• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke ruime winkel met veel keuze\r\nGoede service zelfs terwijl ze dicht waren

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super netjes geholpen en de juiste info gekregen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette mooie showroom, goed onderhouden.\r\nHeel vriendelijk te woord gestaan en werden heel goed geholpen. Ook fijn dat je totaale uitleg krijg wanneer de auto geleverd word. Top bedrijf!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen , heel vriendelijk , in 1 woord top bedrijf echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam eigenlijk alleen oriënteren maar dat werd direct een aanschaf! vertrouwd gevoel bij dit bedrijf en de koffie was erg lekker

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben tevreden over Brommobielland\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en betrouwbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas was er iemand tegen mijn brommobiel gereden en zat er schade aan, Brommobielland heeft mij goed geholpen met het maken en met de verzekeringspapieren in orde maken. Ik ben weer blij dat ik op pad kan met mijn mobiel!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met veel keuze waar je goed word geinformeerd en alles staat er erg mooi bij

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en meedenkend
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke mensen en vooral behulpzaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren laat ik het onderhoud hier uitvoeren en ik ben dik tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ik ben dik tevreden word als klant prima behandeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed geholpen , echt een aanrader , hele mooie zaak makkelijk te vinden in Spijkenisse

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer nette zaak.Uitstekende uitstraling!Goede service.Ben er erg over te spreken.Zeker een aanrader.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was 4 jaar geleden voor eerst bij hun gegaan .Was na 1 uur alles rond aan maken voor brommobiel na onze keuze te hebben gekocht. Heb er met plezier mee gereden 4 jaar lang pas weer ingeruild en weer andere bij hun genomen Deze rijd ook als een zonnentje.De service is prima ik raad ook iedereen aan om daar te gaan kijken voor Auto en Brommobiel keuze genoeg en betaalbaar.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens onze zoektocht naar een brommobiel kwamen we bij dit bedrijf terecht. Zeer goede en prettig ontvangst. We werden op alternatieven geattendeerd en we kregen rustig de tijd om een tot een beslissing te komen. Zeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne zaak, veel keuze, veel info en goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, behulpzaam personeel en mooie zaak met veel keuze in brommobielen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben goed geslaagd met mijn brommobiel , in alle rust, goed geholpen door een jonge man bij auto Hellevoet. Een hele ruime keus voorradig. Was een fijne ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruime keuze aan brommobielen, nette service en eerlijke service. Zag een leuk karretje maar werd me afgeraden en waarom. Heel blij met alles. Heb nu een mooie brommobiel die netjes word bezorgd. Top bedrijf, als je een brommobiel koopt ....kijk hier.

Over Brommobielland

Brommobielland is officieel dealer en de grootste uit de regio van de gehele collectie van AIXAM. Bij ons kunt u dus terecht voor de Aixam minauto, Aixam Sensation, e-Aixam en de Aixam Pro modellen! Inruil is geen enkel probleem wij ruilen alles in! Bezorgen van uw brommobiel is bij ons vanzelfsprekend, met een uitgebreide rij-instructie. Garantie? Wij gaan verder waar een ander stopt! Altijd rond de 50/75 brommobielen op voorraad zowel nieuw als jong gebruikte occasions.