Prima geregeld

ok

Snelle levering

Snelle levering en hele goede service

Top, top, top super tevreden!

Snelle levering, top service. Product is goed ingepakt tegen beschadiging. Jullie hebben klant erbij gekregen. Dank jullie wel!

Super mooie tafel

Zeer goede en vriendelijke service. Snelle antwoorden op mails met een zeer goede uitleg van de mogelijkheden . Zeer snelle levering en je wordt op voorhand heel goed ingelicht welke dag en uur ze leveren. Onze bestelling : een super mooie prachtige tafel . Dankjewel voor het maken van een prachtige tafel

Product precies al omschrijving, snel geleverd en prima verpakt. Wij zijn er heel blij mee.

Super fijn bedrijf

Denken in alles met je mee . Erg goed geholpen!!

Perfecte service!

Goede service! Alles keurig thuis bezorgd!

Geweldig!

Heel attent, heeft die zware deuren helemaal bij mij binnen gebracht!

Fantastisch van aankoop tot en met bezorging

onze eerste online aankoop van deze omvang. Een biedermeier kast. Geweldig goed geholpen met alle vragen die wij hadden. Gied overleg voor wat betreft de bezorging. Met alle bijzondere weersomstandigheden van sneeuw en IJssel toch zo mooi en zorgvuldig geleverd. Wij geven graag een pluim. Hartelijk dank. Fam. Glas

Goede spullen

Mooi spul, Alleen terug sturen voor mijn gevoel een heel gedoe als ik het zo lees. Mijn afvoer dop was achteraf niet passend wat kleur betreft bij de stenen bak. We hebben hem maar gehouden was 19 euro. De bak en plank waren super mooi en goed verpakt. Blij mee Goede service

Goede service. Goed op de hoogte gehouden wanneer bestelling geleverd zou worden. Chauffeur heeft ook fijn geholpen! En bed is erg mooi

De afspraken werden nagekomen en ik ben telkens goed geïnformeerd over de stand van zaken met betrekking tot de levering. Erg prettig.

Super!

We werden zeer vriendelijk ontvangen in de showroom. Dit was nog net voor de zware lockdown, dus konden we ons nieuwe bed mooi in het echt zien. De levering liep ondanks alle Corona maatregelen/ problemen vlekkeloos. Het bed ziet er erg mooi uit en heeft hoge afwerkfactor.

Heb zwarte hoekstopkraan gekocht, geleverd binnen termijn die aangegeven stond. Pakket netjes ontvangen. Goed product volgens de aannemer.

Perfect geregeld

Wij hebben een mooi bed gekocht voor een leuke prijs. Het contact verloopt zeer makkelijk en is via verschillende kanalen mogelijk. Een aanrader!

Super blij

Hele mooi tafel super blij mee. Goede service .

Top geen klachten

Goed met alles op de hoogte gehouden,een aanrader

Snelle service en erg leuk dat er een presentje bij de bestelling zat.

Super!

Heel erg mooie kapstok gekocht via internet. Netjes thuisbezorgd op afgesproken tijd en hele vriendelijke bezorger, werd netjes een half uur van tevoren gebeld hoelaat ze er zouden zijn, heel erg blij mee!

Alles prima

Dit was mijn eerste bestelling bij René Houtmans interieurs. Bestelling is snel verzonden en netjes verpakt. Helaas duurde de bezorging door PostNL erg lang en het pakket was zelfs even zoek. Tevens is het geleverde product een andere kleur dan de onderdelen welke ik al had van hetzelfde merk, maar ook daar kan René Houtmans interieurs niks aan doen. Ondanks alles dus een prima eerste ervaring met deze winkel!.

Erg mooie kwaleits meubels en prima communicatie

Eind november hebben wij een Darlton bed besteld. Vanaf dat moment keurige en prettige wijze van communicatie ervaren. Wij kozen voor het bed zonder de gratis lattenbodems. Daarvoor in de plaats werd direct een bedrag van €50,- retour gestort als alternatief. Zoals bij zoveel leveringen heeft het als gevolg van Corona iets langer geduurd. Vandaag hebben we het bed ontvangen. Heel goed verpakt, nergens ook maar enige schade aangetroffen. Inmiddels staat het in de slaapkamer die we ook gelijk maar even een nieuwe kleur gegeven hebben. Echt heel mooi geworden. Alleen het zoeken naar de gaatjes waar de poten ingedraaid moesten worden was even lastig. Nu alleen nog een oud houten sidetable en twee mooie nachtkastjes. Die bestellen zeker ook bij Rene Houtman

Super blij met ons side table Liedi

Fijn op maat gemaakt. Contact verloopt soepel. Snelle en correcte levering. Heel blij met onze aankoop!

Fijne communicatie bij vertraagde levering!

Mooie kroonluchter. Uniek ding! Door Corona vertraagde levering maar de communicatie was uitstekend.

Netjes!

Wat een net bedrijf ze helpen je goed en lossen alles goed op! Heel erg tevreden! Mijn bed is netjes bezorgd en een vriendelijke bezorger.

Prachtige spullen en geweldige service!

Wij zijn meer dan tevreden met de service van René Houtman. Er wordt snel gereageerd op de chat en er wordt met je meegedacht. Wij hadden specifieke wensen, is allemaal geen probleem en alles kan op maat worden gemaakt. Snelle levering en goed verpakt. In één woord top en zeker niet onze laatste bestelling bij René Houtman!

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.