Goede service en mooie spullen.

Erg behulpzaam en goede adviezen.

Alweer een fijne ervaring

Voor de 3x een aankoop gedaan, (WC meubel op maat met spiegel en WC-tablet). Zoals de vorige aankopen alweer een leuke ervaring. Perfecte communicatie, alles mooi op maat zoals doorgegeven was, alles was duidelijk. Levering zoals afgesproken. Ik blijf fan! Ze zien me zeker en vast terug.

Fijne zaak

Zeer aardige mensen en snelle levering. Na de bestelling hebben we nog even een kleurstaal gevraagd en die werd ons de volgende dag al toegestuurd. Ons bed werd netjes aan huis gebracht en door de jongens naar boven gesjouwd. Zeer blij mee!!!

Goed contact + fijne service

Erg tevreden over het snelle contact met het personeel van Rene Houtman. Ook de aflevering was netjes en goed gecommuniceerd.

communicatie is prima

ondanks de tegenslag qua levering wel goed op de hoogte gehouden van het hoe en waarom

Zeer tevreden over aankoop

Veel keuze en ook gekregen wat we bestelden. Alleen de bijhorende spiegel had per vergissing een donkerder kleur maar de juiste zal nagestuurd worden. Fijn ook steeds antwoord te krijgen op uw bijkomede vragen. Gaan zeker nog eens een bijkomende aankoop doen.

Snelle levering en goed verpakt

Ik ben superblij met mijn gruttersbak. Leuk om er een gezellig hoekje van te maken. Het was goed verpakt en supersnel geleverd. Bedankt voor het leuke presentje dat erbij zat.

Nagenoeg perfect

Wij hebben een oude bewerkte pplafondbalk uit India aangschaft. Eerst gezien op Marktplaats, doorgelinkt naar website. Prima site, snel contact via whatsapp om vragen te stellen en speciale wensen te bespreken zoals het verwijderen van ophangbeugels, dit werd vervolgens kosteloos gedaan. Duidelijke afspraken over de gratis levering, binnen 1 week geleverd volgens afspraak. Enige minpunt dat ik wil noemen is dat de foto’s op de balk weliswaar vrij duidelijk en er wat beschadigingen zichtbaar waren maar dat pas bij levering te zien was dat dit lichte brandschade betreft. In ons geval maakt het niets uit, wij houden wel van artikelen met een leven of verhaal en vinden de balk echt prachtig maar ik zou dit als bedrijf zijnde voortaan wel even vermelden.

Top service!

Snelle levering, ontzettend goed geholpen en echt kwaliteit van meubelen. Wij zijn er ontzettend blij mee en komen zeker terug!

Slecht

Zeer slechte ervaringen

Beste Alie, zeer spijtig om deze beoordeling te lezen. Uw kleinzoon heeft een verkeerde kleur bed voor u besteld, dat kan gebeuren, dat is niet onze fout. We hebben kosteloos het bed naar boven getild, hebben het door u bestelde bed kosteloos weer opgehaald toen u belde dat het de verkeerde kleur was (en van boven getild) en alles in onze ogen netjes opgelost. Momenteel zit er op een aantal leveringen vertraging, hier hebben wij helaas geen invloed op, dit was in uw geval helaas ook zo. Dagelijks doen we ons uiterste best voor onze klanten en dit bewijzen de andere reviews hier. Sommige mensen zijn blijkbaar nooit tevreden te krijgen, nog daar gelaten dat onze bezorger (buiten om dat hij zijn best deed u tevreden te stellen met het tillen) ook niet meer wenst om bij u langs te gaan i.v.m. de behandeling. Een fijne dag verder.

Mooi, origineel product met aandacht

Bijzonder om een handgemaakte koperen kraan zo snel in huis te kunnen hebben. Normaal gesproken worden deze op bestelling gemaakt. Snel verstuurd met aardige attentie - kraan is top.

Super!

Na eerst prettig telefonisch contact gehad te hebben, kon ik vrijwel direct bij René Houtman interieurs terecht, en werd goed geholpen. Reno is erg geïnteresseerd en denkt met je mee.

Mooi meubel

Snele levering en goede service.

Een flexibel bedrijf die gemoedelijk te werk gaat.

Je wordt met een warm welkom ontvangen in een mooie showroom met prachtige meubels en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Blij!

Mooi smeedijzeren onderstel besteld, zware kwaliteit super blij mee!

Super!

Echt heel fijn Geholpen bij al mijn vragen over de tuin tafel&bank. Na eenmaal order te hebben geplaatst is hij heel snel gemaakt en geleverd. Bij aankomst was het nog even puzzelen om hem door onze tuinpoort te krijgen, maar de SUPER aardige bezorger heeft ons helemaal geholpen. Heel erg blij met de tuintafel en bank!:-)

Fijne mensen

Prima geholpen

Tevredenheid over het gehele bestel- en aflever traject

Communicatie van het begin voor het bestellen tot na de aflevering gaat zeer soepel en correct. We zijn zeer content met het geleverde Darlton ledikant. We kunnen René Houtman aanbevelen.

Snel geleverd en precies zoals omschreven. Erg blij met aankoop.

Eenvoudig besteld en snel geleverd. Goed prijs-kwaliteit-verhouding.

de levering geweldig

Het zag eruit zoals op de site. Door de lockdown was het best spannend. Nog twee weken dan is alles klaar en zullen we foto's sturen.

Alles zoals verwacht

De bestelde handwasser/kei beantwoordde volledig aan de omschrijving. Geen erzats toegestuurd gekregen. Goeie ervaring met deze zaak. We gaan zeker eens op bezoek als we in Nederland vertoeven.

Fantastische Service

Direct actie na een vraag, echt toppers.

prachtig badmeubel

naast het feit dat ik natuurlijk ontzettend blij ben met het badmeubel, wil ik ook graag mijn waardering uitspreken voor de super fijne manier van communicatie, top!

Mooie kwaliteit !

Heel erg blij met mijn ledikant en bedbankje !

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.