Leerzaam en gezellig

De rijlessen zijn erg leerzaam. Er zit een duidelijke structuur in waardoor je elke les weet wat je gaat leren. Ook krijg je na elke les feedback. Rik toont interesse in de leerlingen en houdt van een praatje. Dankzij rijschool Begeleiden was ik goed voorbereid op mijn rijexamen.

Fijne rijschool!

Ik ben zeer positief. De lessen waren gezellig en ik voelde me op mijn gemak bij Rik in de auto. Hij legt helder uit en heeft mij top voorbereid op zelfstandig autorijden.

• Prijs / Kwaliteit

Rik is een goede, gezellige en geïnteresseerde instructeur waarvan je elke les weer heel veel leert!

Rik geeft fijne rijlessen. Hij staat altijd open voor een grapje maar is streng als het moet. Er wordt gebruik gemaakt van de RIS rijopleiding methode. Dit is heel fijn, op deze manier weet je altijd waar je aan toe bent en kan je alles nalezen. Daarnaast gebruikt Rik zijn iPad om op te tekenen en legt hiermee verschillende verkeerssituaties uit. Deze methodes werken erg fijn. Rik stelt je altijd op je gemak en heeft erg veel plezier in zijn werk. Ik heb veel geleerd en het erg naar mijn zin gehad tijdens de lessen. Dit heeft er voor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben! Bedankt Rik.

• Prijs / Kwaliteit

Zeer leerzaam en gezellig!

Ik heb mijn rijlessen altijd als leuk en gezellig ervaren. Daarbuiten heb ik natuurlijk ook erg veel geleerd. Ik ben blij dat ik mijn lessen bij Rik gevolgd heb. Ik denk niet dat het beter had gekund.

• Prijs / Kwaliteit

Erg leuke en gezellige lessen, bedankt voor de leuke tijd Rik!

Zeer leerzaam!

Mijn rijopleiding bij Rijschool Begeleiden is erg positief bevallen. Ik heb geleerd in een veilige doch duidelijke en directe leer omgeving. Elke les krijg je een klein beetje theorie mee wat je moet door lezen voor de volgende les, op deze manier weet je altijd van te voren welke aspecten je gaat behandelen in de les. Deze methode brengt structuur en zorgde er bij mij voor dat ik elke les voorbereid was. De rij-instructeur Rik, zorgt ervoor dat je klaar bent voor je rij examen en weet precies waar de examinatoren op letten. Kortom, Rijschool Begeleiden leert je autorijden op gezellige en duidelijke manier.

• Prijs / Kwaliteit

Een gezellige en leerzame tijd

Ik heb mijn rijlessen als een leuke tijd ervaren omdat het bijna altijd gezellig was in de auto. Ook kan Rik naar mijn mening erg fijn uitleggen. Ik vond het ook erg fijn dat hij mij hielp vertrouwen in mijzelf te krijgen tijdens het auto rijden.

Zeer fijne rijschool

Bij de rijschool gekomen doordat mijn zus hier net als ik met veel plezier heeft gereden. Gezellige en leerzame lessen en daarom ook met gemak geslaagd. Zeker een aanrader!

prettige rijschool

Leuke rijschool waar je ook veel leert en goed wordt voorbereid.

• Prijs / Kwaliteit

Prettige sfeer en persoonlijke aandacht

In 1x mijn rijbewijs gehaald met dank aan Rik! De persoonlijke aandacht en de tips die ik altijd kreeg waren voor mij heel waardevol en prettig. Altijd duidelijke uitleg en er nooit om heen draaien. Heel erg bedankt voor alle leuke gesprekken en je scherpe blik! :)

• Prijs / Kwaliteit

Goeie lessen en een goede structuur.

In 1x geslaagd!

Ik heb gisteren bij rijschool begeleiden mijn rijbewijs gehaald. De lessen met rik waren altijd gezellig. Het ging bij mij niet altijd even soepel maar ondanks dat heb ik dankzij rik toch mijn examen in 1x gehaald.

• Prijs / Kwaliteit

Een duidelijke en resultaatgerichte ris-opleiding.

Ik kwam van een andere rijschool, toen kwam ik bij Rik terecht. Hoewel ik wel het een en ander af moest leren qua rijvaardigheden en kijktechnieken, ben ik hier uiteindelijk voor geslaagd. Ik heb een goede ervaring overgehouden aan Begeleiden, Rik is resultaatgericht en heeft een duidelijk beeld voor ogen van wat hij verwacht van zijn leerlingen. Toch heb ik af en toe zijn geduld op de proef gesteld, maar heb ik het uiteindelijk toch gehaald. Dankjewel Rik!

Fijne begeleiding

Rik geeft fijne rijlessen door de goede begeleiding: stap voor stap leert hij je het autorijden. Voor mij was de theorie lastig en Rik kan daar goed op afstemmen en allerlei voorbeelden meenemen in de praktijklessen zelf. Ook in lastige situaties die wat moeilijk te zijn overzien, zorgt Rik er voor dat we snel even op een veilige plek stil kunnen staan en geeft hij, soms met materiaal erbij, uitleg over de situatie zodat je daar weer van kan leren. Het was ook gezellig in de auto en dat is ook heel prettig.

Helemaal perfect

Rik is een erg duidelijk en gezellig in de auto. Mijn rijlessen bij rik voelde altijd erg prettig aan en ben der zeer tevreden over!

• Prijs / Kwaliteit

Een hele fijne rijschool! Aanrader!

Ik ben bij Rik gaan rijden, omdat hij een hoog slagingspercentage had. Tijdens de lessen kwam dit ook zeker naar voren. Ontzettend leuke en gezellige lessen gehad, maar Rik kan ook direct zijn waardoor je weet waar je staat. Duidelijkheid tijdens de lessen. Heel fijn!

• Prijs / Kwaliteit

Ik heb ontzettend veel geleerd op een fijne manier.

Bij Rik in de auto zitten gaf mij vanaf moment 1 een veilig gevoel omdat hij weet wat hij doet en dat goed op je over kan brengen. Hij maakt gebruik van beeldspraak en goeie vergelijkingen bij het uitleggen van bijvoorbeeld de theorie wat voor mij persoonlijk erg hielp. Daarnaast is Rik erg grappig en kan je makkelijk met hem praten over van alles en nog wat, wat de rijles ook erg leuk maakt!

Goede en leuke lessen

Rik bouwt de lessen en de stof goed op en legt de theorie eigenlijk ook gewoon bij de praktijk uit, op deze manier kan je makkelijker vragen stellen als je iets niet begrijpt. De lessen met hem zijn leuk en gezellig maar hij kan ook zeker streng zijn wanneer het nodig is. Ik vond dat zelf een hele fijne manier van les krijgen. Ik heb mij bij hem in de auto altijd veilig gevoeld want hij kijkt altijd volledig goed mee en grijpt in wanneer nodig. Rik is een beetje aan de duurdere kant maar de kwaliteit staat er zeker tegenover. Prijs/kwaliteit verhouding is enorm goed!

• Prijs / Kwaliteit

Super fijne rijlessen en fantastische instructeur!

De rijlessen waren top! Rik is een hele goede, geduldige, open en betrouwbare instructeur. Hij kan erg duidelijk uitleggen en zorgt voor een ontspannen en gezellige sfeer tijdens de lessen. Hij is gedreven om je alle aspecten van het autorijden aan te leren. Ik kijk er met veel plezier op terug en zou Rijschool Begeleiden zeker aanbevelen!

Top rijles

Fijne manier van lesgeven en altijd gezellig in de auto.

Leerzaam en gezellig

Ik vond het zelf heel erg spannend om auto te rijden. Rik heeft mij goed geholpen en heeft mij de tijd gegeven om te wennen. Ook heeft hij mij zelfvertrouwen gegeven bij het rijden. Naast de goede rijlessen vond ik het ook altijd gezellig.

Geweldig!!

Ik heb met veel plezier met Rik gereden. Hij heeft mij op een rustige manier alles geleerd waardoor ik in 1x geslaagd ben. Super ervaring

• Prijs / Kwaliteit

De rust die Rik uitstraalt en het vertrouwen dat hij mij heeft gegeven hebben erg geholpen

Door zijn rust en het vertrouwen dat hij jou geeft was het altijd fijn om in de auto te stappen.

Leerzaam

Ik heb veel geleerd. Wat ik erg goed en fijn vond was dat ik goed begeleid werd en als ik een fout maakte dat ik dan tips kreeg om het de volgende keer beter te doen. En als ik het niet goed snapte dan stopte hij de auto om extra goed uit te leggen.

Super rijlessen

Vanaf het begin goede rijlessen. Veel vertrouwen door Rik gehad. De lessen waren natuurlijk serieus maar ook erg gezellig. Een aanrader voor goede rijlessen!