Heel goed

Ze komen na, wat ze beloven !

TOP

Top !!

Prachtig badmeubel

Online besteld, net zo mooi als op de site, mooie kwaliteit hout.

Snel geleverd en mooi product

De service was prima. Het is een supermooi product. Ik had me wel vergist dat er geen kraan bij zat. Achteraf heel logisch, maar voor onervaren bestellers misschien handiger om nóg duidelijker te vermelden.

Super goed verlopen

Zowel bestelling was top En de levering was zeer dik in orde . Zeer vriendelijke persoon en goede uitleg gekregen .

Prima bedrijf

Super snel verzonden

Mooie kast

Op zich goede service. Alleen jammer dat er niet werd overlegd wanneer ze de kast konden komen leveren. Dat had ik wel fijn gevonden.

Goede ervaring

Fijn bedrijf, reageren snel en komen beloftes na

Ontzettend fijn bedrijf. Reageren supersnel op vragen over de mail en uitermate behulpzaam. Spullen worden netjes thuisgebracht met eigen vervoer door een nette jongeman. Materiaal ook perfect verpakt zodat het zeker niet kan beschadigen. Niks dan lof, ga zo door.

Heel goed

De levering was fantastisch, de persoon die mijn bestelling bracht was erg vriendelijk.

Uitstekende service, geweldig product!

Wij zijn 1 keer bij Rene Houtman in de showroom gaan kijken en we waren meteen enthousiast over alle prachtige meubels en mogelijkheden. Daarna hebben we de meubels online besteld. Service was uitstekend. We hadden nogal wat vragen die telkens met veel geduld werden beantwoord. Ook de levering was netjes volgens afspraak en de meubels staan prachtig, dus we gaan zeker nog vaker bestellen!

goede service

snelle service, netjes laten weten hoe laat ze zouden leveren, een mooie bar tafel waar we veel plezier van gaan beleven.

Hele goede service en kwalitatief heel goed.

Mooi meubel en nadat er 1 beschadigd binnen was gekomen, daarna hele goede service met nieuw meubel gebracht en geholpen met naar boven te tillenz

meer dan correcte afhandeling en levering van een mooi kastje

Wij hebben het kastje kunnen kiezen via 'beeldbellen' uit de exemplaren die voorradig waren. Het badkamerkastje is keurig afgewerkt en is geleverd zoals het was afgesproken. De waskom ziet er keuring uit. Wij overwegen om een tweede kastje te bestellen voor de andere badkamer.

Goede klantenservice!

Door minder personeel ivm met vakantie kreeg ik maar geen chat op gang. Uiteindelijk gebeld (telefoonnr op hun website werkte niet maar zelf het nummer opgezocht) en ik was wat gefrustreerd. Zeer vriendelijke mensen aan de lijn en behulpzaam eat alles goed maakte. Op de website stond dat ik het in 2 dagen zou ontvangen maar dat was onjuist en werd ter plekke veranderd en excuses aangeboden. Voor mij prima! Het bankje werd de volgende dag verzonden en kwam een paar dagen later aan. Perfect bankje en meer dan blij mee.

Vakmanschap waarbij de klant nog echt centraal staat!

Goede kwaliteit meubelen. Je ziet en voelt dat het vakmanschap is. Vergaande service en flexibiliteit ze denken goed mee.

Top ervaring bij Rene Houtman Interieurs!

We hadden al een badkamer meubel en wilden een badplank en een kleine kruk: vanuit de standaard collectie helemaal naar onze wens gemaakt door Ruben. Bovendien nog snel gemaakt zodat het op de verjaardag er was! Een tevreden klant dus!

Echt top service.

Mooie stijlvolle meubels met een unieke stijl.

Top service

Een heel mooie website, goede service, klantvriendelijk, snelle levering helemaal tevreden met mijn aankoop!!

Super blij met mijn toilet kastje, precies zoals op de foto, en zeer snelle nette levering. Top!!

Moet mijn badkamer nog gaan verbouwen dus kom hier zeker terug!

Bij levering van het bed. Werd er een cadeautje geleverd. Zeer gewaardeerd. Heel blij met mooie, nieuwe bed.

Goede service !

Snelle levering, goede service

Nadat ik de fauteuil had besteld, werd ik al snel op de hoogte gebracht wanneer deze zou worden geleverd. De levering was ook binnen de afgesproken tijd en de chauffeur was vriendelijk en nam direct het restafval weer mee.

super

snelle levering en degelijke kwaliteit

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.