Eerste bestelling met een gepaste oplossing

Onze eerste ervaring bij de aankoop voor onze badkamer , was snel geregeld , met een klein minpuntje bij de levering, slechts 1 stuk geleverd i.p.v. 2 , maar na contact met de klantendienst snel een bericht ontvangen dat het tweede stuk er snel zal aankomen. Goederen waren goed verpakt . We hebben al een idee voor een volgende aankoop. We bezorgen de foto er nog bij.

Fantastische service!!

Heel blij met het toiletmeubel! Kan u nog geen foto doorsturen daar de werf nog in opbouw is en het meubel nog niet geplaatst kan worden. Vlotte service en heel correcte levering. Voor herhaling vatbaar! Vele groeten, Caroline en Jan

alles was volgens afspraak goeie opvolging

tip top in orde

Heel tevreden klant hier in Tilburg!

Geen gedoe, duidelijke communicatie en gewoon netjes leveren wat ze beloven. Twee supermooie spiegels aangeschaft, erg blij mee!

Fijn dat maatwerk geen probleem is

Wat zijn we goed geholpen door dit René Houtman. We wilden een eikenhouten badmeubel alleen de afmetingen waren totaal niet standaard. Gelukkig dachten ze goed mee en hebben ze binnen no-time een prachtig badmeubel geïnstalleerd. Heel fijn dat een bedrijf zo met je meedenkt! Top service! Nogmaals dank!

Goedemorgen Feddrik, bedankt voor de goede review! Afmetingen aanpassen is voor ons een kleine moeite omdat we onze badkamermeubels maken in eigen werkplaats. Leuk om te horen dat jullie dit waarderen en hopelijk heeft het badkamermeubel een mooi plekje gekregen in de prachtige nieuwe woning. Veel plezier gewenst met de aankoop allebei en heel veel woonplezier toegewenst. Fijne dag & hopelijk tot een volgende keer! :)

Fantastisch bedrijf !!

Geweldige producten, vriendelijke en meedenkende medewerkers! Ik kom hier zeker terug!

Beste Rob, bedankt voor de goede review! Leuk om te horen dat u zo goed te spreken bent over ons product en ons team. We vonden het ook leuk om u te spreken in de showroom, kom nog een langs. Fijne dag vandaag & geniet van uw aankoop!

Geweldige houten salontafel met unieke service

Wij hebben een houten salontafel besteld maar hadden wel één verzoekje. De afwerking van het hout mocht een tintje donkerder. Dit paste beter bij onze woonkamer. Na gebeld te hebben was dit mogelijk en het resultaat is fantastisch!

Hi Maarten, leuk om te horen dat u zo tevreden bent met de salontafel. Omdat we veel van onze meubels maken in onze eigen werkplaats is het een kleine moeite om rekening te houden met aanpassingen. We hebben gezien dat de tafel een prachtige plek heeft gekregen in het interieur dankzij de foto's die u stuurde, bedankt! Fijne dag gewenst & tot de volgende keer.

Niet gekregen waar ze mee adverteren

Wij hadden een wasbakje voor in de wc besteld op een plankje van oude wagondelen. Dit plankje is gewoon van vurenhout en oud gemaakt. Volgens René Houtman is het wel oud maar wij hebben het laten controleren door een timmerman en meubelmaker en beide zeggen dat het nieuw hout is.

Beste Geralda, spijtig om te zien dat u een negatieve review heeft geplaatst, vooral nadat we u al foto's hebben gestuurd via de mail en uitleg hebben gegeven. We staan als bedrijf al 20 jaar lang achter onze producten en we weten altijd waar we over praten. U heeft de Aleida toilet set besteld, een set die gemaakt is van écht oude wagondelen. Uiteraard zit er verschil tussen oud grenen, vuren en eikenhout, hier is de prijs dan ook naar. We hebben u tweemaal aangeboden om de set te retourneren zodat u uw geld terug kunt krijgen maar u stond er toch op om de set te houden. Dat is uiteraard uw keuze die we respecteren. We gaan er wel voor dat klanten tevreden zijn over hun aankoop dus bij deze wil ik u er nogmaals op attenderen dat u recht heeft op retourneren, wellicht kunt u dan kiezen voor een set van geborsteld eikenhout, zoals de foto die u stuurde. Ook willen we u, de timmerman en de meubelmaker (met verstand van hout) graag gezamenlijk uitnodigen om eens in onze opslag en werkplaats te komen kijken waar het hout al 2 jaar ligt te drogen. Hopelijk stelt u uw mening dan bij. Fijne dag.

Snelle levering en mooi materiaal.

Hallo Richard, goed om te horen dat u de snelle levering en het mooie materiaal waardeert. Veel plezier gewenst met uw aankoop & tot een volgende keer. Fijne dag.

Fantastisch!!

Ben helemaal gelukkig met m’n wastafelmeubel! De verbouwing is pas volgende maand. Ik stuur jullie absoluut foto’s als het klaar is. En alle lof ook voor de afstemming en het bezorgen!

Goedemorgen Marike, leuk om te horen dat het wastafelmeubel zo bevalt, daar doen we het voor! We geven de bezorger een schouderklopje ;) Succes met de verbouwing alvast en we zijn benieuwd naar het eindresultaat. Fijne dag & bedankt voor uw aankoop.

Fantastisch bedrijf

Heel tevreden met mijn aankoop....ze zijn heel behulpzaam en hebben een prachtige showroom

Hi Anita, leuk om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bedankt voor het bezoek aan de showroom en de bestelling. Veel plezier ermee & tot een volgende keer.

Vriendelijk, leuke showroom, snelle levering

Leuke showroom, snelle levering, vriendelijk, meedenken.

Hi Kat, Bedankt voor het bezoek aan de showroom en de bestelling. We doen ons uiterste best om z.s.m. te leveren in deze hectische tijd. Leuk om te horen dat u dit waardeert, veel plezier met de bestelling & tot de volgende keer.

Duurde even voordat de vaas leverbaar was, maar het wachten waard!

Hallo Petra, Klopt inderdaad, onze excuses! Deze vaas hadden we niet op voorraad en hebben we speciaal voor u opgehaald bij de leverancier om toch zo snel als mogelijk te leveren. Goed om te horen dat de vaas u bevalt. Veel plezier ermee & tot een volgende keer, u heeft na het invullen van deze review korting op de volgende aankoop zodat u wellicht nog een bijpassende vaas met korting kunt bestellen :) Fijne dag!

Vakwerk !!

Zeer goed geholpen in de winkel Netjes op de hoogte gehouden via mail Levering gratis..zelfs al komen we helemaal uit brabant.. Keurig netjes in plastic verpakt Zeer mooie spullen in showroom Kortom..de moeite waard om zo ver te rijden !

Hi Karin, We voelen ons altijd vereerd wanneer mensen van ver langs komen om de showroom te bezichtigen. In uw geval waarderen we dit ook enorm! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te informeren, dat zouden we zelf ook willen wanneer we iets bestellen :) Onze gratis levering hebben we te danken aan de bestellingen die we combineren voor onze ritten door NL & BE, zo houden we de klanten, de natuur en iedereen zijn portemonnee tevreden :) Fijne dag vandaag & hopelijk tot een volgende keer!

Fijn en eerlijk bedrijf om zaken mee te doen. Erg professioneel!

Wij hebben 2 kasten besteld waarvan 1 voorraad product en 1 kast die in dezelfde stijl zou moeten worden gemaakt. De communicatie, zowel per mail als telefonisch verliep erg prettig. De levering werd tijdig aangekondigd en met eigen vervoer verzorgd. Het volledige traject is als bijzonder prettig en professioneel ervaren. Een fijn en eerlijk bedrijf om zaken mee te doen!

Beste Werner, Goed om te horen dat u zo tevreden bent, daar maken we ons dagelijks hard voor. We houden van eerlijk handelen en mensen zo goed mogelijk op de hoogte houden omtrent de bestelling, een goede review is uiteindelijk de kers op de taart voor ons :) Veel plezier met uw aankoop & hopelijk tot een volgende keer! Fijne dag.

Veel aandacht voor persoonlijke wensen

Fijne winkel met PRACHTIGE gerecyclede meubeltjes, die ze ook nog eens aan onze persoonlijke wensen konden aanpassen! Heel Vriendelijk klant contact

Beste Familie van der Voort, Bedankt voor het compliment! Het grotendeels van onze meubels maken we inderdaad zelf in onze ambachtelijke werkplaats waar we het liefst werken met écht oud hout. Hier maken we allerlei meubels van en ook u heeft er 1 gekozen. Super om te horen dat het meubel bevalt, daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met de aankoop & tot een volgende keer! Fijne dag.

nergens iets op aan te merken

misschien iets stipter in levering

Hi Danny, Bedankt voor het goede cijfer! We doen ons best om zo goed & duidelijk mogelijk te communiceren omtrent de levering. Af en toe gaat er ook hier wel eens iets mis, dit is in uw geval gebeurd zo te horen, excuses. We bespreken dit intern zodat we er in de toekomst rekening mee kunnen houden. Veel plezier gewenst met uw bed & tot een volgende keer. Fijne dag.

Top kwaliteit van bed Heerlijk geslapen heel erg tevreden

Hi, Bedankt voor de goede review en goed om te horen dat u de kwaliteit van onze in Holland gemaakte bedden waardeert. Veel fijne nachten toegewenst & tot een volgende keer :)

Geweldige service en betrokken en professioneel personeel

Van A t/m Z begeleiding en opvolging

Hallo Wim, bedankt voor de goede review en leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Heel veel plezier gewenst met de aankoop & tot een volgende keer :) Fijne dag!

Geweldige service!

Mooi badkamermeubel door jullie gemaakt, precies wat we in gedachten hadden. Fijn mail contact gehad, ook erg belangrijk! Maar vooral de levering was super. We waren die middag niet thuis, chauffeur heeft contact opgenomen en netjes achterom neergezet, foto's van gemaakt en weer terug contact opgenomen. Uit de kunst!! Helaas kunnen we nog geen foto maken, badkamer wordt gerenoveerd....

Hi Annette, wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent en de service waardeert, hier doen we iedere dag ons best voor. Bedankt voor de aankoop en tot een volgende keer! :) Fijne dag!

Goede communicatie en oplossingsmentaliteit

Ik ben zeer tevreden over de service en communicatie van Rene Houtman Interieurs. Kwaliteit is niet te missen en ik zal hier zeker in de toekomst vaker gaan bestellen.

Beste Mohammed, leuk om te horen dat u zo tevreden bent met uw vaas. Hopelijk heeft deze een mooi plekje gekregen in het interieur. Tot de volgende keer & en een fijne dag! :)

In één woord geweldig!

Had vragen over mijn bestelling, deze werden snel en netjes afgehandeld. Tevens moest er iets worden geruild omdat achteraf bleek dat product toch te groot was, dit was geen probleem. Snelle en goede service !

Beste Carla, we proberen inderdaad altijd zo spoedig mogelijk te antwoorden zodat u ook verder kunt met de verbouwing. Leuk om te horen dat u dit waardeert en bedankt voor het goede cijfer. Fijne dag & tot een volgende keer!

Het bed kwam exact overeen als de afbeeldingen

Wij zijn erg kritisch als het om een bedkeuze gaat. Toen kwamen we bij uw website en het was gelijk bingo. Bezorging verliep zeer netjes en alles zat keurig in de verpakking.

Hi Etienne, En terecht, een goed bed is zeer belangrijk om ook overdag goed te kunnen functioneren. Onze bedden worden in Nederland gemaakt en moeten aan alle kwaliteitseisen voldoen. Goed om te horen dat het bed bevalt en bedankt voor de goede review! Veel fijne nachten toegewenst & tot een volgende keer.

Good portfolio, experts, but communication not great

Always nice not to be in huge impersonal shops, so nice to see a shop like this. Expertise, portfolio great, but I had to chase them to get dates for installation, offer. It does not take much and if the communication would be less demanding for a customer, I would say excellent.

• Would you recommend us? Yes

Good morning Zora, Nice to hear that you liked our company. We always do our best to inform the customer as well as possible, sometimes something goes wrong here when it is busy, this should ofcourse not happen. We will take this feedback on board for future orders, thank you! Have fun with your purchase and see you next time when we can fix this error :) Good day!

Wij hebben video gebeld dit verliep prima, zo hadden wij een beter beeld om het juiste toiletkastje te bestellen. We zijn zeer vriendelijk te woord gestaan. Wij wonen in Zeeuws Vlaanderen en op deze manier communiceren was voor ons erg fijn, het product van dichtbij te zien en er niet zover voor te hoeven reizen. Alles is binnen één week geleverd en het was heel netjes verpakt. Er zat ook nog een kleine attentie bij. Het toiletkastje wat wij besteld hebben is van zeer hoge afwerkingsniveau. Wij zijn heel erg tevreden! Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Hallo Marian, bedankt voor de leuke review en het goede cijfer, dit waarderen we. Omdat we veel klanten aan de andere kant van het land hebben hebben we in de tijd van corona het videobellen onder de aandacht gebracht. We proberen altijd de foto's zo 'echt' mogelijk te maken zodat klanten in huis krijgen wat ze verwachten, maar het blijven foto's. In de showroom bekijken of via videobellen geeft vaak toch een iets duidelijker beeld. Leuk om te zien dat u zo geslaagd bent & dat u het afwerkingsniveau waardeert. Veel plezier gewenst met uw aankoop & tot een volgende keer! Ps: Mocht u een keer in de buurt zijn dan bent u uiteraard van harte welkom in de showroom, de koffie staat klaar :) Fijne dag!

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.