tijd.. Ze doen wat ze zeggen After sales is perfect!

Bedankt voor de leuke review en veel plezier met uw aankoop. Tot een volgende keer!

Super!

We zijn blij met onze mooie bed. Fijn contact en super levering!

Bedankt voor de review en veel plezier met jullie aankoop. Tot snel!

Top bedrijf

Geweldig leuke bezorger 😊 en goed geholpen via chat ☺️ gelijk antwoorden op je vragen 👍🏼En mooi bed😍😍😍 en snel geleverd 👍🏼

Dank voor het compliment! Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe bed en mogen we nog een foto ontvangen wanneer deze staat in dat prachtige interieur? Groet vanuit het oosten :)

Prachtige tafel top service

Online besteld , snelle levering , op tijd volgens afspraak . Prachtige tafel . Aardige correcte jongeman die de tafel kwam afleveren . Super tevreden

Wat een positiviteit! Bedankt voor de leuke review en veel plezier gewenst met uw aankoop. Hopelijk tot snel!

Schitterend

Alles mooi op tijd geleverd, mooi meubelstuk en lavabo. Helemaal naar onze smaak. Dank voor de goede service

Dank voor de aankoop en review en leuk dat u zo tevreden bent! We hopen u natuurlijk nog eens bij ons te zien.

Binnen 5 werkdagen geleverd

Oud eikenhouten toiletmeubel besteld en binnen 5 werkdagen al in huis! Fijn geholpen via de chat, top service!

Bedankt voor de review en leuk dat u zo goed te spreken bent over onze service. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u natuurlijk nog eens terug te zien.

Ik had op zaterdagavond een wandrek besteld en deze werd al op zondagochtend geleverd. Dat alleen al overtrof mijn verwachtingen en het wandrek is precies zoals ik het mij voorgesteld had.

Bedankt voor de leuke review. We doen ons best om zo snel en correct mogelijk te reageren naar onze klanten, goed om te zien dat dat in uw geval gelukt is. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en we hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.