Wat een heerlijke training!

Vandaag de 2e trainingsdag gehad. Ik mag mij nu officeel zangexpert noemen. Ik werkte al een poosje met de methode van zangexpress voordat ik aan de training begon, maar wat een verrijking zijn de trainingsdagen! Je leert zoveel meer over de methode, over muziekonderwijs aan kinderen en je leert meer 'durven'. Of je nu wel of niet kunt zingen, in ieder mens zit muziek en wij mogen dat doorgeven aan onze kinderen! Dank cursusleiders voor deze fijne dagen!

Perfecte hulp bij muzieklessen

Al een aantal jaar maak ik zeer dankbaar gebruik van de muziek en lessen van Zangexpress. De leerlijnen zijn erg overzichtelijk en de lesplannen die bij de nummers horen geven mij een fijn uitgangspunt om in mijn eigen lessen mee te nemen. Er is weinig nodig om een leuke les neer te zetten met Zangexpress. En misschien wel het aller belangrijkste. De kinderen vinden het fantastisch!

Fijne methode

Zangexpress kan ik gebruiken tijdens de muziekles, maar ook tijdens natuurlessen, rekenlessen, Kiva- lessen ( methode soc/ emo ontwikkeling) kortom vaak.

Monique doet het met zoveel enthousiasme.

Dubbele gevoelens

Ik vond zangexpress altijd leuk om te gebruiken, maar sinds de herindeling van de site gebruik ik hem steeds minder. Kan niets meer vinden en ben het zoek-regeltje kwijt. Niet iedereen is even handig op internet. Het zou makkelijk en overzichtelijk moeten zijn op de site. Jammer.

Dank voor je reactie en wat jammer dat je de website niet meer zo handig vindt als voorheen. De herindeling is juist gedaan om het voor al onze gebruikers makkelijker te maken. Maar we kunnen het ons ook voorstellen dat het even wennen is. We helpen je daarom graag door een online meeting (zoom) met je te plannen om samen met jou nog eens de website door te lopen. Het zou immers zonde zijn als je de vele mogelijkheden die er zijn, niet kan gebruiken. Inmiddels hebben we je je ook via de mail hierover benaderd. De ‘zoek-regel’ vind je als je klikt op de rode tab ‘Lessen’ rechts in de homepagina van je account. Hopelijk wordt het na de uitleg weer makkelijker voor je om de website te gebruiken. Hartelijke groet, Team ZangExpress

Fijn samen zingen en laagdrempelig.

Kost vaak weinig voorbereidingstijd en samen zingen is heerlijk. Alleen zou ik graag meer liedjes vinden rondom de vaak voorkomende thema's bij de kleuters.

Te weinig nieuwe liederen

Voor groep 3 te moeilijk of te kinderachtig en na zoveel jaar te weinig nieuwe liederen. Wanneer dat niet zo is zou ik graag per mail de vernieuwingen willen door krijgen. Eerste jaren was ik wel enthousiast.

Beste Annette, Wat jammer dat je niet meer zo enthousiast bent. Wellicht helpt deze uitleg je om weer iets enthousiaster te worden. Voor wat betreft nieuwe liedjes, die zijn er wel bijgekomen. Je kan die vinden door op je homepage te klikken op 'Lessen' (rechts in je scherm) en daarna bovenin te sorteren op 'Nieuwste. In je scherm verschijnen dan de laatste liedjes op. volgorde van verschijning. We zijn ook steeds bezig om nieuwe lessen erbij te maken, die staan ook reeds ingepland. Via de Zingwijzer sturen we regelmatig tips en nieuw materiaal, dus daar vind je het laatste nieuws. We helpen je graag door een online meeting (zoom) met je te plannen om samen met jou het (nieuwste) materiaal te voor groep 3 door te nemen. Wil je dat? Laat dan graag even weten via [email protected] Hartelijke groet, Team ZangExpress

Leuk om te xingen, maar een vervelende site.

Je kunt niet gewoon een paar liedjes zingen. Je kunt ze niet van tevoren achter elkaar zetten doordat je eerst weer naar je bord of laptop moet onderbreek he het even lekker zingen. De liedjes zelf zouden uets korter mogen, maar zijn meestal wel goed aan te leren.

Hoi Mary, bedankt voor jouw reactie. We begrijpen dat het vervelend is om steeds opnieuw een les op te starten als je gewoon snel even wat liedjes vanuit de player wilt zingen. De onderbreking tijdens het zingen van verschillende liedjes hoeft niet zo groot te zijn hoor! al jouw favorieten en leerlijnen kun je direct vanuit de player benaderen. Daar staan ze keurig op een rijtje. Dan hoef je niet steeds de player te sluiten en een nieuwe les te starten. Als je ingelogd bent vind je bij HELP/uitleg gebruik website/uitleg gebruik player de uitleg hiervan. Hopelijk blijf je enthousiast zingen met jouw klas, dat is het belangrijkste! Hartelijke groeten, Team ZangExpress

een heel bruikbare methode met mooie liedjes

Bij favorieten zet ik liedjes die ik leuk vind. Dat heb ik al een paar jaar zo, telkens groep 6. Het bekijken van nieuwe liedjes doe ik de laatste 3 jaar bijna niet meer, door tijdgebrek. Ook al weet ik dat het niet veel tijd kost. oefeningen doe ik ook niet. Vooral het aanleren, uitprinten van de tekst en soms de blauwe/gele zinnen. Daarnaast werk ik op een school met wekelijks muziekaanbod, dus dat ontslaat mij min of meer om perse meer te doen.

Ik beleef er veel plezier mee!

Ik geef in meerdere klassen les en geef daar ook altijd les met Zangexpress. Het is laagdrempelig en je hebt snel resultaat. Kinderen genieten van het zingen met het digibord en met de instrumenten en bijbehorende tools. Wij kiezen de leukste liedjes uit!

De kinderen zijn heel enthousiast

Ik zing veel verschillende liedjes met de kleuters, ze vinden de liedjes erg leuk.

Aanstekelijke liedjes; goede teksten, mooie beelden, makkelijk in gebruik.

Ik gebruik alleen de liedjes. Makkelijk in te zetten. Goed te vinden op thema en leeftijdgroep. Top.

Een fantastische zang en muziekmethode.

De kinderen zingen met veel plezier en zelfs 2 stemmig. We kunnen nu een beetje rappen. Het blijkt dat ik een heel muzikale klas heb. Ritmes tikken kunnen ze goed.

Heerlijk!

Als we zelf een les geven of een les krijgen kijken de kinderen en ik er naar uit! Samen zingen en muziek maken, heerlijk!

Samen zingen is geweldig

Ik gebruik ZangExpress al heel lang, met veel plezier. Het is erg leuk om ook op andere manieren met muziek bezig te zijn. (canon zingen, ritme klappen). De ouders van 'mijn' kleuters hebben allemaal de inloggegevens en ik hoor van veel kinderen terug dat ze inderdaad thuis de liedjes van school bekeken en gezongen hebben. Ouders zijn blij, omdat kinderen vaak niet verder komen dan de eerste regels van een liedje ; ) Het is als docent wel belangrijk om met regelmaat te delen met ouders wat we gedaan/ geleerd/ gezongen hebben, omdat er een enorm aanbod via de social media is.

Geweldige muziekmethode!

Zangexpress heeft erg leuke en vernieuwende liedjes! De kwaliteit van het materiaal is professioneel en heel gemakkelijk te volgen voor iemand met weinig ervaring. Maar ook voor de gevorderde docenten zitten er genoeg verdiepende lessen in. Mijn leerlingen vinden het erg leuk!

fijne methode mooie liedjes aktueel

feestje om mee te zingen, leuke clipjes en liedjes hebben ook humor.

Opnieuw inloggen..

Sinds de website vernieuwd is moet ik steeds opnieuw inloggen. Heel vervelend. Verder leuke liedjes en leuke lestips.

Hoi Anette, Dank voor je feedback. Jammer dat je ons zo’n lage beoordeling geeft op basis van het feit dat je steeds opnieuw moet inloggen. Dit gebeurt juist om jou als gebruiker te beschermen. Door je automatisch uit te laten loggen (alleen als je de als je de site verlaat) zorgen we ervoor dat hackers niet zomaar bij je gegevens kunnen. Door nieuwe regelgeving maar ook omdat wij veiligheid en privacy van onze gebruikers heel belangrijk vinden hebben we dat dus aangepast in onze nieuwe website. Vervelend wellicht om steeds opnieuw te moeten inloggen maar veiligheid gaat wat ons betreft boven alles. Wel fijn dat je de lessen en de lessuggesties leuk vindt. Daar gaat het uiteindelijk ook om. Hartelijke groet, team ZangExpress

Leuke liedjes en een mooie website. Het biedt zoveel mogelijkheden om samen met je klas of groep te doen. Aanrader!

Leuke liedjes en oefeningen, onduidelijke en niet gebruiksvriendelijke website

Zie titel

Beste Ingrid, Dank voor je reactie! Ook kritische opmerkingen nemen wij serieus. Vervelend dat de website niet zo gebruikersvriendelijk en onduidelijk op je is overgekomen, uiteraard is dat niet onze bedoeling. De vele liedjes, oefeningen en sing- en play-along mogelijkheden zijn juist bedoeld om het voor de gebruiker makkelijker te maken. Ook staan er vele instructiefilmpjes op hoe je de website kan gebruiken. Heb je die ook gevonden? Wanneer heb je voor het laatst ingelogd? De website wordt regelmatig aangepast. Mocht je daar op prijs stellen, dan kunnen we je kort door de website heen leiden, met een gratis en vrijblijvende online afspraak,Je kan hier reageren of een mail sturen naar [email protected]. Wellicht dat we je dan meer duidelijkheid kunnen geven over de website en hopelijk ook meer plezier in het gebruik ervan. Hartelijke groet, team ZangExpress

Goede muziekmethode!

Ik ben zelf niet zo muzikaal maar met ZangExpress kan ik toch de zo broodnodige muzieklessen aan mijn groep (groep 4) geven. De kinderen vinden het ook echt leuk. Ik ben er heel blij mee.

fijne muziekmethode

Gebruik het al jaren in mijn klas. Kinderen vinden de liedjes leuk en voor mij is de methode van ZangExpress een extra steun in de rug om meer met muziek te doen.

Plezier!

Ik werk op een basisschool in Rotterdam Feijenoord en we gebruiken ZangExpress al enige tijd als methode. Ik heb zelf een kleuters. Het fijne aan ZangExpress is dat het een methode is met heel veel mogelijkheden. Niets moet! Je past de lessen/ oefeningen/ Energizers aan aan je groep en het moment. Een les van 20 minuten of gewoon even 5 minuten zingen of muziek maken is allemaal mogelijk. Als je zelf niet zo'n zangwonder bent, zijn de bijpassende filmpjes een hele fijne ondersteuning. De kinderen hebben veel plezier met de muzieklessen en dat werkt ook aanstekelijk op mij. De cursussen die ZangExpress aanbiedt, zijn ook zeker aan te bevelen. Hierdoor krijg je de methode nog meer in de vingers.

Fantastisch!

De ZangExpress methode maakt de muziekles een feest! Duidelijke instructies en steeds nieuwe liedjes. De leerlingen vinden het te gek!

Hele fijne muziekmethode

Hele leuke lessen en liedjes. Makkelijk in het gebruik. Deze methode helpt mij om muziek in de klas te krijgen.