oplichter

Had in 2019 een brommobiel gekocht nieuw, ik vertrouwde die michel kwam heel goed over naar mijn mening ,had bij de koop ook een onderhoudscontract getekend voor twee beurten in twee jaar voor 725 euro incl. ophalen en terugbrengen ,dat adviseerde hij mij toen dan had ik geen omkijken meer naar en hoefde ik alleen maar een afspraak te maken voor een beurt ,maar nu kwam ik er achter dat hij met de noorderzon vertrokken is zonder te laten weten dat ik die beurt niet meer kon laten doen, en hij zou ook niet ff bellen ik ben ermee gestopt hier heb je het resterende bedrag terug , ken dus naar ongeveer 350 euro fluiten, want heb wel nog voor een beurt betaald ,hoe kom ik nu aan mijn geld terug en vraag mij af is hij failliet verklaard of niet. was eerst een tevreden klant maar nu ben ik pist off. had dat bedrag zelf nog moeten lenen van mijn broer .

Zeer slecht

In het begin zeer te vreden en blij maar dat komt omdat ik aangaf totaal geen verstant te hebben van autos ,ik heb altijd een scootmobiel gehad ik vertrouwde op michel bosman na 1 maand rijden gelijk pech word opgehaald en voor het terug brengen moest ik opeens 200eur betalen terwijl ik vr 2 jaar service onderhoud heb betaald nu alleen maar pech gehad en de jdm city rijd voor geen meter andere garage gebeld kijkt naar mijn jdm city en is ondeugelijk verklaard terwijl ik bijna 7000 eur betaald heb wil de baas mij niet meer helpen maar hem terug kopen voor 1000euro wat een oplichting zeg goh ,ik 7000 betalen en hij lekker van de euros genieten met xijn zoon terwijl ik 7 jaar van de gemeente zou moeten doen met mijn invalide carretje ben zwaar genaaid alsof ik het al niet zwaar genoeg heb met mijn benen glikken xij dit duur product geen garantie oplichting ik zeg superrrrr slechte service ik zal er alles aan doen dat ik mijn geld terug krijg voor deze miskoop. Dat jullie mensen dit doen is vreselijk .er is misbruik van mijn onwetend heid gemaakt ben afhankelijk van dat autootje en daar is letterlijk schijt aan vreselijk bedrijf

uitstekende service

Recentelijk Mercedes SL gekocht. Al bij eerste bezoek buitengewoon vriendelijke en ontspannen ontvangst door Dhr Bosman sr. Je merkt dat alles is gericht op service en klanttevredenheid. Auto is perfect afgeleverd en de afspraken die we hadden gemaakt zijn keurig nagekomen. Ook voldoende brandstof in de tank om niet gelijk bij het eerste tankstation te moeten stoppen. Het is prettig om te merken dat een bedrijf echt nog inspanningen doet om de klant comfort te geven. Dat is 100% geslaagd. Ook Bosman jr nadien nog contact mee gehad en levert ongevraagd nog extra service. Top bedrijf!

Correct en goede service!

Onze ervaring was zeer prettig! De verkoop verliep eerlijk, soepel en snel! Geen poes pas met extra bijkomende kosten. En het mooiste was dat de auto diezelfde week nog voor de deur stond!!

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Vanmiddag vanuit Arnhem naar Spijkenisse afgereisd om bij het bergingsbedrijf tegen over brommobielland een auto op te halen. Daar aangekomen bleek de auto niet te starten en ik was niet in het bezit van een start booster.. heel brutaal even bij brommobiel land naar binnen gelopen en gevraagd of ik hun start booster even mocht lenen.. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en direct ter hulp geschoten! Gelukkig mijn auto op kunnen starten en terug naar huis kunnen rijden! Snel even bij brommobielland een blik in hun zeer fraaie showroom geworpen, ze hebben een hoop mooie occasions staan! Ik raad brommobielland zeer zeker aan voor als je vriendelijk behandelt wilt worden!

geweldig

sinds een paar weekjes hebben wij een brommobiel.En we zijn er heel gelukkig mee. We hebben deze bij brommobielland gekocht waar we geweldig zijn geholpen.Goede uitleg en als we iets hebben, even belletje en we kunnen vaak nog dezelfde dag langs komen.Ze maken tijd om al onze vragen te beantwoorden. Michel en Rene zijn echt geweldig en waanzinnig vriendelijk.

prima ontvangen en heel goed voorgelicht over het voor en tegen

we zijn dinsdag op bezoek geweest voor een brommobiel we hebben het reuze naar ons zin gehad de ontvangt was prima .naar eerst bij de aixam een proef rit te hebben aangevraagt bij 2 anderen dealers zijn we maar zelf naar brommobielland gegaan naar uitstekent geholpen te zijn geweest hebben we er maar gelijk een gekocht.morgen word hij afgelevert ben er heel blij mee. zeer bedankt brommobielland,

goed bedrijf met veel kennis van zaken op het gebied van brommobielen

goede service en op het gebied van lease een perfecte partner

Shoppen naar een brommobiel is goed verlopen

Het shoppen naar een brommobiel Verliep snel we hadden er zo een uitgekozen het leveren duurde wel wat langer hierover kan beter contact gehouden worden want anders moet je te veel zelf bellen hoe de zaken er voor staan!

hulpvaardig en vriendelijke verkoper, heel blij mee

prachtige brommobielen in de zaak en hele fijne behandeling....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waanzinnig vriendelijk en vrolijk ontvangen al bij binnenkomst.Wij hadden al telefonisch contact gehad met Michel en toen wij aankwamen was Michel nog speciaal aanwezig om ons te helpen.Echt top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en snelle informatie en fijn te woord gestaan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn via internet terecht gekomen bij Brommobielland. We werden hier heel klantvriendelijk ontvangen. Alle tijd voor de klant. Goed advies en lekkere koffie. Meneer had veel geduld. Mooie brommobiel gekocht en we zijn zeer tevreden naar huis gegaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer professioneel bedrijf met veel kennis in huis. Wij zijn zeer klantvriendelijke geholpen. Er werd goed de tijd genomen, wat wij als zeer fijn hebben ervaren. Zeker een aanbeveling om te kijken voor gebruikte auto\'s en brommobielen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig gesprek gehad en zaken gedaan.\r\nNemen de tijd voor je met lekker een bakkie koffie.\r\nDeskundig advies.Toppie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de service en klant vriendelijkheid van de medewerkers van brommobielland!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al 20 jaar omgeving eiland voorne putten mijn beste verkopen en eerlijke info en afspraken topga zo door wij rijders hebben z,n bedrijf nodig in deze tijd die belofte,s nakomen\r\nsjouke

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De dealer via internet gevonden.\r\nZeer bekwaam en goed geholpen.\r\nMijn nieuwe wagentje is keurig afgeleverd. Mijn oude wagentje mee terug genomen.\r\nChappoo!! \r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede informatie gekregen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen vanaf zuid Limburg maar het was zeker de moeite waard om naar dit bedrijf te komen. \r\nDe verkoper adviseerde goed en was erg geduldig. \r\nAlvast bedankt en wij kunnen niet wachten tot hij wordt bezorgd!

Over Brommobielland

Brommobielland is officieel dealer en de grootste uit de regio van de gehele collectie van AIXAM. Bij ons kunt u dus terecht voor de Aixam minauto, Aixam Sensation, e-Aixam en de Aixam Pro modellen! Inruil is geen enkel probleem wij ruilen alles in! Bezorgen van uw brommobiel is bij ons vanzelfsprekend, met een uitgebreide rij-instructie. Garantie? Wij gaan verder waar een ander stopt! Altijd rond de 50/75 brommobielen op voorraad zowel nieuw als jong gebruikte occasions.