geweldig

sinds een paar weekjes hebben wij een brommobiel.En we zijn er heel gelukkig mee. We hebben deze bij brommobielland gekocht waar we geweldig zijn geholpen.Goede uitleg en als we iets hebben, even belletje en we kunnen vaak nog dezelfde dag langs komen.Ze maken tijd om al onze vragen te beantwoorden. Michel en Rene zijn echt geweldig en waanzinnig vriendelijk.

prima ontvangen en heel goed voorgelicht over het voor en tegen

we zijn dinsdag op bezoek geweest voor een brommobiel we hebben het reuze naar ons zin gehad de ontvangt was prima .naar eerst bij de aixam een proef rit te hebben aangevraagt bij 2 anderen dealers zijn we maar zelf naar brommobielland gegaan naar uitstekent geholpen te zijn geweest hebben we er maar gelijk een gekocht.morgen word hij afgelevert ben er heel blij mee. zeer bedankt brommobielland,

goed bedrijf met veel kennis van zaken op het gebied van brommobielen

goede service en op het gebied van lease een perfecte partner

Shoppen naar een brommobiel is goed verlopen

Het shoppen naar een brommobiel Verliep snel we hadden er zo een uitgekozen het leveren duurde wel wat langer hierover kan beter contact gehouden worden want anders moet je te veel zelf bellen hoe de zaken er voor staan!

hulpvaardig en vriendelijke verkoper, heel blij mee

prachtige brommobielen in de zaak en hele fijne behandeling....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waanzinnig vriendelijk en vrolijk ontvangen al bij binnenkomst.Wij hadden al telefonisch contact gehad met Michel en toen wij aankwamen was Michel nog speciaal aanwezig om ons te helpen.Echt top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en snelle informatie en fijn te woord gestaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn via internet terecht gekomen bij Brommobielland. We werden hier heel klantvriendelijk ontvangen. Alle tijd voor de klant. Goed advies en lekkere koffie. Meneer had veel geduld. Mooie brommobiel gekocht en we zijn zeer tevreden naar huis gegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer professioneel bedrijf met veel kennis in huis. Wij zijn zeer klantvriendelijke geholpen. Er werd goed de tijd genomen, wat wij als zeer fijn hebben ervaren. Zeker een aanbeveling om te kijken voor gebruikte auto\'s en brommobielen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig gesprek gehad en zaken gedaan.\r\nNemen de tijd voor je met lekker een bakkie koffie.\r\nDeskundig advies.Toppie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de service en klant vriendelijkheid van de medewerkers van brommobielland!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al 20 jaar omgeving eiland voorne putten mijn beste verkopen en eerlijke info en afspraken topga zo door wij rijders hebben z,n bedrijf nodig in deze tijd die belofte,s nakomen\r\nsjouke

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De dealer via internet gevonden.\r\nZeer bekwaam en goed geholpen.\r\nMijn nieuwe wagentje is keurig afgeleverd. Mijn oude wagentje mee terug genomen.\r\nChappoo!! \r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede informatie gekregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen vanaf zuid Limburg maar het was zeker de moeite waard om naar dit bedrijf te komen. \r\nDe verkoper adviseerde goed en was erg geduldig. \r\nAlvast bedankt en wij kunnen niet wachten tot hij wordt bezorgd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke ruime winkel met veel keuze\r\nGoede service zelfs terwijl ze dicht waren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super netjes geholpen en de juiste info gekregen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette mooie showroom, goed onderhouden.\r\nHeel vriendelijk te woord gestaan en werden heel goed geholpen. Ook fijn dat je totaale uitleg krijg wanneer de auto geleverd word. Top bedrijf!\r\n