Zeer deskundig personeel, vriendelijk, behulpzaam. Aan te bevelen.

Door foutief handelen van een hulpdienst was er behoorlijk wat schade ontstaan aan het koelsysteem van mijn auto. De reparatie bleek dan ook heel omvangrijk en kostte meer tijd dan aanvankelijk werd gedacht. Telkens als het er op leek dat de schade was hersteld bleek er toch weer meer aan de hand te zijn (gevolgschade). Guus zorgde er voor dat ik er vertrouwen in bleef houden dat het goed zou komen. Hij informeerde mij telkens over de stand van zaken, overlegde over de eerstvolgende actie en zorgde voor vervangend vervoer. De monteurs van ATL wisten door, juiste analyses, vakmanschap en doorzettingsvermogen stap voor stap de schade te herstellen. Ook het verrekenen van de kosten was correct. Hierbij werd rekening gehouden met de omvang en doorlooptijd van de reparatie. Het was een heel proces om de auto weer "up en running" te krijgen. Gelukkig is het nu achter de rug. ATL heeft mij echt goed geholpen en gesteund. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Niet betrouwbaar

Enige tijd geleden verzond ik een review over ATL. Bericht terug ontvangen dat tot plaatsing overgegaan zou worden. Tot heden is dit nog steeds niet geschiedt. Ik vind de reviews en het aantal van ATL bevreemdend. Ik wil niet direct over malversatie spreken, maar toch..... Vriendelijke groet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De koffie stond inderdaad klaar, na al een zeer plezierig email rn telefonisch contact om op mijn bmw activetourer uit 2017 spraakbesturing voor de navigatie te installeren , Iets wat de dealer niet aandurfde. Je voelt je er direct thuis, vriendelijke en deskundige mensen. Het resultaat is: perfect gelukt en snel gedaan. Echt een aanrader dit bedrijf, ook om voor om te rijden , je geniet van de prachtige omgeving !
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoe het NIET moet: mijn BMW onderhoudsgarage Automaan in Pijnacker stelde een verkeerde diagnose vast waardoor veel schade ontstond aan de motor van mijn lesauto, 1-serie diesel. De registratie van de servicehistorie in Pijnacker was ook niet compleet. Vijf (5) onderhoudsbeurten zijn NIET door Pijnacker in het ISPA Light onderhoudsregistratiesysteem vermeld. Dan kun je hierdoor ook GEEN advies geven voor preventief onderhoud. BMW garage Pijnacker liet mij in de kou staan. Hadden het DRUK--konden NIET op korte termijn een monteur vrijmaken--konden GEEN garantie geven hoe lang revisie zou gaan duren! Ra-ra-ra, maar konden WÉL direct een revisie-offerte uitbrengen ZONDER in de motor gekeken te hebben voor een totaal schadeoverzicht....\r\n\r\nHoe het WEL moet: Een beetje in paniek geraakt door de arrogante houding van Automaan in Pijnacker kwam ik via googlen bij ATL terecht en in contact met Guus.***Deskundig; Guus kon mij op afstand al met zekerheid aangeven dat er iets mis was met de distributieketting.***Ontzorging: Guus zorgde ervoor dat er snel naar mijn auto gekeken kon worden door het op te laten halen. Reparatie was in 5 werkdagen gedaan.***Servicegericht: tijdens onderzoek en reparatie werd ik continu op de hoogte gehouden door Guus.\r\n\r\nGuus, mijn oprechte dank voor de uitstekende, empathische en vriendelijke hulp. Ik voelde mij bij ATL respectvol behandeld.\r\nMvG\r\nAmar J-Sing\r\nVivaDriving.nl\r\nDen Haag

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring na het kopen van een BMW.\r\nEr was een probleem en dat is keuring onder garantie opgelost.\r\nEen voorbeeld voor andere bedrijven.\r\nEen betrouwbaar adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, voor een betaalbare prijs onderhouden zij mijn BMW. Omtrent BMW\'s hebben zij erg veel kennis in huis . Bezoek zij mede daardoor al vele jaren met mijn BMW.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zij ter allertijden voor je klaar staan met raad en daad, ook zondags laat dit bedrijf je niet in de steek, geweldige aardige mensen werken daar