Wat een keuze.

We zochten een wijtafel niet te groot. Hier vonden we diverse maten. Dus geslaagd. Netjes ingepakt keurig thuis afgeleverd!

Goede service.

Lamp kwam kapot aan, werd netjes opgelost. Prettige communicatie.

klantvriendelijk en sevicegericht!

Ondanks ons strakke schema van de badkamer renovatie tijdig en snel gehandeld om alles in goede banen te leiden.

Mooi product, snelle levering

Blij met mijn prachtige wandrek, na bestelling snel en netjes geleverd! Met een leuk cadeautje erbij!

Super service

Wij zijn super goed geholpen en zijn blij met de mooie producten.

prima, super snel !

goed verpakt, mooi op tijd , dikke prima! én mooi produkt, ook niet onbelangrijk. klein kadootje is lief......

Er vriendelijk geholpen via de telefoon. Kreeg gelijk een email met de antwoorden die ik telefonisch had gevraagt. De lampen zikn boven verwachting. Passen goes in ons interieur

Gewoon top

Goed netjes ontzorgd.

Top ! Echt vakmanschap

Ik ben super blij met ons nieuwe badkamermeubel. Ze zijn altijd goed te bereiken en reageren snel.

Goed afgewerkte producten.

Er was een aanpassing nodig om onze kast te maken zoals wij ze graag hadden. Alles werd prima uitgevoerd. Enkel het gebruikte hout had ruwer mogen zijn.

Snelle service

Heel goed

Komt afspraken na

Alles werd volgens afspraak geleverd.

Snelle levering en ook nog gratis levering.

Zeer blij met mijn nieuwe stoelen.

Mooie wc fontein

Alles in orde.

Mooie interieur items, maar online nog niet 100%

Heel mooie spullen en naar wat kan ik kan zien op sociale media ook een heel mooie winkel! E-commerce is echter niet de focus denk ik. De website vermeld verzending binnen 1 tot 2 werkdagen, maar ik heb een week op mijn bestelling moeten wachten. Deze zat redelijk nonchalant verpakt in een te grote en niet stevige doos met amper bescherming of padding voor de items binnenin. Gelukkig was alles van hout en is er niets beschadigd geraakt. Aan het e-commerce verhaal moet dus nog wat getimmerd worden, maar de winkel lijkt me absoluut een bezoek waard!

Super ervaring!

Perfect geholpen, super ervaring.

zeer correct

Alles is zeer vlot verlopen. Ik ben zeer tevreden met het aangekocht artikel. Het is topkwaliteit!

Eenvoudig bestellen, snelle levering en bestelling was heel goed verpakt

Met zorg worden bestellingen verzonden, je krijgt er nog een kleine attentie bij

Goede service, vriendelijk personeel en snelle levering, mooie producten en goede kwaliteit. Een prachtige showroom!

Exact conform afspraak, keurig op tijd geleverd

Hele mooie spullen en snelle levering

Correcte levering

Correcte levering van de tafel met stoelen. Er was wel een communicatie probleempje omdat de chauffeur niet op de hoogte was dat de tafel nog in elkaar moest gezet worden en dit was te zwaar om dit zelf te doen maar alles was ok - de chauffeur was heel behulpzaam.

Heel goed

Fijne online winkel, foto klopt ook met het product en snelle levering.

Alles prima en netjes

Super goed

Goeie service en vriendelijke mensen

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.