Mooie meubels , snelle levering!

De salontafel die wij gekocht hebben, zochten wij al een tijd. Bij René Houtman gevonden. We zijn er erg blij mee . Ook tevreden met de snelle levering.

Informatie en klantvriendelijk, uitstekend om zaken mee te doen..

Vriendelijk en snel in het contact

Mooie kast en snelle levering

Bestelling gedaan online en heel tevreden. En nu met de corona is online winkelen een luxe!

Dank je wel rene. 6aug donderdag in je showroom wezen kijken wij waren zeer onder de indruk van het prachtige darllton ledikant met nachtkastjes en bedbank alles gecapitoneerd helemaal compleet in de kleur bruin.vandaag 8aug geleverd we zijn helemaal tevreden.dank je wel rene voor de snelle en vriendelijke service.een nachtkastje wordt nog om geruild die was niet op voorraad.zeer mooie strakke kwaliteit . Met vr Gr Ada en jan uit arnhem

Vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch advies, snelle levering, nauwkeurigverpakte lampen

Positieve ervaring, website geeft duidelijke foto’s en omschrijving van de producten

TOP

Correcte service en vriendelijke mail. Ook de duifjes die ik besteld heb via de site zijn ook heel mooi. Topservice

Heel goed precies zoals we gehoopt hadden top

Wij zijn uitermate tevreden

Wat een fijne services echt top

Bedankt voor de review Patricia en leuk dat u zo goed over ons te spreken bent. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer!

Wederom prachtig resultaat en prettige communicatie!

Wij hebben eerder bij Rene Houtman besteld en het was vanzelfsprekend dat wij weer bij hen terecht zouden komen. Zij hebben wederom prachtig werk geleverd. Twee spiegels bij het eerder geleverde badmeubel en sidetable. Het staat geweldig bij elkaar en de spiegels zijn gemaakt confrom onze gewenste afmetingen. De communicatie was weer geweldig en zij verlenen uitstekende service! Wij blijven zeker terugkomen!

Wat een leuke review Jet, dankjewel! We waarderen je erg als vaste klant en we vinden het ontzettend leuk en fijn dat je telkens bij ons terug komt. Wij zijn ook erg benieuwd naar het eindresultaat van alle producten in het interieur, zou je ons wat foto's willen sturen? :) Weer heel veel plezier gewenst met de aankopen en tot een volgende keer!

Weer een prachtig en uniek product van dit fantastische familiebedrijf!

We zijn erg blij met onze nieuwe tafel met een eiken boomstamblad en Frans ijzeren onderstel! Ik heb diverse keren contact gehad met Reno, waardoor de tafel helemaal naar onze wens is. Het fijne is ook dat Reno nog belde voordat ze het blad wilden gaan behandelen. Vanuit de werkplaats vonden ze de tafel mooi zoals deze was, terwijl wij in eerste instantie voor een vergrijsd blad wilden gaan. Echt super, en we zijn inderdaad blij met het natuurlijke en lichte blad!

Beste Bea, bedankt voor de goede review. Na een grote klus kwamen jullie gelukkig weer bij ons terecht en mochten we inderdaad een op maat gemaakte eettafel maken, dank hier voor. Het eindresultaat van de eikenhouten tafel met gietijzeren onderstel is zeer mooi geworden en het staat werkelijk prachtig in jullie interieur! Hopelijk tot een volgende keer en veel plezier met de aankoop.

Perfecte service

Leuk oud houten bankje besteld. Bij levering gezien dat er een beschadiging was. René heeft het super opgelost en de week erna heb ik een nieuw bankje geleverd gekregen.

Bedankt voor de goede review Tessa. We baalden er ook van, als we iets belangrijk vinden dan is het een goede service richting onze klanten en het afleveren van kwalitatief goede producten. In dit geval was er inderdaad een beschadiging en dan lossen we het graag zo snel mogelijk goed op. Het eetkamerbankje staat prachtig in jullie interieur en ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben. Tot een volgende keer!

Alles vlot verlopen en tevreden over de bestelling.

Communicatie is duidelijk en alles verloopt volgens de gemaakte afspraken. Aanrader.

Beste Jos, Bedankt voor de goede review, we wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u nog eens bij ons terug te zien.

incorrect 3 x

Verzending: niet in kartonnen doos, maar enkel in plastic en wat schuim aan de uiteinden. Niet vermeld in advertentioe dat de achterkant van ijzer was. Geen foto's van de achterkant. Een uiutstekend stuk van een slot dat niet meer dient niet verwijderd. Was niet op foto te zien, want te ver af.

Beste E, U heeft een oud houten luik besteld in originele staat, het originele hang en sluitwerk laten wij ook aan deze artikelen zitten omdat veel klanten dit kunnen waarderen, net zoals de verweerde verf. Deze luiken verzenden we inderdaad goed ingewikkeld in schuim en plastic zodat ze niet kunnen beschadigen en ze door het gewicht niet door een doos zakken. Wanneer u niet tevreden bent over het artikel dan kunt u deze uiteraard retourneren naar ons. Een prettige dag.

Super+++++ service!

Uniek bijzettafeltje gekocht, gewoon “prachtig”. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Zeer vriendelijke, aangename verkopers. AANRADER ! Het tafeltje is persoonlijk aan huis geleverd. Zo’n service vind men nergens anders en zeer goede communicatie. We wensen jullie nog verder veel succes met jullie prachtige zaak!

Beste Sonja, Wat een super leuke review, bedankt! We zijn ook nog nooit zo hartelijk ontvangen, dank daarvoor. Ook geweldig was de fles champagne die we mee hebben gekregen, daar gaan we van genieten en we zullen proosten op jullie. Heel veel plezier met de versteende bijzettafel en hopelijk tot een volgende keer in Aalter!

Er ontbraken stukken van het artikel

Ik bestelde een fontein met kraan en afvoer voor in ons toilet. In het pakket zat enkel de fontein, helaas zonder kraan en afvoer... Ondertussen mailde ik al 2 keren maar kreeg nog steeds geen antwoord.

Beste Steve, Voor ons was het ook spijtig dat het zo gelopen is, dit kwam door een verkeerde koppeling via een extern kanaal. Inmiddels hebben we u gemaild dat de rest is nagezonden en heeft u deze als het goed is al ontvangen. Een prettige dag.

Ordentliche und gute Gesellschaft

Ich bekam meine bestellten Toilettenmöbel schnell geliefert und es gab einen persönlichen und klaren Kontakt, eine Firma, die ich empfehlen konnte.

Hallo, schön zu hören, dass du so gut sprichst. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder helfen zu können.

Op tijd bezorgde prachtige kast.

Wegens ruimte gebrek moest ik kast inkorten en verlagen,dit is prima gelukt.Zat overigens perfect stevig in elkaar en was niet 1.2.3. ingekort en verlaagd. Wat ik echter wel tegen kwam is dat het echt niet allemaal teakhout was,en er ook andere hout soorten zoals eiken etc. zijn gebruikt.

Beste Jaap, mooi dat het gelukt is. Het meubel wat u besteld heeft maken we niet zelf in de werkplaats hier, het kan dus ook zijn dat er kleine stukjes andere houtsoorten gebruikt zijn. Het belangrijkste voor ons is dat het gezamenlijk 1 mooi geheel is. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

geweldige organisatie, petje af

Badkamermeubel en bijpassende spiegel besteld en dezelfde avond al geleverd omdat het toevallig al op een route lag. Ik ben veel gewend maar dit was super, bedankt!

Beste Bas, leuk om te horen dat u zo goed te spreken was en dat we zo vriendelijk ontvangen werden. Veel woonplezier gewenst in de nieuwe woning en hopelijk tot ziens.

Goede communicatie + voldeed aan verwachting

Telefonisch contact gehad over een bed, hier zat levertijd op maar hier werd ik goed over geïnformeerd en uiteindelijk werd het netjes op de afgesproken datum geleverd. Zeer tevreden

Beste Samantha, Bedankt voor de aankoop en wat staat het bed prachtig in de nieuwe slaapkamer. Veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

super

snel geleverd

Beste Jaap, goed om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien. Prettige dag.

Mooi meubel fijne aflevering

Goed product goed contact goede levering

Beste Sandra, goed om te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Top bedrijf

Super ervaring en snel levering 2 Lampen gekocht en die waren nog beter in Het echt Gewoon luxe producten en top service Bedankt

Beste Anna, leuk om te horen dat u zo goed te spreken bent over onze service en over de producten. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en we hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Top!!!

We zijn goed geholpen en bed is snel geleverd.

Beste Pascale, goed om te horen dat jullie goed geholpen zijn en dat het bed snel geleverd werd. We hopen dat het bed een prachtig plekje heeft gekregen en dat deze bevalt. We wensen jullie veel plezier toe met de aankoop en hopen jullie uiteraard nog eens terug te zien bij ons.

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk en een snelle service!

Beste M, bedankt voor de review. We wensen u veel plezier toe met het artikel en hopen dat deze straks een prachtig plekje mag krijgen in de nieuwe woning. Succes met de verbouwing en hopelijk toe een volgende keer.

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.