Zeer vlotte behandeling van mijn bestelling

Zeer snelle antwoorden ontvangen op mijn vragen. Correcte offerte. Vlotte afhandeling van mijn bestelling en zeer flexibel naar levering in België. Voor mijn eerste bestelling een aangename ervaring en een aanrader.

Bedankt voor de leuke review. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u natuurlijk nog eens bij ons terug te zien!

Fijn bedrijf, klantgericht en fijn personeel

2 leveringen gehad en beide met tevredenheid ontvangen. Prachtige spullen te koop, vriendelijk personeel en goede tegemoetkoming in extra's Ben benieuwd naar mijn mooie badplank die deze week gestuurd zal worden

Hallo Marcella, bedankt voor de leuke review! We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat van alles bij elkaar en hopen jullie natuurlijk nog eens bij ons terug te zien.

Snel geleverd, mooi product, prettig zaken doen!

Online een prachtig bed gezien, toch even langs gegaan , om het te bekijken, de bestelling geplaatst, en het werd zoals afgesproken snel geleverd, het is echt een prachtig bed, met bijpassend bankje, mooie stoffering, en echt stevig! Heel fijn geholpen, ze hebben echt hele mooie spullen.

Beste Henk, bedankt voor de leuke review. We hopen dat het bed bevalt en dat jullie er heerlijk in slapen! Groet

Super service

Prachtige spullen en snelle levering. Persoonlijk advies en contact. Perfecte service. Maak je niet vaak meer mee Echte aanrader!

Hallo Inge, bedankt voor de leuke review! We hopen jullie nog eens terug te zien bij ons of natuurlijk in Rotterdam! Groet

Top ervaring super service !

Ik heb 2 x een meubel laten maken, keurige afwerking en de service was ook perfect vooral het meedenken vond ik super! Bedankt foto van de meubelen zodra ze zijn geplaatst volgt

Hallo Sandy, bedankt voor de goede review. De meubels zullen vast prachtig staan straks, we zijn zeer benieuwd en hopen jullie natuurlijk nog eens terug te zien! Groet

Echte vakmensen met productkennis

Ik kwam bij Rene Houtman Interieurs via Google. Tijdens het proces dat ik een badkamermeubel wilde bestellen werd ik geadviseerd via een medewerker in de chat. Ze hebben verstand van de materialen waar ze mee werken en stellen hoge eisen aan klanttevredenheid. Uiteindelijk een meubel op maat laten maken en keurig op de afgesproken dag bezorgd door een medewerker. Geweldige en unieke onderneming!

Hallo Kelsey, bedankt voor de leuke review! We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat van de badkamer met het op maat gemaakte badkamermeubel. We zien je graag nog eens bij ons terug! Groet

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.