Er ontbraken stukken van het artikel

Ik bestelde een fontein met kraan en afvoer voor in ons toilet. In het pakket zat enkel de fontein, helaas zonder kraan en afvoer... Ondertussen mailde ik al 2 keren maar kreeg nog steeds geen antwoord.

Ordentliche und gute Gesellschaft

Ich bekam meine bestellten Toilettenmöbel schnell geliefert und es gab einen persönlichen und klaren Kontakt, eine Firma, die ich empfehlen konnte.

Op tijd bezorgde prachtige kast.

Wegens ruimte gebrek moest ik kast inkorten en verlagen,dit is prima gelukt.Zat overigens perfect stevig in elkaar en was niet 1.2.3. ingekort en verlaagd. Wat ik echter wel tegen kwam is dat het echt niet allemaal teakhout was,en er ook andere hout soorten zoals eiken etc. zijn gebruikt.

geweldige organisatie, petje af

Badkamermeubel en bijpassende spiegel besteld en dezelfde avond al geleverd omdat het toevallig al op een route lag. Ik ben veel gewend maar dit was super, bedankt!

Goede communicatie + voldeed aan verwachting

Telefonisch contact gehad over een bed, hier zat levertijd op maar hier werd ik goed over geïnformeerd en uiteindelijk werd het netjes op de afgesproken datum geleverd. Zeer tevreden

super

snel geleverd

Mooi meubel fijne aflevering

Goed product goed contact goede levering

Top bedrijf

Super ervaring en snel levering 2 Lampen gekocht en die waren nog beter in Het echt Gewoon luxe producten en top service Bedankt

Top!!!

We zijn goed geholpen en bed is snel geleverd.

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk en een snelle service!

Beste M, bedankt voor de review. We wensen u veel plezier toe met het artikel en hopen dat deze straks een prachtig plekje mag krijgen in de nieuwe woning. Succes met de verbouwing en hopelijk toe een volgende keer.

Vlotte service!

Overzichtelijke webshop en vlotte service

Beste Mathieu, bedankt voor de aankoop en review. We hopen dat de artikelen een prachtig plekje krijgen in Ibiza, we zijn zeer benieuwd naar de foto straks. Hopelijk tot een volgende keer.

Fantastisch

Vriendelijk service gericht bedrijf met kwalitatief goede en mooie producten. Hier kan je rustig kopen.

Beste Bas, bedankt voor de review. Veel plezier gewenst met het nieuwe bed en wellicht tot een volgende keer.

Goede service en goed bereikbaar

Prachtige producten en service op maat!

Bedankt voor de review Dianne, veel plezier gewenst met uw aankoop en wellicht tot een volgende keer.

Super vriendelijk en goed geholpen!

Wij werden warm onthaalt en de producten zagen er top uit! Wij zijn erg blij met ons badmeubel.

Bedankt voor de review Wietske, veel plezier gewenst met het badmeubel en tot een volgende keer.

Uitmuntend!

Wij zijn erg goed geholpen. Zij hebben prachtige dingen en geven goede adviezen. Prettige communicatie en de levering van de meubelen en accessoires was snel en keurig. Alleen maar lof voor dit mooie bedrijf. Wij komen er zeker terug!

Hallo Jet, Bedankt voor de leuke en positieve review! We hopen jullie natuurlijk weer eens bij ons terug te zien en we zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Klantvriendelijkheid is groot. Na 1 week is alles geleverd zoals afgesproken.

Na een week waren de meubels gefabriceerd en er is nog een paar keer contact geweest over details. Men is professioneel en accuraat.

Hallo Hans, bedankt voor de review. We hopen dat we u in de toekomst nog een keer mogen/kunnen helpen en wensen u veel plezier toe met uw aankoop.

Goed contact, snelle bezorging en prachtige spullen.

Beste Bernd, bedankt voor de positieve review. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens terug te zien.

Professioneel en snel, maar niet afstandelijk.

Ik werd goed geholpen. Het product wat ik kreeg was klein en niet voor een hoog bedrag, maar ik werd wel goed en persoonlijk geholpen

Hallo Joey, bedankt voor de review en leuk om te horen dat je positief bent over onze service. We hopen dat de planchet mooi staat in het toilet! Tot een volgende keer.

Vriendelijke en snelle levering

Nadat ik mijn bestelling heb geplaats was het contact via mail heel vriendelijk en duidelijk. Mijn bestelling is snel geleverd en is net zoals op de foto’s Bedankt!

Hallo Sylvie, leuk om te horen dat u zo tevreden bent en bedankt voor de review. We hopen u uiteraard nog eens bij ons terug te zien.

Vriendelijk, zorgvuldig en professioneel.

Ik ben bijzonder vriendelijk geholpen. Op iedere mail kwam snel een antwoord. Ik werd bijtijds op de hoogte gehouden van de levering van de producten. Een absolute aanrader.

Hallo Ingrid, bedankt voor de aankopen en de leuke review. We zijn zeer benieuwd naar het eindresultaat. Succes met de verbouwing.

Echt super!

Ik had een onwijs mooie lamp gewonnen en direct er 1 bij besteld. Super snel in huis en erg vriendelijk tijdens de communicatie. Een dikke pluim voor deze zaak!

Hallo Simone, leuk om te horen! Bedankt voor de review en we hopen dat de hanglampen een prachtig plekje hebben gekregen.

Zeer goede service

Mooi origineel landelijk kastje gevonden en uitstekende service gekregen.

Beste Evi, leuk om te horen dat u tevreden was. Veel plezier met de aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Na een miscommunicatie alles perfect opgelost, nog een kleinigheidje gekregen voor het ongemak. 👍🏻

In 1 woord geweldig zowel qua website met hele mooie spullen als met de service top👍🏻

Een echte aanrader! René houtman maakt HET verschil!!

Met een fantastisch team van fijne betrouwbare vakmensen maakt rene houtman jou huis tot jou ware droomwoning! Compleet van verbouwing tot gehele interieur inrichting, “René houtman maakt HET verschil!” Wij zijn ontzettend blij en zeer tevreden!!

Fam Stroeve, bedankt voor de prachtige review! Het was een geweldig project bij jullie en we vinden het fijn dat het jullie zo goed bevalt. Heel veel woonplezier gewenst!

Over Rene Houtman Interieurs

Bent u opzoek naar een landelijke keuken, een op maat gemaakt meubel of een geheel interieur? Dan bent u bij Rene Houtman aan het juiste adres. We hebben een passie voor oude bouwmaterialen, landelijke producten en authentiek maatwerk. We hebben ruim 20 jaar ervaring op het gebied van maatwerk en landelijke producten en leveren dit in Nederland, België en Duitsland. Dankzij deze ervaring is het ook mogelijk dat we uw gehele bouw begeleiden. Door eigen import van karakteristieke producten en bouwmaterialen creëert Rene Houtman een sfeervol interieur voor particulieren en bedrijven.