Prettig, aardige mensen

Gave tafels,lampen,kandelaars, kasten, decoratie, wastafels ect ect…! Mooi oud hout!! Love it! echt een bezoekje waard!! Voor de landelijke inrichting…..

prachtig meubel

snel, goed verpakt ontvangen én prachtig gemaakt! dikke chapeau!

Hallo Miranda, bedankt voor de goede review! Leuk om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw aankoop & tot een volgende keer. Mvg, Joris

was top

was op zoek naar spullen voor in een nieuw huis op de site alles overzichtelijk en als je wat wil weten word je gelijk te woord gestaan was voor ons makkelijk bij heel veel zaken krijg je na enkele dagen antwoord en bezorgen van de goederen is heel vlug mogenlijk

Beste G.p, Bedankt voor de goede review en de toelichting. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We proberen inderdaad zo snel mogelijk te antwoorden, u bent immers niet voor niks opzoek. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop & hopen u uiteraard nog eens terug te zien. Fijne dag & geniet van het mooie weer. Reno Houtman

Goed product, aardige mensen maar toch ging er iets mis

Er gingen wat dingen niet goed. Eerst was er een fout in de constructie van de wastafel en toen bleek er onvoldoende te zijn uitgelegd hoe het met de wasbakken zit en ontstond hier ook een probleem over. Erg jammer, hierdoor waren we 3 weken verder en hadden we toch niet het product wat we wilden voor een best pittige prijs.

Beste Janet, We zijn het met veel reviews eens maar dit is niet echt eerlijk. Er was inderdaad een fout gemaakt in de constructie, dit mocht zeker niet gebeuren maar uiteindelijk gaat het erom hoe (z.s.m.) het opgelost word. We hebben het direct aangepast en het meubel volgens afspraak weer geleverd, hier was u echt blij mee. U heeft hier wasbakken uitgekozen uit de voorraad buiten, het graniet was lichter geworden door de UV-straling van de zon, iets wat u erg aansprak. Omdat wij geen garantie kunnen geven op onbehandelde bakken qua vlekken behandelen wij deze standaard voor dat ze hier vertrekken (dit heb ik u telefonisch 15 minuten uitgelegd). Bij aankomst vond u ze te donker, dit vanwege de behandeling (dit kunnen we helaas niet tegen gaan). U wilde ze retourneren en dit kon uiteraard. Nadat ze retour zijn gekomen wilde u ze nu toch weer hebben, wij hebben dus het transport a €75 voor onze rekening genomen ter compensatie en ze zullen hier aanstaande donderdag afgehaald worden, extra snel zodat u verder kunt met de installatie. Na het lezen van deze review vragen we ons dus oprecht af of u er zo blij mee bent, zoals door u gezegd in de laatste mail. Mochten we de zending toch nog moeten annuleren dan horen we het graag spoedig! :) Mvg, Reno Houtman

Super en persoonlijke service

Mooie spullen, snelle, persoonlijke service. Alles via de webshop besteld en zag er uit als verwacht.

Beste Sarah, bedankt voor de goede review! We hebben alle foto's al mogen zien, het is prachtig geworden! Bedankt voor de aankopen en tot een volgende keer. Fijne dag! Reno

prachtige aankoop

Na lang op te zijn gegaan naar een landelijke spiegel ben ik toevallig op de site van Rene Houtman terecht gekomen. Ik was heel aangenaam verrast van de keuze en de kwaliteit die ik kon vinden en vond onmiddellijk de spiegel waar ik al zo lang naar zocht. De spiegel past perfect in onze gastenbadkamer. Je kan rekenen op een perfecte levering, bij vragen krijg je onmiddellijk een antwoord. Ik raad jullie zeker aan om een kijkje te nemen op hun site, je zal niet ontgoocheld zijn

Hi Frederic, Dank voor de goed review en de leuke foto! Goed om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor. Veel plezier gewenst met de aankopen & tot een volgende keer. Fijne dag! Reno

De planchets voldoen volledig aan de verwachting

De planchets, die al behandeld zijn tegen spatwater, voldoen helemaal aan de verwachting. Ze zijn heel mooi en staan fantastisch in de badkamer.

Beste Agnes, Altijd leuk om te zien hoe de planchets staan in de ruimte! Bedankt voor de goede, leuke review & de foto. Gelukkig hebben de maatwerk planchets een goede bestemming gekregen. Tot een volgende keer! Reno

Eén woord, Geweldig

Een kleine 2 weken geleden enkele artikelen gekocht bij Rene Houtman, namelijk een toiletmeubel met toebehoren alsook een blauwe hardsteen wastafel voor een badkamermeubel. Vandaag is het laatste artikel geleverd. Netjes en goed beschermd ingepakt. Toen we de doos open deden waren we zo verrast. Het zag er nog veel mooier uit in het echt dan op foto's. De kwaliteit is echt top, heel mooi afgewerkt en met heel veel liefde gemaakt. Ook zat er een leuke attentie, een aangenaam zeepje in hartvorm bij. Ik ga ongetwijfeld reclame maken hier in België want de vakmannen bij Rene Houtman verdienen dit. Onze nieuwbouwwoning zal pas begin volgend jaar afgewerkt zijn, dus naar het einde van dit jaar zullen jullie nog heel wat bestellingen van ons mogen verwachten ;-)

Beste Bart, Wat een super review & een leuke foto! Erg goed om te horen dat u zo goed te spreken bent, dat is waar we ons dagelijks hard voor maken. Mochten we een vestiging in België gaan openen dan gaan we zoeken in de buurt van Saint-Sauveur ;) haha. Bedankt voor de goede reclame & tot de volgende keer dan! Fijne dag, Reno

Klantvriendelijk, betrouwbaar en goede kwaliteit

Klantvriendelijk, betrouwbaar en goede kwaliteit

Hallo Benjamin, Bedankt voor de goede review, dit waarderen we! Veel plezier gewenst met uw aankoop & tot de volgende keer. Fijne dag, Reno

Goede communicatie

De communicatie is heel goed, jammer dat alles niet in één keer is geleverd, maar tot nu toe goed opgelost. Kan geen foto maken van het totaal, omdat het in nieuwbouw woning komt.

Beste Rijo, Allereerst bedankt voor de goede review! Het kan gebeuren dat een bestelling iets uitloopt van de weergegeven levertijd momenteel, onze excuses. We doen ons uiterste best om alles binnen de weergegeven tijd te produceren, echter liep uw toiletmeubel iets uit. Bij het maken van een keuze om een badkamermeubel later te leveren of een toiletmeubel dan kiezen we voor het toiletmeubel zodat de installateur bv alvast kan beginnen met het grootste meubel. In uw geval hebben de medewerkers nu alsnog de tijd gehad om uw toiletmeubel keurig af te werken & is deze inmiddels verzonden. Succes met de bouw & tot een volgende keer waar in alles soepel mag verlopen! Mvg, Reno

Super blij met het bed

Fijne ervaring en super mooie spullen precies onze smaak. Ook fijne levering word mooi optijd door gegeven waneer je de bezorger kan verwachten.

Hallo Natascha, bedankt voor deze goede review. Onze bezorgers bellen altijd een halfuur van tevoren. Op deze manier wordt u nooit verrast door een onverwachte levering! Hopelijk geniet u van uw bed en zien wij u snel weer een keer terug! Groet Joris

Ambachtelijk vakwerk

Wij waren op zoek naar een oud houten wastafelmeubel met natuurstenen blad. Uiteindelijk zijn wij René Houtman uitgekomen. Alles van bestelling tot levering verliep prima. Ook aanvullende info werd per telefoon en mail direct opgepakt. Wij zijn erg blij met ons nieuwe wastafel meubel.

Hallo Stephan, bedankt voor deze goede review. Wij proberen altijd onze klanten te voorzien van zoveel mogelijk informatie. Hopelijk heeft dit uw keuze wat makkelijker gemaakt. Wat is de badkamer mooi geworden! Hopelijk zien wij u snel weer een keer, online of in onze showroom. Groet Joris

Snelle levering

Hallo Esther, bedankt voor deze goede review. Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk te leveren. Fijn om te horen dat u dit waardeert! Hopelijk geniet u nog van uw artikelen en zien wij u snel weer terug! Groet Joris

Prachtig bedrijf met aardige betrouwbare mensen

We hebben een oud eiken meubel op maat laten maken,en een badplank van tzelfde hout. Super mooi geworden. We zijn er blij mee

Hallo Renate, bedankt voor deze goede review. Wat is het meubel mooi geworden! Hopelijk geniet u nog steeds van uw meubel, en zien wij u snel weer een keer terug! Groet Joris

Fijn om samen te werken met Rene Houtman Interieurs

Fout gebeurd bij de levering. Na contact te hebben genomen werd het euvel onmiddellijk recht gezet. Van een uitstekende service gesproken.

Goedenavond Paul, bedankt voor deze goede review. Wij proberen onze fouten altijd zo goed mogelijk op te lossen! Fijn om te horen dat u dit als prettig hebt ervaren. Hopelijk zien wij u snel terug! Groet Joris

Prachtig Wasttafel set !

De set voldoet precies aan de verwachting en de firma komt keurig de afspraken na mbt afgesproken levertijd ! En de attentie met het zeepje en de onderzetters heel erg leuke gift.

Hallo Wilma, bedankt voor deze goede review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aangeschafte meubel. Hopelijk zien wij u snel weer een keer terug, online of in onze showroom! Groet Joris

Geweldig bedrijf

Hebben bij René Houtman een wastafel met toebehoren gekocht. De bezorger was zo vriendelijk om de granieten wastafel naar boven te brengen. Heeft alles uitgepakt en gekeken of er geen beschadigingen waren te zien. Dit bedrijf is zeker een aanraden.

Hallo Fred en Dineke, bedankt voor deze goede review. Onze bezorgers doen altijd hun best om de beste service te leveren. Zo ook de artikelen naar boven te brengen. Fijn om te horen dat u dit waardeert! Hopelijk geniet u nog van uw meubel en zien wij u snel terug! Groet Joris

Fijne winkelervaring!

Ik heb twee rotan kastmanden besteld. Niet voor in een kast, maar voor de speeltjes van mijn katten. De mand staat midden in de woonkamer, dus het moet er een beetje mooi uitzien. De levering was snel en de manden goed verpakt. In het echt zijn de manden al net zo mooi als op de website.

Goedenavond Myrjam, bedankt voor deze goede review. Wij doen altijd ons best om onze artikelen zo goed mogelijk te verpakken, zodat ze zonder schade worden geleverd bij de klant. Hopelijk genieten jullie nog steeds van de mandjes, en zien wij u snel terug! Groet Joris

Perfecte service

Perfecte service en heel erg blij met onze lamp! Hij staat geweldig in ons interieur.

Hallo Kristel, bedankt voor deze goede review. Wat fijn om te horen dat u onze service waardeert! Hier doen wij elke dag ons best voor. Wat staat de lamp mooi in jullie interieur! Hopelijk geniet u nog van uw lamp en zien wij u snel terug!

Goed advies gekregen. Ik ben snel geholpen en het eindresultaat is erg mooi geworden.

Hallo H, bedankt voor deze goede review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service! Hopelijk geniet u nog van uw aangeschafte producten, hopelijk zien wij u snel terug! Groet Joris

Correct en betrouwbaar.

Na het artikel via de website gekocht te hebben werd ik op een correcte manier op de hoogte gebracht van de levering ervan. Inclusief een half uur voor aflevering een telefoontje. Thuis bleek het artikel niet wat we bedoelden. Retourneren geen enkel probleem. Vriendelijk en beleefd. Binnen twee dagen geld retour.

Hallo Bram, bedankt voor deze fijne review. Wij doen altijd ons best om de beste service te leveren. Fijn om te horen dat u dit ook goed heeft ervaren. Hopelijk geniet u nog van uw aangeschafte artikelen en zien wij u snel terug! Groet Joris

Goede service en een heel goed contact met bedrijf Heel mooi badkamermeubel.

Hallo Casper, bedankt voor deze goede review. Wij proberen altijd onze klanten van zo veel mogelijk informatie te voorzien. Fijn om te horen dat u dit waardeert! Hopelijk bent u nog steeds tevreden met uw badkamermeubel, en zien wij u snel terug! Groet Joris

reeds twee maal gemaild voor de kortings code 5%

maar nog steeds geen reactie ik wil bestellen 1 xm h 32 en 1 x l h 52 witgroen maar wacht nog even om te bestellen reden geen reactie

Beste Jan Dirk, Allereerst bedankt voor uw review! We hebben u meerdere malen gemaild maar hier kwam geen reactie op. Een mail met kortingscode voor de 2e bestelling ontvangt u automatisch wanneer u de 1e bestelling geplaatst heeft, als u het emailadres goed heeft ingevuld. Inmiddels heeft u de 2e bestelling geplaatst & is deze ook al verzonden. Bedankt & tot een volgende keer! Mvg, Reno

Kers op de taart

Wij zochten initieel een antieke kraan voor boven het wastafeltje te hangen. Meerdere exemplaren voldeden niet dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuw kraantje dat charme ademt. Dat hebben we bij deze dus gevonden… spiksplinternieuw maar past volledig in landelijke kader. Super! De kleine badkamer is nu met deze nieuwe aanwinst ook echt bewonderingsklaar!

Beste Ine, bedankt voor deze leuke review. Wat fijn om te horen dat u door ons uw perfecte kraantje heeft! Hopelijk geniet u nog elke dag van uw kraan en zien wij u snel terug! Groet Joris

Top service!

Bovenstaand als volgt, de kranen binnen Nederland laten versturen. Door omstandigheden toch naar mijn adres in Frankrijk gestuurd. Dit zonder meerkosten en ge, jamaar. Ook product naar waarde. Hierbij de foto's.

Hallo Geert, bedankt voor deze mooie review! Wij doen altijd ons best om de beste service te leveren! Zelfs als er producten naar het buitenland verstuurd moeten worden. Fijn om te horen dat u dit kunt waarderen. Hopelijk geniet u nog van uw meubel en zien wij u snel terug! Groet Joris

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.