Mooie kast, eerlijk gezegd vind ik de houtkleur zelfs mooier dan op de foto: heel warm. We zijn er superblij mee. De service was ook geweldig, de kast werd binnen enkele dagen al geleverd, ons huis is niet makkelijk bereikbaar maar het personeel was heel flexibel!

Hoogwaardige interieurzaak met aandacht voor de klant

Uitstekend geholpen bij het uitkiezen van een nieuw bed voor de 'masterbedroom'. Goede adviezen over materiaal- en stofkeuze, maar ook over de juiste kleurstelling. Oorspronkelijk hadden we eigenlijk een andere kleur in gedachten, maar gaandeweg pasten wij onze voorkeur aan naar aanleiding van het advies van Rene Houtman Interieurs. En we hebben daar absoluut geen spijt van. Verder ervaarden wij ook een prima service en goede communicatie over levering en dergelijke. Alle complimenten. Een echte aanrader dit adres.

Snelle levering

Kwalitatief hoogwaardig product! Erg blij met het bed dat wij hebben besteld. Het slaapt heerlijk en ziet er mooi uit. Na bestelling in webshop binnen 6(!) Dagen geleverd.

Heel blij met de aankoop

We hebben een heel mooie salontafel op zwenkwielen van onbewerkt teakhout gekocht. We zijn er blij mee en het wel ook snel bezorgd, fijn!

Direct beschikbaar een goed advise bij niet goed geld terug

Betrouwbaar, eerlijk en snelle service

Mooie en goede artikelen voor een landelijk interieur. Snelle reactie via de mail, eerlijke informatie, bij afhaal verzendkosten al bij wegrijden retour geboekt.

Zeer prettig.

Goed advies Komen afspraken na. Goede service. Prachtige producten.

top

volgens afspraak geleverd

Een kapstok besteld via de website, levertijd duurde wel langer dus dat was wel jammer, maar met de feestdagen op komst is dat begrijpelijk. Kapstok is donkerder van kleur dan op de website maar hangt mooi in de hal :) toch blij mee

Leuk bedrijf . Mooie meubels , alles wat je ziet is daar leuk.

Netjes geholpen

Super service

Super service, je word netjes op de hoogte gesteld, dat de bestelling ontvangen is, dat het de volgende dag op de bus gaat en als het op de bus gaat dan nog een bericht. Het was goed beschermd in de verpakking, top!

Goedemorgen Minke, bedankt voor de goede review, leuk om te horen dat u zo tevreden bent. We hopen u weer eens terug te zien bij ons! Fijne jaarwisseling alvast.

Top service

Prachtige kast op maat laten maken, voldoet aan al onze wensen. En staat erg mooi in onze badkamer. De levertijd was ook zeer snel.

Hallo Gerrie, bedankt voor uw goede review en leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Alvast een goede jaarwisseling & tot een volgende keer.

vlotte levering, goede kwaliteit!!

We waren opzoek naar een bed met landelijke uitstraling. Deze hebben we gevonden bij Rene Houtman. we twijfelde in de kleur en hebben eerst stofstaaltjes opgevraagd, deze werden vlot verstuurd. Waarna we onze keuze hebben gemaakt. We zijn erg blij met het eind resultaat!!

Beste, leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn met het eindresultaat. De Darlton bedden zijn ook plaatjes om te zien, fijn dat jullie dit hebben mogen ervaren. Heel veel plezier ermee, fijne nachten & tot een volgende keer!

snel en goed advies, bezorging perfect. Heel blij met die unieke meubel!

Beste Linda, leuk om te horen dat u zo tevreden bent met het unieke meubel. We doen ons best om alles zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, zo ook met de bezorging. Fijn om te horen/zien dat u dit zo goed bekroond met een 10. Fijne dag & tot een volgende keer.

Heel mooie authentieke tafel

Hele mooie tafel en goede service

Beste Christine, bedankt voor deze goede review. Fijn dat u tevreden bent met uw tafel en de geleverde service. Hier doen wij dagelijks ons best voor. Hopelijk zien wij u snel weer een keer terug op onze site of in onze showroom. Met vriendelijke groet, Joris

Na bestellen was alles snel geleverd. Ziet er allemaaal prachtig uit!

Beste Darren, bedankt voor deze goede review. Wij proberen altijd de producten zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Fijn dat u blij bent met uw producten! Hopelijk zien wij u snel weer een keer op onze site, of mogen wij u ontvangen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Joris

Toch teleuergesteld

De verzending liet op zich wachten dus er een belletje aan gewaagd. Zoals beloofd daarna dezelfde dag verstuurd. Op de foto’s leek de plank als een plak van een boomstam, helaasin werkelijkheid rechte voorkant. De foto toont ook een meer geleefde plank met nerven. Al met al teveel geld betaald €129 voor een klein stukje plank.

Beste Michel, Af en toe lopen we iets uit met de planning van de werkplaats inderdaad, excuses. Als een klant meld dat de installateur op een bepaalde datum komt en hierover belt dan denken we mee en halen we deze order iets naar voren in de planning. We zetten onze producten altijd zo duidelijk mogelijk op de foto, op de foto van dit artikel is dan ook te zien dat de kanten recht zijn en niet onbekant zoals een boomstam. Verder is elke plank uniek, het is tenslotte een natuurlijk product. U heeft gekozen voor een maatwerk planchet, hier zoeken mijn collega's het juiste hout voor uit, maken en schuren het op maat, behandelen het en door de inpakkers zal het uiteindelijk verstuurd worden. Goedkoper dan €129 kunnen we het helaas niet maken i.v.m. maatwerk, BTW en de kosten die hierachter schuil gaan om dit mogelijk te maken. Hopelijk begrijpt u de situatie nu iets beter en kiest u de volgende keer toch weer voor een maatwerk product, dat is tenslotte de luxe die het mogelijk maakt dat mensen er zelf geen werk aan hebben. Uiteraard bent u (zodra de lockdown voorbij is) welkom in onze werkplaats om eens mee te kijken in dit proces. Fijne dag vandaag, een goede jaarwisseling alvast & tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Reno

Geweldige en superervaring!

Heel goede service! Waarvoor dank!! Ik zeg het voort!!!! :)

Beste Amber, bedankt voor deze goede review. Mooi om te horen dat wij een positieve indruk achter hebben gelaten! Dit doet ons zeer goed. Hopelijk zien wij u in de toekomst weer een keer op onze site of in onze showroom. Met vriendelijke groet, Joris

prima geregeld

Bestelling geplaatst..en op goede wijze ontvangen, top

Beste Rudolf, bedankt voor deze goede review. Wij proberen het altijd voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Goed om te horen dat dit bij u dus is gelukt. Hopelijk zien wij u snel een keer in onze showroom of op onze site! Met vriendelijke groet, Joris

Super mooi bed !!!!!

Bed besteld s avonds , direct via mailverkeer het e.e.a geregeld over betaling en levering. Zaterdags het bed afgeleverd door een behulpzame jongeman. In elkaar gezet en het bed bewonderd. Is mooier dan op de foto’s van de website. Bedankt René Albert

Beste Fam.Bart, bedankt voor deze goede review. Fijn om te horen dat u erg tevreden bent met uw bestelde bed! Hopelijk geniet u nog steeds van uw bed, en kunnen wij u een keer ontvangen in onze showroom! Met vriendelijke groet, Joris

Fijne en snelle service in combinatie met vakmanschap

Ik werd van in het begin heel snel te woord gestaan en geholpen bij het maken van de juiste keuzes. De bestelde meubelen passen daarom zeer mooi samen bij de rest van mijn woning. Eens de bestelling geplaatst, werd alles reeds binnen 2 weken geleverd! Ook de levering verliep perfect.

Beste Sarah, bedankt voor deze goede review. Wij doen altijd ons best om mee te denken met onze klanten, zodat zij de perfecte meubel voor hun bestellen. Goed om te horen dat u hier ook gebruik van hebt gemaakt! Hopelijk zien wij u snel een keer in onze showroom of op onze site. Met vriendelijke groet, Joris

Geweldig geholpen en mooi product!

Knap om zo’n product ook online de “beleving” te laten hebben die het verdiend.

Beste Peter, bedankt voor deze goede review. Wij doen erg ons best om online de producten in een landelijke setting neer te zetten. Mooi om te horen dat dit volgens u is gelukt! Hopelijk zien wij u snel weer een keer terug. Met vriendelijke groet, Joris

Toppertjes

Snel adequaat top bedrijf en gewoon te mooie spullen om te kiezen voor ieders spaarpot geëigend

Beste Andrea, bedankt voor deze goede review. Fijn om te horen dat u ons assortiment mooi vindt! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nog een keer ontvangen op onze site of in onze showroom! Met vriendelijke groet, Joris

Snel, prachtig en uitstekende service

Ik bestelde een waskom voor op het toilet bij ons met een mat zwarte sifon zodat deze bij de kraan past. Niet wetende dat wij al een bijpassende sifon hadden. Gemaild of ik deze mocht terugsturen en had al supersnel antwoord. Volgende dag terug verstuurd naar hen. Geweldig!

Beste Amber, bedankt voor deze goede review. Wat fijn dat alles goed is opgelost! Wij doen elke dag ons best om de beste service te leveren. Goed om te horen dat u dit waardeert! Hopelijk zien wij u snel weer een keer terug. Met vriendelijke groet, Joris

Een mooie Nixon TV kast gekocht ,en we zwijn er super blij mee ,en ook met de goede service zowel van Houtman zelf als de chauffeur wat een handige jongen en zo vriendelijk en handig.

Beste F, bedankt voor deze goede review. Wat fijn dat u tevreden bent met uw TV-kast. Onze bezorgers proberen altijd onze klanten zo goed mogelijk te helpen met tillen etc. Fijn dat u dit als prettig hebt ervaren. Hopelijk zien wij u snel een keer in onze showroom of op onze site! Met vriendelijke groet, Joris

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.