mooi en stijlvol meubel

Het toiletmeubel bevalt ons goed, het is van goede kwaliteit. De service is goed; we konden in overleg een aanpassing regelen voor de spoelbak.

Heb goed overleg gehad en het binnen een week klaar! Goeie service en netjes bezorgd.

Bedankt voor de goede review Marionne. De badkamerkast is prachtig geworden en hij staat ook geweldig in je badkamer. Heel veel plezier gewenst ermee en tot een volgende keer!

Goed geregeld uitstekende service!!

Goed om te horen dat de service beviel Hanan, er was iets mis gegaan en dat proberen we altijd zo snel mogelijk op te lossen. Als dat betekend dat er iemand van ons direct in de auto moet stappen richting Utrecht om te zorgen dat jullie dezelfde avond goed kunnen slapen dan doen we dat. Als nog heel veel plezier gewenst met het bed en tot een volgende keer waar in alles probleemloos mag verlopen :)

zeer tevreden omtrent bestelling, levering (zeer snel) en het product zelf (mooier dan op de foto)!

Dag na de bestelling reeds een orderbevestiging, dag nadien reeds mail dat het bestelde in productie was. Week na bestelling reeds geleverd!

Beste Gert, dank voor de goede review. We proberen inderdaad onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden rondom de bestelling, productie en levering. Fijn dat u dit waardeert. Heel veel plezier gewenst met de eetkamertafel en tot een volgende keer!

Topservice offline & online

Via marktplaats kwam ik op jullie webshop. Ik had wat vragen over het product en kreeg direct antwoord via de chat en ook extra informatie over het afleveren. Uiteindelijk besteld op vrijdag en zaterdag geleverd.

Hi Desi, bedankt voor de leuke review! We doen altijd ons uiterste best om zo spoedig mogelijk te reageren, fijn dat je dit waardeert. Ook qua levering proberen we het zo snel mogelijk te doen en dat is gelukt bij je bestelling. Heel veel plezier gewenst met het wijntafeltje! Zouden we nog een foto mogen ontvangen van de definitieve plek? We zijn zeer benieuwd :) Fijne zondag vandaag!

Mooie spullen, snelle levering, hartelijke service!

Supermooi badkamermeubel geleverd, erg snel en zonder bezorgkosten! Bedankt voor de geweldige service!

Hallo Marcel, bedankt voor de goede review! We doen ons best om altijd zo snel mogelijk te leveren en omdat we adressen combineren in Nederland & België kunnen we werken zonder bezorgkosten. Heel veel plezier gewenst met het badkamermeubel en hopelijk tot een volgende keer! Ps: Zouden we het eindresultaat nog mogen zien? We zijn zeer benieuwd :) Fijne zondag!

Super service

Nadat wij het bed besteld hadden kon het gelukkig nog in opslag blijven tot wij het eraan toe hadden. Netjes zoals afgesproken telefoontje wanneer de chauffeur onderweg ging zodat er iemand thuis kon zijn . Na twee dagen wilden wij het bed in elkaar zetten misten we een onderdeel 1 telefoontje en dezelfde dag nog na gebracht .

Bedankt voor de leuke & goede review! Gelukkig is het goed opgelost en hopelijk hebben jullie straks heel veel plezier van het Darlton ledikant. Kom nog eens langs als jullie in de buurt zijn. Fijne zondag! :)

Top geregeld

Goede informatie, zeer snelle reactie en prachtige kwaliteit!

Hi Annemarie, bedankt voor de leuke review! Heel veel plezier gewenst met het Rosa toiletmeubel! Zouden wij ook het eindresultaat nog mogen zijn? We zijn zeer benieuwd! Tot een volgende keer en een fijne zondag! :)

Fijn contact omtrent de bestelling van ons bed. Goede service en een prachtig bed dat wij geleverd hebben gekregen!

Goed om te horen dat jullie fijn contact hebben gehad Nicolle. Nog beter om te horen dat jullie het bed prachtig vinden! Heel veel fijne nachten toegewenst en we hopen jullie natuurlijk nog eens bij ons terug te zien. Bedankt voor de review en het goede cijfer, dit waarderen we.

Inspirerend, anders en vriendelijk!

Ander soort winkelen dan ik gewend ben ik René Houtman zijn winkel/woning. Je krijgt meteen een goede sfeerimpressie als je binnenkomt. Huiselijk en warm en zeker niet opdringerig. Er was wat fout gegaan bij de bestelling en dit is super opgelost. Aardig, netjes en klantvriendelijk. En ook aan de telefoon en per mail duidelijk contact. Het bed en matrassen zijn keurig aan huis gebracht. Op afstand, met mondkapje en ook heel behulpzaam. We vonden het presentje bij aflevering ook erg vriendelijk. Ik geef jullie een dikke 9!! Met vriendelijke groet Melinda

Bedankt voor de leuke review & het goede cijfer Melinda! Service staat bij ons hoog in het vaandel en het is leuk om te zien dat dit gewaardeerd wordt. Jullie hebben nog een levering van ons tegoed. Zodra dit binnen is zien jullie ons weer verschijnen :) Bedankt voor de aankoop en veel plezier gewenst met het bed. Tot een volgende keer in Hilversum! Groet uit het oosten.

Heel goed en fijn

Mooi meubel, heel blij mee, geweldige jongen die meubel bracht. Veel dank!

Bedankt voor de leuke review Ingrid & het compliment geven we door! :) Heel veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer!

Mooi tv-meubel

Erg tevreden met het tv meubel. Snelle levering en goede service.

Beste Tessa, leuk om te horen! Zou je nog een foto willen sturen van het eindresultaat? We zijn zeer benieuwd :) Hopelijk tot een volgende keer!

Echt een supermooi badmeubel een snelle levering dus wij zijn superblij echt een aanrader

Bedankt voor de goede review Jolanda, veel plezier gewenst met het badmeubel en hopelijk tot een volgende keer! Ps.: Zou je misschien nog een foto willen sturen van het eindresultaat? Dit vinden we altijd leuk om te zien :) bedankt!

Fantastische service

Top webshop, ontvangen goederen waren beschadigd en de klantenservice heeft dit zeer snel opgelost. Zo zouden meer webshops het moeten doen!

Hallo Rob, bedankt voor de goede review! Gelukkig is het opgelost inderdaad, de volgende keer verpakken we het nog beter!

Wat een prachtige spullen!

Het toiletmeubel wat ik heb gekocht is goed verpakt geleverd. Kan niet wachten tot de verbouwing klaar is en we ‘m kunnen installeren.

Goed om te horen Esther, zouden wij het ook mogen zien als het toiletmeubel op de juiste plek staat? Dit vinden we altijd leuk :) Succes met de verbouwing en hopelijk tot een volgende keer.

Geweldig advies, aankoop en afhandeling

Uitgebreid werd er de tijd genomen voor ons. Er werd meegedacht over de beste manier van leveren die paste bij onze bouwplanning. Het aangekocht bed was minstens zo mooi als op de foto's van de website. Uiteindelijke aflevering was door vooraf overleg snel geregeld. Alles heerlijk, helder, duidelijk Top!!

Hi Linda, bedankt voor de positieve review! Gelukkig zijn jullie erg blij met het bed, leuk om te horen. Veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer!

prachtig ledikant

na lange zoektocht naar ledikant toevallig de site van Rene Houtman tegengekomen , was direct om , precies wat ik wilde. spannend , want online gekocht , en geen spijt van . prachtige stof en kleur (zandkleur) moest er wel langer op wachten het was niet op voorraad . maar het was het wachten waard. en keurig op afgesproken tijd bezorgd . bedankt!

Hallo Annette, bedankt voor de leuke review! Erg leuk om te horen dat ook u zo tevreden bent met het ledikant. We doen ons uiterste best om onze producten zo goed mogelijk op de foto te krijgen zodat niemand voor een verrassing komt te staan na aflevering, zo houden we gelukkig ook een laag retour percentage. Leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Heel veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer :)

Prachtige stoelen en vriendelijke mensen

Heel blij met mijn stoelen en ook heel fijn dat het leveringsadres nog kon aangepast worden ! Dus dankjewel !

Hi Diane, bedankt voor de review. Goed om te horen dat u zo tevreden bent met de stoelen. We doen altijd ons uiterste best om een goede service te verlenen. Persoonlijk contact met de klant en waar we verder kunnen ondersteunen dan doen we dit graag. Een leveringsadres aanpassen is een kleine moeite voor ons :) Heel veel plezier gewenst met de aankoop en tot een volgende keer!

Mooi meubel!

We hadden het meubel te groot besteld, zonder probleem wordt deze geretourneerd en een meubel op maat gemaakt. Fijne service!!

Hallo Cheryl, Bedankt voor de goede review. Bedankt voor de aankoop en het vertrouwen in ons. We wensen jullie er heel veel plezier mee en hopelijk tot een volgende keer!

Mooie meubels , snelle levering!

De salontafel die wij gekocht hebben, zochten wij al een tijd. Bij René Houtman gevonden. We zijn er erg blij mee . Ook tevreden met de snelle levering.

Beste Trudy, leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We wensen jullie heel veel plezier toe met de prachtige tafel en we hopen jullie uiteraard nog eens terug te zien.

Informatie en klantvriendelijk, uitstekend om zaken mee te doen..

Bedankt voor de goede review Henny. Heel veel plezier gewenst met uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Vriendelijk en snel in het contact

Mooie kast en snelle levering

Bedankt voor de goede review Yvon. Veel plezier gewenst met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Bestelling gedaan online en heel tevreden. En nu met de corona is online winkelen een luxe!

Leuk om te horen dat u zo tevreden bent Claudia. Ook in deze tijd met corona proberen we zo goed, snel en veilig mogelijk te leveren. We wensen u veel plezier toe met de aankoop en hopen u uiteraard nog eens terug te zien.

Dank je wel rene. 6aug donderdag in je showroom wezen kijken wij waren zeer onder de indruk van het prachtige darllton ledikant met nachtkastjes en bedbank alles gecapitoneerd helemaal compleet in de kleur bruin.vandaag 8aug geleverd we zijn helemaal tevreden.dank je wel rene voor de snelle en vriendelijke service.een nachtkastje wordt nog om geruild die was niet op voorraad.zeer mooie strakke kwaliteit . Met vr Gr Ada en jan uit arnhem

Hallo Ada en Jan, bedankt voor de leuke review! Het was zeer leuk om jullie te ontvangen en wat is het eindresultaat prachtig geworden. We wensen jullie heel veel plezier toe met het bed en we hopen jullie uiteraard nog eens bij ons terug te zien. Bedankt!

Vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch advies, snelle levering, nauwkeurigverpakte lampen

Positieve ervaring, website geeft duidelijke foto’s en omschrijving van de producten

Bedankt voor de goede review Marijke. We wensen u veel plezier toe met de aankoop en we hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.