Goede en persoonlijke begeleiding!

Ik vond rijschool begeleiden een erg fijne rijschool. De begeleiding van Elcolette was heel goed en daarnaast werd er altijd geluisterd naar mijn persoonlijke wensen, wat ik als heel fijn heb ervaren. De RIS-methode die werd gebruikt vond ik ook fijn om mee te werken.

• Prijs / Kwaliteit

Goede en persoonlijke begeleiding!

• Prijs / Kwaliteit

Zeer leerzame en gezellige ritten!

Ik ben in 1 keer geslaagd mede door de zeer effectieve RIS-methode waarmee de lessen worden gegeven. Door de tussentijdse toets en de zelfreflectie maakte ik grote stappen en kan ik nu zelfstandig veilig rijden. Bedankt!

Uitstekende rijschool

Goede rijschool met fijne instructrice! Het stappenplan RIS werkt ook goed.

• Prijs / Kwaliteit

Fijne lessen met goede tips!

Ik heb mijn lessen als leuk ervaren en erg leerzaam. Hier en daar kreeg ik handige en slimme tips over hoe ik bijvoorbeeld een rotonde het best kan benaderen.

• Prijs / Kwaliteit

Super fijne en goede lessen

Ik heb 36 lessen gehad voor mijn examen waar voor ik in 1 keer ben geslaagd. Bij rijschool begeleiden heb ik goede ervaring aan over gehouden en zou hm aanbevelen.

• Prijs / Kwaliteit

Intensieve rijlessen, maar wel van hoge kwaliteit

De lessen met Rik zijn erg fijn, hoewel die soms redelijk direct kan overkomen leert hij je netjes en veilig rijden. Het is ook nooit ongemakkelijk in de auto, gesprekken voeren zijn altijd leuk. Rik is ook erg flexibel en probeert altijd lessen te ruilen als iemand onverwachts niet kan. Ik raad deze rijschool zeker aan.

• Prijs / Kwaliteit

De begeleiding van Rik heb ik erg fijn gevonden. We hebben gekeken naar de beste manier van lesgeven die voor mij werkt en dat heeft geholpen. In 1 keer geslaagd voor m'n rijbewijs en daar ben ik heel blij mee.

• Prijs / Kwaliteit

Duidelijke instructies helemaal top!

Duidelijke uitleg en instructies en in 1 keer geslaagd!

• Prijs / Kwaliteit

Persoonlijke begeleiding en veel aandacht voor faalangst!

Rik is een geweldige rijinstructeur. Hij heeft mij geholpen om mijn faalangst te overkomen. Het is mij gelukt om te slagen in één keer voor mijn rijbewijs!

Deskundige en ervaren rijschool

Ik heb zeer goede ervaringen gehad met deze rijschool. Deskundige en ervaren instructeur die tijd neemt voor zijn leerlingen. Legt alles rustig uit.

• Prijs / Kwaliteit

Met vakkundigheid, passie en humor ''begeleid'' tot het behalen van mijn Rijbewijs.

't Zit 'm al in de naam van de rijschool en die is, wat mij betreft, volledig juist gekozen! Ik heb mijn lessen bij Rijschool Begeleiden als zeer prettig ervaren en ben daarbij in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Rik weet precies waar hij het over heeft en weet daarbij de leerstof op een interessante, rustige en fijne manier over te brengen. Tijdens mijn lessen was er altijd ruimte voor een goede conversatie en hier en daar een goedgeplaatste grap. Als ik in het verkeer een fout maakte kon Rik als het nodig was wel eens streng zijn, maar hij kreeg het altijd voor elkaar me aan het einde van de les met veel nieuw opgedane kennis en een goed gevoel de auto uit te laten stappen. Mijn dank is immens groot en ik raad Rijschool Begeleiden ten zeerste aan eenieder die zijn of haar rijbewijs wil halen aan.

Gezellige en duidelijke instructeur

Een fijne rijinstructeur met veel geduld, goede communicatie, duidelijke uitleg en altijd een gezellig praatje in de auto

• Prijs / Kwaliteit

Erg leerzaam en gezellig!!

Gezellige lessen waar alles stap voor stap wordt uitgelegd waardoor je veel zelfvertrouwen krijgt.

• Prijs / Kwaliteit

Super begeleiding door een goeie rijopleiding

Hele gezellige en lessen waar duidelijk en overzichtelijk wordt uitgelegd

Gezellig!

Fijne lessen gehad en veel geleerd. Als iets nog niet helemaal goed ging, dan had hij dat snel door en hielp hij mij ermee.

De perfecte rijschool!

Zelf had ik al bij 2 anderen rijscholen lessen gevolgd. Deze lessen bevielen mij totaal niet de instructeur was onduidelijk en ik moest zomaar van alles doen, dit was erg stress vol. Bij Rick werd alles rustig uitgelegd stap voor stap. Dit was super duidelijk en gaf mij veel rust en vertouwen tijdens de lessen. Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs mogen halen en heb door de opleiding een zelfverzekerd gevoel nu in op de weg rij. Zonder Rick had ik zeker niet zo makkelijk mijn rijbewijs gehaald ik ben nu in een keer geslaagd!

Comfortabel en leerzaam

Heb me altijd erg op m’n gemak gevoeld, waardoor het makkelijk was om de rijopleiding goed te doen. Het is duidelijk wat er van je verwacht wordt, waardoor de zenuwen er bij het afrijden niet al te veel waren :)

Hoge kwaliteit

Een goede professionele rijschool. Zeker een aanrader!

• Prijs / Kwaliteit

Zeer leerzaam en gezellig!

Ik heb mijn rijlessen van Rik heel positief ervaren. De manier waarop hij lesgeeft vond ik erg prettig, hij paste zich aan op de manier dat ik het beste leerde over het autorijden. Zo vond ik het fijn als hij op zijn Ipad verschillende verkeerssituaties tekende of hoe ik het beste een verrichting kon aanpakken. Rik is altijd in voor een grapje of leuk gesprek, maar streng op de momenten waarop dat ook moest. Er werd gebruik gemaakt van de RIS rijopleiding, waardoor ik goed op de hoogte was hoe ik in mijn rijopleiding stond en waar ik aan toe was. Rik heeft mij erg goed begeleidt en liet mij afrijden op het moment dat hij, maar ook ik er zeker van was dat ik er klaar voor was. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik in een keer slaagde en een zeer goede rit heb neer gezet.

Heel leerzaam en gezellig

De lessen waren heel leerzaam, en iedere keer was er weer een nieuwe uitdaging, zodat mijn niveau van rijden steeds beter werd. Ondanks ik dus veel leerde tijdens de lessen, was er ook genoeg ruimte voor grapjes en gezelligheid. Deze balans was erg fijn.

• Prijs / Kwaliteit

Heel erg tevreden met de lessen van Rik!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij de lessen. Het is fijn dat het stap voor stap wordt uitgelegd en je daardoor de tijd kan nemen om jezelf te ontwikkelen in je rijkunsten. Dankjewel Rik!

• Prijs / Kwaliteit

Goede lessen, maar ook leuk in de auto

Rik, de instructeur van deze rijschool, komt over als een hele ervaren rijleraar. Hij weet precies waar ze tijdens de examens op letten en zo had ik het gevoel dat ik goed voorbereid was. Niet alleen voor het examen, maar ook voor het zelfstandig rijden daarna. Verder past Rik zich goed aan, aan de leerling die hij op dat moment naast zich heeft zitten. Hij kijkt op wat voor manier de leerling het beste leert en past vervolgens zijn lessen daar goed op aan, onder andere door fantastische persoonlijke metaforen te bedenken. Is de leerling eigenwijs en luistert hij maar niet naar wat Rik hem probeert te leren? Dan aarzelt hij niet om streng te zijn en de leerling weer op het goede pad te sturen. Door al deze eigenschappen van de lessen van Rijschool Begeleiden is het mij gelukt om mijn rijbewijs in één keer te halen. Verder vond ik het altijd gezellig in de auto en hebben we leuke gesprekken gehad. Kortom, ik kan deze rijschool zeker aanraden!

• Prijs / Kwaliteit

Nuttige lessen en focus op direct slagen

Ik ben heel tevreden over de lessen die ik heb gehad bij Rijschool Begeleiden. De lesroutes zijn altijd nuttig, en de uitleg helder. Je wordt stap voor stap opgeleid om zo alle slordigheden te verhelpen. Op die manier ben je goed voorbereid op het praktijkexamen, waar je een grote kans op slagen zult hebben.

• Prijs / Kwaliteit

Erg fijne rijlessen gehad, super relax en in je eigen tijd.

De rijlessen waren vaak relaxt en je krijgt de tijd die je nodig hebt. Altijd gezellig in de auto.